Miksi ateistit eivät paista perunoita?

Anonyymi-ap

Meillä kristityssä kodissa opetettiin jo lapsena käyttämään kaikki ruoka tarkoin hyväksi perheemme ravinnoksi. Vanhentuvat ja kuivat leivät tehtiin köyhän ritareiksi. Ylijääneet keitetyt perunat paistettiin voissa ja maustettiin aromisuolalla ja grillimausteella. Näin ei mennyt ruokaa hukkaan. Ja kaikki säästyneet rahat lähetettiin Afrikan nälkäänäkevien lasten tueksi.

Ateistit heittävät paljon ruokaa roskiin eivätkä auta lainkaan nälkäänäkeviä.

43

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä jos tekisit niin että printtaisit nämä kaikki nerokkaat ateisti aloituksesi ja sitten yhdessä kävisit luotettavan oloiseen seurakunta pastorisi kanssa läpi kaikki mitä olet saanut aikaan. Varmasti saisit kehuja ja intoa tähän tärkeään työhön lisää! Amen!

      • Anonyymi

        Minulla ei ole seurakuntaa eikä pastoria, sillä olen ateisti. Huvikseni näitä kirjoittelen. Seuraan ateistien reaktioita. Kristityt ovat yleensä hiljaa. Eihän niitä täällä paljon olekaan.


      • Taivaspaikka on varma vain spämmäämällä idiotiaa ateistipalstalle. Vähintä, mitä kehitysvammainen voi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole seurakuntaa eikä pastoria, sillä olen ateisti. Huvikseni näitä kirjoittelen. Seuraan ateistien reaktioita. Kristityt ovat yleensä hiljaa. Eihän niitä täällä paljon olekaan.

        No nyt minä hokasin!

        Hän taitaa nyt olla se "surullisenkuuluisa" palsta-ateisti. Vaikuttaakin vähän turhan hömelöltä normaalijärkiseksi ateistiksi...

        No jos ei ole mitään tähdellistä tekemistä eikä mielikuvitusta keksiä sellaista. Mutta sen sanon, että trollaaminen on turhanaikaista ja turhanaikaisten ihmisten touhuja, sellaisten joilla ei ole mitään asiallista asiaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole seurakuntaa eikä pastoria, sillä olen ateisti. Huvikseni näitä kirjoittelen. Seuraan ateistien reaktioita. Kristityt ovat yleensä hiljaa. Eihän niitä täällä paljon olekaan.

        "Minulla ei ole seurakuntaa eikä pastoria, sillä olen ateisti. Huvikseni näitä kirjoittelen. Seuraan ateistien reaktioita. Kristityt ovat yleensä hiljaa. Eihän niitä täällä paljon olekaan."

        Nyt vaikuttaa siltä että ihan vähän juksaat!?


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Taivaspaikka on varma vain spämmäämällä idiotiaa ateistipalstalle. Vähintä, mitä kehitysvammainen voi tehdä.

        600 x enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt minä hokasin!

        Hän taitaa nyt olla se "surullisenkuuluisa" palsta-ateisti. Vaikuttaakin vähän turhan hömelöltä normaalijärkiseksi ateistiksi...

        No jos ei ole mitään tähdellistä tekemistä eikä mielikuvitusta keksiä sellaista. Mutta sen sanon, että trollaaminen on turhanaikaista ja turhanaikaisten ihmisten touhuja, sellaisten joilla ei ole mitään asiallista asiaa...

        Ota lääkkeet


    • Anonyymi

      syömme makkaraperunoita ja heitämme puolet roskiin 🤣

      • Anonyymi

        Me poimimme vain makkarat perunoista. Jahvekin oli lihansyöjä.


    • Anonyymi

      haemme aina rikkaan perheemme ruokatarvikkeet kirkon köyhien ruokajonosta 🤔
      siellä oli muuten ennen paljon virolaisia raksaukkoja 🤣

      • Anonyymi

        Valikoima on siellä aika kehno. Nytkin on paras sesonki mutta tankoparsaa ei siellä näy.


    • Anonyymi

      Minä fanaattisena ateistina en ole koskaan heittänyt ruokaa roskiin 😠
      Syön aina kaiken , nuolen jopa lautaset !!!

      • Anonyymi

        Joo, uskotaan


    • Minä wyön perunat kuorineen, banaaneista toki kuori menee kompostiin.

    • Meillä oli lapsena niin köyhää, että me lapset söimme jätkänvelliä nälkäämme kun ei ollut edes paistinpottuja.

      • Anonyymi

        Eli tiskivettä


    • Anonyymi

      Aivan turha aloitus taas vaihteeksi.
      Ateistina meikäläinen ainakin paistaa perunoita, tekee köyhiä ritareita, pullasta korppuja, jne.
      En heitä ruokaa roskiin.

      • Anonyymi

        Ei uskota


    • Anonyymi

      Avaaja lisää: Miksi Israel sotii ja valittaa jos heitä vastaan soditaan? Onko Kristitty aina niin kaksinaamainen paska?

      Ei, jos olisi jättäisi hän tuon omahyväisen naamansa jo kotia!

      • Anonyymi

        Oma naama, teatteria


    • Anonyymi

      Avaaja lisää: Kristityn jutut alkaa sanoilla
      ; Meillä kristityssä
      Minun kristityssä jne

      Missä ovat muiden tavat, kunnioittaako Kristitty niitä vai ampuuko raketilla vaikei ole uusivuosi?

      t. avaaja

      • Anonyymi

        Kristitylle raketti sana on hepreaa


    • "Miksi ateistit eivät paista perunoita?"

      Siksi että silloin kun avaajaa ei todellisuus tai totuus kiinnosta lainkaan ja mieluummin elää mielikuvitusmaailmassaan, voi kuvitella vaikka mitä itsestään tai muista.

    • Anonyymi

      Meidän uskovien trollaamiset eivät kuulu kristillisyyteen.
      Olemme vajaamielisiä ja vajakkeja ja hyväksytään tosiasiat.
      Näin päästään parempaan yhteyteen ateistien kanssa.
      Harpisti ja Siino voivat allekirjoittaa kauppa sopimuksen.
      Minä annan PehmoNallen ja hamekankaan vakuudeksi.

      • Anonyymi

        Lääkettä taas liikaa


    • Anonyymi

      Diktaattorit koplaavat rahat, eivät mene avustukset nälkäisille lapsille asti.

      • Anonyymi

        Mene lääkäriin.


      • Anonyymi

        Ei kyllä ne on ne avustustyöntekijät , jotka (ohjaavat) ottavat niitä kärsivien lasten kuvia 🤣


    • Anonyymi

      Uskovaisena vien perunat pihalleni ottamaan aurinkoa. Siellä päivä paistaa, aurinkopeileillä suuntaan valon niihin ja perunat paistuvat. Hetkisen kuluttua ne kivasti poskeen istuvat ja hyvälle maistuvat. Niin on ihmeellinen Herran keksimä tulipallo taivaalla lämmitystekniikaltaan. Vatsa kiittää ja pottua riittää, kelpaa siinä lapsia siittää.

      • Anonyymi

        Sulla ei ole mitään tekemistä ateismin kanssa.


      • Anonyymi

        Sooppaa aiheutat


    • Anonyymi

      MIKSI EDES ATEISMIPALSTALLA EI SAA PUHUA ATEISMISTA, KUN JOKU SAIRAS HIHHULOI TÄÄLLÄ?!
      MUUT HYÖKKÄYKSEN ALLA OLEVAT PALSTAT ON MM.
      NATO
      PROFETIAT
      USKONTOPALSTAT
      MAAILMANMENOA
      KARJALANPALAUTUS
      (jatka listaa)

      • Anonyymi

        Homous


    • Anonyymi

      Höh… Meillä ateistisessa kodissa paistettiin jopa perunankuoret!

    • Anonyymi

      Millä automerkillä uskikset ajavat?

      Itse olen ateisti ja minulla on Opel.

      • Anonyymi

        Mulla Mersu v 2022
        Hulppeat peli, ostin perintörahoilla


      • Anonyymi

        Kuten myös. Ooppelilla mennään. Naapurin hellari ajelee yli 25 vuotta vanhalla golfilla. Silloin kun sattuu olemaan ajokunnossa. Koskee sekä autoa että kuljettajaa.


    • Anonyymi

      Israel laukaisee ydinohjuksen , ja perunat paistuu ja uskovaiset myös.

      • Anonyymi

        Uskovaiset taistelee kohta pottuja paratiisissa!
        Madot nakertelee ateistien luitA


    • Anonyymi

      Meidän perheessä rakastetaan lihapullia ja on koko perheen yhteinen hauskuus paistaa niitä yhdessä lasten kanssa.

      Kutsummekin niitä pikkuteisteiksi.

      Katso miten iloisesti Räsänen tirisee pannulla, Entä sitten Ahvio ja Puolimatka, miten niistä irtoaakin noin paljon rasvaa. Ja kokonainen pikkuparvi lessuja, jehovia ja hellareita tirisemässä. Koko perheellä on niin hauskaa yhdessä paistellessa pikkuteistejä.

      • Anonyymi

        Teisteillä ei taida olla mitään näin konkreettista. He vain tyytyvät helvetillä uhkailuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teisteillä ei taida olla mitään näin konkreettista. He vain tyytyvät helvetillä uhkailuun.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18370430/kristinuskon-verinen-historia--risti-ja-hakaristi-
        Malleus Maleficarum on kiistatta yksi pahamaineisimmista ja demonisimmista koskaan kirjoitetuista kirjoista. Siinä hahmotellaan noitien tunnistamisprosessi, noitien tuomitseminen, kidutustekniikat ja rangaistukset, niin tappavat kuin muutkin.
        Siitä tuli sellainen, että kuka tahansa, jolla oli kaunaa tai epäilyksiä, myös hyvin pienet lapset, saattoivat syyttää ketä tahansa noituudesta, ja heitä kuunneltiin tarkkaavaisesti.


    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      😋 K­u­­u­m­­a­­t­­ ­­­t­y­­­t­­ö­­t­­ ­­o­d­­­o­­t­­t­­a­­v­­­­a­­­t­­ ­­s­­i­­­n­­­u­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18367147

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2226
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      123
      1305
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe