Joku taitaa levittää ja myydä Subutexiä Laukaassa

Anonyymi-ap

Buprenorfiiniä (kauppanimikkeitä Suomessa esimerkiksi Temgesic, Subutex, Suboxone, Norspan, Bunalict ja Buvida) käytetään kipulääkkeenä ja nistien korvaus- ja vieroitushoidossa. ¨

Buprenorfiini on Suomen huumeiden käyttäjien keskuudessa yleisin opioidi.

Buprenorfiinia salakuljetetaan Suomeen usein Ranskasta.
Pääosa katukaupassa liikkuvasta buprenorfiinista tulee laittomasti ulkomailta.

Suomessa heroiinin saatavuus heikkeni 2000-luvun alun jälkeen, koska Afganistanin sota heikensi oopiumtuotantoa.
Buprenorfiinia alettiin käyttää korvaavana aineena.

Kun heroiinin saatavuus palautui, käyttäjät eivät vaihtaneet buprenorfiinia heroiiniin ja heroiinimarkkinat eivät palautuneet entiselle tasolleen.

Suurin osa buprenorfiinin väärinkäyttäjistä käyttää sitä päivittäin suonensisäisesti.

Pääkaupunkiseudun katukaupassa Subutex-tabletti maksaa 30–50 euroa ja Pohjois-Suomessa jopa 100–150 euroa. Vankiloihin salakuljetetun aineen hinta on tätäkin suurempi.

Buprenorfiiniin liittyvä sekakäyttö aiheuttaa nykyisin Suomessa enemmän kuolemia kuin mikään muu laiton huumausaine

31

1130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En todellakaan luovuta sinun suhteesi... kuulet isosta munastani vielä

    • Anonyymi

      Sinähän sitä diilaat herska heikki

      • Anonyymi

        Se on kylläkin TERSKA-HEIKKI,, herkkumutteri isompi kuin kasipallo..


    • Anonyymi

      Laukaalla ei ole yhtään tablettia subua, tämä on fakta.

      • Anonyymi

        Olen selvittänyt jakeluverkoston joka toimii Jyväskylässä ja haarautuu Laukaaseen, Äänekoskelle ja ties minne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen selvittänyt jakeluverkoston joka toimii Jyväskylässä ja haarautuu Laukaaseen, Äänekoskelle ja ties minne...

        Olen yksityisetsivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksityisetsivä

        Olen menneisyyden haamu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen selvittänyt jakeluverkoston joka toimii Jyväskylässä ja haarautuu Laukaaseen, Äänekoskelle ja ties minne...

        Kyllä herska heikki tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen selvittänyt jakeluverkoston joka toimii Jyväskylässä ja haarautuu Laukaaseen, Äänekoskelle ja ties minne...

        Haluat siis Albanian mafian ottavan sinuun yhteyttä ole huoleti tulee tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat siis Albanian mafian ottavan sinuun yhteyttä ole huoleti tulee tapahtumaan.

        Oohh suuret puheet ja pienet teot pojulla oohh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat siis Albanian mafian ottavan sinuun yhteyttä ole huoleti tulee tapahtumaan.

        mantaqa?


    • Anonyymi

      ONKS´ SIELLÄ ALBAANEITA, TAI MUSTALAISII.

    • Anonyymi

      Ketjun aloittaja haluaa siis olla vasikka, no vasikan keinu on karu, on siinä vain yksi naru.

    • Anonyymi

      vasikat peräronttiin ja hiekkakuopalle keskustelemaan.

      • Anonyymi

        Oohh suuret puheet ja pienet teot pojulla oohh


    • Anonyymi

      Bubrenorfiini itsessään ei aiheuta kuolemia, yhdistettynä koviin opioideihin esim kontteihin ja alkoon kuolema on hyvinkin lähellä, ikävä sivuvaikutus subulla on neliraaja halveau, nuokahdetaan pää luonnottomaan asentoon niin tulee neliraaja halvaus, tämä on yleistynyt todella nopeast.

    • Anonyymi

      Kukaan ei levitä ja myy subutexiä laukaalla, ilkeämielisten puhetta.

      • Anonyymi

        Tiedän kyllä yhden tai kaksi narkkaria jotka sitä käyttävät ja myyvät Laukaassa rahoittaakseen narkkaamisensa ja näin oli ainakin viime vuonna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä yhden tai kaksi narkkaria jotka sitä käyttävät ja myyvät Laukaassa rahoittaakseen narkkaamisensa ja näin oli ainakin viime vuonna

        ne on muuttaneet jyväskylään, laukaalla ei ole subutexiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne on muuttaneet jyväskylään, laukaalla ei ole subutexiä.

        eikä ole muuttanut mihinkään


    • Anonyymi

      Kaikkea myydään jos ostajia on .

      • Anonyymi

        Herska heikki tietää


    • Anonyymi

      No se on sinun oma epärehellinen mielipiteesi.

      Minusta totuuden nimissä Muranen on ihan jees.

    • Anonyymi

      Kiittäkää minua siitä että subunistit häviävät Laukaasta. Subutex-nistin palkka on kuolema.

    • Anonyymi

      Katukauppaan kunniaan. Ohan se laatu kohillaan

    • Anonyymi

      Eniten laukaalla vedetään käteen, narkit on niin perseaukisia ettei kama liiku kun kaikki pysyukkoja ja nappihaku päällä lähes kaikilla, polvilääkäri odottaa suurinta osaa kuraoja nisteistä.

    • Anonyymi

      mINÄ MYYN SITÄ, MULLE TULEE RANSKASTA 2EUROA 8MG NAPPI, TULKAA ÄRRÄN ETEEN ILTAISIN SEISKAN AIKAAN ,MULLA ON PUNAINEN LIPPIS-

      • Anonyymi

        Et ollut eilen siellä


    • Anonyymi

      Olinhan mutta kysyntä oli sellanen että kaikki 40kpl meni ekalle ostajalle, keskiviikkona uudestaan ja ajoissa paikalle-

    • Anonyymi

      Heranjumala ihan kauheeta, saako 500e paljousalennusta?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe