Mitä kaipaat

Anonyymi-ap

Suhdetta / seksiä?

61

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seksiä lähinnä.

    • Anonyymi

      Yhtä miestä ainoastaan. Hänestä kumppania, parasta ystävää ja rakastajaa.

      • Anonyymi

        Juuri tuolla tavalla kaipaan erästä naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuolla tavalla kaipaan erästä naista.

        Sama.


    • Anonyymi

      Haluan hyvän parisuhteen, jossa on fyysisen läheisyyden ohella henkistä läheisyyttä. Luottamusta ja kunnioitusta. Muuhun en vaivaudu.

    • Anonyymi

      Parisuhdetta suunilleen ikäiseni vanhemman miehen kanssa ja suhteeseen kuuluu seksi. En harrasta pelkkää seksiä kenenkään kanssa. En saa sellaisesta mitään. Sitten vasta kun rakastun haluan seksiä rakastamani ihmisen kanssa.

    • Anonyymi

      Kaikkia entisiä ystäviäni joita enää ole maan päällä.

    • Anonyymi

      Verepainelääkitystä miksi v* tussa tuun ees lukemaan näitä kun näistä saa muuta kuin aivoverenvuodon.

      • Anonyymi

        Pistähän töpinäksi ja poistu


      • Anonyymi

        Siinä oot oikeessa öisin ei kannata ainakaan lukee / olla täällä periaatteessa ei pitäs käydä ollenkaan heti paranee mielialat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä oot oikeessa öisin ei kannata ainakaan lukee / olla täällä periaatteessa ei pitäs käydä ollenkaan heti paranee mielialat

        Joo en esim. itkenyt moneen päivään kun en luin vaan kommentoinut mitään. Tajuaa kuinka pimeitä juttuja täällä on.


      • Anonyymi

        Sanoa muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistähän töpinäksi ja poistu

        Ei, kyllä tänne soraääniä tarvitaan. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä oot oikeessa öisin ei kannata ainakaan lukee / olla täällä periaatteessa ei pitäs käydä ollenkaan heti paranee mielialat

        Ne samat levottomat tuulet näkee kyllä aamuisinkin jos scrollaa tai samat yön trollit ne nostaa aamun valjetessa


    • Anonyymi

      Kaipaan sitä yhtä ja ainoaa. 🌞 Sitä oikeaa. ♾️ Kumppaniksi, rakastajaksi ja ystäväksi.. 🧡🧡

    • Anonyymi

      Elämän jakamista ja arkea kaikista eniten. Seksiähän nyt saisi koska vaan, jos mieli tekee. Sitä ei tarvitse kaivata. Ihmisiä, joiden kanssa tekee mieli jakaa elämänsä, on harvassa.

    • Anonyymi

      Seksiä kaikesta eniten. Arkeahan ja kämppäkavereitahan saisi tuosta vaan milloin tahansa, mutta seksiä ei saa, jos ei ole komea.

    • Anonyymi

      Rakastavaa ja intohimoista parisuhdetta. En taivu yhden illan juttuihin tuntemattomien kanssa.

    • Suhteeseen kuuluu yleensä myös seksi ja läheisyys. Molempia siinä kaipaa, jos kaipaa suhdetta. Ja vain semmoisen ihmisen kanssa josta välittää ja joka välittää myös takaisin.

    • Anonyymi

      En oikeastaan kumpaakaan, koska molemmat jo elämässä. Kaipaan ihmistä, mutten tiedä mihin, hirveä ikävä.

    • Anonyymi

      Hyviä arvoja monilla. Eli pelkkää seksiä ei pidetä itseisarvona, vaan se yhdistetään hyvään parisuhteeseen. Hienoa!

    • Anonyymi

      Prööt

    • Anonyymi

      henkistä suhdetta

    • Anonyymi

      Sampo Mandatum osinkoa

    • Anonyymi

      Nokian renkaat osinkoa

    • Anonyymi

      Molempia

    • Anonyymi

      Koko pakettia hyvineen ja huonoineen päivineen.

    • Anonyymi

      Hymyhuuli miestä kaipaan

    • Anonyymi

      Kunnon suihinottoa.

    • Anonyymi

      .. kuumimman ja seksikkäimmän kanssa myös seksiä..

      • Anonyymi

        Tykkään pimeessä panna okei. Jotkut harrastelee ikkunoita vasten ja lasisilla parvekkeilla. Kukin tyylillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään pimeessä panna okei. Jotkut harrastelee ikkunoita vasten ja lasisilla parvekkeilla. Kukin tyylillään.

        t :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään pimeessä panna okei. Jotkut harrastelee ikkunoita vasten ja lasisilla parvekkeilla. Kukin tyylillään.

        Sehän urbaanilta kuulostaa isojen kaupunkien juttuja


    • Anonyymi

      Yhtä miestä vaan kaipaan. Muu aloituksessa mainittu olisi plussaa hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Joka solullani huudan...

      • Anonyymi

        ....... tuu ja helli mua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....... tuu ja helli mua...

        …❤️‍🔥


    • Anonyymi

      Eräänlaista laatusuhdetta ja tuota toista yhden tutun solakan naisen kanssa. Tunteet jo silloin ilmaistu.

    • Anonyymi

      Kaipaan hyvää miestä, jolle olisin merkityksellinen ja joka haluaisi kuulla minun elämäni tarinan. Ja jossa olisi miestä ottamaan se vastaan.

      • Anonyymi

        Ja suhteeseen. Seksi ei olisi se ensimmäinen asia siinä.


    • Anonyymi

      Nuori mies olis kiva😁

    • Anonyymi

      Kaipaan rakkautta 🌹 Ja olen romantikko. Tylsistyn arkisista asioista, vaikka nekin ovat tärkeitä suhteessa. Seksi on kirsikkana kakun päälle, mutta ei sitäkään liikaa.

      • Anonyymi

        Sama täällä🥰 Tykkään arjesta mikä on spontaania. Ei niin kaavoihin kangistunutta. Tunteille ja haluille täytyy olla tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä🥰 Tykkään arjesta mikä on spontaania. Ei niin kaavoihin kangistunutta. Tunteille ja haluille täytyy olla tilaa.

        Sama 🥰 Haluan antaa tunteille ja haluille tilaa. Olen myös spontaani. 💕 Pitää tehdä erilaisia juttuja, rikkoa rutiineja. Tulen muuten hulluksi.


    • Anonyymi

      Aikuisten suhdetta, rakkaussuhdetta jossa on tilaa ja tilaisuus olla oma itsensä ja nauttia täysin siemauksin rakastamansa naisen läsnäolosta ja kauneudesta. Suhdetta jota värittää rohkeus rakastaa ja halu tuoda se jokapäiväiseen tekemiseen. Nukkua rakastamansa naisen vierellä ja herätä aamuyöstä kuuntelemaan hänen kaunista unihengittelyänsä.

      • Anonyymi

        Kuvittelen että olet se minun kaivattuni ketä haluaisin vain nähdä enemmän ja enemmän. Käperryn mielikuvissani viereesi ja silitän sinut uneen. Halaan sinua, olen kanssasi unessa. Kyllä se päivä tulee kun kaikki asiat selkenee🥰


    • Anonyymi

      Tunneyhteyttä, läheisyyttä, kosketusta, peiton alla lusikassa nukkumista... <3
      N32

    • Anonyymi

      Ihanaa miestä! Joka on paras rakastaja, lojaalein ja ymmärtävin ystävä sekä inspiraation lähde. Sellaista, jolle annettu rakkaus ei mene hukkaan vaan kukoistaa vuosi vuodelta kauniimmin.

    • Anonyymi

      Kyllä tässä seksin puutteesta kärsii.Jatkuvasti maila mielessä ja etenkin ovulaation aikana olo on mahdoton.

    • Anonyymi

      Eläimellistä tuntikausia kestävää naimista kaipaan. En tarvitse naiselta muuta.

      • Anonyymi

        Voisit tehdä sitä minkä reiän kanssa tahansa. Tuskin siihen naista tarvitaan.


    • Anonyymi

      Ihana fiksu mies joka älyllisesti saa minut hyvin vapautuneeksi naiseksi vois tulla ja naida ja paljon..

    • Anonyymi

      Fiksua ja nöyrää emäntää.

    • Anonyymi

      En tiedä osaisiko olla enää suhteessa kun ollut liian kauan yksin 🥺
      Oli huono suhde entinen, joten siitä jäänyt epävarmuus, vaikka tiedän kuitenkin olevani ihan hyvä enkä todellakaan hankala ihminen. Olen sosiaalinen luonteeltani, joten ystävystyn helposti. Mutta suhde pelottaa.
      Entinen mies oli pettäjä. Kapakkasuhteita ym. Siitä jäänyt jonkinlainen epäluuloisuus uusia suhteita kohtaan.
      Ystävyyssuhde olisi kyllä alkuun ainakin hyvältä tuntuva ajatus.

    • Anonyymi

      En kaipaa suhdetta. Seksiä nyt viimeksi. Hyvä näin. :-)

      • Anonyymi

        Minä taas kaipaan kaikkea tuota mitä täällä kirjoitellaan mutten kertakaikkisesti jaksa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas kaipaan kaikkea tuota mitä täällä kirjoitellaan mutten kertakaikkisesti jaksa!

        Jatkan.usein näitä romanttisia juttuja ja kaipauksia lukiessa mietin et oi kun ihanaa.
        Sitte olo on kuin maratonin juosseella miettien olevanikin onnekas kun sinkkuna elelen.


    • Anonyymi

      Oikean rakkauven.

      • Anonyymi

        Minä myös ja siltä tämä tuntuu ❤️


    • Anonyymi

      Ihanuus M naisen kanssa molempia

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe