Moi. Sattuuko kukaan tietämään kuntoparkin jumppaohjaajista mitään? Kiinnostais se pieni tyttö siel... Kertokaa ihmees???
kuntoparkki??
8
1579
Vastaukset
- mie vaan
minkähän näköinen hän on??? kerron sit lisää jos puhutaan samasta henkilöstä..
- mä vaan
heh
- yazka71
se on sellanen lyhyt pieni tyttö, silmalasit ja lyhyet hiukset... vetää ainakin pumppia ja kai joskus steppiä..
- mä vaan
yazka71 kirjoitti:
se on sellanen lyhyt pieni tyttö, silmalasit ja lyhyet hiukset... vetää ainakin pumppia ja kai joskus steppiä..
ei välttämättä puhuta sit samasta tyypistä. Tiedän yhden jolla vaaleat pitkät hiukset. Ehkä joskus lasit...mut jospa hän on leikannut hiukset..en tiiä...onko nuori vai vanha?? kenet mä tiedän, on 21..
- yazka71
mä vaan kirjoitti:
ei välttämättä puhuta sit samasta tyypistä. Tiedän yhden jolla vaaleat pitkät hiukset. Ehkä joskus lasit...mut jospa hän on leikannut hiukset..en tiiä...onko nuori vai vanha?? kenet mä tiedän, on 21..
ei taida sit olla sama typy....
- mä vaan
minkä näköinen hän on? kerron sit lisää kun tiedän puhutaanko samasta henkilöstä...
- Hanna
Katos kun pomo löys mielenkiintosen keskustelun hakusanalla kuntoparkki. Ja alkuperäiselle, meitä jumppaohjaajia on täällä kolme, se lyhyt, vaaleehiuksinen ja vielä kolmas lisää! ;)
- yazka71
Hanna kirjoitti:
Katos kun pomo löys mielenkiintosen keskustelun hakusanalla kuntoparkki. Ja alkuperäiselle, meitä jumppaohjaajia on täällä kolme, se lyhyt, vaaleehiuksinen ja vielä kolmas lisää! ;)
Moi.
No Niin.. päästiin asiaan. eli hakemani henkilö on varmaan se lyhyt... olisin vaan hiukan niinku kiinnostunut hänestä. esim. siviilisääty ja sellaista... jos olet samassa työpaikassa niin voisinko pyytää sinua välittämään s.postiosoitteen?? Iso kiitos etukäteen... ;)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171024124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102478Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2181985Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231803- 721090
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491064Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57882En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88833