Hallitus lopttaa kansaneläkkeeiden maksun ulkomaille.
Osuu kymmeniin tuhansiin.
Ulkomailla on 25 000 eläkkeensaajaa, joihin hallituksen
kansaneläkkeitä koskeva sopeutupäätös vaikuttaa.
Se on loppu nyt !...
4
254
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä laita uskoen tota. Eläkkeiden maksamisista on kansainväliset sopimukset voimassa. Kyllä ne eläkkeet saa nostaa edelleenkin , niin uskon - aurinkorantojen pankeista.
Ei ne ole suomalaisilta pois.- Anonyymi
Hallituksen päätös Iltalehti tai ilt-sanomat.
"Hallitus lopettaa kansaneläkkeden maksun ulkomaille".
Iseltäni lähtee 232 Eeetä joka vastaa noin 2700 kr.
- Anonyymi
Kansaneläkkeeiden maksun ulkomaille päättyy ensi vuoden
alusta. - Anonyymi
Olisi kiva jos joskuskaan saisi tietää miten ihmeessä sitä kansaneläkettä on voinut ylipäätänsä ulkomailla asuva eläkeläinen hakea Suomesta ja samalla saada ulkomailla ansaittua eläkettä?
Ruotsikinhan lopetti garantipensionin maksamisen ulkomailla asuville eläkeläisille ja siitä oli paljon juttua telkkarissa ja muualla mediassa kun se tuli voimaan. Kukaan vaan nykyisin ei kerro miten se vaikutti asumiseen ulkomailla, joutuiko muuttamaan takaisin Ruotsiin, vai miten selvisivät menetyn eläkkeen jälkeen?.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752