Rajan sijainti naapurin kanssa on epäselvä kun molempien puoli on samanlaista nurmikenttää. Ei se muuten haittaa mutta nurmikonleikuuraja on aina vähän hakusella.
Miten rajan voisi merkitä nurmikolle jos aitaa tai ojaa ei haluta tehdä? Onko jotain maassa säilyvä ainetta jolla tekisi 'kalkkiviivan'? Tai olisiko joku erivärinen ruoholaji jolla kylväisi rajalinjan?
Rajan merkitseminen
16
489
Vastaukset
- Anonyymi
Pane kummankin pään rajapyykeille näkyvä tolppa, vaikka airauskeppi.
- Anonyymi
Ei se vielä auta mitään, pitäisi olla vielä yksi tähystäjä toisella rajapyykillä joka vahtisi ettei ruohon leikkaaja mene rajalinjan yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se vielä auta mitään, pitäisi olla vielä yksi tähystäjä toisella rajapyykillä joka vahtisi ettei ruohon leikkaaja mene rajalinjan yli.
Yksi tähystäjä riittää vai onko se toinen tulkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi tähystäjä riittää vai onko se toinen tulkki?
Eikös tuossa juuri yhdestä tähystäjästä mainittukin. 😂
- Anonyymi
Laittakaa siihen vaikka tennis-, sulkapallo-, lentopallokenttiä niin että verkot tulee rajalle - mitä siihen nyt mahtuu ja/tai missä lajeissa haluatte kisailla naapurin kanssa.
- Anonyymi
Laittaa ruohonleikkuriin taustapeilit molemmille sivuille, niin voi leikata tarkasti rajalinjan, kun molemmista peileistä näkyy takana olevan rajapyykin merkkikeppi ja edessä olevan rajapyykin merkkikeppi näkyy peilien välistä.
- Anonyymi
Onko tuolla nyt yhtään mitään väliä missä se raja kulkee. Leikkaatte nurmikot ihan mistä kukakin haluaa. Varsinkin vanhemmissa tonteissa rajat on vähän missä sattuu ja pyykin (jos niitä yleensä löytyy) vain siellä päin. Kyllä kunnan/kaupungin mittamiehet pyydettäessä käy tontin nurkat etsimässä mutta eivät tee sitä ilmaiseksi. Halvemmaksi tulee leikata nurmea vähän naapurinkin puolelta
- Anonyymi
Jos molemmat naapurukset sattuvat olemaan kaltaisiasi hälläväliä tyyppejä, niin tonttien väliin muodostuu helposti hoitamaton pajukkoa kasvava karheikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos molemmat naapurukset sattuvat olemaan kaltaisiasi hälläväliä tyyppejä, niin tonttien väliin muodostuu helposti hoitamaton pajukkoa kasvava karheikko.
No siinähän se raja sitten näkyy selvästi. Eikös kysyjä juuri tätä kaipaillut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinähän se raja sitten näkyy selvästi. Eikös kysyjä juuri tätä kaipaillut?
Ei hyvä tilanne, tonttien väliin muodostuu alati laajeneva joutomaaryteikkö. Lopulta nurmikon leikkuuta ei ole kuin ruohonleikkurin leveydeltä sokkelin vierestä. Se ainoa hyvä juttu.
- Anonyymi
Hommaa robottileikkuri se osaa mennä rajaa pitkin kun sen ohjauspiuhan siihen kaivaa.
- Anonyymi
Lorottelee rajalinjan laimentamattomalla rikkaruohomyrkyllä. Uusii käsittelyn aina 5 vuoden välein niin pysyy rajalinja heinästä vapaana.
- Anonyymi
Laitonta !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitonta !!!
Mikä siinä mukamas laitonta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitonta !!!
Ei kai kaupoissa laittomia myrkkyjä myydä.
- Anonyymi
Laittakaa rajamerkille laser-osoitin kohti toista rajamerkkiä ja näet siinä sen rajalinjan ilmassa punaisena vanana.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602