Kuvittelenko minä

Anonyymi-ap

Vai yritätkö sinä lähentyä, lämmittää sitä jotain, mikä jäi kesken uudestaan? Vielä kun lisäät vähän pökköä pesään, niin alan pulputtamaaan..

17

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäisikö tämä käsittää jo perillä oleva vai ei ihan vielä. Jos jälkimmäinen niin laitetaan lisää pökköä pesään jos olet hän.

      • Anonyymi

        Missä se perillä on, kotona?


    • Anonyymi

      Joopa joo

    • Anonyymi

      Et kuvittele.. olen yrittänyt uudestaan lämmitellä sinua (jos olet hän) jo hyvän tovin tässä..Puita olen lisännyt säännöllisesti mutta lempeästi.

    • Anonyymi

      No jos olisit hän, niin ainoastaan jos tunnet samoin. Turhaa sitä sammunutta pesää on enää sytyttää jos ei ole tikkuja 😉
      Ollos hyvä ja lähesty vakain aikein ja kunniallisesti.
      Minä täällä tornissa hätistelen ahnaita kauemmaksi sillä aikaa 😘
      ❤️

    • Anonyymi

      Joidenkin ihmisten kanssa kun kohtaa, niin ei siinä tarvii ees lämmitellä, kun on jo näkyvissä roihu,eikö? Ehkä, jos on joskus jäänyt ihmisten välille jotain ilmaan tai kesken, niin molemmat haluaa lämmittää juttua uudelleen?

    • Anonyymi

      Ei mua haittaa yhtään, jos pulputat. :)

      • Anonyymi

        mä tartten sitä oikeastaan ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä tartten sitä oikeastaan ;)

        ;))


    • Anonyymi

      Oon yrittänyt, mutta se mies ei kyllä tajua mitään eleitä eikä muita vastaavia yrityksiä 🙄

      • Anonyymi

        Millon viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon viimeksi?

        Maalia-huhtikuussa kai


    • Anonyymi

      Tänne kannatta lisäillä mitään, ottakoon kenet haluaa kun totuus selvisi, olin kyllä vakuuttinut, että jotain mätää siinäkin.jutussa oli.

    • Anonyymi

      Sinä olet palstalla, minä olen oikeassa elämässä. joten kyllä, täällä sinä vaan kuvittelet. Vaikka olisin täällä niin en ota näitä vakavasti kun kukaan ei tiedä kenelle puhuu.

    • Anonyymi

      En vastaa enää ilman tunnisteita. Leikit on ohi.

    • Anonyymi

      Ajattelin luovuttaa. Jossain vaiheessa tajuaa, että tilanne ei tästä muutu. Mutta hyvää kesää sinulle ap toivon aina.

    • Anonyymi

      Jos olisit se nainen joka minua tänään palveli, minulla ei ole edelleenkään yhteystietoja joten pallo on sinulla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      297
      2658
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      99
      2085
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      164
      1459
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1020
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe