En tiedä, miten suhtautua

Anonyymi-ap

Vika on varmaan minussa. Pitäisi vaan olla kiva kaikille ja sietää, olla hyvän mielen ja rauhan rakentaja. Mutta sitten en jaksa, haluan olla mieluummin omissa oloissani. Nautin, kun saan olla ns. samanhenkisten ihmisten kanssa, niitä ei ole välttämättä paljon, silloin ei tarvitse pinnistellä vaan olla rehellinen oma itsensä. Sinusta en tiedä, kuormittuisinko vai nauttisinko? Mutta minusta ei tule sinulle ongelmaa, sen voin luvata. Ja jos jotain lupaan, sen pidän. En ole tuuliviiri tms…

16

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minä puhun mennessä ja teidän teosta, nyt on minun vuoro hakata ja tuhota ja kostaa.

    • Anonyymi

      minusta olis8 nykyään ihanaa tuhota teidän kaikkien elämät ja saitte sen itse aikaan. rehellisesti vigssm teitä kaikkia ja olisi upeaa Kosta noin että saisi tuhota teidät kaikki.

    • Anonyymi

      ja itseasiassa teen kaikkeni O jotta sen voin tehdä. en saanut elää omaa elämää ja tuhosiyyre sen, joten voin hyvin käyttää aikani teidän tuhoamiseen ja Kostamiseen. hakata minkä jakaa ja tuhota teitä. olisi upeaa jos joku ampuisi teidät kaikki. toisaalta olisi kivempi jos olisitte endinbhskattavans koko porukka ja piestävänä vuosia että saisin vainota ja tuhota teitä.

    • Anonyymi

      toivottavasti teidän pennut kuolee ja menetätte rahanne ja saan hakata kaiken elämästänne ja pääsen kiduttamaan ja hakkaamaan teitä.

    • Anonyymi

      Miksi sun pitää olla hyvän mielen ja rauhan rakentaja?Mikä patistaa siihen??
      Minä en voi sietää tuommoista piirrettä keneltäkään läheiseltä.Minusta tehtä kuuluu sinkuille,kuninkaille Presidenteille ei yksityisille henkilöille.

    • Anonyymi

      Krista menettäisi kaiken ja tulisi huumeriippuvaiseksi ja Tomi saisi hyvän elämän 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

    • Anonyymi

      Tuntuu että sinulta on nämä kaikki aloitukset tässä nyt kärjessä. Teepä nikki.

      • Anonyymi

        Pitäisikö linkata kaikki jonkun aloituksen alle? Vaikka tämän aloituksen? Tuon kun erottaa joukosta yhtä helposti kuin mieheksi luulijan.


    • Anonyymi

      Hyvä jos et ole tuuliviiri. Helpompi luottaa.

    • Anonyymi

      Samat vibat aloittajan kanssa.,.toivon tyyneyttä en draamaa tms. Riittävän hektistä jo nyt....haluan vain olla ja jos olisi jotain niin pitää olla yhteys ja samanlainen katsanto.

    • Anonyymi

      Voisin viedä aloittajan kahville,edellyttäen että on nainen.

    • Anonyymi

      En tiedä kenelle aloitus on mutta voisin vastata itsekin vähän... Minäkin olen vähän semmoinen että tykkään olla omissa oloissa ja tehdä juttuja joista pidän. En tiedä minkälaisen vaikutelman olet saanut mutta ymmärrän että pohdit sitä ja se on ihan viisasta. En missään nimessä halua aiheuttaa kuormitusta enkä ylimääräistä päänvaivaa. Tiedän omat heikkouteni ja vikani ja yritän kyllä olla parempi. Osaan antaa omaa tilaa ja tarvin sitä myös itse mutta läheisyys ja ihan arjessa yhdessä olo olisi tärkeää...

      • Anonyymi

        Oletko minä?.. no ei vaan, mutta siis samaistun! Toivottavasti kaivattumme ymmärtää antaa tilaa meille mutta ei liikaa. Olin aiemmin suhteessa joka meni siihen et käytännössä tein kaiken yksin. Sekään ei ole kiva vaikka yksin viihtyy.. -sivusta vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko minä?.. no ei vaan, mutta siis samaistun! Toivottavasti kaivattumme ymmärtää antaa tilaa meille mutta ei liikaa. Olin aiemmin suhteessa joka meni siihen et käytännössä tein kaiken yksin. Sekään ei ole kiva vaikka yksin viihtyy.. -sivusta vaan

        Voin samaistua. Kaikista pahinta on olla yksin suhteessa, joten ei ole kiire suhteeseen. Välillä tulee ahdistavia olotiloja ja tää on niin outoa, ku tulee nyt pintaan kaikkia niitä tunteita mitä ei käsitellyt aikasemmin. Mies saa mussa jonku ihme reaktion aikaan ja se pahentaa olotilaa jos ei olla hetkeen nähty. Ikävä kasvaa♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin samaistua. Kaikista pahinta on olla yksin suhteessa, joten ei ole kiire suhteeseen. Välillä tulee ahdistavia olotiloja ja tää on niin outoa, ku tulee nyt pintaan kaikkia niitä tunteita mitä ei käsitellyt aikasemmin. Mies saa mussa jonku ihme reaktion aikaan ja se pahentaa olotilaa jos ei olla hetkeen nähty. Ikävä kasvaa♥️

        Ymmärrän hyvin mistä puhut. Kannataa käsitellä rauhassa kaikkea. Oon kans koko vuoden käyny läpi itteeni ja elämääni ja erosinkin tossa syksyllä. Se oli iso steppi. Pitkästä parisuhteesta eroaminen ja vielä omasta alotuksesta. Oli vaan huono suhde ja vääryttä ihan liikaa. En syytä toista kyllä siinä on aina molemmissa vikaa kun erotaan. Oltiin eri planeetoilta ja se elo oli kauhua ajoittain. Nykyään onneks pystytään olemaan ok väleissä. Uuden kaivatun ihmisen olen löytänyt elämääni mut en tiedä oisko helpompi toisen kanssa rakentaa. Kaivatusta en saa kiinni vaikka tiedän jo että on älyttömän ihana, seksikäs sekä luonne erityisen spesiaalihyvä. Toivoisin kuitenkin parisuhdetta ja kumppanuutta elämääni nopeammin kuin vuoden päästä. Viihdyn suhteessa ja olen ihan valmis rakastumaan palavasti ei tässä enää olla parikymppisiäkään.
        Toivottavasti omat ajatuksesi selkiytyvät. Mukavaa kevään jatkoa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe