Kaipaan, rakkautta, läheisyyttä, kosketusta

Anonyymi-ap

Varmaan monikaan ei arvaisi miten yksinäinen olen ja kuinka paljon kaipaan läheisyyttä, rakkautta, kosketusta, hellyyttä, suutelemista, kädestä pitelyä. Puhun pitkiä keskusteluita itsekseni, luen jopa romanttisia kirjoja!

Kiinnostun harvoin kenestäkään. Minua kohtaan ei ole kukaan nainen osoittanut vuosikausiin kiinnostusta. Olen kaikin puolin mukiinmenevä, hauska, empaattinen, ok näköinen jne Tosin vielä "varattu", yritän koko ajan järjestää itseäni eroon erittäin narsistisesta puolisosta. En halua antaa elämääni ihmiselle, joka ei osaa sitä arvostaa.

Kunhan avauduin. Olisi vain niin hienoa saada tuntea aitoa rakkautta, jonkun intohimoa. Kaikkien näiden vuosien jälkeen on kuin erämaa.

23

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka ei kaipaisi ...

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­N­­­y­m­­f­­o­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi kirjoitti:

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­N­­­y­m­­f­­o­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

        Etkö sä häirikkö-nymfomaani voisi jo lähtemään lopullisesti näistä keskusteluista?! Toivottovasti poliisi nappaa, jollei muu auta?


    • Hyvä että avauduit, edes tänne, jos et muualla.
      Se alko mulla soimaan taas, neljän ruuhka. Kyllä mä ainakin tavallaan arvaan tai oikeastaan tiiän, vaikka et tuota kirjoittamallasi tarkottanutkaan. Kaikki ei aina näy ulospäin.

    • Anonyymi

      Parisuhteessa voi olla myös hyvin yksinäinen.
      Olen ollut vuosia sitten samassa tilanteessa. Tein vuosia töitä itseni kanssa,että pääsin eroon narsistisesta kumppanista
      Voin kertoa ettei se ole helppoa. Onnistuin 😊👍 Se oli paras päätös ja teko...en ole katunut. Elämä parantui monella osa alueella.
      Se oli ihana tunne,kun eron jälkeen yks päivä huomasin,että olen saavuttanut mielenrauhan ja elämän tasapainon...olen taas vapaa ja oma itseni.
      Kävin ennen eroa keskustelemassa psykoterapeutin kanssa ja hänen kanssaan työstin ero päätöstäni.
      Opettelin myös rakastamaan,arvostamaan ja kunnioittamaan itseäni. Etten hyväksy huonoa kohtelua.
      Kaipaan myös rakkautta,hellyyttä,kosketusta ja läheisyyttä. Kumppania jonka kanssa voi jakaa arjen.
      Mökkeilyä,olla luonnossa,nauttia koti illoista,henkeviä keskusteluja ym...
      Voimia ja kypsyyttä sinulle tehdä lopullinen päätös eroon❤️ hyvää kevättä 💚💛

      • Hyvä että sait eron tehtyä ja voit nyt paremmin 👍 Mä voin kans edellisen suhteeni aikana viime vuodet aika tavalla huonosti ja lopulta oli tehtävä se päätös, jotta saman katon alla asumisen on loputtava. Koska päätös koski myös muita kuin meitä kahta aikuista, niin päätös ei todellakaan ollut helppo. Olen kuitenkin nyt jälkeenpäin sitä mieltä, että päätös oli aivan oikea.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hyvä että sait eron tehtyä ja voit nyt paremmin 👍 Mä voin kans edellisen suhteeni aikana viime vuodet aika tavalla huonosti ja lopulta oli tehtävä se päätös, jotta saman katon alla asumisen on loputtava. Koska päätös koski myös muita kuin meitä kahta aikuista, niin päätös ei todellakaan ollut helppo. Olen kuitenkin nyt jälkeenpäin sitä mieltä, että päätös oli aivan oikea.

        Tätäpä tuli huudatettua vaikeina hetkinä, joita oli ihan riittämiin.
        https://youtu.be/MGRf40TMEEs?feature=shared


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hyvä että sait eron tehtyä ja voit nyt paremmin 👍 Mä voin kans edellisen suhteeni aikana viime vuodet aika tavalla huonosti ja lopulta oli tehtävä se päätös, jotta saman katon alla asumisen on loputtava. Koska päätös koski myös muita kuin meitä kahta aikuista, niin päätös ei todellakaan ollut helppo. Olen kuitenkin nyt jälkeenpäin sitä mieltä, että päätös oli aivan oikea.

        Kyllä,paras päätös.
        Olin silloin myös tunne ja läheisriippuvainen eli se myös vaikeutti eroamista.
        Narsisti osaa käyttää kilttejä,tunteellisia ja herkkiä hyväksi...manipuloi ja syyllistää.
        En koe,että tämän ihmisen kohdalla olisi ollut muoti jutusta kysymys. Tapahtui 2000 luvun alussa.
        Hyvä että sait sinäkin erottua ja voit paremmin.
        Kyllä silloin,kun on myös lapsia täytyy todella miettiä ratkaisuja.
        Toivottavasti olemme molemmat jo viisaampia tänä päivänä...ettei enää sorruta sietämään huonoa parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,paras päätös.
        Olin silloin myös tunne ja läheisriippuvainen eli se myös vaikeutti eroamista.
        Narsisti osaa käyttää kilttejä,tunteellisia ja herkkiä hyväksi...manipuloi ja syyllistää.
        En koe,että tämän ihmisen kohdalla olisi ollut muoti jutusta kysymys. Tapahtui 2000 luvun alussa.
        Hyvä että sait sinäkin erottua ja voit paremmin.
        Kyllä silloin,kun on myös lapsia täytyy todella miettiä ratkaisuja.
        Toivottavasti olemme molemmat jo viisaampia tänä päivänä...ettei enää sorruta sietämään huonoa parisuhdetta.

        Ikä ja kokemus tuovat viisautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,paras päätös.
        Olin silloin myös tunne ja läheisriippuvainen eli se myös vaikeutti eroamista.
        Narsisti osaa käyttää kilttejä,tunteellisia ja herkkiä hyväksi...manipuloi ja syyllistää.
        En koe,että tämän ihmisen kohdalla olisi ollut muoti jutusta kysymys. Tapahtui 2000 luvun alussa.
        Hyvä että sait sinäkin erottua ja voit paremmin.
        Kyllä silloin,kun on myös lapsia täytyy todella miettiä ratkaisuja.
        Toivottavasti olemme molemmat jo viisaampia tänä päivänä...ettei enää sorruta sietämään huonoa parisuhdetta.

        Eihän se lähteminen tai irti päästäminen helppoa ole. Etenkään kun on asunut saman katon alla jo pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,paras päätös.
        Olin silloin myös tunne ja läheisriippuvainen eli se myös vaikeutti eroamista.
        Narsisti osaa käyttää kilttejä,tunteellisia ja herkkiä hyväksi...manipuloi ja syyllistää.
        En koe,että tämän ihmisen kohdalla olisi ollut muoti jutusta kysymys. Tapahtui 2000 luvun alussa.
        Hyvä että sait sinäkin erottua ja voit paremmin.
        Kyllä silloin,kun on myös lapsia täytyy todella miettiä ratkaisuja.
        Toivottavasti olemme molemmat jo viisaampia tänä päivänä...ettei enää sorruta sietämään huonoa parisuhdetta.

        Miten liittyy lesboihin tai tähän palstaan, jos ex miehesi on ollut narsisti?
        Miehiin pettyminen ei tee sinusta lesboa, toivottavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,paras päätös.
        Olin silloin myös tunne ja läheisriippuvainen eli se myös vaikeutti eroamista.
        Narsisti osaa käyttää kilttejä,tunteellisia ja herkkiä hyväksi...manipuloi ja syyllistää.
        En koe,että tämän ihmisen kohdalla olisi ollut muoti jutusta kysymys. Tapahtui 2000 luvun alussa.
        Hyvä että sait sinäkin erottua ja voit paremmin.
        Kyllä silloin,kun on myös lapsia täytyy todella miettiä ratkaisuja.
        Toivottavasti olemme molemmat jo viisaampia tänä päivänä...ettei enää sorruta sietämään huonoa parisuhdetta.

        Niin, oliko niitä lapsia vai ei?


    • Kukapa ei kaipaisi elämäänsä rakkautta, intohimoa ja syvällisiä keskusteluja yms.
      Itsekkin saman kokeneena edellisessä suhteessa sanoisin, että ei kannata tuhlata elämäänsä huonoon suhteeseen.
      Tsemppiä sulle ap päästä huonosta suhteesta irti.

    • Anonyymi

      Nykyään tosta narsismista on tehty ns muotijuttu, koska kyllähän meistä melkein jokaisesta löytyy jokin narsismin piirre. Eikö suhteen alussa ole jo jotain varoitusmerkkejä narsistin kanssa, mutta rakastuneena ja sinisilmäisenä tietty uskoo kaiken.

    • Anonyymi

      On todella mitätöivää ja pienentävät uhria kohtaan puhua muotijutusta. Tai vierittää vastuuta uhrille, että eikö suhteen alussa ollut varoitusmerkkejä..

      Omalta kohdalta voin sanoa, että silloisella elämänkokemuksella ei ollut. Nyt yli 20v päästä ja sen mittaisella kokemuksella osaan haistaa narsistin jo kaukaa.

      Usein ihmiset jotka eivät ole olleet narsismin kanssa tekemisissä, eivät ymmärrä miten pikku hiljaa kaikki muuttuu ja mikä mestarinanipuloija narsisti on. Minullakin meni liki 20v tajuta minkä asian kanssa olen tekemisissä.

      Kannattaa olla myös varovainen mitä kommentoi. Narsisti on kodin ulkopuolella hurmaava ja valovoimainen, kotona täysin eri henkilö.

      • Allekirjoitan tämän täysin. Saman itse kokenut. Narsisti on hyvä näyttelijä. Hän esittää uhria kavereille ja ystäville...ja tietysti kaikki syy on kumppanissa.
        Hän pystyy huijaamaan kavereitaan täysin.
        Narsisti manipuloi,on hyvin draamallinen,itsekäs oman edun tavoittelija, empatia puuttuu täysin,ei hän mieti kuinka paljon hän satuttaa puheillaan ja teoillaan.
        On myös patologinen valehtelija ja selän takana toimija.. aina oli myös varasuunnitelma olemassa.
        Tämä kokemus myös narsisti ihmisestä,että hänellä on jo uusi kumppani katsottuna valmiiksi ennenkuin tulee lopullinen ero...
        Ei sellainen hlö ymmärrä tai pysty samaistumaan narsistin uhrin asemaan,jos ei ole omakohtaista kokemusta...eikä todellakaan ollut muoti jutusta kysymys.


      • Anonyymi
        Tunne2017 kirjoitti:

        Allekirjoitan tämän täysin. Saman itse kokenut. Narsisti on hyvä näyttelijä. Hän esittää uhria kavereille ja ystäville...ja tietysti kaikki syy on kumppanissa.
        Hän pystyy huijaamaan kavereitaan täysin.
        Narsisti manipuloi,on hyvin draamallinen,itsekäs oman edun tavoittelija, empatia puuttuu täysin,ei hän mieti kuinka paljon hän satuttaa puheillaan ja teoillaan.
        On myös patologinen valehtelija ja selän takana toimija.. aina oli myös varasuunnitelma olemassa.
        Tämä kokemus myös narsisti ihmisestä,että hänellä on jo uusi kumppani katsottuna valmiiksi ennenkuin tulee lopullinen ero...
        Ei sellainen hlö ymmärrä tai pysty samaistumaan narsistin uhrin asemaan,jos ei ole omakohtaista kokemusta...eikä todellakaan ollut muoti jutusta kysymys.

        Kaikki tietää, että täällä miehestäsi kirjoittelet ikävään sävyyn.
        Narsismille ja sen uhreille löytyy oma palsta: https://keskustelu.suomi24.fi/terveys/henkinen-hyvinvointi-ja-mielenterveys/narsismi
        Lesbopalsta ei välttämättä ole oikea paikka purkaa miesvihaansa, jos on itse naimisiin miehen kanssa päätynyt ja vielä lapsetkin siihen sotkuun hankkinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietää, että täällä miehestäsi kirjoittelet ikävään sävyyn.
        Narsismille ja sen uhreille löytyy oma palsta: https://keskustelu.suomi24.fi/terveys/henkinen-hyvinvointi-ja-mielenterveys/narsismi
        Lesbopalsta ei välttämättä ole oikea paikka purkaa miesvihaansa, jos on itse naimisiin miehen kanssa päätynyt ja vielä lapsetkin siihen sotkuun hankkinut.

        Samaa ajattelin, että on vähän absurdia kirjoitella lesbopalstalle ex-miehistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietää, että täällä miehestäsi kirjoittelet ikävään sävyyn.
        Narsismille ja sen uhreille löytyy oma palsta: https://keskustelu.suomi24.fi/terveys/henkinen-hyvinvointi-ja-mielenterveys/narsismi
        Lesbopalsta ei välttämättä ole oikea paikka purkaa miesvihaansa, jos on itse naimisiin miehen kanssa päätynyt ja vielä lapsetkin siihen sotkuun hankkinut.

        Ajattelin sulle vastata ihan vaan hyvää hyvyyttäni.
        Ensinnäkin totean etten ole sulle tilivelvollinen elämästäni ja toiseksi mistä täällä kaikki tietää,että kirjoitan miehestäni? ( Outo oletus)
        Joudun tuottamaan sinulle pettymyksen.
        En kirjoita miehestäni ,vaan ex naisestani ja meillä ei ole lapsia.,eikä oltu naimisissa.
        En myöskään kaipaa tälle asialle mitään omaa keskustelu palstaa. (Aika kultaa muistot)
        Siinäkin olet väärässä,että täällä puran miesvihaani.
        Tiedän useamman naisen,jotka ovat nais narsistin kumppaneita olleet. Ei se narsisti ole aina mies.
        Kaikkea hyvää ja positiivista elämääsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ajattelin, että on vähän absurdia kirjoitella lesbopalstalle ex-miehistä.

        Sama vastaus sinulle. Älä tee vääriä oletuksia kirjoituksen perusteella.
        Ei tarvi ihmetellä miten tänne harva ,enää kehtaa kirjoittaa mitää omalla nimimerkillä.
        Helppo se on tänne kommenttia antaa Anonyyminä.


      • Anonyymi
        Tunne2017 kirjoitti:

        Ajattelin sulle vastata ihan vaan hyvää hyvyyttäni.
        Ensinnäkin totean etten ole sulle tilivelvollinen elämästäni ja toiseksi mistä täällä kaikki tietää,että kirjoitan miehestäni? ( Outo oletus)
        Joudun tuottamaan sinulle pettymyksen.
        En kirjoita miehestäni ,vaan ex naisestani ja meillä ei ole lapsia.,eikä oltu naimisissa.
        En myöskään kaipaa tälle asialle mitään omaa keskustelu palstaa. (Aika kultaa muistot)
        Siinäkin olet väärässä,että täällä puran miesvihaani.
        Tiedän useamman naisen,jotka ovat nais narsistin kumppaneita olleet. Ei se narsisti ole aina mies.
        Kaikkea hyvää ja positiivista elämääsi.

        Et ole tilivelvollinen tosiaankaan ja silti vaan tilität. Vaikeahan se on päätellä, että miehistä kirjoittelet ja sinulla on lapsia, kun tuo välilyönnin käyttö on niin hyvin hallussa.


      • Anonyymi
        Tunne2017 kirjoitti:

        Sama vastaus sinulle. Älä tee vääriä oletuksia kirjoituksen perusteella.
        Ei tarvi ihmetellä miten tänne harva ,enää kehtaa kirjoittaa mitää omalla nimimerkillä.
        Helppo se on tänne kommenttia antaa Anonyyminä.

        Voihan sitä nimimerkkiä aina vaihdella niin kehtaa paremmin kirjoitella ja silloin tällöin anonyymistikin viestin laittaa.
        Jännä juttu, että nuo samantapaiset kirjoitusvirheet aina kuitenkin säilyy, vaikka nimimerkki vaihtuu. Sattumaa varmasti.


    • Anonyymi

      Kaunosieluisen pettää oma sydänkin.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe