Hallitus julkaisi

Anonyymi-ap

Tämä päätös roskahallitus kakisti ulos sairaan ohjelmassa vai kaikki osallistuu. Hhhahaa! Ei pidä paikkaansa täyttä sontaa

4

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juon olutta jotka ostin omilla kelasta saaduilla lahoilla.

      T:Lääwetörter

    • Anonyymi

      Hurjaa, nyt jo ovat vanhukset lähes heitteillä ylikalliissa hoitopaikoissaan lähes ryöstölaskutuksen kohteina. Lapsille ja lastenlapsille ei sitten jää mitään perintöä, vaikka olisivat olleet työttöminä koko elämänsä. Ulkomaillekaan, esim. Ruotsiin ei voi muuttaa, koska kansaeläke aiotaan poistaa EU:n alueilla Suomen valtiosta muuttaville, vaikka hintataso esim. Unkarissa on halvempaa ja minimikansaneläkkeelläkin siellä pärjäisi! Miksi ei anneta kunnille oikeutta periä tietulleja, koska teitä kuluttavat etenkin hyvätuloiset ja matkailijat! Pelkään, että yhteiskunta on menossa sekasortoon...
      Katso tämänpäiväinen Hellituksen kehysriihin tulemia: www.is.fi/politiikka/art-2000010363480.html

      Onpas tärkeää, kun ei olla leikattu Ukrainan avustuksista, maahanmuuttajien tuista, pankkien sijoitustoiminnan tuloksien verotuksen kiristämistä , ulkomaisten sehankintojen supistamista ja kotimaassa tuotettujen maanpuolustusvälineistön ja aseiden kehittämistä ja kansanedustajien sekä hallituksen palkkojen leikkauksia! Urpilainenkin saa tuta kehitysyhteistyömäärärahojen leikkauksista... Entä miksi vähävaraisten on pakko muuttaa halvempaan ja pienempään asuntoon, jotta hyväosaiset saavat vaan edelleen elvistellä. Entä jospa kiristettäisiin VIP ja ensimmäisen luokan lippujen verotuksen kiristämistä rautateillä ja lentoliikenteessä sekä supistettaisiin eliitin saamia rahoituksia Bilderbergin, WEF:in yms. kokouksiin!

    • Anonyymi

      Ensin houkuteltiin ihmiset romuttamaan bensa- ja dieselautoja ja luvattiin mannaa sähkö- ja hybridiautojen hankkijoille. Nyt sitten isketään tässäkin lujaa keskituloisiin, jotka monet ovat ostaneet sähkö- ja hybridiautoja. Kallistuuko kunnissa sähköbussien ja sähköjunien lippujen hinnat? Johtuuko tämä siitä syystä, että Olkiluoto 3 tuottaa vain tappiota? Entä bensa ja dieselin hankintamenot, kun niitä ei saa enää Venäjältä? Pitäisikö kehittää häkäpönttöautoa taas kuten viime sotien aikana?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4383
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3171
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2961
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2257
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2040
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2005
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe