Ketkä ovat oikeasti päässeet harrastamaan seksiä siskonsa tai veljensä kanssa ja miten kaikki alkoivat?
Olen pitkään haaveillut pääseväni nussimaan siskoani ja jopa toteuttamaan fantasiaani jos tilaisuus tulisi.
Pariin otteeseen on vaikuttanut että siskollani olisi myös haluja minuun. En kuitenkaan uskalla tehdä suoraa aloitetta kun meillä on hyvät välit joita en halua tuhota sillä jos hänellä ei todellisuudessa olekkaan haluja tähän.
Ketä oikeasti päässeet?
4
5178
Vastaukset
- Anonyymi
Muutaman kerran. Oltiin veljen kanssa samassa lomakohteessa puolisoidemme mukana ja onnistuttiin myöhästymään bussista. Molempien puolisot kyllä ehti sinne. Kaikki oli tuhannen päissään, joten en tiedä mikä meni väärin ja missä.
Päädyttiin siitä riitelemään veljen kanssa takaisin kämpille ja jotenkin se päätyi painiksi. Tää ei oo mitään uutta meille. Ei lyömistä, mutta muuten jymmäkkä tosissaan. Päihtymys mikä lie, mutta jossain vaiheessa mulla oli muna pillussa. Sitten minua vietiin ja minä vikisin.
Tajusin, että teemme väärin, mutta se tuntui niin taivaalliselta, etten voinut edes ajatella lopettavani kesken. Kiima poltti kehoani. Veljeni kesti ja kesti påissään ja minulta tuli ja tuli ja tuli. Lopulta veljeni purkautui sisääni. Oli minulla ehkäisy oman puolison kanssa kunnossa kierukalla, joten yks huoli pois.
Lopetettumme vihdoin pääkin selveni hiukan. Mitä halvattua just teimme. Molemmat kiirehti soittamaan puolisoilleen. Veljeni vaimo ei vastannut, vaan kuulemma nukkui bussissa minun ukkoni vieressä. Pahoittelin myöhästymistäni ja lupasin pysyä veljeni mukana. Keskustelu mieheni kesti ilmeisesti liian kauan kun samalla tajusin veljeni kääntävän minua mahalleni ja liukuvan takaisin yhä läpimärkään kolooni.
Tuntui niin uskomattoman hyvältä, ettei voinut kuin vastailla yksisanaisilla lauseilla mieheni juttuihin. Mm mm hmmmmm, yyhhm hmmmm.
Sovittiin kuitenkin, että me sisarukset tulemme perässä seuraavalla, eli aamubussilla. Sanoimme nukkuvamme päitämme selväksi.
Siinä meni koko yö, ihan koko yö naidessa. En tiedä kuinka monet lastit veljeni sisääni laski. Varsinkin kun hänen käytössään oli kaikki kolme kiimakoloani, joista yhtä en edes miehelleni anna.
Seuraavana päivänä täysin valvotun yön jälkeen, tosin hyvin hyvin tyydytettynä hyppäsimme siihen pirun bussiin. Perillä puolisomme ihmettelivät miten olemme "yhä puoliunessa". Tehän saitte nukkua. Joopajoo...
Illalla oma mies puski päälleni. Vetosin kauheeseen oloon, pilde oli kuin polttomerkitty. Nahkat paloi hiukan.
Samalla reissulla salanaitiin vielä kolmesti. Viimeisen kerran jälkeen oli pakko lopettaa, sillä kiinnijäämisemme oli sekunneista kiinni. Veljeni veti juuri ja juuri peniksensä ulos pimpastani kun puolisomme marssivat sisään. Näyttelimme tyypillistä tappeluamme ja onneksi se meni läpi. Sen jälkeen vessaan ja spermasta yhä läpimärät pikkarit pikavaihtoon.
Sen jälkeen ollaan pantu veljen kanssa silloin tällöin, miten saadaan kaikki mahdutettua, ettei puolisot tajua.
Parasta seksiä ikinä.- Anonyymi
Alkoholi kummasti vapauttaa jäyhän suomalaisenkin, vaatiipa vain taitoa annostelun suhteen. Tarpeeksi jotta estot lähtevät, mutta ei kuitenkaan liikaa, varsinkaan miehellä. Se onkin sitten tapauskohtaista, miltä maailma näyttää seuraavana päivänä.
Teillä se tuntui osuneen just kohdalleen. Sen verran kohtuudella, että uskalsitte heittäytyä ja silti ymmärsitte mitä tapahtuu. Ja juuri sopivasti, jotta velipojalla seisokki säilyi mutta herkkyydestä vaimeni se pahin terä.
Keksitte puolivahingossa luontevan vastavoiman sisarusten nahistelulle. Riitelyä ihmisten välillä kyllä riittää, harvemmin sovinnon ja varsinkin nautinnon hetkiä. Tuttu kalu tutussa pillussa, läheisyyttä, orkkuja puolin ja toisin. Aikuiset ihmiset ja ehkäisy kunnossa, niin siinäpä on seksiä parhaimmillaan.
- Anonyymi
Olen 27 v mies ja siskoni Pia on 25 v. Olimme keväällä serkun häissä keskisuomessa ja säästimme menemällä samalla autolla ja jakamalla hotellihuoneen. Häiden jälkeen kun aika humalassa menimme hotelliin halusin heti saada puvun pois ja käydä pikaisesti suihkussa. Suihkun jälkeen tulin t paidassa ja shortseissa ottamaan vielä drinkin ja kyselin mitä siskoni hihitteli. Hän sai häistä jossain leikissä palkinnoksi ’ seksi korttipakan ’ ja sitä selaili. Pia antoi kortit käteeni ja sanoi käyvänsä suihkussa. Nautin drinksua ja selailin kortteja. Niissä oli tehtäviä mitä piti toiselle tehdä. Kutittelua, hivelyä, pussailua ja kyllä ihan rohkeita seksi tehtäviä myös. Ehdin siinä muutaman juoman juoda ennen kun pia oli saanut hiuksensa kuivattua ja tuli yllään hyvin ohut vaalea silkki yöasu. Joka paljasti kyllä vartalon hyvin selvästi. Erotin rinnat ja nännit varmaan yhtä selvästi yöasun kanssa kun ilmankin sitä. Asun läpi näkyi siisti trimmattu karvoitus. Ajattelin mielessäni että minulla on kyllä aika kuuma sisko. Kaadoin meille juomaa ja juttelimme häistä ja kuinka mukavaa siellä oli. Pia kysyi katoinko peliä jonka hän sai. Sanoin vilkaiseeni ja että vaikutti ihan hauskalta. Juttelimme ja joimme lisää. Minä menin käymään vessassa ja kun tulin takaisin oli Pia sekoittanut kortit ja asetti pakan pöydälle. Katsoin Piaa kysyvästi? Pia sanoi haluavansa vähän kokeilla peliä. Sanoin ettei siskon kanssa varmaan oo tarkoitus pelaa tollasta peliä. Pia sanoi et ei tääl nyt muitakaan oo ni pelataan. Sovitaan niin et se kummalle tulee ekana sellanen tehtävä mitä ei haluu tehdä ni se hävii. Haluamme kumpikin aina voittaa ihan kaikessa. Nostin kortin missä oli tehtäviä ja Pia heitti noppaa minkä luku määräsi tehtävän. Minun piti hivellä Pian hiuksia, Pian tehtävä oli kutittaa kyljestä, minulle tuli nuolla pian korvaa, Pia sai tehtävän kosketella haarojani housujen päältä. Ajattelin jo että hän luovuttaa mutta Pia tuli eteeni ja hieroi kunnolla tunnustellen penistä ja kiveksiä samalla näin hänen yöasunsa sisään kauniit nännit olivat kovana ja en tiedä huomasiko Pia että aloin saada erektion. Seuraavaksi sain tehtävän nuolla varpaita. Asetuin maahan ja otin nilkasta kiinni ja nostin kohti suutani ja nuolin nauttien. Sitten otin toisen jalan ja näin yöasun alle ettei Pialla ollut alushousuja ja näytti että hänen pillunsa on märkä. En mahtanut sille mitään että penikseni oli todella kovana. Kun nousin maasta sanoin Pialle et sä et näköjään laittanu alushousuja? Pia naurahti ja sanoi ettei niitä nyt tarvi. Sitten tuli jotain kutitustehtäviä ja anna pusu johonkin. Sitten pelissä tuli joku jokeri kortti mikä tarkoitti että kummankin pitää tehdä sama tehtävä samaan aikaan. Tehtävä oli tarkistaa ja varmistaa onko toinen kiihoittunut? Aloin jo ehdotella pelin lopetusta mutta Pia sanoi et pelataan nyt vaan? Täähän on vaan peliä. Näytin Pialle kohoutumaa shortseissani. Pia sanoi et ei noin. Ei toi riitä. Pia nousi seisomaan ja veti minutkin ylös. Pia nosti toisella kädellään yöasuaan ja alkoi työntää toista kättä housuihini. Pian hän piti kiinni peniksestäni ja minä laitoin käden Pian haaroihin ja työnsin 2 sormea märkään pilluun. Pia hymyili ja sanoi että taidetaan olla kumpikin aika kiihoittuneita? Totesin sen pitävän paikkaansa ja vaistomaisesti kiukuttelun sormia pillussa. Sitten otin käden pois ja Pia irroitti peniksestä. Pia otti yöasunsa pois ja sanoi et pelataan vähän aikaa alastomana? Sun penis oli niin ihanan kova et haluun vähän sitä katella. Otin vaatteet pois ja ihastelin Pian rintoja ja yritin nähdä paremmin jalkojen väliin. Pia huomasi ja kysyi enkö näe pillua hyvin? Sanoin etten kunnolla. Pia käänsi tuoliaan minua kohti ja levitti jalkansa ja sanoi et leikitään et seuraava sun tehtävä on nuolla mun pillua. Menin polvilleni maahan ja aloin nuolla Pian märkää pillua ajattelematta että hän on siskoni. Vähän ajan päästä Pia halusi imeä penistä. No asiat johtivat siihen että rakastelimme useamman kerran yön aikana. Seuraavana päivänä kumpikin oli niin häpeissään ja peloissaan. Emme puhuneet mitään toisillemme melkein kahteen kuukauteen. Sitten Pia tuli kerran käymään ja sanoi et meidän pitää varmaan jutella tapahtuneesta? Saimme kaikki asiat puhuttua ja totesimme että kummallakin oli kivaa mutta asiasta ei kerrota muille. Meitä ei haittaa jos välillä vietämme yön yhdessä.
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605707- 1034849
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3912876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s931368Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401119- 65951
- 29938
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46876Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839