Mitä oikein

Anonyymi-ap

Näet minussa? Kerro.

113

1735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmisen.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        Hej 😋 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018370884xv

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://rdre.me/finngirl

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­N­­­y­­m­f­­­o­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kaiken sen mitä muut ei näe.

      • Anonyymi

        Well you better sweeten this crap up cause this is bitter


    • Anonyymi

      Kovakuoriaisen jolla onkin herkkä sisusta luonteessa mun oman peilikuvan.

      • Anonyymi

        …🫂❤️ sivu


      • Anonyymi

        Oi kun kivasti sanottu. Hän on myös minun peilini. Mistä tiiän? Olen joutunut käymään vanhoja traumoja läpi ja kasvamaan ihmisenä kunnon harppauksin. Välillä on tuntunut, etten jaksaisi tai kestäisi. Nyt tiedän että on parempi paikka tai ulottuvuus, tämän paikan jälkeen. En tiedä varmaksi ollaanko me hänen kanssaan toisiamme varten. Mutta sen tiedän että hän on pakottanut minut kasvamaan sillä tavalla, etten en olisi vapaaehtoisesti siihen ryhtynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi kun kivasti sanottu. Hän on myös minun peilini. Mistä tiiän? Olen joutunut käymään vanhoja traumoja läpi ja kasvamaan ihmisenä kunnon harppauksin. Välillä on tuntunut, etten jaksaisi tai kestäisi. Nyt tiedän että on parempi paikka tai ulottuvuus, tämän paikan jälkeen. En tiedä varmaksi ollaanko me hänen kanssaan toisiamme varten. Mutta sen tiedän että hän on pakottanut minut kasvamaan sillä tavalla, etten en olisi vapaaehtoisesti siihen ryhtynyt.

        Jatkoa... Hän myös alun alkaen avasi silmäni tähän vallitsevaan. On ollut aika raskasta nähdä asioita, mutta se on tuonut myös uutta tarkoitusta elämään. Sitä tarkoitusta johonkin suurempaan tulevassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi kun kivasti sanottu. Hän on myös minun peilini. Mistä tiiän? Olen joutunut käymään vanhoja traumoja läpi ja kasvamaan ihmisenä kunnon harppauksin. Välillä on tuntunut, etten jaksaisi tai kestäisi. Nyt tiedän että on parempi paikka tai ulottuvuus, tämän paikan jälkeen. En tiedä varmaksi ollaanko me hänen kanssaan toisiamme varten. Mutta sen tiedän että hän on pakottanut minut kasvamaan sillä tavalla, etten en olisi vapaaehtoisesti siihen ryhtynyt.

        Tämän paikan jälkeen ja tarkoitan oikeaa elämää ei ole mitään muuta kun autuas ja rauhaisa lepo joko tuhkattuna tai maanuomassa haudattuna ja ongelmaksi tulee kasvua harppoen tehdessä että ei tarvitse kun yhden pettymyksen kun taantuu taas lapsentasolle


    • Anonyymi

      Vaikutanko kovalta

      • Anonyymi

        Muovilla naiseks vuoratun ns miehen🙊!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muovilla naiseks vuoratun ns miehen🙊!

        Et ole terve!


      • Anonyymi

        Kova vähän väärin valittu suoraselkäinen, herkkä ja määrätietoinen kaikkea niitä ihailen samassa paketissa.


    • Anonyymi

      Suuren rakkauden.

    • Anonyymi

      Samanhenkisyyttä, kypsyyttä ja naisellisuutta.
      n-n

      • Anonyymi

        Onnea että olet löytänyt hänet. Minä kaipaan ihmistä jota en voi saada. n-n


      • Anonyymi

        🤗🤗🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤗🤗🤗

        Hän on... Hyvin paljon kaikenlaista monipuolisesti.


      • Anonyymi

        Sama. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea että olet löytänyt hänet. Minä kaipaan ihmistä jota en voi saada. n-n

        Mistä tiedät ettet voi saada häntä, vai onko hän Lady Gaga? Siinä tapauksessa saattaa olla hieman haasteellisempi juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät ettet voi saada häntä, vai onko hän Lady Gaga? Siinä tapauksessa saattaa olla hieman haasteellisempi juttu.

        Gaga on lahjakas, mutta ei kyllä missään mielessä kuuma. Vaikka miten strippaisi. Koleaa bisse-energiaa täynnä, hulluuden kirjo päälle. Ei kiitos. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gaga on lahjakas, mutta ei kyllä missään mielessä kuuma. Vaikka miten strippaisi. Koleaa bisse-energiaa täynnä, hulluuden kirjo päälle. Ei kiitos. :D

        No mutta se oli vain esimerkki, se voisi olla joku muu kuuma nainen.😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät ettet voi saada häntä, vai onko hän Lady Gaga? Siinä tapauksessa saattaa olla hieman haasteellisempi juttu.

        Liian olevinaan jot viittis edes vaivautua noilla useimmilla kun on se sama ongelma jot kun heil on miljoonia tilil ja miljoonien omaisuus ni luulevat ressukat jotain olevansa osasivatko raukat laskea kuinka suuret kulut heillä on jopa niistä tyhjillään seisovista taloistaan noi niiku jos meinasivat pitää ne asuttavassa kunnossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät ettet voi saada häntä, vai onko hän Lady Gaga? Siinä tapauksessa saattaa olla hieman haasteellisempi juttu.

        en olisi tuotakaan uskonut


    • Anonyymi

      Oikeastiko. Noh olet kultainen, kiltti ja huomaavainen, ystävällinen sekä kohtelias. Lämmin ja hauska. Kanssasi on helppoa olla. Jollakin tavalla tunnut turvalliselta sinun kanssasi olo on että mikään ei ole mahdotonta.

    • Anonyymi

      Miksi kertoisin sanoit ettei sulla ole, mitään hyvää sanottavaa musta.

      • Anonyymi

        Just kirjoitin tuon ylemmän viestin susta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just kirjoitin tuon ylemmän viestin susta.

        Ei se voi mulle olla koska en ole toi aloituksen tekijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se voi mulle olla koska en ole toi aloituksen tekijä.

        En usko että on aloittajallekaan tuo. AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se voi mulle olla koska en ole toi aloituksen tekijä.

        Kummallinen logiikka. Vastaan itse siitä lähtökohdasta että käsitellen kaipausta sitä ihmistä kohtaan jota kaipaan. Muutenhan aloittajalla olisi armeijan verran kaipaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallinen logiikka. Vastaan itse siitä lähtökohdasta että käsitellen kaipausta sitä ihmistä kohtaan jota kaipaan. Muutenhan aloittajalla olisi armeijan verran kaipaajia.

        No en ole kuvaamasi ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole kuvaamasi ihminen.

        Hö. Et sitten ole hän. Hän on tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hö. Et sitten ole hän. Hän on tuollainen.

        Hän ei pitäisi tisseistäni ne on arpia täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei pitäisi tisseistäni ne on arpia täynnä.

        Hö. Itse en ole kyllä edes ajatellut pitääkö hän tisseistäni. Itse pidän ne ovat kauniit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hö. Itse en ole kyllä edes ajatellut pitääkö hän tisseistäni. Itse pidän ne ovat kauniit.

        Aha olit nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha olit nainen.

        Olen edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hö. Itse en ole kyllä edes ajatellut pitääkö hän tisseistäni. Itse pidän ne ovat kauniit.

        Kappas, kiva kun joku on itsessään edes johonkin asiaan tyytyväinen, positiivinen yllätys.
        Tykkään.❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas, kiva kun joku on itsessään edes johonkin asiaan tyytyväinen, positiivinen yllätys.
        Tykkään.❤️

        Olen tyytyväinen itseeni hyvä minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas, kiva kun joku on itsessään edes johonkin asiaan tyytyväinen, positiivinen yllätys.
        Tykkään.❤️

        Tyytyväinen olen niihinkin sanoin vain sen takia ettei tule järkytyksenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tyytyväinen itseeni hyvä minä.

        Kiva juttu.👍😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei pitäisi tisseistäni ne on arpia täynnä.

        Niitä kutsutaan raskausarviksi johtuu useimmiten kai siittä kun useimmilla naisilla ne rinnat kasvaa kai suhteettoman nopeasti kun odottaa lasta ja jos lapsen isä sen takia alkaa vittuileen et on tälle tämän kanssa lapsen tehny ni jos olisin nainen laittasin moisen miehen pitkälle kävelylle lyhyelle laiturille painojen kanssa jos ymmärrätte kiertoilmauksen mitä tarkoitan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just kirjoitin tuon ylemmän viestin susta.

        mita se minusta muka halusi tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallinen logiikka. Vastaan itse siitä lähtökohdasta että käsitellen kaipausta sitä ihmistä kohtaan jota kaipaan. Muutenhan aloittajalla olisi armeijan verran kaipaajia.

        Mitäs jos niitä onkin huomattavasti suurempi määrä kuin mitä minkään maan armeija on


    • Anonyymi

      Riippunee ketä tarkoitetaan tarttis nääs niittä tarkempia kuvauksia ni voi vaik yksityiskohtasen tarkasti kertoa kattos kun tääl on teittiä kopioitakin jotka olette niin hölmöjä ja luulette että se riittää kun menette heille kasvotusten sanomaan mitä tänne kirjoitellaan toki ne toimii varmahan niiden kohdal jotka ei mua tiedä mu ne on taas niittä jotka kiertäsin itekin kaukaa

    • Anonyymi

      Kauniin mysteerin mitä en uskaltanut kohdata.

    • Anonyymi

      No en enään itsekkään tiedä kun olet tuollainen ihmeen raivo hullu sua ei näköjään ole mulle tarkoitettu kun alat raivoomaan

      • Anonyymi

        ajattelitko että ihmiset vaan suostuu teidän juttuihin ja luopuu kaikesta ja saatte vietyä muille?


    • Anonyymi

      ei kukaan näe teissä. itään, hakattavaksi menossa koko kööri. ja tulossa hänellekin pahaa ensin, ottakoot turpaan ja onnettomuuksia katsotaan jos tuosta toimistaan pääsisi.

    • Anonyymi

      ette te sille mitään voi, ne naiset hakataan samoiten ja saavat pahaa ja, menetystä. karmaa. ja teille myös.

      • Anonyymi

        Karmaa on tullut koettua lapsesta asti.
        Vaikka on siellä paljon hyvääkin.
        Yläasteella en osannut pitää puoliani en koskaan sanonut mitään ilkeää jos mulle jotain sanottiin.
        Enimmäkseen jouduin olemaan yksin. Seurusteluun minusta ei olisi ollut koska olin lapsellinen eikä minua kiinnostanut.
        Olin jo melkein aikuinen kun kohtasin miehen josta tuli poikaystäväni. Minä joka en ollut koskaan ilkeä kellekään olin hänelle seurustelun loppu vaiheessa hyvin ilkeä ja paha hänelle jota minun rakastaa hän kohteli itse minua hyvin. Olin hänestä hyvin mustasukkainen vaikka ei ollut mitään syytä. Joskus elämä menee näin. Pitää yrittää olla armollinen kaikesta huolimatta itselle.


    • Anonyymi

      osa varmaan kuolee tekoihinsa mitä hirveimpiin tai mitä muille on tehty heidän takiaan. eli ne naiset hakataan ja mestataan kuten teitte muutamille, ette te sitä estä vaan pahennatte tilannetta. se Papu kuluu yhteen niistä naisista. tekojen msa takia, et sinä. estä tuot vaan lisää pahaa jos yrität estää ja kostat vihasta hänen teoilleen.

    • Anonyymi

      sinä olet menossa ottamaan ensin itsekin turpaan, myös ammatillisesti ja minun kohtelu on yksi niistä asioista. itsrppä puolesi valitsit, en pelasta, mene vaan hakattavaksi ja edessäsi on onnettomuus myös. jos nuo muuttavat sinua parempaan niin kattellaan sitten 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

    • Anonyymi

      teidän porukka ja ne naiset nyletään joukossa, kuten teitte esim minulle. tsemppiä turpaan ottamiseen 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄. myös ne hoitsut "hakataan" kunnolla. paskaksuppa ja paskat teot 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😀😀😀😀😀😃😃😃😄😄😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁ottakaa pirut kunnolla turpaan ja kärsikää 😁😁😁😁😁😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄toivottavasti teidät "nyletään ja hakataan" kunnolla. sitä Papua hakataan niin kauan että elämä on padkana ja se tuntuu helvetin hyvälle 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄tekee hyvää sullekin, rakas 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄opi tavoille paskakasa 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Kertooko mies emojien määrä ahdistuksen eksplonentaalisuudesta?


    • Anonyymi

      jos mukana olit tuossa pahuudessa, se on oikein että sinut "hakataan" ja saat pahaa elämääsi.

    • Anonyymi

      pahuus tulee minusta, kyllä, mutta en tee mitään, vasn se lähtee siitä minulle ja meille teitte täysin syyttömille ja kuinka kauan ja miten kovaa. jos mukana olit saat taatusti pahaa kaikesta. ota se kaikki vastaan ja kärsi ja kadu. kattellaan sitten joskus.

      • Anonyymi

        Katua pitää jokaisen sydämen sen jälleen saa nähdä valon.


    • Anonyymi

      yrittikö teistä kukaan edes estää sitä? ei kukaan, vaan tahdoitte sitä, nyt se teille kostautuu ja tuo pahaa elämäänne. ja, se tuntuu oikeudelta. toivottavasti kärsitte todenteolla.

    • Anonyymi

      en näe sinussa enää yhtään mitään, joskus oli mahdollisuuksia vaikka mihin. ei enää. näen sinussa, kasan haisevaa paskaa ja haku tehdä jollekin naisille hyvää. toivottavasti kärsitte oikein kunnolla sitä mitä minulle teitte. ja mikään ei sitä estä, semmoista pahuus on. itseppä valintanne teitte.

      • Anonyymi

        Puhuisit sen ihmisen kanssa tai jonkun muun että tuo sun viha patouma pääsee pois.


    • Anonyymi

      Ihanimman täydellisen naisen joka täydellisesti makuuni.
      Olisin valmis sinun kanssasi mihin vain

      • Anonyymi

        Samoin jos vain olet se ihanin hän..


    • Anonyymi

      Vanhanaikaisen ahkeran naisen joka ei tee onlyfans sisältöä, hiljaisen introvertit joka ei turhia puhele, kumppani ehdokkaan, huolehtiva persoona.

      • Anonyymi

        Kumppaniehdokas? Taitaa sulla kumppanuus olla aika hukassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumppaniehdokas? Taitaa sulla kumppanuus olla aika hukassa

        Plalalalalalala aloituksessa kysyttiin ja minä vastasin, etkö hoksannut juttua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plalalalalalala aloituksessa kysyttiin ja minä vastasin, etkö hoksannut juttua?

        Pyydä kahville.


      • Anonyymi

        Pyydä treffeille


      • Anonyymi

        Kauniisti sanottu jostakin naisesta.


      • Anonyymi

        Vanhanaikaisen? Joo ei olisi ainakaan mitään yhteistä tämän perusteella


      • Anonyymi

        Well, i´m just an old fashioned and simple country girl.😜


    • Anonyymi

      Inanan mussukan näen

    • Anonyymi

      Itseni

    • Anonyymi

      5 sanaa, muutama välimerkki. En mitään muuta tässä näe.

    • Anonyymi

      Ihanan ja inhimillisen ihmisen, jollain tapaa yksinäisen ja rakkautta odottavan sielun.

    • Anonyymi

      Näin romantikon, joka on hiukan ihastunut minuun.
      Mutta ..

    • Kaukaa ei pysty näkemään. Voi vain luottaa siihen mitä tuntee.

    • Anonyymi

      Rakkauden. Elämän uudelleen. ♥️

    • Anonyymi

      Valtiovierailut lumipyryssä.

    • Anonyymi

      Todella kauniin ja seksikkään naisen jolla on maailman kultaisin sydän ja kuka on juuri sopivasti vähän höpsö ja mun sielunkumppari 💖🤩😘

      • Anonyymi

        Voiettä..voisin kuvitella että minun ihastukseni laittaisi näin😊😊😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiettä..voisin kuvitella että minun ihastukseni laittaisi näin😊😊😊

        Olen myös sulaa vahaa hänen katseensa ja hymynsä alla 😍🔥


    • Anonyymi

      Vähän kuin laulun sanoin: Oikeen ihmisen väärään aikaan... :( Tunne on varmasti molemminpuolinen. Meillä ei mitään mahdollisuuksia olla yhdessä...

      • Anonyymi

        Nii, ku oot varattu. Siinä tarpeeks syytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, ku oot varattu. Siinä tarpeeks syytä

        Oletko kysynyt? Oletko ihan varma? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, ku oot varattu. Siinä tarpeeks syytä

        No aiemmin oli ainakin. Vai oliko se jotain vihjettä mulle, et kohti uusia pettymyksiä, ku sanoit…


    • Anonyymi

      Kiinteän pepun, hoikan vyötärön, mukavan luonteen, aikuisen naisen. Ei olla vaan vähään aikaan nähty.

      • Anonyymi

        😘😘😘😘😘


    • Anonyymi

      No suoraan kerrottuna, niin siinähän on kirjava, jo värityksillänsä, mitä miltei älypäisin ilotyttö, mille ei löytynytkään, mitä hintansa kysyä, eipä ikinä enää....

      https://m.youtube.com/watch?v=hfmxO-HQ5rU

    • Anonyymi

      Miehen kivan seksikkään

    • Anonyymi

      Näen ystävyyttä, kunnioitusta, tasa-arvoa, luottamusta, romantiikkaa, älyä, seksikkyyttä, rakkautta, helliä katseita, sinut.
      PS: Parisuhde olisi kiva.😘

      • Anonyymi

        Kuinka vitussa te täältä luulitte löytävänne parisuhteen


    • Anonyymi

      en ole sinua nähnyt.

    • Anonyymi

      Käsi sydämellä.

    • Anonyymi

      Todellisuuden.

    • Anonyymi

      toivon etta voisimme olla ystavia mahbollisimman pitkaan

      • Anonyymi

        Ristniemenhautuumaalle si joskus kun on sen aika


    • Anonyymi

      lähelläsi on hyvä olla, tunnut hyvältä ja minulla on paikka avoinna 🙂😍 et ole samalla alalla päätyöni kanssa. vaikutat hyvälle tyypille, onhan sinussa huonoakin varmasti, ja pinna kireällä.

    • Anonyymi

      melkein kaikki mutta nyt on meillakin taas iso kuilu aikansa kutakin kuule paljonko jutta tarvitsee einun rahojasi etta saa lapsensa isoksi

      • Anonyymi

        etko sina jo iso ole


    • Anonyymi

      Turvaa.

      • Anonyymi

        Mä, viaton tyttö en ole ainakaan kenenkään turva!


    • Anonyymi

      Sinä ja minä liikennevaloissa,sinä ja minä....

    • Anonyymi

      Tekstiä näkyy. Muusta ei tietoo.

      Jasu

    • Anonyymi

      No en näe sitten mitään kun niin haluat

    • Anonyymi

      Ihanan, solakan itseäni vanhemman naisen. Yhdessä sitä olisi parasta liikuntaa molemmille aivan varmasti. Jos vaan toteutuu kesällä vaikka.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe