Olisitko valmis todistamaan rakkautesi?

Anonyymi-ap

Jos sellainen tilanne tulisi. Vai onko kivempaa vain leikkiä palstalla?

Tää on vain rakastuneille.

Ps. Todistamiseen ei kelpaa seksi

67

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kertoisin kyllä.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­N­­y­m­­f­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mieluummin leikin palstalla. Paljon kivempaa.

    • Anonyymi

      Olen valmis ostamaan sormukset.

      • Anonyymi

        Tässä on tekemisen meininkiä


      • Anonyymi

        Miten tuo todistaa mitään muuta kun halusi omistaa toisen


      • Anonyymi

        Oletko mies vai nainen?


    • Anonyymi

      Hän tietää jo tunteistani.

      • Anonyymi

        Kuinka hän niistä tietää oletko muka aidosti kehdannut myöntää hänelle aidot tunteesi häntä kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka hän niistä tietää oletko muka aidosti kehdannut myöntää hänelle aidot tunteesi häntä kohtaan

        Kyllä, kehtasin kertoa.


    • Anonyymi

      en varmaan pystyisi, ei pitäisi sanoa mutta juuri nyt ei jaksa. se on totta kyllä, minulla ei oikein ole enää elämänhalua näiden vuosien jälkeen. aina kun sitä vähän tulee ja toivoa myös rahaan niin kaikki taas kaatuu. on kiva paikka olla töissä ja tutustuu ihmisiin niin kaikki taas hakataan pilalle.secon niille hirbeö ajatus että minä saan rahaa, vaikka ei siinä nyt mitään niinnextraa ole, mutta eivät voi sietää sitä m muille hakuscst hyvää mutta ei ikinä minulle. en nyt itseäni tapa mutta ehkä kuolen vaan siihen etten jaksa niitä enää.

    • Anonyymi

      Haluaisin uskaltaa sanoa miten paljon tunnen..

      • Anonyymi

        Miksi et uskaltaisi sanoa mitä sä siinä menettäsit vaikka sanoisitkin enemmän olis kai menetettävää jos et hänelle tunteistasi uskalla sanoa


    • Anonyymi

      Oon täysin valmis ja halukas todistamaan mun rakkauden.

      • Anonyymi

        Mitenkäs olit sen ajatellu tehdä tiedätkö edes mitä rakkaus on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs olit sen ajatellu tehdä tiedätkö edes mitä rakkaus on

        Tuohon kommentoin. Ettei voida määritellä yleisesti mitä rakkaus on, se on täysin yksilökohtaista. Toiselle se voi olla hänessä oleva tietty tunne tai olotila, joka voi olla ihan erilainen kuin muilla oleva vastaava rakastumisen olotila -sivusta


    • Anonyymi

      en varmaan ole. minä luulen etten kestä jos menetän elämäni, kuolen sen mukana. minä en jaksa kun jahtaavat ja hakkaavat ja haluavat syödä tietoisuutta ja tuhota elämää kaikki mitä teen niin hakkaavat ja tuhoavat. jos eivät hakkasi minulla ei olisi talousongelmia jos eivät estäisi minulla olisi hyvin töitä. mutta tuovat ja hakkaavat ja tykkäävät sitä, rakastavat kun saat tuhota elämääni ja siirtää muihin. kuolen siihen, ei minusta ole enää suhteeseen, olen kuin kuollut niiden psykopaattien jälkeen ja mitä ovat tehneet. kaikki suunnitelmat ovat tuhottu, voisin yhtä hyvin kuolla. ovst tuhonneet jo kaiken, ei näy elämää, 8lisin niin valmis kuolemaan ja lähtemään täältä jo pois. ymmärtäisin jos söisin muita mutta ei sitä ole ne haluaa, vain estää hyvän elämän ja viedä sitä muille. saavat orgssmeja siitä kun tuhoavat elämääni ja vievät sitä muille. minä voisin jo kuolla, olen enemmän kuin valmis.

    • Anonyymi

      mitään niiltä ikinä vienyt se on vaan naisen psykopaattista ja, narsistista toimintaa. tuhota ja varmistaa että en saa elää elämääni. joten voisin kuolls sitten. haluaisin kuolla. voisitteko tappaa, minut vaikka ensi yönä ilman että teen itsemurhaa. pysäytä vaikka, sydän?

    • Anonyymi

      Mä olen kertonut asian jo aikaa sitten. En mä matelemaan ala. Jos ei kerta kiinnosta, niin ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Eli ... riippuu täysin siitä mitä "todistaminen" tarkoittaa.


      • Anonyymi

        No siinä tapauksessa sä et ainakaan minua tarkoita


    • Anonyymi

      En usko että tuollaista on tarvetta todistella. Kertoisin, jos tilanne ja meidän välit olisi sellaiset että siinä kertomisessa olisi mitään järkeä...

    • Anonyymi

      Voisin vaikka kosia saman tien, jos se olisi mahdollista.

      • Anonyymi

        Etkö muuten osaa osoittaa kiinnostustasi kuin kosimalla se on ehkä jopa yksi epätoivoisimmista tavoista osoittaa kiinnostustaan ehdottamalla heti ikuisuutta yhdessä kun et toista edes kunnolla tunne


      • Anonyymi

        Ai ihan ketä vaan kosisit? Siis kuka vain nainen kelpaisi sinulle vaimoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muuten osaa osoittaa kiinnostustasi kuin kosimalla se on ehkä jopa yksi epätoivoisimmista tavoista osoittaa kiinnostustaan ehdottamalla heti ikuisuutta yhdessä kun et toista edes kunnolla tunne

        Sä et voi sanoa ihan noinkaan? Joskus sen vaan tuntee ja tietää että toisen kanssa haluaa olla ikuisesti.


    • Anonyymi

      En minä muuten täällä leiki tällä palstallakaan.

      En minä leiki enää ikinä.

      Olen vain naamaltani ehkä hieman erilainen kuin olit muistanut.

      Kehokin muuttuu ajansaatossa.

      Mutta se nyt kuuluu normaaliin elämään:).

      Ei puhuta vielä noin vahvoista ajatuksista kuin mitä nyt sanoit.

      Tiedän kyllä, lähiaikoina olen ajatellut ihan samaa kuin sinäkin.

      Mutta.

      Kirkon pitäisi siihen jotenkin muuttua.

      Ei ole varmaan sellaista ihmistä joka siellä meidät osaisi vihkiäkkään .

      Näin luulisin.

      Ne on typeriä jeesuskastajia siellä.

      Ei terve ihminen elä kirkon sanelemien mukaan.

      Kaikki mikä on itsessä, on myös totta.

      Miten joku ulkopuolinen voisi siihen todistaen muka () sanoa mitään ,.

      Toisten tunteisiin.

    • Anonyymi

      eikö siitä tulisi teillekin hyvä olo että saisitte viimeisen alistuksen tehtyä ja tapettua? kaiken te ootte jo tuhonnut ja estänyt ja kiduttsnut ja varastanut ettekö voisi viimein jo tappaa ettei tarvitsisi enää elää teidän hakkauksissa ja tuhossa. mitään en teiltä vienyt mitään en teiltä tuhonnut, mutta teidän piti tappaa, kaikki elämästäni, estää töitä ja rahaa ja hakata töitä ja, alistaa ja, syödä. jos on pokkaa tehdä tuo kaikki mun etkö voisi tappaa?

    • Anonyymi

      Heti kun tapaan sen oikean. Ei kannata todistaa mitään ennen kuin on suuret ja kestävät tunteet kyseessä.

    • Anonyymi

      tulehan taas varastamaan kuka tarvitsee elämääni enemmän kuin minä. kelle tänään hakataan kelle annetaan kelle elämäni tänään uhrataan?

    • Anonyymi

      mikä tänään lurkia tai urhoja ärsyttää mitöntänöänbhakkaayte ja viette ja estätte? miten tänään hakataan ja nöyryytetään miten haluatte tuhota ja jakaa tietoisuuttani? estää töitäni ja elämääni, tuhota sen?

    • Anonyymi

      joko se Leena sai tahtonsa ja tuhota sillä toiminnallaan kaiken? vai oliko tsrotvlutkat vai urhot?

    • Anonyymi

      kenenkäs neitokaisen elämää tänään minulla ja elämälläni ruikitte?

    • Anonyymi

      kelle tänään minut uhraatte, onko kauniita sieluja vai urhoja jotka tarvii vahvistusta itseensä? kuka tapetaan ja uhrataan minun jälkeeni?

    • Anonyymi

      kuka osti tänään elämääni? kenen hyväksi minut tänään hakataan?

    • Anonyymi

      Millä tavalla pitää todistaa?

    • Anonyymi

      Miten se pitäisi todistaa?
      Ja kenelle?
      En mä ainakaan leiki yhtään mitään,
      enkä tahdo tosiaan palstalla vaan rakastaa ..

      Mun mielestä rakkautta ei kyllä kuuluis joutua
      Todistamaan mitenkään.
      Se pitäisi kyllä tuntea ilman todistelujakin oikeessa elämässä.

    • Anonyymi

      Mä kyllä haluaisin käydä ensin lounaalla vaikka factoryssa muutaman kerran ennenkuin uskaltaisin hänelle mitään puhua tunteista.

    • Anonyymi

      jos se Leena meinaa, taas viedä Jennalle että saa uraa ja yrityksen, hakkaan molemmat ja vaikka tapan.

    • Anonyymi

      läski Mooses liikenteessä, kelle auto ja muu hyvä vietiin. hakkaan siten kaikkia jos ei kuulu vastausta. ja rahat tiedän yrittää tappaa laillisesti. toivottavasti saan tuhota ja tappaa lailitsesti teidät kaikki. toivottavasti ei ikinä nähdä ja toivottavasti saadaan teille kaikille. jos alkaa syöttää minua ja nostaa muiden uria, taian itse ainakin sanan tuen ja, tuhoan sen äijän. hyi saatana tuohon padkaan äiti tyttärensä halusi jotta, muille hyvää. hyi vittu olisi pitänyt tappaa, se läskimooses jo aikaa sitten. yritän joka päivä ja niitä sen syöttöpaskoja.

    • Anonyymi

      toivottavasti se lyolinemnustis olisi ollu edes Leenalle olihan se siinä valkoisessa hääpuvussa. hyi vittu että vihaan koko porukkaa.

    • Anonyymi

      Miten se käytännössä pitää todistaa? Luulisin että se tulee ihan luonnostaan. Jos on molemminpuolinen luottamus, niin ei siinä tarvita mitään "todisteita".

    • Anonyymi

      Kuis ite luulit pystyväs todistamaan oman rakkautesi häntä kohtaan

    • Anonyymi

      Joo, ei ole olemassa mitään rakkautta, on olemassa toistaiseksi vain vahingon ilo, mikä varasti uskon, tähän maailmaan, meikäläinen ikuisena kohteena, että moinen tiärä mistään mitään...
      En minäkään...
      T. Hyvästi. Ikuisesti. Fi

      https://m.youtube.com/watch?v=zwDD-ySZoh8

    • Anonyymi

      Toivottavasti
      Ap määritellyt todisteeksi jotain semoista mihin
      useimmat pystyvät ja mitä useimmat rakkauden nimissä
      Tekevät (hankitaan niit sormuksia jne.)
      Eli myös tarkistanut vaatimuksensa järkevyyden.

      Eikä joitaki outoja vaatimuksia johon ei kukaan rupea.
      Jossa pahimillaan ei välitetä yhtää toisen
      Tulevaisuudesta tai terveydestä.
      Mm Jotku fetisit menee ihan liian pitkälle
      Sun muuta semoista ...
      Niitäkin voidaan vaatia "todisteena" muka
      Rakkauden varjolla .

    • Anonyymi

      Antaisin Rakkaalle ainakin paljon pusuja, pitkiä suudelmia ja halauksia.
      Pitäisin häntä kädestä.
      Voisin viettää koko päivän hänen kanssaan sängyssä, hieroisin hänen hartioita jne.
      Kirjoittaisin hänelle Rakkauskirjeen käsin kirjoitettuna, jonka laittaisin postiin. Paistaisin hänelle hänen lempipizzan. Opettelisin soittamaan hänen lempikappaleen ja esittäisin sen hänelle.
      ❤️😘

      • Anonyymi

        Kuka on tuo rakkaasi?


      • Anonyymi

        Ja kysytään mikä on se lempikappale ja mitä siihen pitsaan tulisi?


      • Anonyymi

        Aaawww miten ihanan kuuloista 😍🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on tuo rakkaasi?

        Hän on eräs ihana nainen samalta paikkakunnalta.😘


      • Anonyymi

        Oijoi hellittelisit naistasi kyllä ihan huolella. Pidä toi.:)
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kysytään mikä on se lempikappale ja mitä siihen pitsaan tulisi?

        Lempipizzaansa en tiedä vielä, enkä myöskään lempikappaletta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaawww miten ihanan kuuloista 😍🔥

        Kiitos! Hän on ihana ja ansaitsisi kaikki Rakkauden osoitukseni.❤️‍🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oijoi hellittelisit naistasi kyllä ihan huolella. Pidä toi.:)
        -sivusta

        Kiitos! Kyllä pidän.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on eräs ihana nainen samalta paikkakunnalta.😘

        Tossa oli niin sellaisia juttuja et tarrasin siihen..
        Onpa kyllä hassua kuinka voikaan olla sattumia.. 😪


    • Anonyymi

      Ei voi puhua rakkaudesta, kun toista ei tunne läpi kotoisin. Mutta tahtoisin tutustua jokaiseen hänen lokeroonsa, pintaa syvemmältä. Ja ihastumisen voisin kyllä.osoittaa, jos hän vain olisi sen valmis vastaanottamaan
      Tällä hetkellä hän ei ole, eikä halua minusta ongelmaa. n to m

    • Anonyymi

      M naiselle kyllä

      • Anonyymi

        Ihana olet Rakkauteni -sivusta


    • Anonyymi

      Haluaisin mutta pelkään että menen ihan jumiin.

      • Anonyymi

        Ei se haittaa vaikka vähän jumiin menisikin, kyllä se jumi aukeaa jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa vaikka vähän jumiin menisikin, kyllä se jumi aukeaa jossain vaiheessa.

        Jatkan vielä: Minua ei kiinnosta mitkään palstaleikit, olen täällä vain hänen takiaan, koska haluan tietää ainakin pienen murto-osan hänen ajatuksistaan ja oppia tuntemaan häntä edes täällä, vaikka hän hyvin todennäköisesti käyttäytyy livenä eri tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä: Minua ei kiinnosta mitkään palstaleikit, olen täällä vain hänen takiaan, koska haluan tietää ainakin pienen murto-osan hänen ajatuksistaan ja oppia tuntemaan häntä edes täällä, vaikka hän hyvin todennäköisesti käyttäytyy livenä eri tavalla.

        Niin. Toivottavasti pystyttäisiin kaivattuni kanssa kohtaamaan irl ihan sellaisina haavoittuvina kun nyt ollaan..Välitän hänestä niin paljon ,mutta myös pelkään että hän ei välitä minusta


    • "Ps. Todistamiseen ei kelpaa seksi"

      Niin, siis tytön suorittamaan todistamiseen ei yksinomaisesti kelpaa seksi (coitus), mutta se on todistamisen osanen.

    • Anonyymi

      Vaikeaahan se on tietää, kun et paljasta, miten rakkaus todistetaan mielestäsi.

      • Sellaisen olemassa oloa ei voi todistaa jota ei ole olemassakaan. "Rakkaus" on utopiakonsepti jolla on ikiajat myyty kirjoja, musiikkia, elokuvia ja TV sarjoja ym. ja myydään täältä ikuisuuteen saakka.

        Todellisesti "rakkaus" aina on vaihdantataloudellinen (transaktionaalinen) sopimus kun se liittyy todellisiin parisuhteisiin, joka kestää sen ajan kun suhde on olemassa.


      • Anonyymi
        Estotonpervo kirjoitti:

        Sellaisen olemassa oloa ei voi todistaa jota ei ole olemassakaan. "Rakkaus" on utopiakonsepti jolla on ikiajat myyty kirjoja, musiikkia, elokuvia ja TV sarjoja ym. ja myydään täältä ikuisuuteen saakka.

        Todellisesti "rakkaus" aina on vaihdantataloudellinen (transaktionaalinen) sopimus kun se liittyy todellisiin parisuhteisiin, joka kestää sen ajan kun suhde on olemassa.

        Ahaa. Ovatko mielestäsi oikeita/oikeampia käsitteitä himo, seksuaalinen halu, kiintymys, seksuaalinen vetovoima, tykkääminen?

        En usko mihinkään alfajuttuihin muuten. Jos mies vähänkään uskoo itseensä ja on kiinnostunut naisista, hänen ei tarvitse isotella, tai olla isokoinen tai tietyn näköinen, tai aggressiivinen tai varakas. Empaattisuus riittää siihen, että vientiä on miehellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Ovatko mielestäsi oikeita/oikeampia käsitteitä himo, seksuaalinen halu, kiintymys, seksuaalinen vetovoima, tykkääminen?

        En usko mihinkään alfajuttuihin muuten. Jos mies vähänkään uskoo itseensä ja on kiinnostunut naisista, hänen ei tarvitse isotella, tai olla isokoinen tai tietyn näköinen, tai aggressiivinen tai varakas. Empaattisuus riittää siihen, että vientiä on miehellä.

        Listaamasi kokemusalueet ovat joitakin parisuhteen peruskivistä. Mm. avioliitto on taloudellinen sopimus, kuten aviosopimuskin.

        Alfamies ei koskaan isottele eikä pullistele, eikä aina ole pitkä - mutta pituus on yleensä yhteydessä siihen että mies on alfa (korkea sikiöaikainen testosteroni altistus).

        Sillä mihin sinä uskot tai et usko ei ole yhtään mitään kenellekään muulle kuin sinulle sekä (epätodennäköiselle) kumppanillesi.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe