Kuvittelenko minä

Anonyymi-ap

Vai yritätkö sinä lähentyä, lämmittää sitä jotain, mikä jäi kesken uudestaan? Vielä kun lisäät vähän pökköä pesään, niin alan pulputtamaaan..

17

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäisikö tämä käsittää jo perillä oleva vai ei ihan vielä. Jos jälkimmäinen niin laitetaan lisää pökköä pesään jos olet hän.

• Anonyymi

Missä se perillä on, kotona?

• Anonyymi

Joopa joo

• Anonyymi

Et kuvittele.. olen yrittänyt uudestaan lämmitellä sinua (jos olet hän) jo hyvän tovin tässä..Puita olen lisännyt säännöllisesti mutta lempeästi.

• Anonyymi

No jos olisit hän, niin ainoastaan jos tunnet samoin. Turhaa sitä sammunutta pesää on enää sytyttää jos ei ole tikkuja 😉
      Ollos hyvä ja lähesty vakain aikein ja kunniallisesti.
      Minä täällä tornissa hätistelen ahnaita kauemmaksi sillä aikaa 😘
      ❤️

• Anonyymi

Joidenkin ihmisten kanssa kun kohtaa, niin ei siinä tarvii ees lämmitellä, kun on jo näkyvissä roihu,eikö? Ehkä, jos on joskus jäänyt ihmisten välille jotain ilmaan tai kesken, niin molemmat haluaa lämmittää juttua uudelleen?

• Anonyymi

Ei mua haittaa yhtään, jos pulputat. :)

• Anonyymi

mä tartten sitä oikeastaan ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä tartten sitä oikeastaan ;)

;))

• Anonyymi

Oon yrittänyt, mutta se mies ei kyllä tajua mitään eleitä eikä muita vastaavia yrityksiä 🙄

• Anonyymi

Millon viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millon viimeksi?

Maalia-huhtikuussa kai

• Anonyymi

Tänne kannatta lisäillä mitään, ottakoon kenet haluaa kun totuus selvisi, olin kyllä vakuuttinut, että jotain mätää siinäkin.jutussa oli.

• Anonyymi

Sinä olet palstalla, minä olen oikeassa elämässä. joten kyllä, täällä sinä vaan kuvittelet. Vaikka olisin täällä niin en ota näitä vakavasti kun kukaan ei tiedä kenelle puhuu.

• Anonyymi

En vastaa enää ilman tunnisteita. Leikit on ohi.

• Anonyymi

Ajattelin luovuttaa. Jossain vaiheessa tajuaa, että tilanne ei tästä muutu. Mutta hyvää kesää sinulle ap toivon aina.

• Anonyymi

Jos olisit se nainen joka minua tänään palveli, minulla ei ole edelleenkään yhteystietoja joten pallo on sinulla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valkeakosken tappo

"Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      199
      33313
    2. Kuka oli tekijä?

Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      255
      21452
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      436
      10888
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6615
    5. Onko tekijän nimi tiedossa?

Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      81
      5976
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      4855
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      196
      4057
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1607
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      101
      1554
    10. Miten meidän käy

Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      52
      1479
    Aihe