4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

Anonyymi-ap

Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣
31-vuotias Maya ei kykene tekemään työtä, joka ei tunnu kivalta
Maya, 31, on kertonut Tiktok-kanavallaan olevansa työkyvytön, koska hän ei kykene tekemään työtä, joka ei tunnu kivalta.
Minulle se että en halua, on sama kuin että en pysty.

116

6003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon tojomies keikalla alas
      Tonneja takana, ruostetta alla
      Jo poikana päätin; mä oon tojomies
      Vaikka skodakuski saa puuronsa helpommalla

      Mä oon tojomies, oon hitto soikoon
      Ei tullu poliisii, ei virkamiestä
      Kulkeva konttori on tojomiehen hotelli
      Ja pennit revittävä irti kiamiehenpyllyreiästä

      Tuhansia töitä, valvottuja öitä
      Viikkoja tiellä, saan spermaa niellä
      Silmiä painaa, ei kia kuski anna lainaa
      Hei tojomiesmies, mikä pitää homon tiellä

      Mä oon tojomies, aina miehen päällä
      Ja joskus ylipainan en kiellä
      Kiusana kiire ja kondomit
      Ja kiamiesten spermat pakko niellä

      Mä oon tojomies, peppureiällelle kiire
      Viikko tiellä, kotona jorma
      Silmiä painaa, oispa tuttu homomies
      Sitä kotona ehkä ois jo lauantaina

      Mm.. homoilen taas
      Mikä pitää miehen tiellä
      Oo.. homoilen taas

      • Anonyymi

        Olipa tosi karmee sanoitus, oikein oksettaa😮😮😮😮😮Täytyykö teidän homojen koko ajan mainostaa, miten ällöttäviä perseeseen painijoita ootte😮😮


    • Anonyymi

      Oop... mmmmm oop

    • Anonyymi

      Ne tekevät töitä ketkä tekevät. Mun mielestä jos on hirveesti aikaa kytät tämmösiä niin pitää sitten ottaa vähän lisää duunia itselleen niin ei ole energiaa käyttää aikaansa tämmösten ihmettelyyn.

      • Anonyymi

        Onko pakko ?...


      • Anonyymi

        No näinhän vihervasuri ajattelee. Kaikki on saatava muilta mutta itse saa tehdä mitä haluaa, eli loisia. Tulisi talvi ..... niin loppuisi tuo loisiminen. Oikeasti työkyvyttömät ovat asia sikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pakko ?...

        Oi Herra valvo vaellustani... Hmm...Etten tekisi kielelläni syntiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näinhän vihervasuri ajattelee. Kaikki on saatava muilta mutta itse saa tehdä mitä haluaa, eli loisia. Tulisi talvi ..... niin loppuisi tuo loisiminen. Oikeasti työkyvyttömät ovat asia sikseen.

        tuet pienemmiksi niin alkaa työ maistua ja loppuu loiseläminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuet pienemmiksi niin alkaa työ maistua ja loppuu loiseläminen

        Juuri näin. Sieg heil!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuet pienemmiksi niin alkaa työ maistua ja loppuu loiseläminen

        kas ku ei keskitysleiriin pakkotyöhön liemipalkalla, pääkii :(


      • Anonyymi

        Ne syövät, jotka tekevät työtä. Näin sen pitää mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näinhän vihervasuri ajattelee. Kaikki on saatava muilta mutta itse saa tehdä mitä haluaa, eli loisia. Tulisi talvi ..... niin loppuisi tuo loisiminen. Oikeasti työkyvyttömät ovat asia sikseen.

        Vasemmistoaate perustuu rusinoiden varastamiseen toisten pullasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kas ku ei keskitysleiriin pakkotyöhön liemipalkalla, pääkii :(

        Työleiri, ylöspito suoritusta vastaan. Näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne syövät, jotka tekevät työtä. Näin sen pitää mennä.

        Eipäs vaan näin.Ne syövät ne ,jotka tekevät töitä eivätkä tule siitä sen kummemmiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuet pienemmiksi niin alkaa työ maistua ja loppuu loiseläminen

        Tyhmin kommentti ikinä. Moni nuo tuet tarvii, ja menee niistäkin verot..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmin kommentti ikinä. Moni nuo tuet tarvii, ja menee niistäkin verot..

        Mistään valtion tukimuodosta ei mene veroa senttiäkään.


    • Anonyymi

      Kuulostaa lieskalaiselta virassa toimivalta henkilöltä

      • Anonyymi

        Lieksan kaupungissa ei saa rääkätä johtajia työllä, sama asenne tällä naikkosella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lieksan kaupungissa ei saa rääkätä johtajia työllä, sama asenne tällä naikkosella

        visvahomoaids


    • Anonyymi

      Nykyään aina pitäisi olla niin kivaa. Ja sitten haetaan loppuunpalamis ja masennusdiagnoodi, kun ei huvita. Äippä ja iskä lelliny pilalle ja ei olla opittu vastuunottoa elämästä. Omassa lapduudenperheessä olin keskimmäinen ja ainut jolta odotettiin ja vaadittiin. Töissä ollut 19 v lähtien ja jatkan kunnes kuolen tai eläke koittaa. Sisko eläkkeelle 20 v ja veli ei päivääkään ole ollut töissä. Sanoisin että olen meistä se onnellisin kaiken näkemäni perusteella. Vaatikaa vanhemmat lapsiltanne osallistumista kotitöihin jo pienenä ja opettakaa kestämään epämukavuuttakin.

      • Anonyymi

        Kun otsalta pusertuu ensimmäinen hikipisara, on aika ruveta loppuunpalamiseläkkeelle.


    • Anonyymi

      kyllä työssä saa kivaakin olla. Muutenhan menee nuppi ja kroppa piloille. Pikkaisen kivaa lisukkeena. Melkein kaikissa töissä mitä olen tehnyt on ollut jotain kivaakin, Kaverit, työ itsessänsä, työmatka, ruokatunti, sökörinki, voiman näyttö., urakan tekeminen. On sitä oltu raksalla betonimiehenä, hitsarina konepajalla, säkin kantajana, lapiomiehenä. maalarina, insinöörinä, tm.
      Mitä sillä kivalla tarkoittaa se on toinen juttu,
      Yhtään sellaista duunia ei ole vastaan tullut ettei työssä jotain kivaakin olisi ollut .
      Jos sen sijaan vaatii että työn teon on oltava kaikilta osin 100 % kivaa niin se ei ole
      kuitenkaan mahdollista. Sellaista työtä kun ei maailmassa ole olemassakaan. Eikä tule.

      • Anonyymi

        Veli todistaa väkevästi eli puhuu täyttä asiaa


      • Anonyymi

        Työn olisi hyvä olla hyvin palkattua ja arvostettua. Jos se ei ole niitä, niin sitten sen tarvitsisi olla edes kivaa. Paras tietysti olisi, jos työ on sellaista mitä muutenkin tekisi, eli vähän niinkuin palkallinen harrastus. Sellaista tosin harvalle osuu.
        Mutta tuolle Mayalle kyllä voisi joku kertoa, että työkyvyttömyys ei ole sama asia kuin työhaluttomuus. Hänen tapauksessaan on selvästi kyse jälkimmäisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työn olisi hyvä olla hyvin palkattua ja arvostettua. Jos se ei ole niitä, niin sitten sen tarvitsisi olla edes kivaa. Paras tietysti olisi, jos työ on sellaista mitä muutenkin tekisi, eli vähän niinkuin palkallinen harrastus. Sellaista tosin harvalle osuu.
        Mutta tuolle Mayalle kyllä voisi joku kertoa, että työkyvyttömyys ei ole sama asia kuin työhaluttomuus. Hänen tapauksessaan on selvästi kyse jälkimmäisestä.

        Jos kyseessä on 4h/vk kyykytystoimista,niin ei voi puhua sen enempää työkyvyttömyydestä kuin -haluttomuudestakaan....nämä pelleilyt kun ei ole työtä vaan orjapalvelua.


      • Anonyymi

        Niin,kun harrastuskin muuttuu työksi,ei sekään ole enää kivaa....


      • Anonyymi

        70-luvulla oli tapana työskennellä kännissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työn olisi hyvä olla hyvin palkattua ja arvostettua. Jos se ei ole niitä, niin sitten sen tarvitsisi olla edes kivaa. Paras tietysti olisi, jos työ on sellaista mitä muutenkin tekisi, eli vähän niinkuin palkallinen harrastus. Sellaista tosin harvalle osuu.
        Mutta tuolle Mayalle kyllä voisi joku kertoa, että työkyvyttömyys ei ole sama asia kuin työhaluttomuus. Hänen tapauksessaan on selvästi kyse jälkimmäisestä.

        Työnantajallakin pitää olla hauskaa. Tulos tai ulos, my way or highway, on hyvä konsepti
        "Meidän on uudesta luotava maa, raukat vain menköhöt merten taa."


      • Anonyymi

        Hmm...Jos ei nyt se työ,niin ainakin kivat työkaverit tekevät työn kuin työn hieman siedettävämmäksi.


    • Anonyymi

      Ei tarvii ihmetellä miksi Suomella menee niin huonosti kuin menee kun on tämmöstä porukkaa

      • Anonyymi

        Näin on.


    • Anonyymi

      Koen kaiken työn vastenmielikseksi. Olen mieluiten työtön, koska työtön voittaa aina! 🏆

      • Anonyymi

        Veli todistaa väkevästi!


    • Anonyymi

      Voi tyttö ressukkaa. Kuinka kehtaat.

      • Anonyymi

        Et kuule olemikään tyttö, ku omas harhaises päässäs! Häpeä ethän sä osaa....


    • Anonyymi

      Maya on nolo. Tuttavat ja suku varmaan häpeää.

    • Anonyymi

      EHKÄ HÄN TEKEE TUOTTAVAMPAA TYÖTÄ JA TILI KÄTEEN N 3 - 4 TUNNIN VÄLEIN JA TYÖN AJAN KOHDAN VOI ITSE VALITA JA 15 TUNTII VIIKKO. HÄN ON OIVALTANUT KUPLETIN JUONEN VEROT, ALVI NOLLA.

    • Anonyymi

      Ihana nainen tämä Maya. Ottaisin vaimoksi.

    • Anonyymi

      Aikoinaan 100 000 työtöntä, sitten 450 000 ja nyt 300 000. Siis kaikille ei ole työtä.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei ikinä hommaa lapsia. Niidenkin hoitaminen on raskasta.
      Akka kuolisi nälkään, jos elettäisiin aikaa, jolloin sosiaaliturvaan ei voinut
      niin härskisti turvautua. Masennuksiin vetoaminen ihan paskaa monelta.
      Kenellä täällä on helppoa? Toiset vaan katsoo oikeudekseen luovuttaa.

    • Anonyymi

      En ole koskaan tehnyt töitä. enkä tule tekemään. Ei vaan jaksa eikä maistu. Olen 48v ja ei edes itketä 🙋‍♂️

      • Anonyymi

        Oneksi en ole enää 10 vuoden kuluttua näkemässä miten näitten nykyisten nuorten eläkkeet maksetaan? Kukaan ei halua tehdä työtä, mutta rahaa pitäisi saada. Taitaa ne elkemaksuja kartuttavat työntekiät loppua. Mistä niille hullun eläkkeetkään sitten maksavat? 10 vuoden sisällä ei ole enää yhtään normaalijärkistä nuorta jäljellä., kaikki on saaneet sekopään paperit.


      • Anonyymi

        Ei sinun pidä syödäkkään sitten, olet loiseljä toivossa on hyvä elää sano lapamatokin !


      • Anonyymi

        Sama täällä 75v. Kela maksaa kaiken. JEEE


    • Anonyymi

      Se on vaan fakta että suomessa ei kaikille ole työtä.Jos olet yli 50v niin katsotaan jo liian vanhaksi.Ja kalliiksi tietysti.Nuoren valmistuneen saa halvalla monille aloille. Ja sitte kun mietitään millaisia persereikiä suomen päättäjät on..Kansalta leikataan useita miljardeja ja leikatut rahat ulkomaille..Miten tuo auttaa suomen kansaa?.Onko näillä konnilla siivut noista ulkoistetuista rahoista? Ei suomea enää ole.Kannattaa herätä niin näette miten mätä maa suomi on... Eläkeikä kohta 70v..Miettikää nyt itsekki...

      • Anonyymi

        Naamarien takana asustava gubbekonna! Juoskaapakoon!


    • Anonyymi

      Miten mahtoi selvitä 9 vuotta peruskoulua? Silloin tarvitsi kai vaivautua kouluun vähän useammin kuin neljä tuntia viikossa?

    • Anonyymi

      Ellei Putiini valtaa Suomea, niin sen tekevät Ahmetit ja Moffatit.
      Sitten kun viimeinen suomalainen on kuollut sukupuuttoon, niin ne valtaajat ihmettelevät, että miksei taikaseinä enää sylje rahaa kaikille.

      • Anonyymi

        Jospa pahvihousut perustaa uuden taikaseinäyhtiön.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikä ihmeen pakkomielle sulla on lieksaan?


    • Anonyymi

      Kyllä se masentaa kun ei 4 tunnin työaikana kerkeä kaikkien kanssa somettaa.Joutuu käyttää omaa aikaa.

    • Anonyymi

      Tämä Maya on mielestään neuroepätyypillinen. KUKAAN meistä ei ole neurotyypillinen istumaan 8 tuntia jonkun hiton Excelin edessä tai muissakaan töissä. Silti joudutaan. Joten Mayakin töihin!

      • Anonyymi

        On se neuroepätyypillinen jos lääkäri niin sanoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se neuroepätyypillinen jos lääkäri niin sanoo

        Ei ollut vielä tutkimustulokset selvinneet. Ja sitäpaitsi me kaikki ollaan, mikäli sitä mietitään miten luonnotonta suurin osa työstä on. Evoluutio ei meitä neuroinemme kehittänyt tähän, mitä tämä nyt on.


    • Anonyymi

      Ihmisenä ketä pystyy samaistumaan Mayaan, musta on aivan hirveetä lukea näitä kommentteja. Unohdan välillä että maailman mustavalkoisena näkeviä ihmisiä on oikeasti olemassa, mutta tästä artikkelista noussut kohu muistutti, että ainiin, on olemassa ihmisiä jotka ei todellakaan halua ymmärtää muita.

      Paheksun tottakai itsekkin ihmisiä, jotka elävät tuilla, ja vinkuu ja vonkuu kuinka ovat 'työkyvyttömiä' VAIKKA he voisivat hyvin käydä työssä, mutta kun kaikki työttömät ja työkyvyttömät eivät ole sellaisia. Mutta taas näkee kuinka äänekäs vähemmistö pilaa koko jutun... Niin se aina menee.

      Sitä on vaikea toki lähteä testaamaan kuka on oikeasti laiska, ja saamaton, ja kuka taas oikeasti niin huonossa kunnossa, ettei henkisesti pysty. Mutta toinen puoli asiassa on se, että ihmiset aina tuovat esiin sen, että "Hei miksei ennenvanhaan ollut näin paljon tälläisiä laiskoja paskoja?", Niin todennäköisesti sen takia, ettei ennenvanhaan näitä ihmisiä keillä oli oikeasti ongelmia sopeutua edes pidetty ihmisinä, vaan heidät jätettiin täysin yksin selviämään.

      Jotenkin odotan, että olisi inhimillistä auttaa kaikkia.
      Eihän (toivottavasti....) Kukaan esimerkiksi odottaisi pyörätuolipotilasta olemaan kilpajuoksija, joten minkä takia jokaikisen ihmisen pitäisi pystyä pakolla vääntämään 8h raastavia työpäiviä, vain koska "suurin osa pystyy siihen"?

      Ymmärrän toki argumentin tätä vastaan myös, koska "jos muilla on vähemmän työtä, niin mäkin haluan vähemmän työtä!!!!!", Mutta sitten taas.... Eikö siinä olisikin varsin ironinen tilanne? Kuka oikeasti on laiska tässä?

      Tldr, On olemassa oikeasti ihmisiä jotka ei kykene tekemään töitä "normaalin" ihmisen tavoin, ja heidän pakottaminen siihen "normaaliin määrään töitä" loisi vielä enemmän kuluja yhteiskunnalle kuin valmiiksi on, koska tavan tallaaja ei tarvitse mm. vuosien terapiaa siksi, että työt käyvät mielenterveyden päälle.

    • Anonyymi

      työkyvytön siksi ettei työssä ole "kivaa" ontuu aika lailla.
      Jokin muu syy tai syyt on silloin varmaankin juurisyinä.
      "Ei kivaa" on hyvin outo perustelu syyksi ettei halua tehdä työtä . Sillä tavoin argumentoimalla voi rajata kaiken työn tekemisen pois omasta elämästänsä. Semminkin jos "kiva" ongelma on rajoittunut yksinomaisesti vain työn tekemiseen. Onko muissakin elämän osa-alueissa ongelmaa "kivan" puutteen kanssa. Vaikea uskoa että kiva-ongelmaa ei muissa elämän osa-alueissa silloin esiintyisi. Toisaalta "ei kivaa" kuvaa enempikin taudin oiretta kuin taudin juurisyytä.

    • Anonyymi

      kivan tunteeseen voi itse myös vaikuttaa. Työtehtäviä voi opetella tekemään niin että itselle tulee parempi fiilis. Se tosin vaatii itseltä oma-aloitteisuutta ja uteliaisuutta ja kokeiliunhalua ja pelisilmää ja uudistumisen halua. Oppii löytämään itsestänsä uusia ulottuvuuksia ja taitoja.
      Kivan tunne on kytköksissä uuden oppimiseen. Ei pakosta vaan omasta halusta se lähtee. Kiva tavallansa luodaan itse eikä odoteta että kiva tulee jostain annettuna valmiina pakettina.

      • Anonyymi

        Eikö nuo työkyvyttömät olevinaan sairaat, voisi viedä laitoshoitoon? Jos siellä voisi vaikka leikata paperinukkeja 5 tuntia viikossa.


      • Anonyymi

        Tuollaiset valmiudet voi olla ormaali-ihmisellä, ei assilla.


    • Anonyymi

      Ei ole. Mun 23 v tytär tekee 5 vuorossa töitä Paperitehtaalla. , !2 tuntia just viikonloppuna vuorot. Kuumaa, pölyä, kosteaa . ja raskasta. Mut jaksaa. Jaksaisitko sinä

      • Anonyymi

        Kyllä niillä palkoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niillä palkoilla.

        ,,,,tai sitten tytär on niin tyhmä että joutuu menemään töihin...ja uskottelee olevansa kaunis jotta ukot tykkäisi....tytär on paskoissa töissä ja niihin köyhänä kuuluukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,,,,tai sitten tytär on niin tyhmä että joutuu menemään töihin...ja uskottelee olevansa kaunis jotta ukot tykkäisi....tytär on paskoissa töissä ja niihin köyhänä kuuluukin.

        Tekee takuulla 12 tuntisia . Lärvin aukojat ei taitais pysyä tahdissa mukana


    • Anonyymi

      Autistinainen joutuu aina silmätikuksi koska naisen pitäisi olla sosiaalinen ja hoivaava. Olisitko itse 4h viikossa muiden kiusattavana työssä josta et edes pidä?

      • Anonyymi

        Lieksassa autisteja kiusataan myös työpaikoilla palkka ei ole niin iso että siihen kannattaisi vielä ruveta toisten kiusaamiset ottamaan vastaan


      • Anonyymi

        Liian hoivaaava perheenäiti joutuu nykyisin vankilaan, koska se on väärin? Ei lapsia voi kotona hoitaa, vaan ne on vietävä päivähoitoon ettei äiti, tai isä rasitu kotona ollessaan.


    • Anonyymi

      Mikä tuossa nyt on ihmeellistä. Monikaan suostu paska hommiin vaan haluaa työn josta juurikin saa jotain palkan lisäksi. Autolla ajo, se on siitä pitävälle hupia. Ihmisten huijaaminen ostamaan tarpeetonta tuottaa tunteen omasta fiksuudesta, lämpimikseen puhuminen sekin, paskanjauhanta. Lista on loputon töistä missä alalle soveltuvalla voi hyvinkin olla kivaa jos ei aina niin usein. Aikuisten leikkejä joista suurin osa aika lailla turhaakin. Usein näistä vielä maksetaan kohtuullisesti ellei hyvin. Epäkiitollisemmissa töissä palkkakin saattaa sitten vastaavasti olla pieni. Että ikävyys maksimoituu.

    • Anonyymi

      Eihän naisen tarvitse tehdä töitä päivääkään jos ei halua, kun aina löytyy mies, joka mielellään elättää luontaisetuja vastaan. Naisilla elämä on yleisesti ottaen tuhat kertaa helpompaa, koska yksinolemisen pelkoa ei ole - ellei sitten synny aivan sysirumaksi, jolloin tietysti kannattaa vaihtaa sukupuoli mieheksi, kun naiselliset edut on menetetty.

    • Anonyymi

      Minä olen autisti ja jaksaisin tehdä vaativaa asiantuntijatyötä 4t päivässä, mutta kukaan ei palkkaa minua. Nyt odotan eläkepäätöstä.

      • Anonyymi

        Autisti pystyy parhaimmillaan uppoutumaan ja keskittymään työhön paremmin kuin kukaan "normaali" siksi autistit ovat esim. hyviä koodaajia kun kiinnittävät huomiota yksityiskohtiin ja löytää virheet koodista kun muut luovuttaa ja menee tupakalle valittamaan paskaa duunia jotkut firmat eivät muita palkkaakkaan kuin autisteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autisti pystyy parhaimmillaan uppoutumaan ja keskittymään työhön paremmin kuin kukaan "normaali" siksi autistit ovat esim. hyviä koodaajia kun kiinnittävät huomiota yksityiskohtiin ja löytää virheet koodista kun muut luovuttaa ja menee tupakalle valittamaan paskaa duunia jotkut firmat eivät muita palkkaakkaan kuin autisteja

        Mut ei kyllä mikään virma pysty palkkaamaan semmosta autistia joka fiilistelee jos jaksaisi tehdä 4 tuntia viikossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autisti pystyy parhaimmillaan uppoutumaan ja keskittymään työhön paremmin kuin kukaan "normaali" siksi autistit ovat esim. hyviä koodaajia kun kiinnittävät huomiota yksityiskohtiin ja löytää virheet koodista kun muut luovuttaa ja menee tupakalle valittamaan paskaa duunia jotkut firmat eivät muita palkkaakkaan kuin autisteja

        Jaa. Opiskeluaikaan minulla kyllä koodaaminen oli täyttä tuskaa. Tein paljon typeriä virheitä hajamielisyyden vuoksi, joiden löytämiseen paloi aikaa ja tupakkia.


    • Anonyymi

      Kaikki tuet pois näiltä ruikuttajilta. Sairaita pitää auttaa mutta näitä työnvieruksijoita ei yhtään. Hakeeko nämä kelasta toimeentulotukija perusteena ei tunnu kivalta työ--voi vit

      • Anonyymi

        En usko että läpi elämänsä työnvieroksujia on olemassakaan. Siellä voi olla taustalla eriasteista ja eri syistä johtuvaa masennusta etc.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että läpi elämänsä työnvieroksujia on olemassakaan. Siellä voi olla taustalla eriasteista ja eri syistä johtuvaa masennusta etc.

        Ei hullut töitä tarvitse. Sääli kun ei enää ole niitä peltohommia, kuten oli aikoinaan siellä B-sairaalan pellolla. Se olisi sekopaille kuntouttavaa hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hullut töitä tarvitse. Sääli kun ei enää ole niitä peltohommia, kuten oli aikoinaan siellä B-sairaalan pellolla. Se olisi sekopaille kuntouttavaa hommaa.

        Tykkäsitkö peltohommista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäsitkö peltohommista?

        Siellä oli silloin 60 luvulla pellolla paljon muurareita ja kaikilla oli valkoinen työtakki ja housut päällä. Käytiin pellonreunassa nauramassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäsitkö peltohommista?

        Olin silloin koulussa ja käytiin hulluja härnäämässä.


    • Anonyymi

      Työtön on aina voittaja 🙋🏻‍♂️

    • Anonyymi

      Tämä Maija voisi palata Myrskyluodolleen. Pitäisi oppia jo nuorena, ettei kouluun ja töihin mennä viihtymään. Se vaan pitää suorittaa ja sillä selvä. Jos jokainen toimisi mielialan mukaan ja kuuntelisi joka kolotusta, ei kukaan olisi töissä. Yleinen epämukavuuden sietäminen on kadonnut. Ei kaikki voi mennä Dubaihin hanurin myyntiin ja postailla ihkuja rantakuvia.

      • Anonyymi

        Voisin mennä Dubaihin hanuriin myyntiin mutta joudun tyytymään bemariparkkiin


    • Anonyymi

      Olen myynyt hanuriani Reunatiellä!

    • Anonyymi

      Nainen voi selällään tienata hyvät fyrkat jos viitseliäisyyttä on .

      • Anonyymi

        ❤️ lempee vailla


    • Anonyymi

      Laiska on ainoa oikea diagnoosi.

    • Anonyymi

      On lieksalaisilla huolet.

    • Anonyymi

      jos ei jaksa

      sitten ei jaksa

      ei se sen kummallisempaa oke

      toivottavasti jotain kivaa kumminkin löytys

      menis vaikka huoraks siinä saa maata

      vaikka koko päivän

    • Anonyymi

      Oon pannu paljaalla 4 tuntia pinppiin kuntouttavassa työssä pimua.

    • Anonyymi

      HEI JOS HÄNELLÄ ON MAHDOLLISUUS SIIHEN MITÄS SE SULLE KUULUU

    • Anonyymi

      Työni puolesta voin sanoa, että näitä loisia riittää.
      Sossuakkojen eduskunnassa tekemät aivan idiootti päätökset täytyy purkaa.
      Nämä päätökset psykiatrien päätöksiin on se,että nuoret työnnetään eläkkeelle.
      Olen siis aivan ällistynyt, ettei valtiossa kukaan puutu asiaan.

    • Anonyymi

      Pärjääviä nuoriakin on: opiskelevat, tekevät töitä, eivätkä sekoile huumeiden kanssa.
      Heistä vaan juttuja vähemmän...yleensä sossuelätit saavat huomattavasti enemmän palstatilaa diagnooseineen..kirjainyhdistelmä se ja se. Diagnoosi on: patalaiska.

    • Anonyymi

      Amerikkalaistyylinen self-help sonta ja terapia tuputus on kaikkeen syynä. "Siellä voit pellon päässä miettiä ootko kirjolla vai musta-valkeena, kunhan käännyt takasinpäin"

    • Anonyymi

      Mimmi sopisi pankopoikien ja koneinssien viihdyttäjäksi ois varmaan kivaa.

    • Anonyymi

      Tuo on sellainen työpäivä, jota voisi kuvitella paperiliiton ajanvan.

    • Anonyymi

      Ei oo ennee rehellinen suomalainen elämä mittään. Kukaan ei oo enää Matti eikä Maija vaan kaikki on Mayoja ja ties mitä Mojoja. Ei voi käyvä tavallisessa työssä vaan pitää olla tupettaja tai nettipornoilija tai muuten ei oo mittään. Ei tarvii tehä mittään jos ei huvita koska kaikilla on pelkkiä oikeuksia ja niitä pitää julistaa töktökissä

      • Anonyymi

        Ei oo, ei oo! Se on moternia tuollane ja ihan hirmusen tärkeetäki!


    • Anonyymi

      Milläköhän tämmösset immeiset elää 67 vuotiaana kun eläke kutsuu,ai niin joo yhteiskunta huoltaa että olis aina vaan kivaa,ei ihnebettä valtio ottaa joka vuosi 2 miljardia lainaa .

      • Anonyymi

        Juu, antaa valtion huolehtii toimeentulosta. Ei sellasee oo yksityisellä immeisellä mittää velevollisuutta. Ei yksityisellä oo muuta kun oikeuksia.


    • Anonyymi

      Kyllä Lieksassa on mukavaa kun alaiset, naapurit ja yms yms muut täys urpoja, luukut reunoja myöten homeessa.

      • Anonyymi

        Sullakin vissiin on jo homeessa luukkuja myöten.


    • Anonyymi

      Geenit? Jo kotoo oppinu elämään tukien varassa. Varmaan raskasta viedä roskat roskiin, niin ei tarvitse, äiti vie.
      Taitaa meikkaamiseen mennä jo neljä tuntia viikossa.. No se onkin kevyttä ja mukavaa.

    • Anonyymi

      Tässähän on siis kyseessä loinen, onhan näitä eläinkunnassa.

    • Anonyymi

      On oppinu pitää haaraliikettä.Pesän jakaminen on kivaa saattaa saaha koneinsseiltä mustaamakkaraa.

    • Anonyymi

      Tehdä työtä josta tykkää. Olen ollut sellaisessa, mutten saanut tehdä koska firmassa pari vuosikymmentä jumittaneiden mukaan tein liian nopeasti. Että kun he joutuisivat tekemään samaa tahtia. Se olikin äkkiä yt-neuvotteluissa se firma kun sieltä poistuin. Oli kupla murrettu ja toimitusjohtaja heräsi poksahdukseen.

      • Anonyymi

        Olet kuin Kalle Päätalo aikoinaan, tei liian paljon töitä ja työt loppuivat kaikilta ja tuli suur työttömyys Suomeen. Kaverisi olisivat olleet viisampia ja estäneet työttömyyttä.
        Sitä se ahneus teettää, kaikki kärsii.


    • Anonyymi

      Laiska paska sanosi mun muorini, 94 vee.
      Jos ei työ maita niin ei syömänkään pidä.
      Yhteiskunnassa on riittävästi aidosti itsestään huolehtimaan kykenemättömiä. Se ei enää kaipaa lisäkseen ja muiden työllä elätettäviä tällaisia Mayoja joita ei vaan muutoin huvita. Tulisi vaan kurjemmat ajat niin alkaisi Mayallekin työ maittamaan.

    • Anonyymi

      Suomi romahtaa. Suomi on täynnä vokesosialisteja . Saikuuttajia ja lakkoilijoita. Potkujakaan ei saikuttajalle voi antaa ja näinollen maksaa tuplasti oikeaan työntekijään verrattuna. Työnantajat alkaa varmaan siirtyä ulkomaille yrityksineen kun kykenevää työvoimaa ei suomalaisista nykyään saa tekemälläkään. Edes lapsia ei synny omasta takaa.

    • Anonyymi

      Maya pelastaa meidän tulevien eläkeläisten eläkkeen! Voi Kristus mikä luuseri!

    • Anonyymi

      Olen noin 63-vuotias mies

    • Anonyymi

      Jospa jakaa pesää 4h/vko.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      232
      2046
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1787
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      106
      1209
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1140
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1095
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1015
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe