Välillä käy mielessä

Anonyymi-ap

olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.

85

1886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen aivan sama miletä. Miehelle A naiseltä.

      • Anonyymi

        Ei ole minulta nämä. Lopeta tuo harhailu ja sekakaytto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minulta nämä. Lopeta tuo harhailu ja sekakaytto

        Uuh ompa kiinnostava feikkidraama mies, jos on jauhojengiä joka ei osaa edes roinaa tilata muualta kuin keskustelupalstalta


      • Anonyymi

        Minä taas olen täysin erimieltä.
        Terveisin joku muu A-nainen
        Joka empatiakyky on rajattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh ompa kiinnostava feikkidraama mies, jos on jauhojengiä joka ei osaa edes roinaa tilata muualta kuin keskustelupalstalta

        Helpatkaa BF ongelmis oon tyttö 11v


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­­m­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Kaikella on tarkoituksensa ja kaikilla kohtaamisilla.

    • Anonyymi

      Mutta miksei kumpikaan ollut rohkeampi, vai oliko aika aina väärä 🤔

      • Anonyymi

        Tai Oliko molemmat varattuna???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Oliko molemmat varattuna???

        Tuolla pensselillä tahraaminen ei kuulu tähän. Ei ole varatuista ihmisistä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Oliko molemmat varattuna???

        Sinkkuja molemmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkkuja molemmat

        Niin oli ilmeisesti, mutta pelokkaita🤔 tai ainakin itsellä oli menneet liian lähellä muistoissa.


    • Anonyymi

      Ei🤍

      • Anonyymi

        ♥️♥️


    • Anonyymi

      No eikä olis! Haluan hänet viekkuseen ja piste

      • Anonyymi

        Kenet haluat viekkuseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenet haluat viekkuseen?

        Minun Ihanan rakkaan tietysti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun Ihanan rakkaan tietysti..

        Tietenkin, tietääkö hän sen jo?


    • Anonyymi

      Mä haluaisin löytää jonkun syyn minkä takia vihata häntä. Niin en enää kaipaisi. Mä haluaisin päästää irti.

      • Anonyymi

        Mikä estää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää?

        No kun kaipaan vaikka yritän mitä. Mikään järkeily auta.


      • Anonyymi

        Minä en vihaa ihmisiä, mutta jos tulisi vastaan kaupungilla käsi kädessä jonkun toisen kanssa, siinä olisi ohittamaton syy riuhtaista itsensä irti hänestä ja luovuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun kaipaan vaikka yritän mitä. Mikään järkeily auta.

        Mikä siinä saa sut kaipaamaan niin paljon?
        Miksi sinä ja se mies ette oo yhdessä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en vihaa ihmisiä, mutta jos tulisi vastaan kaupungilla käsi kädessä jonkun toisen kanssa, siinä olisi ohittamaton syy riuhtaista itsensä irti hänestä ja luovuttaa.

        Niin sinä puhut jossain ihastuksesta. Minä puhun ihmisestä joka tulee vuosien jälkeen uniin ja ajatuksiin jatkuvasti. En edes ajatele meidän välillä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä puhut jossain ihastuksesta. Minä puhun ihmisestä joka tulee vuosien jälkeen uniin ja ajatuksiin jatkuvasti. En edes ajatele meidän välillä mitään.

        Älä viitsi kuvitella toisten tilanteita mieleisiksesi, kuvitelmasi eivät kuitenkaan pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi kuvitella toisten tilanteita mieleisiksesi, kuvitelmasi eivät kuitenkaan pidä paikkaansa.

        Täh. Ei minua toisten tilanteet kiinnosta. Eli äläkä sinäkäänntule minua neuvomaan. Mitkä ihmeen kuvitelmat? Minä puhun muistoista ei ne ole mitään kuvitelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä saa sut kaipaamaan niin paljon?
        Miksi sinä ja se mies ette oo yhdessä ?

        En minä tiedä. Joku siinä vaivaa edelleen mieltä. Se on rauha mikä hänen kanssaan oli. Ei me voida olla enää yhdessä enkä oikein tiedä haluaisinko enää ees sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh. Ei minua toisten tilanteet kiinnosta. Eli äläkä sinäkäänntule minua neuvomaan. Mitkä ihmeen kuvitelmat? Minä puhun muistoista ei ne ole mitään kuvitelmia.

        Sinä sanoit: "Niin sinä puhut jossain ihastuksesta."

        Älä viitsi kuvitella päässäsi mikä minun tilanteeni on. Olet väärässä kuitenkin.

        Siihen tuo oli vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sanoit: "Niin sinä puhut jossain ihastuksesta."

        Älä viitsi kuvitella päässäsi mikä minun tilanteeni on. Olet väärässä kuitenkin.

        Siihen tuo oli vastaus.

        Kiinnosta pätkääkään sinun tilanne. Olen nähnyt hänet toisen kanssa. Silloin se auttoi etten enää halunnut meidän välille mitään. Mutta huomasin siitä monien vuosien päästä vieläkin ajattelevani häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnosta pätkääkään sinun tilanne. Olen nähnyt hänet toisen kanssa. Silloin se auttoi etten enää halunnut meidän välille mitään. Mutta huomasin siitä monien vuosien päästä vieläkin ajattelevani häntä.

        Olisit sitten jättänyt kommentoimatta kokonaan. Ei jaksa tuollaista ihme riidanhaastamista. Pidä aloitukseni hyvänäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit sitten jättänyt kommentoimatta kokonaan. Ei jaksa tuollaista ihme riidanhaastamista. Pidä aloitukseni hyvänäsi.

        Ollaanpa sitä herkällä päällä.Sanoin jo sanottavani. Saat omistaa aloituksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en vihaa ihmisiä, mutta jos tulisi vastaan kaupungilla käsi kädessä jonkun toisen kanssa, siinä olisi ohittamaton syy riuhtaista itsensä irti hänestä ja luovuttaa.

        Tämmönen on just paras keino päässä yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmönen on just paras keino päässä yli.

        ??? Mitä ihmettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä saa sut kaipaamaan niin paljon?
        Miksi sinä ja se mies ette oo yhdessä ?

        Olet mies todella läpinäkyvä ja mekaaninen kun vedät näitä yksinpuheluita


    • Anonyymi

      Olen miettinyt samaa. Kai minun piti käydä karmanläksy ja oppimiskokemus läpi. ☯️
      R ♀️ -> ♂️

      • Anonyymi

        Ja se oli mikä- naisen esittäminen palstalla ei realisoidu sellaiseksi?


    • Anonyymi

      Edes koukuttuminen häneen ei ollut niin tuskallista, kuin mitä mulle nyt tapahtuu. Jossain kulkee raja, miten tämä yhteiskunta voi nöyryyttää minua. Haluan pois kaupungista luonnonhelmaan. Elämään mahdollisimman luonnonmukaista ja omavaraista elämää. Olen ajatellut, että se voisi olla pelastukseni. -sivusta

      • Anonyymi

        Mistä sulla on kysymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sulla on kysymys?

        En kestä elää enää tässä systeemissä, mitenkä pääsisi pois? Ja haluan elää kovasti, ettei siitä ole kysymys. En vain tällaista elämää orjana, jota hallitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sulla on kysymys?

        Onko sinulla joku fetissi tähän miehen tuottamaan surkunarrariiviin kun yrität pumpata tietoa kuin kaupungin työmies lapiois vettä ojasta toiseen


    • Anonyymi

      Olen ajatellut sitä että jos jotain ikävää tapahtuu, niin ehkä se on karma. Tein joskus typeriä virheitä elämässäni ja lisäksi olosuhteet olivat epäotolliset, niin ehkä se oli jonkin korkeamman voiman antama opetus minulle omasta hölmöydestäni. Kuulun niihin jotka eivät olisi halunneet sitä ikävöinnin taakkaa harteilleen. Se risti on nyt kannettava koska niin kuitenkin kävi (eli ikävöinti toteutui). On helppoa uhriutua mutta on vaikeaa erottaa onko se uhriutumista vai oikeaa uhrin asemassa olemista. Olennaista on kysyä syytä sille miksi niin tapahtui kuin tapahtui. Eli miksi jouduin kohtaamaan ja ihastumaan erääseen ventovieraaseen joka jäi häiritsemään mieleeni vähintäänkin vuosiksi?

    • Anonyymi

      Jos naiselta niin en kadu että rakastin sua, kaduttaa vaan että luotin suhun liikaa kun samalla hommailit exäsi J:n kanssa selkäni takana ja olin pelkkä laastari.

      • Anonyymi

        Jos olet hän niin en kyllä ole hommaillut mitään sen ihmisen kanssa että ihan voit rauhoittua nytten siellä ja hengitellä jonka jälkeen tulla vaikka hommailemaan haluan sitä. (jos olet siis hän).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän niin en kyllä ole hommaillut mitään sen ihmisen kanssa että ihan voit rauhoittua nytten siellä ja hengitellä jonka jälkeen tulla vaikka hommailemaan haluan sitä. (jos olet siis hän).

        En ole se ihminen jota kaipaat. Hän inhoo mua se on käyny selväks tälläkin palstalla ja irl.


      • Anonyymi

        En ole ap kirjoittaja, mutta kuulostaa tutulta. En hommaillut mitään sun selän takana exä J:n kanssa vaan olin aidosti suhun rakastunut. En koskaan halunnut, että olisit ollut laastari. Minusta tuntui, ettet säkään ollut mun kanssa tosissasi. En mä tiedä, mitä sä musta loppuviimein halusit.
        (Olen nainen ->L)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap kirjoittaja, mutta kuulostaa tutulta. En hommaillut mitään sun selän takana exä J:n kanssa vaan olin aidosti suhun rakastunut. En koskaan halunnut, että olisit ollut laastari. Minusta tuntui, ettet säkään ollut mun kanssa tosissasi. En mä tiedä, mitä sä musta loppuviimein halusit.
        (Olen nainen ->L)

        Ei ollut L naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut L naiselle.

        Se oli L miehelle


      • Anonyymi

        Olet kyllä sekasi, haluat vaan mustamaalata jotain! Lopeta tollanen heti!


      • Anonyymi

        Ei ole exä, hommailuista valehtelet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap kirjoittaja, mutta kuulostaa tutulta. En hommaillut mitään sun selän takana exä J:n kanssa vaan olin aidosti suhun rakastunut. En koskaan halunnut, että olisit ollut laastari. Minusta tuntui, ettet säkään ollut mun kanssa tosissasi. En mä tiedä, mitä sä musta loppuviimein halusit.
        (Olen nainen ->L)

        Sekavaa saittia taasen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole exä, hommailuista valehtelet!

        Niin ei sinun exäsi , kävikö mieles et ei ollu sulle tuo, huh huh mitä sekoja täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei sinun exäsi , kävikö mieles et ei ollu sulle tuo, huh huh mitä sekoja täällä

        Kaipa joku umpihuuru on mies tätäkin feikkidialogiasi tiiraillut silmät ristissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekavaa saittia taasen!

        Sepä, sikdi sinun pitäisi mennä oitis oikeisiin töihin täältä kuvittelemasta, että miehen höpinä on porotokka, jota ajat aitaukseen hyvä paimen ja tee jatkossa kuten muut paimenet, eli ukkoa ja akkaa paksun perälle ilman tuomarointia


      • Anonyymi

        No mutta jos edes kerran sait niin mitä kitiset täällä hoohohoo mies feikkidraamoillesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä sekasi, haluat vaan mustamaalata jotain! Lopeta tollanen heti!

        juha minne sinut haubataan


    • Anonyymi

      Älä märehdi mennyttä vaan jatka elämääsi.

      • Anonyymi

        Mitä kiksejä sinä saat siitä, että vastailet trollaavalle miehelle tällai tuttavallisen filantrooppisesti?


    • Anonyymi

      Mieti niitä sanoja joita sinulle sanoi, joista jäi hapan fiilis? Jotain millä satutti sua, eikä tuntenut tilanteesta ollenkaan pahaa mieltä sinua kohtaan? Pakko olla ollut joku tilanne, jota et halunnut uskoa aluksi hänen sanomaksi, vaikka oli sitä? Pahan näkee toisesta vasta monesti jälkeenpäin. Paha sen on pakko olla, jos sinulla jäi paha olo siitä?

      • Anonyymi

        Ei hänessä ole mitään pahaa. Siinä se ongelma onkin. Ainoa paha on se, etten häntä saa.


      • Anonyymi

        Uskottavuus on kuollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hänessä ole mitään pahaa. Siinä se ongelma onkin. Ainoa paha on se, etten häntä saa.

        Ajattele enemmän niin, että paha ei saanut sinua eli hyvää ja siksi on sinulle paha, jota et arvosta ollenkaan enää? Yök, hyi ja pthyi..? Nyt on paha pois mielestä eli hän? Ja sinulla on kaikki paljon paremmin kuin hänellä, joka on sun inhokki, nyt ja jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele enemmän niin, että paha ei saanut sinua eli hyvää ja siksi on sinulle paha, jota et arvosta ollenkaan enää? Yök, hyi ja pthyi..? Nyt on paha pois mielestä eli hän? Ja sinulla on kaikki paljon paremmin kuin hänellä, joka on sun inhokki, nyt ja jatkossa.

        Ei minusta ole ajattelemaan noin. Arvostan, kunnioitan ja ihailen häntä. Ei noita ajatuksia voi noin vain mielikuvituksen avulla ylösalaisin heittää. Tiedän, että hän olisi nostanut minua ylöspäin (ja minä parhaan kykyni mukaan häntä - ainakin olisin hellinyt hänet piloille joka päivä). En tiedä mikä se ratkaisu tähän ikävään on. Muu kuin aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hänessä ole mitään pahaa. Siinä se ongelma onkin. Ainoa paha on se, etten häntä saa.

        Ei sitä toisten puolisoita noin vain saa! Kerro miehen puolisolle totuus, jos sit saisit hänet, mut sitä ei kukaan usko, koska olet itsekki ns mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä toisten puolisoita noin vain saa! Kerro miehen puolisolle totuus, jos sit saisit hänet, mut sitä ei kukaan usko, koska olet itsekki ns mies!

        Ei minua varatut kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä toisten puolisoita noin vain saa! Kerro miehen puolisolle totuus, jos sit saisit hänet, mut sitä ei kukaan usko, koska olet itsekki ns mies!

        Tämä sinun trollimiehen tarinallisuus poikkeaa jo radikaalisti siitä yhen psykoottisen läyhääjän levottomasta jutustelusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hänessä ole mitään pahaa. Siinä se ongelma onkin. Ainoa paha on se, etten häntä saa.

        En saa minäkään, olen sen jo hyväksynyt ja nyt voisin poistua palstalta kokonaan.


    • Anonyymi

      Kyllä se olisi ollut parempi niin. Kuten monessa muussakin asiassa elämässä.

    • Anonyymi

      Anteeksi mies jos olet hän ja olen aiheuttanut surua. Tahattomasti. Olin sinun kylläkin mielessäni. Sinä minun.

      • Anonyymi

        Olis kyllähyvä tietää kenestä miehestä on niinku kysymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kyllähyvä tietää kenestä miehestä on niinku kysymys?

        Papa don’ t preach i’m gonna keep my baby? Ei vaan mitä ihmiset hakee sinun monologeistasi mies, joiden sisältö itku minu nyt suru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Papa don’ t preach i’m gonna keep my baby? Ei vaan mitä ihmiset hakee sinun monologeistasi mies, joiden sisältö itku minu nyt suru

        Mikähän sinun agenda on "tunnistella" täällä tuntemattomia sokkona ampuen sinne sun tänne josko joku nappais sun kalastelusta/trollailusta kiinni.


    • Anonyymi

      Olisi ollut parempi, jos ei oltais tavattu. Mitä ei tiedä, sitä ei voi murehtia tai ikävöidä.

      • Anonyymi

        Kiitos kovasti 😪


      • Anonyymi

        Niin. Mutta toisaalta sitä ajattelee, että sitten en koskaan olisi tullut tietämään, että noin ihana ihminen edes on olemassa. En välttämättä koskaan olisi tuntenut ketään kohtaan näin vahvasti tai ollut valmis hyppäämään jonkun kanssa ilmaan ja katsomaan mihin laskeudutaan. Hän oli ensimmäinen jo pitkän elämäni aikana, jonka kanssa olisin ollut valmis vaikka mihin.


    • Anonyymi

      en minusta sinusta itse, teoistanne mutta suru helpottaa kun tietää että otatte pusn kunnolla turpaan ja kunnon nyljentää. toivottavasti koette jokainen ne jotka sinne asti elää tekojenne jälkeen.

    • Anonyymi

      mitä luulet mitä onnettomuudessasi tapahtuu, tuo varmaan paljon hyvää muille ❤️ niiden naisten "hakkaamista" ja elämän tuhoa odotan kuin kuola valuen. oikein nyljentää kuten teitte minulle ja kunnolla turpaan ja niiden syömistä ja hakkaamista kunnes saan tahtoni.

    • Anonyymi

      Esitätkö mies ihan äitiäsi jo vai?

    • Anonyymi

      Ehkä, vähän nyt on kuitenkin myöhäistä. Ei kannata olla kenenkään kanssa, niin ei tarvitse kyynelehtiä. Olisiko se parempi.

      • Anonyymi

        Olen ollut yksin lähes koko aikuisikäni, joten tiedän senkin puolen. Ainoa mitä en ole koskaan kokenut on syvä rakkaus.


    • Anonyymi

      Toi on totta mutta elämä tuo ja vie se on olennainen osa ihmisen elämää .

    • Ei sellaisesta aidosta välttämättä pääse yli.
      Ja mikään ei ole lapsellisempaa kuin se että sanoo toiselle
      Olisi parempi jos ei olisi koskaan tavattu.

      Meinaan elämät ovat yleensä ennalta kirjoitettuja ihan tosi. Sattumaa ei ole olemassakaan.

      When we speak about love.

    • Anonyymi

      Kyllä se parempi olisi ollut kannaltani, no itsepä halusin tavata, oma vika.

    • Anonyymi

      Kyllä sillä on aina tarkoituksensa. Jos tunteita, kannattaa puhua toiselle, jos molemmat vapaita ja normaaleja ihmisiä. Surukin kuuluu elämään, mutta surua voi aiheuttaa myös se, ettei tee mitään. Silloin sekin on signaali, että olisi parempi ottaa selvää toisen tunteista myös.

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😋 K­­­u­u­­m­­a­­t­­­ ­t­­y­­­t­­ö­­t­­­ ­­­o­­­d­­­o­t­t­­­a­­v­­­­­a­t­­ ­­­s­­­i­­n­­u­­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18370726

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe