Kesärenkaat alla ja jääkaappi tyhjä

Anonyymi-ap

tänään vielä ehtii autoilemaan kesärenkailla.Huomenna aamulla alkaa ennennäkemätön sakotusrumba kun kesärengaskuskit alkaa paikkaamaan suomen velkaa. Ja Riikka kiittää.

35

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kukaan sakota jos osaat ajaa. Mutta jos kolisee tai juutut kiinni sakkoa tulee.

    • Anonyymi

      Alkossa täytyy huomenna käydä.

      • Anonyymi

        Joo niin täytyy ja sitä ei mikään sää kyllä estä.


    • Anonyymi

      Itse kävin kaupassa jo eilen, ettei tarvitse kesä-klikseillä lähteä liukastelemaan tuonne lumisateeseen.

      • Anonyymi

        mulla poika pohisee koko ajan keittiössä joten minun ei tarvitse käydä ripasessa ollenkaan,. Joutuu kyllä aika usein sontimaan kun en malta ihan aina valmiiksi settiä käyttää kun tuota maittia on ihan säännöllisesti 24/7. Eikä mulla ole ajokorttiakaan ollut enää pitkään aikaan kun poliisit vei sen.


      • Anonyymi

        Etkö käy töissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö käy töissä?

        Yleensä työskentelen etänä ja siksi ei autoa yleensä tarvi käyttää työmatkoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä työskentelen etänä ja siksi ei autoa yleensä tarvi käyttää työmatkoilla.

        Etänä on myös hyvä vetää jo aamusta alkaen darrajuomaa ja jos on joku palaveri niin ei tarvitse Sisupastilleja syödä ollenkaan työmaajuopottelusta kiinni jäämisen pelossa. Samoin tietsikan kamera heti pimeäksi ja vain äänet päälle sekä heti aloituksessa valittelu muille osallistujille huonosta yhteydestä ja alkavasta flunssasta.


      • Anonyymi

        Ja sen verran on hyvä olla juomaa varattuna kotiin, että menee vaikka useampi kuukausi kerralla römpötellessä, jos alkaa janottaa oikein kunnolla.

        Helmpompaa olla ilmankin, kun sitä on käden ulottuvilla.


    • Anonyymi

      Suomalaiset on hiihtäjäkansaa, kai sultakin sukset löytyy.

      • Anonyymi

        Löytyy Järviset rotanloukkusiteillä. Monoja niihin ei oo.


    • Anonyymi

      Talvirenkaat ovat kelin edellyttäessä pakolliset marras-maaliskuussa eli eivät sakota

      • Anonyymi

        Niin aloittaja on väärässä. Mitään sakkoja ei tule ellet kolaroi. Kannattaisko ottaa asioista selvää ennenkuin kirjoittelee täyttä sontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin aloittaja on väärässä. Mitään sakkoja ei tule ellet kolaroi. Kannattaisko ottaa asioista selvää ennenkuin kirjoittelee täyttä sontaa.

        Ojassa ollaan älkää lähtekö. Toivottavasti hinausukko ei soita kytille promillea voi vielä olla.


    • Anonyymi

      Saatiin oikein postikorttimaisema...

      • Anonyymi

        Takatalvi ♥️ Riikka Purra ♥️


    • Anonyymi

      Kitkat alla kesät talvet ja aina joku raitis tulee Tallinasta.

      • Anonyymi

        Ai tulee, miksi? Ihailemaan sun kitkoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tulee, miksi? Ihailemaan sun kitkoja?

        Se raitis tuo juomat ja tupakat vaikka en itse polta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se raitis tuo juomat ja tupakat vaikka en itse polta.

        Onko se lievästi yksinkertainen siis?


    • Anonyymi

      Hahhah aloittajalle. Tiet on ja oli kokoajan kesärengaskunnossa. Sentti pari lunta mutta tiet pysyi hyvinä. T taxikuski

      • Anonyymi

        itse en uskaltanut lähteä liikenteeseen ollenkaan joten juopotteluun meni tämä viikonloppu ja huomenna saikkua ainakin pari päivää omalla ilmoituksella vatsasairauteen viitaten kun on kolmen päivä sukka jo takana. Torstaina käymään laitettua kiljua on onneksi vielä jäljellä ja reilusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse en uskaltanut lähteä liikenteeseen ollenkaan joten juopotteluun meni tämä viikonloppu ja huomenna saikkua ainakin pari päivää omalla ilmoituksella vatsasairauteen viitaten kun on kolmen päivä sukka jo takana. Torstaina käymään laitettua kiljua on onneksi vielä jäljellä ja reilusti.

        Hmm...Kyl maar kiljulla ja kaljalla on päivienkin ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...Kyl maar kiljulla ja kaljalla on päivienkin ero.

        En ole koskaan tehnyt kiljua. Valmistuuko se todella päivässä? Ja paljon teit sitä jos kolme päivää jo oot sitä vetänyt ja runsaasti jäljellä? Vai onko sulla tosi huono viinapää ja maksa jo sökö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan tehnyt kiljua. Valmistuuko se todella päivässä? Ja paljon teit sitä jos kolme päivää jo oot sitä vetänyt ja runsaasti jäljellä? Vai onko sulla tosi huono viinapää ja maksa jo sökö?

        Vanhus keksii nämä horinat päästään. Faktatietovirheet yhdistettynä luki-ja kirjoitushäiriöön ja matalahkoon älyyn tuottavat meille aivan nautittavaa tahattoman komiikan viihdettä.


    • Anonyymi

      Itse ajelen puoli vuotta eli lokakuusta huhtikuuhun kitkarenkailla, niin ei tarvitse ihmetellä niiden sopivuutta keleihin.

      • Anonyymi

        Jep. Olet tosi fiksu tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Olet tosi fiksu tyyppi.

        Kiitti vaan!! Oon yrittänyt neuvoa muitakin mutta eihän ne usko vaan ryntää vaihtamaan kesärenkaat heti kun maa näkyy. Ja nyt sitten liukastellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti vaan!! Oon yrittänyt neuvoa muitakin mutta eihän ne usko vaan ryntää vaihtamaan kesärenkaat heti kun maa näkyy. Ja nyt sitten liukastellaan.

        Miksi vastasit, vaikka sinua ei kehuttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastasit, vaikka sinua ei kehuttu?

        Ei sinuakaan siinä kyllä varsinaisesti kehuttu.


    • Anonyymi

      Mulla on yhdessä kitkat, kahdessa nastat ja vasta yhdessä kesäiset, löytyy sopiva kukkien joka kelille

      • Anonyymi

        Mä oon ajellut samoilla kitkoilla nyt 10 v ikinä vaihtanu renkaita tohon ropposeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ajellut samoilla kitkoilla nyt 10 v ikinä vaihtanu renkaita tohon ropposeen.

        eilenkin tienpinnat olivat jäässä vain ihan pinnalta eli kesärenkailla pärjäsi oikeinkin hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eilenkin tienpinnat olivat jäässä vain ihan pinnalta eli kesärenkailla pärjäsi oikeinkin hyvin

        Kesärenkailla pärjättiin ennenkin ennenkuin talvirengaspakko edes tuli. Pitää vaan pudotella vauhtia sopivaksi ja opetella vastaliike ja kaasun pumppaus.


    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe