En mä nyt tahdo

Anonyymi-ap

kiviä sua kohti heitellä, niin heitän mieluummin kukkasilla, tosin se ei kyllä kovin pitkälle lennä että sun täytynee tulla lähemmäksi 😘😂😊💐 Mikähän on sun lempi kukka? 🤔

42

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Horsma. Mieheltä.

      • Anonyymi

        Mä pidän horsmista myös. Naiselta


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­­y­­­m­­f­­o­­m­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­­N­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Pionit ja ruusut on lemppareita

      • Anonyymi

        Muistelinkin että yksi taisi olla just tuo pioni kun on ollut joskus aiemmin puhetta, siis täällä palstalla vain 😃😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistelinkin että yksi taisi olla just tuo pioni kun on ollut joskus aiemmin puhetta, siis täällä palstalla vain 😃😊

        Okei, no voihan se olla että olen maininnut. 🥰😄


    • Anonyymi

      Krassi ehdottomasti. Kukkaruukussa siemenistä istutettuna.

    • Anonyymi

      Nainen, siinä sinun talon päädyssä on rappuset niin voin tulla niiden ylipäätään vastaan. Tulisitko siitä hakemaan minut? Ja en tarvitse kukkasia vaan välittämistä.

      • Anonyymi

        Tulisin, tosin en tiedä milloin siellä olet ja miksi sun pitää sinne ylös kivuta 😟välitän ja paljon ❤️


      • Anonyymi

        Minun talon päässä on rappuset, mutta miksi sinä niitä rappusia kiipeet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisin, tosin en tiedä milloin siellä olet ja miksi sun pitää sinne ylös kivuta 😟välitän ja paljon ❤️

        Taisi mennä ohi, koska kaivattuni rapun ovi on siinä rappusten ylätasanteen korkeudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi mennä ohi, koska kaivattuni rapun ovi on siinä rappusten ylätasanteen korkeudella.

        Minulla on valkoiset raput takasivulla ja mustat etusivulla sekä ruskeat puutikkaat saunanpuolella mitkä niistä oli mitä tarkoitit? Sauna puoleiset on ne matalat mutta leveät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi mennä ohi, koska kaivattuni rapun ovi on siinä rappusten ylätasanteen korkeudella.

        Onko kuinka korkeat raput? Tai matalat 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kuinka korkeat raput? Tai matalat 🙃

        En laskenut rappusten määrää, mutta aika korkeat rappuset. Muistaakseni oli aika vaaleat ja monta metriä leveät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on valkoiset raput takasivulla ja mustat etusivulla sekä ruskeat puutikkaat saunanpuolella mitkä niistä oli mitä tarkoitit? Sauna puoleiset on ne matalat mutta leveät

        En muista kuin nämä korkeat rappuset, monta metriä leveät ja vaaleat rappuset.


    • Anonyymi

      Orguideas -romanttinen mies

    • Anonyymi

      Vai että kukkasilla heittelet? Jos olisi mulle niin kertoisin lempi kukan. Kenelle tämä on?

      • Anonyymi

        T-naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T-naiselle

        Keneltähän olis sit ja kelle T-naiselle mahdollisesti 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T-naiselle

        Joo unohdetaan kukat ja kaikki leikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo unohdetaan kukat ja kaikki leikki.

        No okei en heittele millään vaan ojennan ne kukat sulle nätisti, sitten joskus ❤️

        Ps. Tuo kiven heittäminen liittyy laulamisen opiskeluun ja siksi se on oiva vinkki 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No okei en heittele millään vaan ojennan ne kukat sulle nätisti, sitten joskus ❤️

        Ps. Tuo kiven heittäminen liittyy laulamisen opiskeluun ja siksi se on oiva vinkki 😘

        Nooh ehkä ojennat ne jollekin toiselle T...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No okei en heittele millään vaan ojennan ne kukat sulle nätisti, sitten joskus ❤️

        Ps. Tuo kiven heittäminen liittyy laulamisen opiskeluun ja siksi se on oiva vinkki 😘

        Et siis ole smmattilaulaja? 🙃

        🐻


      • Aivan totta. Tietojeni mukaan T-mies on rautainen ammattilainen 👊💥🐼

        🐻


      • Anonyymi
        UnhappyJoe kirjoitti:

        Aivan totta. Tietojeni mukaan T-mies on rautainen ammattilainen 👊💥🐼

        🐻

        Ei varmaan koulutettu kuitenkaan tietääkseni. Tää meni T naiselle jos meni jotenkin ohi mitä aiemmin kerroin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No okei en heittele millään vaan ojennan ne kukat sulle nätisti, sitten joskus ❤️

        Ps. Tuo kiven heittäminen liittyy laulamisen opiskeluun ja siksi se on oiva vinkki 😘

        Kansalaisopistonko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansalaisopistonko?

        ei sieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo unohdetaan kukat ja kaikki leikki.

        Vakavasti mutta sopivasti leikkisyyttää matkassa mukana, luulen että hän on samaa mieltä ❤️


    • Anonyymi

      Tietyn värinen kukka, joka kuvastaa rakkautta, ihailua ja ylpeyttä.

    • Anonyymi

      Tulet syliini ja halaat. Voin kertoa että siinä on kaikki mitä tarvitsen… Rakas

      • Anonyymi

        Mielelläni, olisitpa sinä hän 🤗😘❤️


      • Anonyymi

        Noinhan sen pitäisi olla. Olin jo lähettämässä kukkia hänen syntymäpäivänään, kenties suoraan kotiin. Siitäkin jänistin ja lähetin vain kevyen onnittelun. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni, olisitpa sinä hän 🤗😘❤️

        Mahdollisesti.. pus


    • Anonyymi

      .. pikkusilla pöksyillä heittelen

      • Anonyymi

        .. kepin nokkaan jos osuis yksikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .. kepin nokkaan jos osuis yksikin.

        …koitan tähdätä hyvin… maltti on valttia


    • Anonyymi

      Oi pakko vastata vaikka ei mulle😅 Juhannusruusu oikeen kunnon piikkinen ja tappurainen samoin villiruusu niitä hennon vaaleanpunaisia näkee joskus vanhojen talojen pihoilla. Sitten rakastan rantaruusua juuri sitä mistä pitää päästä eroon ja myrkyttää💗🌸

    • Anonyymi

      Tiikerililjat olis kivoja...tai örkkidea 😽😻...TV. T

    • Anonyymi

      Superkiva aloitus! Harmi etten ole t, mutta taisi parit t:t jo löytää, ja sitten vielä, että lempikukkani, gladiolit, ne lentää oikeastikin tosi pitkälle, just sopiva paino ja muoto heittelyyn.

    • Anonyymi

      Kukat on sieltä jostain mis ei aurinko paista. Ällöä.

      • Anonyymi

        enpä usko että ajattelee noin, aika harvassa varsinkin naiset jotka eivät kukista pitäisi


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe