Kulttuurista ja kehitysavusta leikattava

Anonyymi-ap

Nyt kun on pakko leikata valtion menoista, niin ensimmäisenä on kehitysapu lopetettava kokonaan, kulttuurilaitosten ( museot, teatterit, orkesterit ym) valtionavusta leikattava puolet pois ja YLE: n budjetista niinikään puolet on leikattava. Yleensäkkin rahan kaatamisesta kaikenkarvaisille järjestöille tulisi luopua kokonaan. Hommatkoon rahoituksensa yksityiseltä sektorilta ja jos eivät rahaa saa, niin lopettakoot toimintansa.

7

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai kulttuuri sektorin ja YLE: n osallistuttava säästötalkoisiin siinä missä muutkin. En ole muuten ikinä saanut keneltäkään kulttuurialan toimijoilta mitään järkevää vastausta siihen väitteeseen, että yksi kulttuuriin sijoitettu euro toisi kahdeksan euroa takaisin. Miten niin, näyttäkää mulle se laskukaava joka kiistattomasti todistaa että näin on. Enemmän järkeä on väitteessä että jokainen kulttuuriin käytetty euro on takkaan nakattu euro. Joka haluaa käydä kuuntelemassa kaupunginorkestereiden konsertteja, katsella teattereiden esityksiä ja käydä museoiden näyttelyissä, voi itse maksaa lipusta sen verran että toiminta kannattaa itse itsensä.

      • Anonyymi

        Säästötalkoot olisi paras aloittaa eduskunnasta ja hallituksesta, heidän avustajat pois ja muut turhat etuudet.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­N­y­­­m­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kummallista kun jokainen ehdottaa juuri niitä asioita mitä itse ei pidä tärkeänä mitenkään.
      Joillekin on kulttuuri elämää , ja kehitysapua makselee muutkin maat kun suomi

      • Anonyymi

        Sitten muut maat voivat maksaa kehitysapua ja Suomi voi lopettaa noiden maiden rikkaiden tukemisen


    • Anonyymi

      Huonot taloudelliset ajan ja velkaantuminen hirvittää. Ei kukaan oikeasti halua, että Suomelle käy kuin Kreikalle 2010- luvulla, jotenkin tämä talouden tasapainottaminen pitäisi saada pidettyä omien päättäjien käsissä. Pahalta näyttää, pelkäänpä että syksyllä on taas luvassa lisäsäästöjä ja leikkauksia.

    • Anonyymi

      Niin kauan kun kehitysapurahaa on jaettu se ei ole tuottanut muuta kuin haittamaahanmuuton Eurooppaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2019
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1194
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 11
      994
    Aihe