Viisi prosenttia omistaa 90%

Anonyymi-ap

Näin se on. Viisi prosenttia joensuulaisista omistaa 90 prosenttia, kaikkien joensuulaisten yhteenlasketusta omaisuudesta.
Reilua, eikö totta?
No ei, mutta mitäpä se auttaisi, jos omistukset tasattaisiin. Ei se auttaisi juuri mitenkään, koska osa jengistä ei vaan osaa hoitaa asioitaan.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että hupivälineiden arvonlisävero pitää nostaa kolmeenkymmeneen prosenttiin.
Siis mm. m-kelkat, m-pyörät, kaikki veneet, poislukien alle 5 metriä pitkät soutuveneet. Harrasteilma-alukset, ja ilmailulaitteet. Lasketteluvälineet ja hiihtoleijat. Kaikki huvi- tai kilpailukäyttöpolkupyörät. Ns. perusmallin polkupyörät, myös sähköavusteiset, olisivat alemman alv:n alaisia.
Tässä aluksi.
Alkoholi- ja tupakkaveroa nostettava reilusti.

32

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä omistan sinä et omista mitään

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­N­­y­­­m­f­o­­­m­­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aika tarkkaan heppu kertoi mitä hän EI harrasta.

      • Anonyymi

        Onkohan kukaan ehdottanut mitään veroa joka koskisi häntä itseään? Tuskinpa. Muiltahan se raha on saatava pois.


    • Anonyymi

      Aloittajalla on siis viis metrinen soutuvene. Ei tartte maksaa alviita.

    • Anonyymi

      Ei minua haittaa ettei minulla ole mitään, mutta ei sitä prkle saisi olla toisillakaan!

    • Anonyymi

      Jaa, älykkäitä on siis vain 5%...?
      No sitä minä jo ajattelinkin tätä palstaa lukiessani.

    • Anonyymi

      Miksi isompi osa kansasta ei sitten ole kerännyt omaisuutta?
      Tyhjätaskut ovat sitä mieltä että rikkaiden rahat pitäisi jakaa heille.
      Mutta jos niin tehtäisiin, niin vuoden päästä he olisivat jälleen tyhjätaskuja.
      Jos he osaisivat rahaa tehdä ja sitä käyttää, heillä olisi sitä ihan ilman muiden rahoista haaveilemistakin.
      Ei siinä ole mitään epäreilua että rahan päälle ymmärtävillä on rahaa, mutta se olisi epäreilua jos rahaa annettaisiin ansiottomasti niille jotka eivät sitä itse osaa hankkia.

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihan siltä että arvostat ihmistä sitä enemmän mitä enemmän hänellä on varallisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihan siltä että arvostat ihmistä sitä enemmän mitä enemmän hänellä on varallisuutta.

        Ei se rahasta ole kiinni, mutta tyhjänvinkujia ja sosialismin tavoittelijoita en arvosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se rahasta ole kiinni, mutta tyhjänvinkujia ja sosialismin tavoittelijoita en arvosta.

        "Miksi isompi osa kansasta ei sitten ole kerännyt omaisuutta?"
        Jospa kaikki eivät mittaa omaisuuttaan €-merkillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi isompi osa kansasta ei sitten ole kerännyt omaisuutta?"
        Jospa kaikki eivät mittaa omaisuuttaan €-merkillä?

        Miksi he sitten valittavat jos jollakin on enemmän kuin heillä?
        Onko niin että ei haittaa jos ei itsellä ole, mutta ei sitä saa olla muillakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se rahasta ole kiinni, mutta tyhjänvinkujia ja sosialismin tavoittelijoita en arvosta.

        Enkä minä arvosta kaltaisiasi rosvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi he sitten valittavat jos jollakin on enemmän kuin heillä?
        Onko niin että ei haittaa jos ei itsellä ole, mutta ei sitä saa olla muillakaan?

        Älä yleistä. On paljon ihmisiä jotka tulevat toimeen onnellisina ilman rahavuoria. Vai luuletko että maailman onnellisin kansan ratkaisi kaikista rikkaimmat ihmiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yleistä. On paljon ihmisiä jotka tulevat toimeen onnellisina ilman rahavuoria. Vai luuletko että maailman onnellisin kansan ratkaisi kaikista rikkaimmat ihmiset?

        En yleistä, vaan ihmettelen että miksi yleensä tämä aloitus?
        Mielestäni aloitus perustuu puhtaaseen kateuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä arvosta kaltaisiasi rosvoja.

        Kerropa keneltä olen rosvonnut ja mitä? Olen aina kunnioittanut lakia ja rehellisyyttä. Mutta minkäs minä sinun kykenemättömyydellesi voin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yleistä, vaan ihmettelen että miksi yleensä tämä aloitus?
        Mielestäni aloitus perustuu puhtaaseen kateuteen.

        Ei perustu kateuteen, ei puhtaaseen, eikä epäpuhtaaseen. Sinä vain et näemmä lukenut sitä ajatuksen kanssa.
        Aloituksessa kyllä mainittiin mm. omaisuuden tasaus, mutta todettiin myös, ettei se toimisi.

        Aloituksessa ehdotettiin korkeampaa alv:a tavaroille, jotka eivät ole välttämättömiä perustarpeiden tyydyttämisen kannalta.
        Ja jos ajattelet, että minä ehdotan sitä siksi kun en pysty itse noita hankkimaan, niin olet värässä. Minulla on m-vene, sähköavusteinen maastopyörä ja sähköpotkulauta. Vaihdan ne uuteen, kun tarvetta ilmaantuu. Fillari vaihtunee läskiksi viimeistään ensi kesänä.
        Minä en käytä alkoholia lainkaan, enkä tupakoi.

        Sinä et ilmeisesti kykene tajuamaan mitä on TODELLINEN vastuullisuus, etkä sitä, että joku hyvätuloinenkin saattaa olla valmis osallisumaan taloustalkoisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei perustu kateuteen, ei puhtaaseen, eikä epäpuhtaaseen. Sinä vain et näemmä lukenut sitä ajatuksen kanssa.
        Aloituksessa kyllä mainittiin mm. omaisuuden tasaus, mutta todettiin myös, ettei se toimisi.

        Aloituksessa ehdotettiin korkeampaa alv:a tavaroille, jotka eivät ole välttämättömiä perustarpeiden tyydyttämisen kannalta.
        Ja jos ajattelet, että minä ehdotan sitä siksi kun en pysty itse noita hankkimaan, niin olet värässä. Minulla on m-vene, sähköavusteinen maastopyörä ja sähköpotkulauta. Vaihdan ne uuteen, kun tarvetta ilmaantuu. Fillari vaihtunee läskiksi viimeistään ensi kesänä.
        Minä en käytä alkoholia lainkaan, enkä tupakoi.

        Sinä et ilmeisesti kykene tajuamaan mitä on TODELLINEN vastuullisuus, etkä sitä, että joku hyvätuloinenkin saattaa olla valmis osallisumaan taloustalkoisiin.

        No siis sullahan ei oo mittään. Nuo nyt löytyy jokaiselta pummiltakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis sullahan ei oo mittään. Nuo nyt löytyy jokaiselta pummiltakin.

        Aijjaa. Minäpäs en tuota tiennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei perustu kateuteen, ei puhtaaseen, eikä epäpuhtaaseen. Sinä vain et näemmä lukenut sitä ajatuksen kanssa.
        Aloituksessa kyllä mainittiin mm. omaisuuden tasaus, mutta todettiin myös, ettei se toimisi.

        Aloituksessa ehdotettiin korkeampaa alv:a tavaroille, jotka eivät ole välttämättömiä perustarpeiden tyydyttämisen kannalta.
        Ja jos ajattelet, että minä ehdotan sitä siksi kun en pysty itse noita hankkimaan, niin olet värässä. Minulla on m-vene, sähköavusteinen maastopyörä ja sähköpotkulauta. Vaihdan ne uuteen, kun tarvetta ilmaantuu. Fillari vaihtunee läskiksi viimeistään ensi kesänä.
        Minä en käytä alkoholia lainkaan, enkä tupakoi.

        Sinä et ilmeisesti kykene tajuamaan mitä on TODELLINEN vastuullisuus, etkä sitä, että joku hyvätuloinenkin saattaa olla valmis osallisumaan taloustalkoisiin.

        Ei kai niin tyhmiä hyvätuloisia voi olla...? Miten he voivat olla rikkaita jos antavat rahansa kolehtiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai niin tyhmiä hyvätuloisia voi olla...? Miten he voivat olla rikkaita jos antavat rahansa kolehtiin?

        Kyllä niitä vaan on. Eivät kaikki varakkaat ole itsekkäitä paskiaisia.


    • Anonyymi

      ÄLÄ ALOTA ANNA OLLA OMISTAN METSÄÄ JA RIKASTUN

      • Anonyymi

        Ei metsällä rikastu. Höpätät


      • Anonyymi

        Mie möin metät. Miljoonalla ostin viinaa ja kävin huarissa. Loput rahat pistin turhuuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie möin metät. Miljoonalla ostin viinaa ja kävin huarissa. Loput rahat pistin turhuuksiin.

        Muuan mies oli joutunut oikeuteen viinarekan varastamisesta Koskenkorvalta.

        Tuomari kysyi : Pitääkö paikkansa että möitte viinat ?
        Mies vastasi : Kyllä. Möin kaikki.
        Tuomari jatkoi : Mitä teitte viinoista saaduille rahoille ?
        Mies siihen tokaisi hämmentyneenä ; Mitäkö tein ?
        Tietysti ryyppäsin rahat !

        Missäs rekka on ?
        Joku rosvo varasti sen. Onneks oli tyhjä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuan mies oli joutunut oikeuteen viinarekan varastamisesta Koskenkorvalta.

        Tuomari kysyi : Pitääkö paikkansa että möitte viinat ?
        Mies vastasi : Kyllä. Möin kaikki.
        Tuomari jatkoi : Mitä teitte viinoista saaduille rahoille ?
        Mies siihen tokaisi hämmentyneenä ; Mitäkö tein ?
        Tietysti ryyppäsin rahat !

        Missäs rekka on ?
        Joku rosvo varasti sen. Onneks oli tyhjä !

        Niin hoidetaan bisnestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei metsällä rikastu. Höpätät

        Sinä et tiedä asiasta mitään. Ihan kiva osakesalkku löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tiedä asiasta mitään. Ihan kiva osakesalkku löytyy.

        Mullapa löytyy muovikassi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullapa löytyy muovikassi.

        Ja vaikka sieltä hölske kuuluu, siellä ei oo vatupassi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tiedä asiasta mitään. Ihan kiva osakesalkku löytyy.

        Mullakin on sellanen osakesalkku- tyhjä niin kun sullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on sellanen osakesalkku- tyhjä niin kun sullakin.

        👍💤


    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      💋 K­u­­­u­m­­­a­­­t­­­ ­­t­­­y­­t­ö­­t­­ ­o­­d­o­t­­­t­a­­v­­­­­a­t­­ ­s­­i­­n­­u­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18364824

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe