Kiitos Herralle aamiaisesta

Anonyymi-ap

Kiitän, ihan tosissani rakasta taivaallista isää aamiaisesta [url=https://aijaa.com/WxPuqz][img]https://img.aijaa.com/m/00808/15236323.jpg[/img][/url]

Kiitos, että saan asua täällä palmujen katveessa Vietnamissa TK-eläkkeellä. Kiitos, että olen oikeasti päässyt pois onnellisesta maasta. Nyt, minulla on asunto ja ruokaa ja vaatteita ja aurinkoa ja terveyttä.

Tuossa kuvassa on leipä ja sen myi minulle venäläinen poika noin 30 vuotias sotaa paossa oleva. Hän on rekisteröitynyt venäjän kansalainen ei persoona. Hän on sotaa paossa ja näin pitääkin olla. Hänen vanhempansa rahoittavat pojan elämää täällä.

Raamatussa sanotaan selkeästi: älkää pelätkö sitä joka voi tappaa ruumiin, vaan häntä joka voi tuomita sinut kadotukseen. Joka miekkaan tarttuu, niin se miekkaan kaatuu. Toki kuulette sanomia sodista ja näin ihmisiä koetellaan. Mutta Raamatussa sanotaan Aabrahamille, että minä annan sinulle näin paljon jälkeläisiä, kuin tähtiä näet taivaalla. Jos nyt, kun kerran ihmisellä on sielu ja henkiruumis, niin keitä nämä Israelin kansa on.

Monessa kohtaa viitataan siihen, että ihminen on jo syntynyt ennen maallista ja lihallista syntymää. Osa on myös valittuja. Toivotaan, että kaikki pelastuisivat ja keitä on ne kaikki. Osa on kyllä siitä toisesta isästä myös. Ja näin hän kokoaa joukkojaan. Tämän vuoksi ei pidä myöskään viettää joulua ja surra pääsiäisenä. Jeesus ja muutkin kyllä elävät.

Pattayan matkoilla olette nähneet, että täällä Kambodzassa ja Vietnamissa ja Thaimaassa ja Filippiinellä elää ihmisiä. Ettekö näe, että olette valtionne ja olemuksenne orjia. Kuka suomalainen ja kuka thaimaalainen ja kuka venäläinen ja heillä on myös muka sama persoona. Onkohan se totta ja luuletko, että he olivat taivaissa jo niin.

Minusta on säälittävää puhua, että ihmiset eivät pääsisi nauttimaan halvoista hinnoista tänne Vietnamiin ja Kambodzaan ja Thaimaahan eikä Filippiineille kansaneläkeellä. Voisihan KELA laittaa tänne toimiston esim. HCMC:yn ja vuokrata sairaalan ja muut hommat halvemmalla. Jos he olisivat todellisia.

Miksi vingutaan korkeista vuokrista ja kuluista, kun niitä kerran voi pienentää, vaikka näin. Ei ei se tarkoita, että tänne tarvitsee tulla leijona ja lippupäiden. Kyllä tänne löytyy ihmisiä ihan vapaaehtoisesti.

Minä ainakin kiitän ja yritän muistaa kiittää Jumalaa Jeesusta Kristusta, että hän toi minut tänne Vietnamiin ja Kambodzaan ja Aasiaan yleensä. Elämä on helppoa, kun ei tarvitse välittää rahasta joka päivä ja saa syödäkseen. Enkä todellakaan pilkkaa jumalaa, vaan olen nöyrä ja kiitollinen hänelle. Toiseksi minä tuskin olisin enää edes hengissä jos olisin jäänyt Suomeen. Minun elämä siellä oli kyllä helvettiä, en tiedä teistä muista. Mutta mitä uutisia katson ja vertaan tähän, niin voi voi voi sanon monelle.

39

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos pyhälle hengelle, että Pattayan matkoilla olette nähneet, että Filippiinellä elää ihmisiä ja itse olette olemuksenne orjia.

      T. Rapsa, Vinku Tau, Vietkong, mademaatikko

    • Anonyymi

      Kiitos pyhälle hengelle ryzzien limpusta.

      • Anonyymi

        Ei se ole ryssän limppu. . . Vehnäjauhot tulee jostain muualta. Poika myi niitä, en tiedä kuka paistoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole ryssän limppu. . . Vehnäjauhot tulee jostain muualta. Poika myi niitä, en tiedä kuka paistoi.

        Myyjä poikien takiako ostit peppurasvaa?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Rasva purkki toki.


      • Anonyymi

        Nyt on ihanaa. Ei puutu kuin ihanan tuoksuinen poikakaveri.


      • Anonyymi

        Tuubahan menee lildosta jos poikakaverilla särkee pää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuubahan menee lildosta jos poikakaverilla särkee pää.

        Mik on lildo? Liittyykö jotenkin Pattajan Lidleihin?


      • Anonyymi

        Paljonko peppurasvaa menee jos humpsuttelee?
        Tuleeko säästöä?
        Haju, maku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mik on lildo? Liittyykö jotenkin Pattajan Lidleihin?

        Kiitos pyhälle hengelle lildosta ja reiästä.


    • Anonyymi

      Kirjoittele seuraavalla kerralla sitten kun olet keksinyt siellä jotakin järkevää tekemistä tai kuvaamista. Mene hyvä ihminen vaikka rannalle, tilaa siihen hedelmiä, käy uimassa, anna sen auringon tehdä työtään ja älä haaskaa aikaasi istuskelemassa bussissa tai pyörimällä betonihelvetin ostareilla.

      Kosteuspyyhkeiden anastaminen linja-autosta on tietenkin silkkaa säästöä, mutta niiden kuvaaminen nyt on täysin turhaa. En minäkään kuvaa jokaista Embo-rullaa vessassa ja lähetä siitä kuvaa tänne.

      "Pattayan matkoilla olette nähneet, että täällä Kambodzassa ja Vietnamissa ja Thaimaassa ja Filippiinellä elää ihmisiä"

      En ole kyllä Pattayan matkoilla nähnyt että Kambodzassa ja Vietnamissa ja Filippiinellä elää ihmisiä, eikä ole kukaan muukaan. Oletan kuitenkin että näin se asia on.

    • Anonyymi

      Jutun opetus; Vietnam on halpa jos peppu kestää....

    • Anonyymi

      Paljonko vuokra?

    • Anonyymi

      Annapas "Tapsa" kun hieman kohennan tuota kertomaasi elämäntarinaa ja unelmaasi Vietnamista!

      Mitä jos se menikin näin:

      Sinulla menikin sitten Suomessa duunit ja bisnekset ihan ok. Suomesta lähtiessäsi sinulla ei ollutkaan mitään ulosotossa ja sinulla olikin maksettu talo 250.000 euroa ja sijoitusasunto 200.000 euroa.

      Sinulla olisikin 2200 euron nettoeläke ja vapaaehtoista yrittäjäeläkettä vielä tonni siihen päälle. Säästöjä sinulla olisi 50.000 euroa lähtiessä.

      Menisit Vietnamiin kaikessa rauhassa ilman pakenemista, ilman stressiä ja hyvällä mielellä, pitäisit yhteyttä läheisiisi Suomessa edelleen. Sinulla olisi riittävät ja turvallisuuden tunnetta tuovat vakuutukset.

      Etsisit sieltä kaikessa rauhassa kivan, siistin ja turvallisen alueen, jossa näet potentiaalia luoda sosiaalisia kuvioita ja elää sellaista elämää kuin haluat.

      Jaetulla altaalla voisit soittaa kitaraa ja laulaa Jeesus- lauluja naapureille auringonlaskun aikaan samalla kun siinä grillaatte ja keskustelette.

      Alueen vartijalle viet pihvin, maissin ja uuniperunan, kumarrat ja kiität häntä hyvästä työstä.

      Rakennat siitä ostamastasi huoneistosta / talosta itsellesi kodin. Sisustat sen uudelleen itsesi näköiseksi, hommaat sellaiset vehkeet kuin olet aina halunnut.

      Sinulla olisi kunnon kylppäri ammeineen ja tuoksuvine aineineen, sekä suuri peili josta voisit ihailla miehekästä vartaloasi rasvaillessa itseäsi.

      Katselisit itsellesi vakavassa mielessä naisystävän ihan rauhassa, ilman paineita.
      Deittailisit mimmejä, veisit heitä syömään ja pääkaupunkiin shoppailemaan, ostaisit kivan kulkupelin ettei tarvi bussin kyydillä matkustella.

      Levittäisit ympärillesi hymyä ja positiivisuutta, sinut tunnettaisiin siitä että autat aina pyydettäessä mutta et tuppaa väkisin minnekään etkä ala saivartelemaan kellekään esittäen kotitekoista Vapahtajaa, vaan kuuntelet muita.

      Eläkkeesi olis yhteensä 3200 euroa kuussa käteen, Suomesta myydystä talosta sinulla olisi uuden hankinnan jälkeen vielä 200.000 tallella, sijoitusasunnosta saat 500 euroa hyvää joka kuukausi ja vastikkeesi tästä Vietnamin talosta olisi vain satanen kuussa.

      Sinä olisit kotona, sinä olisit vapaa, sinä voisit tehdä mitä vaan, olla, tulla, mennä niinkuin sielu sietää ja sieltä voisit aina palata kotiin.

      Miten on, kuulostaako vähän paremmalta kuin tuo nykyinen meininkisi?

      Tämä tarina on tosi ja perustui suoraan erään kaverin elämään, sellaisena kuin hän on sen kertonut.

      Hän tunnustaa kuitenkin aika ajoin olevansa yksinäinen ja potevansa koti-ikävää, kun ne suhdeviritykset ovat toistaiseksi menneet mönkään, mutta muuten kaikki on hyvin.

      Hänellä on kaikki ovet auki, maan vaihto tai paluu Suomeenkaan ei ole pois suljettu.

    • Anonyymi

      "ostaisit kivan kulkupelin ettei tarvi bussin kyydillä matkustella. "

      Et tunne Vietnamin liikennettä. Bussi on paras, niillä omat kaistat ja/tai ajavat päin punaisia ym kivaa.
      Toiseksi paras om GRAB auto taxit (ei mopot!).

      Vain hullu farang yrittää ajaa itse!

      • Anonyymi

        Mitä sä siellä kaupungissa hengaat? Oletko vajakki kun et voi ajaa itse ja oletko köyhä kun ei ole autoa?


    • Anonyymi

      Höpö höpö . . . Minä olen kyllä kertonut ihan kaiken oikein. Olen muuttanut Aasiaan TK- eläkkeellä ihan taloudellisten syiden perusteella. Se, että mitä rahalla saa vastinetta. . . On lähtökohtana. Toki matkustan busseilla monestakin syystä. Se on edullista ja siinä näkee millaisia ihmisiä on milläkin alueella. ( Tuleeko kyytiin turisteja vai mitä ja se herättää mielenkiintoa ).

      Noista valtioista sanon vain, että Venäjällä ja Pohjois-koreassa on murhaajat valtion johtajina. Toki voi olla monessa muussakin maassa. Koska pidän käsitystä yksilöstä todellisena vaihtoehtona, kuin esim. Suomalaisena ja muuna olemisena, niin luulen, että elätte aika vaarallisia aikoja. Murhaajalla ei ole väliä enää mistään. Se siitä sinun jumalan siunaamasta valtiosta.
      Ihminen mikä tappaa veljensä on jo aika kaukana pimeydessä. Vai millaisia itse olisitte silloin?

      Toki täällä ja Pattayalla on aina kesä. Toiseksi tykkään olla täällä, kun täällä ei tarvitse katsoa jumalanpilkkaa. Joulu ja pääsiäinen suru juhla. Vaikka Raamatussa sanotaan, että hän ei ole kuolleiden Jumala, vaan elävien, viittaus Abrahamiin ja muihin jo kuolleisiin joita hän piti elävinä. Eli kuolemassa vain sielu ja henkiruumiis eroaa lihallisesta ruumiista. Sen vuoksi ei pidä myöskään siunata kuolleita. Teidän kaikkien isovanhemmat elävät kyllä. He eivät ole kuolleet. Osa uudestisyntyneinä ja osa herran levossa.

      Ottivathan langenneet enkelit myös ihmisruumiin ja ovat nyt pimeydessä vankeina. Jeesus oli olemassa ennen syntymää myös ja Juudas jäi elämään myös. Ym ym . Raamatussa on jonkin verran samaa, kuin Buddhalaisuudessa tämän uudelleen syntymisessä. Mutta toki vajakkia ei punnita kovilla painoilla, koska hänelle ei ole annettu, vaan jokainen punnitaan hänen omalla puntarilla. Ihan kuten talentti kertomus.

      • Anonyymi

        Herra antoi, herra otti, tyydy siihen hottentotti
        Tasa-arvohan on silkkaa jumalanpilkkaa
        Olen Buuri Johannesburgista, kiitän herraa hyvästä tuurista
        Ettei mussa virtaa neeheriveren tilkkaa


      • Anonyymi

        Oletko Tapsa tutustunut Raamattuun, mitä se sanoo tuosta vajakiksi nimittelystä?

        Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: ’Sinä tyhjänpäiväinen’, on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: ’Sinä hullu’, on ansainnut helvetin tulen. Matteus 5:21, 22,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Tapsa tutustunut Raamattuun, mitä se sanoo tuosta vajakiksi nimittelystä?

        Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: ’Sinä tyhjänpäiväinen’, on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: ’Sinä hullu’, on ansainnut helvetin tulen. Matteus 5:21, 22,

        Onkohan Aasikin tutustunut entä invahomottelijat kyrvånsyylineen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan Aasikin tutustunut entä invahomottelijat kyrvånsyylineen?

        Umpitollo Senssu se siinä paljasti taas olevansa Tapsa Pasanen. Jos et olisi, olisit Tapsan kimpussa etkä puolustelisi häntä. Nythän on kyse siitä että uskovaiseksi itseään kutsuva Tapsa toimii Raamatun vastaisesti ja joutuu helvetin tuleen.
        Eipä täällä taida muut hirveästi Raamattuun uskoa eikä vedota. Jos mieshenkilö ei ole heteroseksuaali eikä liikuntakykyinen, hän on silloin invalidi ja homoseksuaali, joka yhdyssanana on invahomo. Se ei ole haukkumanimi, vaan toteamus kyseisen henkilön identiteetistä, ihan samalla tavalla kuin mies joka ajaa bussia on bussikuski.


      • Anonyymi

        Koetko olevasi multikansallinen yksilö, vai vain suomalainen lähetyssaarnaaja? Multikansallinen kun olet saanut pökättyä kolme ranskista ja pari swedua maailmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Tapsa tutustunut Raamattuun, mitä se sanoo tuosta vajakiksi nimittelystä?

        Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: ’Sinä tyhjänpäiväinen’, on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: ’Sinä hullu’, on ansainnut helvetin tulen. Matteus 5:21, 22,

        Kiitos pyhälle hengelle Tapsasta helvetin tulessa. Saa mitä ansaitseekin ja säästää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko olevasi multikansallinen yksilö, vai vain suomalainen lähetyssaarnaaja? Multikansallinen kun olet saanut pökättyä kolme ranskista ja pari swedua maailmaan.

        Ei niitä lapsia ole olemassakaan, eikä myöskään Tapsaa Vietnamissa. Senssun unelmaa koko hahmo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä lapsia ole olemassakaan, eikä myöskään Tapsaa Vietnamissa. Senssun unelmaa koko hahmo.

        Joo näille sälleillehän ne ruotsittaret ja ranskattaret ensimmäisenä sulojaan tarjoaa...
        https://aijaa.com/T9ffrp


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Umpitollo Senssu se siinä paljasti taas olevansa Tapsa Pasanen. Jos et olisi, olisit Tapsan kimpussa etkä puolustelisi häntä. Nythän on kyse siitä että uskovaiseksi itseään kutsuva Tapsa toimii Raamatun vastaisesti ja joutuu helvetin tuleen.
        Eipä täällä taida muut hirveästi Raamattuun uskoa eikä vedota. Jos mieshenkilö ei ole heteroseksuaali eikä liikuntakykyinen, hän on silloin invalidi ja homoseksuaali, joka yhdyssanana on invahomo. Se ei ole haukkumanimi, vaan toteamus kyseisen henkilön identiteetistä, ihan samalla tavalla kuin mies joka ajaa bussia on bussikuski.

        Identiteettejä.

        Ei haukkumanimi, vaan toteamus kyseisen henkilön identiteetistä, ihan samalla tavalla kuin mies joka ajaa bussia on bussikuski.

        Hukkapala, Tehdasköyhä, Roiskeläppärinta, Umpijuntti, Tyttöneitinen, Hutsulumppunen, Kyykkytyöläinen, Vyötärölihava, Puskahuutelija, Internetfeikki, Internetkovis, Maakrapu, Haamumotoristi, Haaveilluusioharhainen, jne.


    • Anonyymi

      Minä kyllä kuuntelen jos kerrot, että minä kerron väärin Raamatusta. Kerrotko missä kohtaa olen kertonut väärin?

      Kyllä minun saavutukset on suuria. Niin, kuin kerroin jo, että minulla ei oikein ollut aikaa katsoa TV:tä ja luojan kiitos, että näin on ollut. Eikä minulla ollut aikaa kanniskella lippuja ja Leijonan kuvia ja ihmetellä kuka mistäkin on. Minä tein rahani ja matkustin ja tein ipanat ja ne kyllä nyt on vain kolme ruotsin- ja kaksi ranskankielistä. Ne, laitettiin heti lapsena kielikylpyyn Helsingissä.

      Rahaa olen tehnyt paljon ja paljon on myös mennyt. Matkustellut olen paljon, varmasti enemmän, kuin moni tällä palstalla. Kyllä olen asunut noin 5 vuotta Kambodzassa ja nyt täällä Vietnamissa. Suomessa en ole käynyt ja eikä todellakaan ole edes haluja.

      Kateellisia olen nähnyt paljon ja vajakjeja olen myös nähnyt. Omassa perheessä ja sukulaisissa on myös kateellisia. Kyllä kyllä minut on ilmoitettu moneen kertaan Kelaan ja poliisille ja ties minne.. . . Olen jumalan siunaama ja onnea on ollut tai suojelusenkeli ym. Kyllä minulle olisi käynyt huonosti Suomessa ja tuskin olisin enää edes elossa. Kiitos huolenpidosta rakkaalle Jumalalle ja Jeesukselle Kristukselle ja pyhälle hengelle.
      Kaikki pahuus on tehty isäni kuoleman jälkeen ja lapsenikaan eivät ole olleet turvassa. . . Kyllä, minä olen osakkaana isäni kuolinpesässä missä on metsää. Kaikki eivät menestyneet yhtä hyvin. Sekin sattui niin, kuin herra oli määrännyt ja TK-eläkkeeni. ( Ei sattuma ).

      Kyllä näistä valtion johtajista, että veljensä tappaminen on loukkaus myös vanhempia eli omaa isää ja äitiä kohtaan.

      • Anonyymi

        Asuit ranskiksien kanssa Ambomaalla niin kauan, että kersat oli ummikkoranskalaisia, sitten Ruåttissa sama juttu? Ja sitten Suomeen Kela-elätiksi ja kersat kielikouluun. Kunnes srruit dokaamaan niin, että siitä toisestakin tuli exä, ja sinusta loppuiäksesi umpikatkera kehitysmaapakoloinen?


      • Anonyymi

        Totuus on, että Tapsa imee voisarven sijasta pirun sarvea, kun aika koittaa.


      • Anonyymi

        Kiitos pyhälle hengelle, että Tapsan saavutukset on suuria...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos pyhälle hengelle, että Tapsan saavutukset on suuria...

        Aika paljon yhdelle kaverille. . .


      • Anonyymi

        Yksi ex


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ex

        Pasanen painoi 160 kiloa silloin kun esikoinen syntyi. Mitenhän se siementäminen tapahtui?
        Tapsa ja Senssu ovat saman seinähullun mielikuvituskavereita ja mielikuvituskavereilla ei ole oikeita lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen painoi 160 kiloa silloin kun esikoinen syntyi. Mitenhän se siementäminen tapahtui?
        Tapsa ja Senssu ovat saman seinähullun mielikuvituskavereita ja mielikuvituskavereilla ei ole oikeita lapsia.

        Kämmenestä sormeen ja sisään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen painoi 160 kiloa silloin kun esikoinen syntyi. Mitenhän se siementäminen tapahtui?
        Tapsa ja Senssu ovat saman seinähullun mielikuvituskavereita ja mielikuvituskavereilla ei ole oikeita lapsia.

        Postinkantaja oli asialla.


    • Anonyymi

      Avioliittoja on kahden laisia. Valtion edessä solmittu ja jumalan edessä solmittuja. Valtion edessä menkööt, vaikka lehmän tai hirven kanssa naimisiin. Ei sen pitäisi ketään häiritä.

      Jumalan edessä mennään taas naimisiin lasten vuoksi ja lupaudutaan myötä ja vastamäessä.

      Nämä asiat pitää erottaa keskenään. Valtio avioliitto on eri, kuin jumalan tarkoittama avioliitto, jossa lupaudutaan huolehtimaan lapsista ja perheestä. Eli ne solmitaan eri lain mukaan ja ne eroavat eri lain mukaan.

      Todennäköisesti moni joutuu eroamaan valtio-avioliitosta ja pitämään junan edessä solmitun liiton jos meinaavat asua eläkkeellä Espanjassa esim.. koska toisella on todennäköisesti kansaneläke. Miten muuten näitä tarkkaillaan ja vainotaan?

    • Anonyymi

      Jumalan edessä solmitun liiton ..
      Korjaus

    • Anonyymi

      "Miten muuten näitä tarkkaillaan ja vainotaan?"

      Ei voi mitenkään kun ajaa autolla Espanjaan. Ei ole rajoilla passintarkastuksia.
      Karavaanareita ja omalla autolla, junilla ja busseilla muuttaa talveksi, n 6-8kk, yli 10 000 viisasta.

      Lentämällä menevät piipahtaa RyanAir'in halvalla 200e lipulla Suomessa jotta eläke säilyy.

      Eli ovat askeleen edellä kyttiä koko ajan :-)

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      218
      1852
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1162
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1080
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1055
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe