Lopeta tuo mun kiusaaminen

Anonyymi-ap

Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.

156

1887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kun vaan voisin lohduttaa. 🤗

      • Anonyymi

        En usko, että kukaan enää voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että kukaan enää voi.

        Lisään: Kiitos ajatuksesta kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään: Kiitos ajatuksesta kuitenkin.

        Kiusatut vois kyl jotenkin pitää yhtä.
        Varsinkin kun näyttää sille et on ihan samoi ongelmiakin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusatut vois kyl jotenkin pitää yhtä.
        Varsinkin kun näyttää sille et on ihan samoi ongelmiakin..

        Tästä olen kyllä samaa mieltä. Toisille on vain niin helppoa jatkaa matkaa.

        Ap


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­­N­­­y­­m­f­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Nyt menee ihan liian epämääräiseksi. Koetahan jotain viittausta johonkin konkreettiseen pistää, että oikea ihminen tietää jättää rauhaan.

      • Anonyymi

        Kyllä se oikea ihminen löytää tämän aloituksen. Usko pois tai älä usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oikea ihminen löytää tämän aloituksen. Usko pois tai älä usko.

        Joo, en usko. Ei tuossa ole mitään tunnisteita.


      • Anonyymi

        Ihanko tosissasi kärtät trollaavalta äijältä detaljeja- mitä kehittelet tai lietsot täällä internetin anonyymilla keskustelupalstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, en usko. Ei tuossa ole mitään tunnisteita.

        Järkyttävää kyllä näin on!


    • Anonyymi

      Maalaa vaikka kiviä tai kudo jotain esim valheiden verkkoa

      • Anonyymi

        Kerrotko mitä olen valehdellut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko mitä olen valehdellut?

        Kuolisit pois a seko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolisit pois a seko

        En ole mikään a seko.


      • Anonyymi

        Millainen se valheiden verkko olisi- oletko ekspertti? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko mitä olen valehdellut?

        Lisään tähän, että mun toiminta tulee kestämään päivänvalon nyt ja aina. Et saa minusta valehtelijaa tai pettäjää maalattua mitenkään, vaikka miltä kantilta yrittäisit. Siinä mielessä olen hyvä ihminen, vaikka muuten olisin keskinkertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään tähän, että mun toiminta tulee kestämään päivänvalon nyt ja aina. Et saa minusta valehtelijaa tai pettäjää maalattua mitenkään, vaikka miltä kantilta yrittäisit. Siinä mielessä olen hyvä ihminen, vaikka muuten olisin keskinkertainen.

        Olipa mies ja aloittaja taas geneerinen ja tollo feikkidraama yksin kirjoitellen, sopii näille katkeruuttaan sairastaville


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa mies ja aloittaja taas geneerinen ja tollo feikkidraama yksin kirjoitellen, sopii näille katkeruuttaan sairastaville

        Vähän empatiaa, kiitos. Olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään tähän, että mun toiminta tulee kestämään päivänvalon nyt ja aina. Et saa minusta valehtelijaa tai pettäjää maalattua mitenkään, vaikka miltä kantilta yrittäisit. Siinä mielessä olen hyvä ihminen, vaikka muuten olisin keskinkertainen.

        Siinä ensimmäiset silmukat valheiden verkkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ensimmäiset silmukat valheiden verkkoon!

        No kerrotko mitä olen valehdellut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolisit pois a seko

        Ei ole a, käyttää kaikia kirjaimia hämätäkseen muita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen se valheiden verkko olisi- oletko ekspertti? Sivusta

        Olen tarvittaessa taitava valehtelemaankin opin sen jo isältäni vaikkakaan hän ei osannut valehdella uskottavasti


    • Anonyymi

      Sovitaan että kirjoitan jostain muusta kuin sinusta. Ethän sinä tiedä kenestä kirjoitan ja mitä kirjoitan.

      • Anonyymi

        Kyllä minä sen tiedän, että hän on koko ajan kirjoittanut jostain muusta kuin minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä sen tiedän, että hän on koko ajan kirjoittanut jostain muusta kuin minusta.

        Eli hänen pitäisi kirjoittaa sinusta niinkö? Miten se sinua kiusaa että hän kirjoittaa jostain muusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli hänen pitäisi kirjoittaa sinusta niinkö? Miten se sinua kiusaa että hän kirjoittaa jostain muusta.

        No kyllä, jos kiusaavia aloituksia tekee. Ei ole tällä palstalla. Ei kenenkään tarvitse kirjoittaa minusta. En ole sellainen huomiohoro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä, jos kiusaavia aloituksia tekee. Ei ole tällä palstalla. Ei kenenkään tarvitse kirjoittaa minusta. En ole sellainen huomiohoro.

        Nyt on kyllä sekavaa. Joku tekee aloituksia muusta kuin sinusta ja se kiusaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä sekavaa. Joku tekee aloituksia muusta kuin sinusta ja se kiusaa sinua.

        Joku teki aloituksen niistä asioista mistä olen puhunut luottamuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku teki aloituksen niistä asioista mistä olen puhunut luottamuksella.

        Eli ei voi olla vaan sattumaa. Monella on samanlaisia ongelmia ja tilanteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku teki aloituksen niistä asioista mistä olen puhunut luottamuksella.

        Mulla on ihan sama ongelma täällä.
        Mitähän vttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä sekavaa. Joku tekee aloituksia muusta kuin sinusta ja se kiusaa sinua.

        Siitäkö kuviteltu teollaan miehen skuupisaa olevan kyse? Kertoo sinun hyvin vääristyneestä ajattelumallista aivan spiraali


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei voi olla vaan sattumaa. Monella on samanlaisia ongelmia ja tilanteita.

        Tärkeä yksityiskohta jos elää trolsvsn miehen eli aloittajan miehen palstailluusion mukaan- mitä täällä tapahtuu sun muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ihan sama ongelma täällä.
        Mitähän vttua.

        Mulle iskee uteliaisuus täytyy lähteä selaamaan aloituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeä yksityiskohta jos elää trolsvsn miehen eli aloittajan miehen palstailluusion mukaan- mitä täällä tapahtuu sun muuta

        Aloittaja miehen* ei mitään madness ny enempää hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkö kuviteltu teollaan miehen skuupisaa olevan kyse? Kertoo sinun hyvin vääristyneestä ajattelumallista aivan spiraali

        Trollaavan miehen* tämä ankea totuus, mille palstamaailma ei ole valmis


      • Anonyymi

        Kikakakikika -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä, jos kiusaavia aloituksia tekee. Ei ole tällä palstalla. Ei kenenkään tarvitse kirjoittaa minusta. En ole sellainen huomiohoro.

        Tämähän on sinun miehen yksi kuluneimmista tavasta provoilla, että viittaat omiin joutaviin jodlaukaiisi mula toisena kirjoittajana. Jos ei tuota edes nyt jo ymmärrä, nii voi kaiken toivon heittää talonpoika lalli


      • Anonyymi

        Ootko sinä sitten lapsi? Vai miksi mietit näitä?


      • Anonyymi

        Vanha kanttura varmaan ja katkera, kun ei saa mistään enää rakkautta nääs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha kanttura varmaan ja katkera, kun ei saa mistään enää rakkautta nääs.

        Syö kopurakenkäsi ja muistele nuoruuttasi, kun humalassa sait kullia lihavaan ahteriisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha kanttura varmaan ja katkera, kun ei saa mistään enää rakkautta nääs.

        Vaikutat siltä bipolaarinen juontaja, että olet omistanut koko elämäsi sille hysterialle, että ketkä kaikki haluaa sitä sun tätä tästä äititraumojesi ja valheidesi kohteesta ja psykoseksuaalisesti oireilevana visioit näitä skenaarioita jatkuvasti ja itket jo etukäteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän on sinun miehen yksi kuluneimmista tavasta provoilla, että viittaat omiin joutaviin jodlaukaiisi mula toisena kirjoittajana. Jos ei tuota edes nyt jo ymmärrä, nii voi kaiken toivon heittää talonpoika lalli

        Ja voi kuinka banaali ja mihinkään kiinnittymätön kertomus lalli, menisit töihin😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sinä sitten lapsi? Vai miksi mietit näitä?

        Kunhan naureskelin lähes viisikymppiselle eukolle, jonka elämä on siitä kiinni kenelle trollaava mies tuhertaa, olisiko joku muu todellisuuden sosiaalinen rakentuma kestävämpi kuin teinin tasolla pyörivän nolo maalailu palstasta. En ns puhu sulle, koska vaikutat yksinkertaiselta, joka nillittää ihan asian vierestä aina kun sinun aivan akkain touhu ei toimi, eli tämä hoopo tarinallisuuksien kehittely nuorisodiskon deejii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä, jos kiusaavia aloituksia tekee. Ei ole tällä palstalla. Ei kenenkään tarvitse kirjoittaa minusta. En ole sellainen huomiohoro.

        Sinä tarvitset ihan oikeesti mt- hoitoa, eihän se ole oikein, ettet jätä tuota seuraamista ja vainoamista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tarvitset ihan oikeesti mt- hoitoa, eihän se ole oikein, ettet jätä tuota seuraamista ja vainoamista!

        En ole seurannut tai vainonnut yhtään ketään. Yritän vain elää elämääni.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha kanttura varmaan ja katkera, kun ei saa mistään enää rakkautta nääs.

        Hah,hah,saa vaikka heti jos haluaa muttei kiinnosta ne muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan naureskelin lähes viisikymppiselle eukolle, jonka elämä on siitä kiinni kenelle trollaava mies tuhertaa, olisiko joku muu todellisuuden sosiaalinen rakentuma kestävämpi kuin teinin tasolla pyörivän nolo maalailu palstasta. En ns puhu sulle, koska vaikutat yksinkertaiselta, joka nillittää ihan asian vierestä aina kun sinun aivan akkain touhu ei toimi, eli tämä hoopo tarinallisuuksien kehittely nuorisodiskon deejii

        Kenenkään 50 vuotias haukkumisjuttuja ei tarvii sietää.!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei voi olla vaan sattumaa. Monella on samanlaisia ongelmia ja tilanteita.

        Tosta palstakiusaajasta pääsee tehokaitten
        eroon sulkemalla palstan .
        Käyttämällä muita keinoja kun keskustelua.
        On typerää vääntää ja vääntää
        Kun trolli tekee sitä huvikseen .
        Eikä trolit muuta käytöstään vaikka
        Niille sanoisi tuhansia kertoja et lopeta.
        On tehtävä muuta.
        Minä pääsin kyseisen kuvion yläpuolelle
        Kun pidin paltataukoa .

        Kannattaa jättää häirikkö sikseen .
        Surullista on ettei sillä oo muuta kun trollielämä
        Mulla viihdyttää itseään .
        Meillä kiusatuilla menee oikeasti paremmin
        monessa eri asiassa .

        Toki voisit lähettää rakkautta trolllle
        Stä trollit ei kestä .
        Ne joutuu hämilleen.
        Kun niitä ei oteta negatiivisesti .
        Palstan naiset ollaan vahvoja .
        Trolli ja varsinki ätmi tarvis vain rakkautta


    • Anonyymi

      Mikä kiusaaminen miten sua on täällä kiusattu?

      • Anonyymi

        Kaikkiahan täällä kiusataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkiahan täällä kiusataan

        Ja muuallakin kiusataan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muuallakin kiusataan!

        Muista korostaa kuinka etevä olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkiahan täällä kiusataan

        Ei kaikkia kiusata. Toiset saavat kirjoittaa rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkia kiusata. Toiset saavat kirjoittaa rauhassa.

        Niin niin ja sinä mies itsesi kanssa milloin mitäkin teennäistä polemiikkia esim tästä rauhasta minkä mainitsit🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin ja sinä mies itsesi kanssa milloin mitäkin teennäistä polemiikkia esim tästä rauhasta minkä mainitsit🥱

        Mutta kyllä kaitsu toisin todistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyllä kaitsu toisin todistaa

        Kaitsun elämä ny on tällaista vajaamielistä vaahtoamista, mutta pääasia että tällainen herjan kokemus välittyy pa..tuille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkiahan täällä kiusataan

        Jännä kun yli 60 -vuotiaiden vanhojen gubbejen "haukkumis"jutut otetaan heti pois mut 50-vuotiauden saa jäädä.Taitaa ylläpidolla olla kaunaa 50 vuotiaisiin naisiin???


    • Anonyymi

      kiusaajien keväiset kimurantit kimarat 🚨 Tulta

      • Anonyymi

        Tulipallo


      • Anonyymi

        Hillonuija 😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hillonuija 😡

        Eiks se oo pehmeetä jo muutenki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks se oo pehmeetä jo muutenki?

        Niin pehmeetä, kuin marjat ja hedelmät yleensä on ennen, kuin niistä hilloa tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pehmeetä, kuin marjat ja hedelmät yleensä on ennen, kuin niistä hilloa tekee.

        Mitä tarkoitat tällä? En kaipaa elämääni ainakaan yhtään enempää draamaa kuin siinä osittain itsestäni riippumattomista syistä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tällä? En kaipaa elämääni ainakaan yhtään enempää draamaa kuin siinä osittain itsestäni riippumattomista syistä on.

        Hillonuijan täytyy tietysti olla vahva eikä pehmeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pehmeetä, kuin marjat ja hedelmät yleensä on ennen, kuin niistä hilloa tekee.

        Minä oon kyllä ihan kasarissa keitelly en ole esikäsitelly nuijalla, puuttuu sellainen tietty antipatia varmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon kyllä ihan kasarissa keitelly en ole esikäsitelly nuijalla, puuttuu sellainen tietty antipatia varmaan

        Jättäkää mut rauhaan noista teidän sairaista jutuista. Kaikki tapahtumat huomioiden mulla on oikeus elää rauhassa. En muuta pyydä.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon kyllä ihan kasarissa keitelly en ole esikäsitelly nuijalla, puuttuu sellainen tietty antipatia varmaan

        Hilloa tehdessä on yleensä tullut murskattua/jauhettua, mutta voi toki sen jättää tekemättäkin.


    • Anonyymi

      Joo täällä vissii toiset kokee syviä sfäärejä, että ovat joko kiusaajia tai kiusaajiksl epäiltyjä tai siitä aiheetta syytettyjä näistä jutusteluistasi provomies

      • Anonyymi

        Minähän tuossa aiemmin kommentoin, että olen kertonut luottamuksella asiaa menneisyydestä ja nyt se on kirjoitettu palstalle. Sitä en tiedä kuka sen on kirjoittanut.

        Onhan täällä ollut kaikenlaista kirjoitusta liittyen salakatseluun, kuunteluun jne. Mistäpä näistä tietää mikä on totta ja mikä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän tuossa aiemmin kommentoin, että olen kertonut luottamuksella asiaa menneisyydestä ja nyt se on kirjoitettu palstalle. Sitä en tiedä kuka sen on kirjoittanut.

        Onhan täällä ollut kaikenlaista kirjoitusta liittyen salakatseluun, kuunteluun jne. Mistäpä näistä tietää mikä on totta ja mikä ei.

        Joopa joo, olet mies todella aliarvioiva ja nämä tietyt on antaneet leijailuun jopa syyn👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän tuossa aiemmin kommentoin, että olen kertonut luottamuksella asiaa menneisyydestä ja nyt se on kirjoitettu palstalle. Sitä en tiedä kuka sen on kirjoittanut.

        Onhan täällä ollut kaikenlaista kirjoitusta liittyen salakatseluun, kuunteluun jne. Mistäpä näistä tietää mikä on totta ja mikä ei.

        Oletko kertonut niistä jollekin palstalaiselle? Kyllähän niitä omia tuollaisia löytyy mitä oon kans kertonut, pienenpienillä muutoksilla sekä myös muista omista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kertonut niistä jollekin palstalaiselle? Kyllähän niitä omia tuollaisia löytyy mitä oon kans kertonut, pienenpienillä muutoksilla sekä myös muista omista asioista.

        Olen valitettavasti luottanut väärään henkilöön ja kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo, olet mies todella aliarvioiva ja nämä tietyt on antaneet leijailuun jopa syyn👍

        Ja nämä samat uuvatit lukee KAIKKI kommentit joka kerta, mutta kuvittelee ns öyhöttävänsä ankean totuuden piiloon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valitettavasti luottanut väärään henkilöön ja kertonut.

        Tuo on provo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nämä samat uuvatit lukee KAIKKI kommentit joka kerta, mutta kuvittelee ns öyhöttävänsä ankean totuuden piiloon

        MIKÄ se totuus mielestäsi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valitettavasti luottanut väärään henkilöön ja kertonut.

        Kukahan se sit mahtaa ollakaan..
        Tää on aika tuttua juttua kyl...

        Itse mietin samaa et mikä mahtaakaan olla totuus kuinka ne omat jutut täällä tulee Vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se sit mahtaa ollakaan..
        Tää on aika tuttua juttua kyl...

        Itse mietin samaa et mikä mahtaakaan olla totuus kuinka ne omat jutut täällä tulee Vastaan.

        Onko ne vain teidän omia
        Vai elääkö muut samankaltasia tilanteita läpi tahoillaan
        Ja teillä on joku olen ainutlaatuinen tai erilainen vinouma .
        Ja ettei hyväksy että teidän ongelma voi olla jopa
        100000 suomalaisen ongelma oikeasti.

        Ette hyväksy että ette oletkaan mitään erityisiä
        Ja uniikkeja vaikka niin luulittekin ja luulette .
        Netissä on aina muita jotka on samankaltaisia itsen
        kanssa .
        Se pitää hyväksyä se on osa anonyymipalstaa.
        Jos uniikkia meininkiä haluaa niin menkää someihin jakamaan mielipidettä.
        Vaikka sielläkin tulee aina joku kertoon et jotain samaa on
        Anonyymi ei
        Tarkoita vain jotaki erityiskysymystö
        Niiku Facebookin ryhmissä oppii äkkiä ...
        Ei ei ei.
        Se mikä on tosiasia on se
        Et friikit ,oudot ja uniikit
        Ja erilaiset ja persoonat tarvis ihan oman nettialustan
        Missä sais olla just se mikä on
        Ja myös nii ettei heti joku tuu huutaa et määki on
        Mullakin on tää ja tää...
        Sosiaalisen jakamisen luoma ahdistus sitä se on .
        Kun aina on ollu persoonia jotka haluavat olla jotain ihan muuta eikä kuulla heti et määki oon ...
        Suomalaisissa kun asuu se erakko osanen
        Korvien välissä joka haluaa olla erakko .
        Nykyajan kaiken jakamisen maailmassa se on todella hankalaa järjestää ...
        NS yksityisyys puuttuu.


    • Anonyymi

      Jos minä voisin päättää räjäyttäisin tämän hullujenhuoneen Helvettiin!

      • Anonyymi

        Ei välttämättä huono idea.


      • Anonyymi

        Kirjoitan mies tästä haaveestani rikos_poliisille, niin saa katsoa raamatusta jonkun momentin, mikä korjaa suuriin toimiin


    • Anonyymi

      hih hih hih

    • Anonyymi

      Tena leidit ja myrkkynaamat yökerhoin ja mummo tunneliin niin saatte aivan varmaan juuri sitä mitä haluatte. Kyydin hoitokotiin pelaamaan bingoa. hih hih hih

      • Anonyymi

        Eikö setämies vetreämpänä kelpaa edes välipalaksi?


    • Anonyymi

      Olis kiva tietää mitä muuta pahaa olen tehnyt, kuin rakastunut ihmiseen, jonka olen jättänyt rauhaan kaikin tavoin?

      Oliko se niin iso rikos, että ansaitsen kaiken tämän peiskan, mitä täältä saa lukea jopa sen vähän, kun ikävässä poikkeaa? Mun tunteet oli koko ajan aitoja.

      Eikä mulla ole tarvetta ketään kiusata. Haluan auttaa ihmisiä, mutta voimat loppuu tällaisessa paikassa. Enkä mikään pyhimys ole, siitä ei ole kysymys. En vaan halua kenellekään mitään pahaa. Uusi alku ja siipien korjausta. Onko se liikaa vaadittu?

      Ap

      • Anonyymi

        Trolli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli!

        En ole mikään trolli. Täällä on ihan oikea ihminen, joten voit lopettaa.

        Ap


      • Anonyymi

        Haluat auttaa ihmisiä???Olipa "kiva"kuulla.Minäkö luulin et vain yks tarvii apua.
        Just tuo on sussa huono puoli.Autat vääriä ihmisiä.


      • Anonyymi

        Hänkö sinua kiusaa, johon olit/olet rakastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänkö sinua kiusaa, johon olit/olet rakastunut?

        En tiedä kuka minua kiusaa, mutta ei tietääkseni hän.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat auttaa ihmisiä???Olipa "kiva"kuulla.Minäkö luulin et vain yks tarvii apua.
        Just tuo on sussa huono puoli.Autat vääriä ihmisiä.

        No kun en minä tiedä kuka milloinkin kirjoittaa. Jos ette ole huomanneet, niin jonkun tietyn ihmisen kirjoitustyyli (rekkautuneet) voi vaihtua lennosta. Ei ota selvää.

        Ei mulla ole mitään taikavarpuja millä näkisin kuka kirjoittaa ja yritän kohdella ihmisiä niin hyvin ja tasapuolisesti kuin osaan. Jos mulle ollaan ilkeitä, niin en välttämättä osaa aina olla asiallinen, mutta ketään en ala haukkumaan.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka minua kiusaa, mutta ei tietääkseni hän.

        Ap

        Kannattais pitää paltalta taukoa
        Muuten voimat menee lopunkin. .
        Se on hieno asia et haluat autaa muita .
        Mutta kovaa kun se onkin kaikki ei oo sen arvoisia


    • Anonyymi

      En kaipaa kostajaa.

      • Anonyymi

        Hyvä. Ei kostamista kannata kaivata. Voitko avata enempää? En tietääkseni ole kostanut mitään, kun ei kuulu tapoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Ei kostamista kannata kaivata. Voitko avata enempää? En tietääkseni ole kostanut mitään, kun ei kuulu tapoihin.

        Erääseen uskontoon kuuluu kosto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erääseen uskontoon kuuluu kosto.

        Ääri-ilmiöiden nimissä tehdään paljon pahoja asioita. En kuitenkaan tiedä mitä uskontoa tarkoitat?

        Ap


    • Anonyymi

      Ei nämä aloittaja kaikki ole sinulle. Täällä vain useimmat haluavat kiusata toisiaan.
      Olet varmaan ihana henkilö. Kaikkea hyvää sinulle m>?

      • Anonyymi

        Kiitos paljon, sitä samaa sinulle. Nainen olen, ainakin yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon, sitä samaa sinulle. Nainen olen, ainakin yleensä.

        Et sinä ole nainen vaan se kaiken maailman uuvatteja uunottava äijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole nainen vaan se kaiken maailman uuvatteja uunottava äijä

        Edelleen arvostan verbaliikkaasi, mutta nyt meni tuon miehen osalta metsäpolulle. Olen nainen, korkeintaan vähän äijä joskus.

        Ap


    • Anonyymi

      Sä tulet mua kaipaamaan en lähde sinun ajatuksista pois millään ja kadut niitä raivoomisia mua kohtaan en ymmärrä olen antanut sulle monen monta mahdollisuutta olla kanssani kunnolla mut ei aina joka kerta alat raivoomaan en ymmärrä miksi teet tuota ei voida olla edes ystäviä kun haluat kadottaa minut ja haluat niin satuttaa itseäsi

    • Anonyymi

      Kyllähän yksi puupää tänne tarvitaan alustamaan, että ketä kaikkia trollaava mies tarkoittaa, kiusaamisen kokemus on tärkeä

      • Anonyymi

        Joko niin että on ulinoineen itse tämä kiusaaja (lol) tai sitten siitä syytelty


    • Anonyymi

      Ette te pysty nujertamaan ketään.

      • Anonyymi

        Minä en yritä nujertaa ketään. Haluan olla rauhassa ja muuttaa tästä niin pian kuin mahdollista. Tämä kipu ei lopu.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en yritä nujertaa ketään. Haluan olla rauhassa ja muuttaa tästä niin pian kuin mahdollista. Tämä kipu ei lopu.

        Ap

        Sivusta.Minä en ainakaan muuta minkään palstan takia.Päinvastoin.Kun huomaat vastustusta sun viattomiin aikeisiin niin kannattaa jäädä taisteleen.Ei kiusaajille saa periksi antaa ne kiusaa kohta jotain toista tai kolmatta.Olen saanut vihiä omassa elämässä et en oo ainut ketä kiusattu ,ei liity palstaan.
        Mut mahdollista on et minä olen se kuka paljastaa kiusaajan lymyilevät netissä mustamaalaamassa minua ja sitä kuka vihjeen antoi ollaan mustamaalattu stalkkerit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta.Minä en ainakaan muuta minkään palstan takia.Päinvastoin.Kun huomaat vastustusta sun viattomiin aikeisiin niin kannattaa jäädä taisteleen.Ei kiusaajille saa periksi antaa ne kiusaa kohta jotain toista tai kolmatta.Olen saanut vihiä omassa elämässä et en oo ainut ketä kiusattu ,ei liity palstaan.
        Mut mahdollista on et minä olen se kuka paljastaa kiusaajan lymyilevät netissä mustamaalaamassa minua ja sitä kuka vihjeen antoi ollaan mustamaalattu stalkkerit.

        En tiedä kuka olet, mutta ei kai sinun tarvitse muuttaa. Minun on pakko, koska en pääse muuten kokonaan eteenpäin. En minä palstan takia ole muuttamassa mihinkään.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta.Minä en ainakaan muuta minkään palstan takia.Päinvastoin.Kun huomaat vastustusta sun viattomiin aikeisiin niin kannattaa jäädä taisteleen.Ei kiusaajille saa periksi antaa ne kiusaa kohta jotain toista tai kolmatta.Olen saanut vihiä omassa elämässä et en oo ainut ketä kiusattu ,ei liity palstaan.
        Mut mahdollista on et minä olen se kuka paljastaa kiusaajan lymyilevät netissä mustamaalaamassa minua ja sitä kuka vihjeen antoi ollaan mustamaalattu stalkkerit.

        Ootte mustamaalannut stalkkerit.. osukohan kaikki oikeisiin kohteisiin? Ainakin yhtä ootte maalaillut ja muuta ilman syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta.Minä en ainakaan muuta minkään palstan takia.Päinvastoin.Kun huomaat vastustusta sun viattomiin aikeisiin niin kannattaa jäädä taisteleen.Ei kiusaajille saa periksi antaa ne kiusaa kohta jotain toista tai kolmatta.Olen saanut vihiä omassa elämässä et en oo ainut ketä kiusattu ,ei liity palstaan.
        Mut mahdollista on et minä olen se kuka paljastaa kiusaajan lymyilevät netissä mustamaalaamassa minua ja sitä kuka vihjeen antoi ollaan mustamaalattu stalkkerit.

        Poh
        Voi silti pitää taukoa ja levätä .
        Ja huomata ettei kiusaamisern tai palstaan tarrautuminen olenkaan omassa elämässä mitenkään olennaista
        tai tärkeää .
        Vasn sulla voi olla muuta annettavaa.
        Kun ajantuhlaus kohteisiin jotka ei muutu .
        Kaikkia ei voi auttaa vaikka miten toivoisi.
        Sinun ratkaisu ei toimi heille

        Mutta jotka niin mielellään kylvävät negaa kun saavat siitä jotain nautintoa itse.
        Haluatko sinä suoda sen kiusaajalle .
        Tuskinpa.
        Valitse jaloillasi jos puhe ei mene perille .

        Sinä olet kyllä yrittänyt riittävästi .
        Valitse itselle parempaa.
        Sitä trollit ei uskalla tai pysty tekemään .
        Niiden taktiikka on etsiä uusi lelu ku vanha menee pois tai rikki ...
        Muutoksiin ja parannuksiin he eivät kykene .
        Et mietipä vielä .


    • Anonyymi

      tämmöistä te teitte vuosia, ja hakkaditte ja, etsitte elämää, ja ilman lupaa veitte vaikka mitä ja tuhositte elämää. muut maksoi teidän elämää. tai siis hakkaditte ne maksamaan. hyi saatana noita tekoja, ettekä anna elää vaan vielä pitää seurata ja vainota ja yrittää saada itseensö minua jotta selviää. toivottavasti teidät "hakataan ja nyljetään" oikein kunnolla. täysin syyttömille, ja sitten ihmetellään mikä sille tuli?

      • Anonyymi

        Minä en tiedä näistä hakkaamisista, kun en ole vuosia täällä ollut.

        Ap


      • Anonyymi

        Te ette ole missään nimessä syyttömiä! Kuinka paljon teitä o samassa ryhmässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tiedä näistä hakkaamisista, kun en ole vuosia täällä ollut.

        Ap

        Älä nyt eikö tämä hakkaaminen ole sinulle aloittajamies ihan prinsiippi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt eikö tämä hakkaaminen ole sinulle aloittajamies ihan prinsiippi

        En oikeasti jaksa.. En ole tehnyt mitään "hakkaamista" mistä puhut.

        Ap


    • Anonyymi

      olet semmosta saastaporukkaa ja ennen kaikkea tekonne seuraa teitä, voitte valehdella ja syyttää muita, ja jatkaa peliä mutta tekonne hirveimmät seuraa teitä lopun elämään. en minä täällä halua olla, laitoin pari kivaa viestiä kultsile joka leperyelee ja haluaa yhteustö tulevaa, sitten kun olen rakastava muuttuu ja, alkaa ihmejutut, sitten jätön hänet ja lähden deittailemaan, sitten tulee taas hätä ja jatkaa rakkausjuttujaan. koittais päättää jo rakastaako vai vihaa?

      • Anonyymi

        Minä en ole tuo nainen, jolle olet laittanut viestiä, joten mulle turhaan tästä asiasta puhut.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole tuo nainen, jolle olet laittanut viestiä, joten mulle turhaan tästä asiasta puhut.

        Ap

        Ihan turhaan sinäkään Vähä-älyisiä vedätät että olet nainen ensinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaan sinäkään Vähä-älyisiä vedätät että olet nainen ensinkään

        Ja toisekseen millä aivoTupajumin perusteella tämä nainen olisi tietty yksilö?


      • Anonyymi

        No kuules tossa nyt menit aika vtun mettäpoluilta ryteikköön asti...
        Kultsille pari kivaa viestiä. Kannattaiskoha selvittää asia vaik ihan perinpohjassesti?
        Vitun viha ja rakkaus.


    • Anonyymi

      varmaan tullut selväksi jo että meidän suhde ei vaikuta muihin, en anna, mitään tai ota mitään paskaa enkä auta tiettyjä ihmisiä. jospa ottaisi itse sitten teistan vähän turpaan. jos minut haluas kannattaa muuttua ja muuttaa suhtautumistaan asioihin, tai jos ei niin joku muu haluaa.

    • Anonyymi

      minulla ei ole muita vaatimuksia kuin etten ole siinä touhussa mukana tai ota enempää paskaa sen saastaporukan takia.

    • Anonyymi

      kannattaa varmaan ensin hoitaa ne sekopää ämmät ensin pois, jos on edes sama ihastus. ne on kyllä niin sekopäitä ettei varmaan edes ole.

      • Anonyymi

        Ihan varmasti on sama mies kehen nämä muikkelit on rakastunut.Näkee naamakirjasta et on myös mies jollain tasolla siis tää kohde ihastunut siihen toiseen ja vattuilee toiselle tavallaan kostaa jotain mikä on väärinkäsitystä...en ole varma viimeks mainitusta mut näyttää siltä vahvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti on sama mies kehen nämä muikkelit on rakastunut.Näkee naamakirjasta et on myös mies jollain tasolla siis tää kohde ihastunut siihen toiseen ja vattuilee toiselle tavallaan kostaa jotain mikä on väärinkäsitystä...en ole varma viimeks mainitusta mut näyttää siltä vahvasti.

        Edes pahantahtoinen pikku populisti ei saisi mies mitään nyhdettyä tästä sekavasta tekstistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti on sama mies kehen nämä muikkelit on rakastunut.Näkee naamakirjasta et on myös mies jollain tasolla siis tää kohde ihastunut siihen toiseen ja vattuilee toiselle tavallaan kostaa jotain mikä on väärinkäsitystä...en ole varma viimeks mainitusta mut näyttää siltä vahvasti.

        No hitto jättäisitte ulkopuolelle sellaset jotka ei ees tiiä keitä te olette! Vattuilette silti vaikka joku ei tosiaan oo teiän tuttu ees.


    • Anonyymi

      Ei ihminen ole tässä tilanteessa tollainen toimija, aloittaja. Et edes ymmärrä ihmisen

    • Anonyymi

      Kuntoa ihmisenä ja miksi näin on. Alennat ihmisen muiden tasolta ihmisyydessä.

      • Anonyymi

        Jos luet kommentteja, niin en ole syyttänyt häntä, jota kaipasin.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos luet kommentteja, niin en ole syyttänyt häntä, jota kaipasin.

        Ap

        Onko kiusaajasi sinulle tuttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kiusaajasi sinulle tuttu?

        Hyvin mahdollista, mutta en ole 100 % varma. Epäilen vahvasti yhtä ihmistä, joka on vaikuttanut elämässäni.

        Kyseessä ei kuitenkaan ole ihminen, jota olen kaivannut. Hänelle en nimittäin ole kertonut sitä asiaa (enkä tännekään) mistä aloitus oli tehty.

        En kuitenkaan jaksa enää tästä asiasta keskustella, kun ketju on mennyt tällaiseksi osittain epäasialliseksi.

        Ap


    • Anonyymi

      Itehän sä itse olet riitas aiheuttanut miks alotit olisit ollu nätisti niin viestiteiltäisiin edellewn mut et näytä oppivan koskaan olethan blondi

      • Anonyymi

        juha rakas piba minut ajan tasalla terveybestari


    • Anonyymi

      Ei gängstalkkkerit jätä rauhaa vaik mite kailottaa ne nauttii kun pääsee sabotoimaa elämääs

    • Anonyymi

      jättäkää te minun syöminen, elämään vaikuttaminen, kiusa, vaino ja tuhoaminen rauhaan.

      • Anonyymi

        Kerro mies ranskalaisin viivoin neropateille, että millainen homma on kyseessä


    • Anonyymi

      jättäisittekö rauhaan, en halua jatkaa siinä teidän touhussa, on muita juttuja ja ryhmiä. itselle parempia, päästäisitkö irti kokonaan?

    • Anonyymi

      Pidä estos ja elä sillä.

      • Anonyymi

        HiivAnna hilijaa ketää ei kiinnosta


      • Anonyymi

        En ole estänyt yhtään ketään. En harrasta sellaista. Hänen yhteystietoja minulla ei enää ole ja wa näkyy vain omille yhteystiedoilleni, eli olet erehtynyt joko henkilöstä tai asiasta.

        Ap


    • Anonyymi

      vitun sokeri munkki tänää ihosalvelle ja sinne torille tekee jotai annanteille sokeri munkkeja ja sitten en annakkaaan niitä teille vaan itselleni muikku torille klo 3 tai muuten syön ruuneberkin tortun ja memen nukkunmaan

      • Anonyymi

        kuka ton ny kirjotti????`????????????????????????????????????????????????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka ton ny kirjotti????`????????????????????????????????????????????????????

        häkkeri rauhotu vähä tai muuten annan sulle sokeri munkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka ton ny kirjotti????`????????????????????????????????????????????????????

        Kuka teki? Kuka näki? Kuka luuli? 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Tuota tuota. Niin mikä?

    • Anonyymi

      Lopeta itse itsesi kiusaaminen ja keskity nyt niihin estoihis ja elä niiden kanssa.

      • Anonyymi

        Keskity sä lapsiis 🤣


      • Anonyymi

        Mulla ei ole some tai muita estoja. Mikäli viittaat johonkin seksuaalisiin juttuihin, niin jos en halua seksihurjastella julkisesti, niin se ei estoista johtuvaa, vaan halusta toimia tavalla, jonka koen itselleni oikeaksi.

        Ap


    • Anonyymi

      Helpottas kun sanot hänelle kasvotusten tai hankit lähestymiskiellon kuinka tyhmä pitää olla ettei tuota tajua täälä on turha huudella jos epätoivoisesti pelastajaa etsit useimmat meistä täällä kirjoittelevista ei omaa minkäänlaista selkärankaa

    • Anonyymi

      En jaksa enää kommentoida tätä, kun tästä on tullut tällainen ketju. Kommenteissa on kerrottu kaikki tarpeellinen.

      Ap

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe