Olen niin vttuuntunut täällä käyviin kirjoittelijoihin

Anonyymi-ap

että hyvä mieliala kärsii heti. Silti tulin käymään vielä. Enhän voi ottaa riskiä, että hän jäisi tänne näiden sekaan yksin..

23

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksinhän mä silti olen..

    • Anonyymi

      Sama täällä. Olen kans kyrsiintynyt negatiivisesta kommentoinnista. Toki on sananvapaus, mutta jos selkeästi huomaa ja kieltä ymmärtää, että tämä kirjoitus ei ollut minulle, niin silti täytyy nälviä.

    • Anonyymi

      Kiitos rakas! Toivottavasti päästään täältä palstalta pian pois. Minäkin käyn täällä vain sinun takia.

      • Anonyymi

        🫂🫂🫂🫂🫂


      • Anonyymi

        Minä aloittaja olen nainen kuten varmaan sinäkin. Älä oleta kysymättä että on sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aloittaja olen nainen kuten varmaan sinäkin. Älä oleta kysymättä että on sinulle.

        Olen mies ja tiedän, että olet hän (nainen)


    • Anonyymi

      No täällähän on niin mukavaa seurata palstahörhöjen päivittäisiä sekoiluja 😁
      Kyllä tämä aina tylsät telkkariohjelmat voittaa 👍🏻

      • Anonyymi

        Eli sä et kaipaa ketään ja muille kommentointi on sulle viihdettä? Ok, fine. Jos ei uskalla rakastua, tulee kyyniseksi p****si. Ei sille mitään voi.


      • Anonyymi

        Minulla ei ole tuollaista halua. Olet jotenkin köyhä ajatusmaailmaltasi. Nehän on sairaita ihmisiä osa. Keksi jotain aikuisempaa, jos et ketään kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole tuollaista halua. Olet jotenkin köyhä ajatusmaailmaltasi. Nehän on sairaita ihmisiä osa. Keksi jotain aikuisempaa, jos et ketään kaipaa.

        Täällä kuitenkin sinäkin...


    • Anonyymi

      On kyllä totta, ettei tämä mieltä ylennä. Sille en voi mitään, jos valitsee ennemmin tämän kuin seurani irl. En varsinaisesti usko, että niin on.

    • Anonyymi

      Minun pitää lopettaa kirjoittaminen tänne. Minulla on ikävä erästä ihmistä ja en voi puhua siitä. En halua puhua siitä täälläkään kun täällä on ihmisiä, jotka vttuilee ym. Osalle tämä palstailu on viihdettä. He saavat kicksejä piruilemalla muille. Tämä homma saa jäädä. Kirjoitan päiväkirjaa mieluummin.

    • Anonyymi

      Hyökkäys on paras puolustus. Näille kun näyttää inhimillisyyttä repivät sydämen paikoiltaan ja tallovat tanssien sambaa sen päällä. Eli joo tympii kyllä. Mutta en jaksa välittää.

    • Anonyymi

      Et oo ainut kuule

      • Anonyymi

        Se on just näin. Käyttöehdoissa puhutaan, että tämän paikan (Suomi24) tarkoitus on tarjota maksuton kanava julkiseen keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Jotta keskustelupalstojen ilmapiiri säilyisi miellyttävänä ja kaikille sopivana, on kaikkien kirjoittajien noudatettava palstoja koskevia sääntöjä. Muistathan, että jokainen kirjoittaja on itse vastuussa omien viestiensä sisällöstä. Kirjoittajia sitoo Suomen laki. Jokainen täällä käynyt kyllä tietää, ettei täällä kyllä ole miellyttävä ilmapiiri ja suurin osa ei noudata sääntöjä lainkaan. Ei palstan eikä Suomen lain. Ihme että tälläinen avoin "maksuton" laari edes saa olla olemassa. Tällä palstalla kun on varmasti tuhottu ja aiheutettu niin monelle harmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just näin. Käyttöehdoissa puhutaan, että tämän paikan (Suomi24) tarkoitus on tarjota maksuton kanava julkiseen keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Jotta keskustelupalstojen ilmapiiri säilyisi miellyttävänä ja kaikille sopivana, on kaikkien kirjoittajien noudatettava palstoja koskevia sääntöjä. Muistathan, että jokainen kirjoittaja on itse vastuussa omien viestiensä sisällöstä. Kirjoittajia sitoo Suomen laki. Jokainen täällä käynyt kyllä tietää, ettei täällä kyllä ole miellyttävä ilmapiiri ja suurin osa ei noudata sääntöjä lainkaan. Ei palstan eikä Suomen lain. Ihme että tälläinen avoin "maksuton" laari edes saa olla olemassa. Tällä palstalla kun on varmasti tuhottu ja aiheutettu niin monelle harmia.

        Tottakai se saa olla olemassa. Se kun tuo omistajilleen mainostajien kautta mainostuloja, ihan sama mitä pskaa täällä kirjoitellaan. Ei siinä sen kummempia syitä tarvita kuin omistajien ahneus.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      💋 K­­­u­u­­m­­a­t­­­ ­­t­y­­t­­­ö­­t­ ­o­­­d­­o­t­­t­­­a­­v­­­­a­­t­ ­­s­i­­­n­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18371892

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe