Hei!
Olemme lähdössä Agios Nikolaokseen lomailemaan viikoksi. Mielellämme kuulisimme kokemuksia kyseisestä paikasta, lähinnä mielipiteitä hyvistä vierailukohteista ja ruokapaikoista.
Kiitokset.
Kreeta / Agios Nikolaos
3
1037
Vastaukset
- weera
sataman ympäriltä ja siitä edelleen rantabulevardia jatkaen on vaikka kuinka paljon ruoka- ja menopaikkoja.
Pitaleipiä myydään vähän joka kulmassa ja yks kamu elikin niillä pari viikkoa siellä.
Moskiittoja on enemmän kuin melkein missään muussa paikassa, missä olen ikinään käynyt. Jos majoituksenne sijaitsee jossain lähellä pohjatonta lammikkoa (järveä), niin sitä suuremmalla syyllä hommatkaa moskiittokarkote, sähköinen pistorasiaan laitettava pötikkä ja siihen tabletteja. Nekään ei 100%sesti auta, mutta ei ehkä tarvi olla ihan ruvella koko aikaa.
Osa rantsuista on kivistä mallia, tosin juuri siitä syystä jnkn verran siistimpiä.
Ag.N itsessään on aika vanha pieni city, joten siellä on jonkun verran nähtävää jo itsessään. Mutta jos haluaa enemmän nähdä, kannattaa vuokrata auto ja ajaa omin päin esim. saaren etelärannikolle - mahdollisesti sitä kautta poiketa parille pienelle ulkosaarelle, tai Knossokseen, jossa jokaisen Kreetan kävijän kannattais piipahtaa ainakin kerran.
Ag.N:ssa toimii hyvin mm. pesulat, leipomot, pikaruokapaikat, cafet, pubit.
Mitenkään ylenpalttisen hyvä paikka se ei ole, ei edes sillä saarella.- jojo
mielestäni agios nikolaos oli hieman tylsä. lähellä sijaitseva analipsi oli- vaikkakin vielä paljon pienempi- viehettävämpi ja aidompi kuin agios nikolaos. A.N. on pelkästään turisteja varten muotoutunut pikku keskittymä. ranta oli ihan mukava, ja kannattaa tosiaan vuokrata auto tai skootteri sillä pienen matkan päässä on kauniita, historiallisia ja näkemisen arvoisia paikkoja.
- Kervinen
jojo kirjoitti:
mielestäni agios nikolaos oli hieman tylsä. lähellä sijaitseva analipsi oli- vaikkakin vielä paljon pienempi- viehettävämpi ja aidompi kuin agios nikolaos. A.N. on pelkästään turisteja varten muotoutunut pikku keskittymä. ranta oli ihan mukava, ja kannattaa tosiaan vuokrata auto tai skootteri sillä pienen matkan päässä on kauniita, historiallisia ja näkemisen arvoisia paikkoja.
No ei ole mikään "turisteille muotoutunut keskittymä" vaan ihan normaali kreetalainen kaupunki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305762Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144344Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522941Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2301202- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161