Ajattelen sua

Anonyymi-ap

Miten menee? Haluaisitko tulla aamulla luokseni? Kietoudutaan toisiimme peiton alle, halaan ja suutelen sua.
N->M

46

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juupa juu en usko enään yhtään mitä sä sanot pelleilet vain

      • Anonyymi

        En pelleile. Olen ihastunut ja rakastunutkin kai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelleile. Olen ihastunut ja rakastunutkin kai.

        😘..,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelleile. Olen ihastunut ja rakastunutkin kai.

        Oletko mies itsesi suurin ihailija? Leijaa lennättävä ikuinen pieni poika haha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelleile. Olen ihastunut ja rakastunutkin kai.

        Rakastunut metsäsianvittunaama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelleile. Olen ihastunut ja rakastunutkin kai.

        No ota sitten minuun yhteyttä olen snapissa nimen muistatkin 🥰🥰🥰


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Heräsin liian aikaisin ja ikävissäni tulin palstalle. Haluaisin tulla luoksesi ja tuntuisi ihanalle läheisyys. Olen sitä kaivannut. Olet rakas! Ja ihanin! ❤️

      • Anonyymi

        Sama vika. Tosin en kyllä nukkunut, koska eilinen.


      • Anonyymi

        Samoin ihana olisi käpertyä tiukasti kiinni ♥️😍


      • Anonyymi

        Ah nautintoa olisi..❤️ -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ihana olisi käpertyä tiukasti kiinni ♥️😍

        Metsäsianvittunaama tartu tattiis kiinni tiukkaan pikaliimalla


    • Anonyymi

      Haaveilin siitä että olisin lähelläsi ja rakastaisit.
      Ja näin kosinnasta unta.
      Miksi työnnän pois. Siihen kolme syytä
      M-n

      • Anonyymi

        Voi miten suloista! Olemme miehen kanssa siinä vaiheessa, että olemme huomanneet toisemme ja molemmat vaikuttaa ihastuneilta. Mutta miten lähentyä?
        Kolme syytä on paljon. Arvostan sinua, luulen arvavani ne syyt. Tahtoisin silti sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten suloista! Olemme miehen kanssa siinä vaiheessa, että olemme huomanneet toisemme ja molemmat vaikuttaa ihastuneilta. Mutta miten lähentyä?
        Kolme syytä on paljon. Arvostan sinua, luulen arvavani ne syyt. Tahtoisin silti sinua.

        En kaipaa avioliittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten suloista! Olemme miehen kanssa siinä vaiheessa, että olemme huomanneet toisemme ja molemmat vaikuttaa ihastuneilta. Mutta miten lähentyä?
        Kolme syytä on paljon. Arvostan sinua, luulen arvavani ne syyt. Tahtoisin silti sinua.

        Eli se emäntä jota tällä kertaa esität ei ole rekisteröinyt sinua ollenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaipaa avioliittoa.

        Susipari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaipaa avioliittoa.

        Susipari


    • Anonyymi

      Kaivattu ei käy töissä?

      • Anonyymi

        Molemmat käy töissä. Sama työpaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat käy töissä. Sama työpaikka.

        Kerro mies taaveteille siitä työpaikasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat käy töissä. Sama työpaikka.

        Eli K ja A.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli K ja A.

        Tai miksei myös V ja M.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mies taaveteille siitä työpaikasta

        Ainaki tuli kirrrjaimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainaki tuli kirrrjaimia

        Kuinka monta pölvästiä tarvitaan vaihtamaan yksi lamppu, niinpä niin


    • Anonyymi

      Jooo käy!

      • Anonyymi

        Yäk


      • Anonyymi

        👌🫶


    • Anonyymi

      Etkö muista kun paransin terveyttäni jotta voisin elää. Etten haisisi pahalle. Miten se pilattiin multa ja huusin ja itkun lattialla. Mistä siis puhut…?

    • Anonyymi

      En voi tietää onko nämä puheet tulos tai ulos totta. Että seksi- tai seurustelusuhde on pakollinen. Koska mikään ei ole totta. Mua ei ole enää ihmisenä lainkaan olemassa. Ihmiset kuitenkin luulee että ihmisen persoonasta ja selviytymisestä on kyse? Siis tasavertaista selviytymisestä? Ihmiset eivät oikeasti ymmärrä ihmisyyttä ja miten huonossa kunnossa ihminen on yksin jätettynä? Muahan käytetään silloin hyväksi. Ei ole kyse myöskään siitä että ihminen sallisi sen. Ihmisen ei ole ollut mahdollista YHTÄÄN MITÄÄN

    • Anonyymi

      Tällaiset tekstit mitä täällä näkee. Haluatko seksuaalisesti mua. Miksi ihminen jota ei oleainkaan olemassa haluaisi seksuaalisen kanssakäymisen toisen ihmisen kanssa? Eikö ihmiset ymmärrrä että sydäntäsärkevästo se on mahdotonta. Eikä se tarkoita että ihminen pitää rikkoa jos ihminen sanoo asioita joita ei voi käsin kosketella

      • Anonyymi

        En halua rikkoa. Haluan antaa läheisyyttä ja hellyyttä. En ole valtavan pitkään aikaan halunnut ketään kuten häntä. Hänen äänensä ja tuoksunsa sekä katse saamut samantien valmiiksi.
        Haluan häntä todella, luulen että tämä jää kuitenkin päiväunitasolle. En tiedä hänen kuvioosta ja haluamisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua rikkoa. Haluan antaa läheisyyttä ja hellyyttä. En ole valtavan pitkään aikaan halunnut ketään kuten häntä. Hänen äänensä ja tuoksunsa sekä katse saamut samantien valmiiksi.
        Haluan häntä todella, luulen että tämä jää kuitenkin päiväunitasolle. En tiedä hänen kuvioosta ja haluamisista.

        Äsh autocorrect


    • Anonyymi

      Jos olet ihana M nainen niin mieluusti tulisin sinun kanssai saman peiton alle. Toivottavasti saadaan toteuttaa IRL mahdollisimman pian. Halisin ja suukottelisin sinua ihananuus pitkään

      • Anonyymi

        En ole kaipaamasi. Ei ollut M-naiselta
        T.ap


    • Anonyymi

      Hyvin menee hieman ikävä sua kyllä mä joskus voisin tulla luoksesi joskus ja voidaan mennä peiton alle suudellaan ja halitaan tiedä jos tehtäisiin jotain muutakin

      • Anonyymi

        Todellakin teemme muutakin <3
        Keŕro, kun poimit minut ;)


    • Anonyymi

      Kaunis aamuinen lähestymisviesti!!! On mielettömän mukava hetki, kun nainen saapuu jo aamuvarhain kylään. Se tilanteen epätodellisuus tekee siitä hyvin romanttisen, ja naisen jännittynyt ja ujoileva ilme, saa tuntemaan voimakkaammin naista kohtaan. Nainen tuntuu aamulenkin jälkeen viileältä, jaloissa on farkuissa kävelleen naisen viileä tuntu, tiukat housut rajoittavat verenkiertoa ja reisien isot lihakset tarvitsevat lämpiäkseen vapaan kiertokulun. Naisen somissa sormissa on myös kevätaamun viileys, mutta ne lämpiävät nopeasti. Naisen riisuessa vaatteitaan, on aamussa taikaa, joka tuntuu vielä unisessa miehessä rakkauden kosketukselta, hetkessä on enemmän kuin uskaltaisi toivoa. Naisen raottaessa peittoa ja asettaessaan itseään lämpimään tilaan, tuntuu koko vuode täyttyneen naisen ihosta ja halusta sulkea nainen syliin. Naisen löytäessä mieleisen asennon, tuntuu puseron helman kireys kainaloiden alla ja mies auttaa puseron naisen yltä. Peitto lämmittää naisen nopeasti, ja vatsojen ollessa toisiaan vasten, tuntuu niiden lämpöisyys ja muodoissa oleva arvokkuus kauniilta. Mies arvostaa suuresti naisen vatsaa, siinä piilevän kauneuden ja herkkyyden pystyy pehmein sormikosketuksin siirtämään hyvänolon keskukseen ja rakkaus naista kohtaan valtaa kehon täydellisesti. Aina naiset eivät kuitenkaan pidä, että heidän vatsoistaan nautitaan koska he eivät ymmärrä asiaa. Aamuun kuuluu halaus joka kertoo että pidän sinusta, suudelmat kuuluvat kohtaamiseen ja joskus vain väsymyksen poistaminen rakkaan ihmisen vieressä, tuntuu levolliselta ja kertoo enemmän kuin sanat.

      • Anonyymi

        Tunnistit minut? Aamulenkki aikaisin varhaisessa kevätaamussa kanssasi kuulostaa parhaalta päivänaloitukselta. Voisin tulla luoksesi joku aamu, jos kutsut. Vartalosi varmasti lämmittää kylmät jäseneni ja luultavasti teet minut muutenkin kuumaksi, kuten yleensä. Läsnäolollasi on minuun sellainen vaikutu. *punastuu*
        Halaan ja suukotan sinua lenkin päätteeksi ja annan sinun ohjata siitä eteenpäin, jos haluat. Mukaudun sinun liikkeisiisi.
        Laitan silmät kiinni hetkeksi ja kuvittelen sinut vatsani päälle oikein lähelle minua.


    • Anonyymi

      Jos ilmoitat sen viestein, niin tulisin viivana.

      • Anonyymi

        Ei minulla ole sinun numeroa. Pohdin, uskallanko pyytää sua (häntä) facekaveriksi. Sen jälkeen voisi kirjoitella mesessä ja sopia näkemisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole sinun numeroa. Pohdin, uskallanko pyytää sua (häntä) facekaveriksi. Sen jälkeen voisi kirjoitella mesessä ja sopia näkemisistä.

        Pyydä ihmeessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä ihmeessä

        Ihan tosissaanko maanittelet tätä naisena esiintyvää äijää, joka keskustelee itsensä kanssa, ei edes ns sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole sinun numeroa. Pohdin, uskallanko pyytää sua (häntä) facekaveriksi. Sen jälkeen voisi kirjoitella mesessä ja sopia näkemisistä.

        Tottakai uskallat


    • Anonyymi

      Ammu, luoteja minut täyteen nukkuessa,

      =)

    • Anonyymi

      Maailma on ollut sekaisin, jo, 400 vuotta, ja, sen aiheuttajina, ovat, olleet

      Eurooppa ja Amerikka, ja, saamme maksaa siitä erittäin kovan hinnan,


      ihme, että maailma selvityi, 2 vuotta sitten, se, on täysi ihme,

      ja, ei minusta ole apua, maailman tilanteeseen,


      se, on muitten viisaampien ja älykkäämpien tehtävä kuitenkin,

      minun, tehtävä on vain olla,

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe