Sinä tukevahko, johon törmäsin Vanhankylän Tokmannilla viimeviikolla. Olet äärimmäisen charmantti mies. Tosin autosi ei tehnyt vaikutusta. Osaat kantaa tyylisi persoonallisella tavalla. Olen aina ihannoinut valtaväestöä pukeutumisessa etenkin,jos osaavat yhdistää sitä romanikulttuurin siistiin miesten pukeutumistyyliin. Tosin nuo korut eivät oikein istuneet kaulaan. Mutta muutoin haluaisin tutustua sinuun paremmin. Sinä hurmaava ja kohtelias punaiselle Peugeot merkkisellä ajeleva komeasti ikääntynyt mies.
Rakastan sinua olet niin ihana persoona
Anonyymi-ap
4
440
Vastaukset
- Anonyymi
Tack tack ,
- Anonyymi
Kyseessä tuskin oli valkom stallion scouter seriff jantte
- Anonyymi
Miksei voisi olla? Pieni ero punaisen pösön ja soliferin välillä!
- Anonyymi
Eilen oottelin pitkään kylmettyneitä orvokkeja katsellen,josko oisit paikalle saapunut...mutta turhaan..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662982Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91781- 1111646
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2201212- 123945
- 93933
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790