En halua lopettaa kuvittelua

Anonyymi-ap

En vain halua, enkä enää pysty.

23

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä pystyt.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­N­y­m­­f­o­­m­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Et kuvittele.

    • Anonyymi

      Fantasiat ovat epätotta. Ne ovat siis valheellisia, ja kaikki valhe on saatanallista. Sanoudu irti saatanasta ja kaikista hänen juonistaan, vaikka ne tulisivatkin pukeutuneina valkeuden enkeliksi, joka heleästi sinua puhuttelee.

    • Anonyymi

      Tarkoitatko, että aiot jatkossakin olla loukkaava ja haihatteleva moukka, joka uskoo lapsen tasoisen miehen olevan nainen?

    • Anonyymi

      En minäkään. ❤️
      Kaikki on täysin järjen vastaista ja jopa mahdottoman tuntuista, mutta silti ...
      Unelmoin ja haaveilen, toivon kaiken muuttuvan todeksi.

      Tämä ihanalle itseäni vanhemmalle naiselle. Odotan joka päivä niitä ihania "sattumia" ... 😘

      • Anonyymi

        … tämä on totta jos halutaan niin… 😘 >sivusta


      • Anonyymi

        Joo minäkin haaveilen ja odotan niitä pieniä hetkiä sun kanssa😘 tällä vkolla ei nähty/nähdä.
        Viimeks katsoit mua niin, et luulin näkeväni sun silmistä et oot rakastunu muhun. ♥️ nuoremmalle miehelle


    • Anonyymi

      Kun tunteet ovat ehtineet jo juurtua, ja varsinkin jos jossain vaiheessa on ollut jonkinlaista näyttöä vastavuoroisuudesta, toivon kipinää on lähestulkoon mahdoton sammuttaa. Tiedän itsekin, että pitäisi lopettaa, mutta en minäkään halua enkä pysty.

      • Anonyymi

        Sinä et ainakaan kehenkään muuhun lähenny

        Tässä elämässä

        Jos minuunkaan


    • Anonyymi

      Nekin ihmettelee mitä nämä maisemat ovat, luontaisen kyvyn mukaan heille se on vaistojen varassa liikkumista.

    • Anonyymi

      Minulla elää toive. Sitä ei kukaan nujerra.

      • Anonyymi

        Koskeeko se myös tätä toiveen kohdetta?


    • Anonyymi

      No kuvittele rauhassa

      • Anonyymi

        Sitä samaa sinulle tunnistusluulo ja herran rauhaa


    • Anonyymi

      Minä ainakin kaipaan häntä kuolemaani asti. Ei hän mihinkään unohdu vaikka kuinka yrittäisin. Eikä hänen oikeastaan tarvitsekaan.. hän on se voima joka saa minut liikkeelle ja pitämään itsestäni enemmän, tietäen että hän on joskus minua rakastanut tai ainakin tykännyt hyvin paljon, niinkuin minäkin hänestä.

      En ole häneen yhteydessä.
      En harrasta häirintää, sillä kunnioitan hänen tahtoaan olla lähestymättä ja olla pois minun elämästäni.

      Pidän hänet kauniina muistona ajasta joka meillä kerran oli vaikka se kestikin vain hetken verran, tai siltä se nyt tuntuu.

      En tiedä mitä hän ajattelee. Tuskin mitään huonoa, jos yleensä minua muistelee. Joskus toivon että hän tuntee sen kuinka häntä ajattelen.. kuinka yhtäkkiä tulee tunne kuin joku olisi siinä vaikka ketään ei näy.
      Pieni henkäys poskelle.. minä se vain, älä pelästy.

      Ehkä tapaamme toisessa elämässä tai ulottuvuudessa, kuka tietää mitä tuolla tuolla toisella puolella on?!

      Siihen asti, tehdään parhaamme tässä elämässä itsemme ja muiden hyväksi. ❤️ miehelle menneisyydestä.

      • Anonyymi

        Kova poika olet kirjoittelemaan näitä viimeisiä jäähyväisiä vaikka alkua ja keskiosaa ole ikinä ollutkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova poika olet kirjoittelemaan näitä viimeisiä jäähyväisiä vaikka alkua ja keskiosaa ole ikinä ollutkaan

        Naurahdin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova poika olet kirjoittelemaan näitä viimeisiä jäähyväisiä vaikka alkua ja keskiosaa ole ikinä ollutkaan

        Ja sekös stalkkeria harmittaa 😂😂


    • Anonyymi

      Onko tämä itsensä pettämistä puhtaasti... Faktat on, ettei olla juteltu miehen kanssa kuin kaksi kertaa lyhyesti niitä näitä tässä vuosien varrella. Ensimmäisellä kerralla oli muitakin mukana ja toisella olimme sattumalta kahdestaan. Molemmat keskustelut kestivät muutaman minuutin. Tämän lisäksi on vaihdettu katseita joitain kertoja, enkä ole siitäkään ihan varma olivatko ne sen erityisempiä katseita. Välillä ohitamme toisemme ja moikkaamme, eipä siinäkään sen erityisempää. Onko todennäköistä, että mies kirjoittaa tänne kun ei muutenkaan jutella sen enempää. Kehittelin päässäni selitystä, että mies ujostelee eikä kehtaa tulla juttelemaan avoimesti, siksi kirjoittaa tätä kautta. Järjen mukaan se ei ole totta, koska kyseinen mies ei vaikuta ollenkaan ujostelevalta muuten.

      • Anonyymi

        Ei kuulosta ihastuneen miehen touhulta, jollei mitään yhteyttä yritä saada.


    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😍 K­­u­­­u­­m­a­­t­­­ ­­­t­y­­­t­ö­­t­­ ­o­d­­o­­­t­­­t­a­­v­­­a­­t­­ ­­s­­­i­n­u­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18368096

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe