Tyhmä kyttää.......
Saalista
Mutta,
tyhmä ei tajua kuinka tyhmä hän on. Pelle. Onkohan siinä sorsa vaiko kaverini mutta minä täräytån haulikoĺla. Sattuuhan sitä näin pikku päissään vahinkoakin jos on sattuakseen.
Metsästäjätaminelookin voisi myydä sirkukselle. Pellejä tarvitaan, kun nìin vaikeita asioita tässä maailmassa eletään, vaikkapa maaimansodan uhan takia.
Voi kunpa ei tarvitsi olla näin huolissaan. Tässä maassa metsästäjäpellet kännäävät punanokkineen ja pelkäävät hysteerisesti susia. Näkevät painajaisia kuinka pikku sessu on joutunut susien raatelemaksi.
Hyi että fiksua hyikäilyttää ja inhottaa läsöpersejuoppomönkijämetsästäjäeinaritollukan koko olemassaolo. Hyi kaikkea mitä sontaa tåmä maailma päällänsä kantaa
Inhorealismia...
4
198
Vastaukset
Siis nämä pellet heiluvat rakkeineen metsissä ja paukuttelevat sinne sun tänne haulejaan jopa kaveriaankin suoltaen mihin tahansa reikään ja tietysti vaimoiltansa salaa.
Lajituntemus on heikkoa. Joka päivä saadaan lukea uutta lööppiä siitä kuinka metsästäjätollo on ampunut jonkin eläimen taikka ihmisen luullen sitä miksi tahanss riistaeläimeksi.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Olet taas hiipinyt hoitajilta salaa yöllä kanslian koneelle! Hyi sinua tuhmeliini!
Pyydähän nyt vähän vahvemmat lääkkeet että saat nukutuksi ja ajatukset selkenevät. - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18371014
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984