Ketä oikeasti päässeet?

Anonyymi-ap

Ketkä ovat oikeasti päässeet harrastamaan seksiä siskonsa tai veljensä kanssa ja miten kaikki alkoivat?
Olen pitkään haaveillut pääseväni nussimaan siskoani ja jopa toteuttamaan fantasiaani jos tilaisuus tulisi.
Pariin otteeseen on vaikuttanut että siskollani olisi myös haluja minuun. En kuitenkaan uskalla tehdä suoraa aloitetta kun meillä on hyvät välit joita en halua tuhota sillä jos hänellä ei todellisuudessa olekkaan haluja tähän.

1

2215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muutaman kerran. Oltiin veljen kanssa samassa lomakohteessa puolisoidemme mukana ja onnistuttiin myöhästymään bussista. Molempien puolisot kyllä ehti sinne. Kaikki oli tuhannen päissään, joten en tiedä mikä meni väärin ja missä.

      Päädyttiin siitä riitelemään veljen kanssa takaisin kämpille ja jotenkin se päätyi painiksi. Tää ei oo mitään uutta meille. Ei lyömistä, mutta muuten jymmäkkä tosissaan. Päihtymys mikä lie, mutta jossain vaiheessa mulla oli muna pillussa. Sitten minua vietiin ja minä vikisin.

      Tajusin, että teemme väärin, mutta se tuntui niin taivaalliselta, etten voinut edes ajatella lopettavani kesken. Kiima poltti kehoani. Veljeni kesti ja kesti påissään ja minulta tuli ja tuli ja tuli. Lopulta veljeni purkautui sisääni. Oli minulla ehkäisy oman puolison kanssa kunnossa kierukalla, joten yks huoli pois.

      Lopetettumme vihdoin pääkin selveni hiukan. Mitä halvattua just teimme. Molemmat kiirehti soittamaan puolisoilleen. Veljeni vaimo ei vastannut, vaan kuulemma nukkui bussissa minun ukkoni vieressä. Pahoittelin myöhästymistäni ja lupasin pysyä veljeni mukana. Keskustelu mieheni kesti ilmeisesti liian kauan kun samalla tajusin veljeni kääntävän minua mahalleni ja liukuvan takaisin yhä läpimärkään kolooni.
      Tuntui niin uskomattoman hyvältä, ettei voinut kuin vastailla yksisanaisilla lauseilla mieheni juttuihin. Mm mm hmmmmm, yyhhm hmmmm.

      Sovittiin kuitenkin, että me sisarukset tulemme perässä seuraavalla, eli aamubussilla. Sanoimme nukkuvamme päitämme selväksi.

      Siinä meni koko yö, ihan koko yö naidessa. En tiedä kuinka monet lastit veljeni sisääni laski. Varsinkin kun hänen käytössään oli kaikki kolme kiimakoloani, joista yhtä en edes miehelleni anna.

      Seuraavana päivänä täysin valvotun yön jälkeen, tosin hyvin hyvin tyydytettynä hyppäsimme siihen pirun bussiin. Perillä puolisomme ihmettelivät miten olemme "yhä puoliunessa". Tehän saitte nukkua. Joopajoo...

      Illalla oma mies puski päälleni. Vetosin kauheeseen oloon, pilde oli kuin polttomerkitty. Nahkat paloi hiukan.

      Samalla reissulla salanaitiin vielä kolmesti. Viimeisen kerran jälkeen oli pakko lopettaa, sillä kiinnijäämisemme oli sekunneista kiinni. Veljeni veti juuri ja juuri peniksensä ulos pimpastani kun puolisomme marssivat sisään. Näyttelimme tyypillistä tappeluamme ja onneksi se meni läpi. Sen jälkeen vessaan ja spermasta yhä läpimärät pikkarit pikavaihtoon.

      Sen jälkeen ollaan pantu veljen kanssa silloin tällöin, miten saadaan kaikki mahdutettua, ettei puolisot tajua.

      Parasta seksiä ikinä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe