Kuhmosta uusi keskustapuolueen puheenjohtaja ?

Anonyymi-ap

Tuomas Kettunen ehdokkaana. Jämäkästi istuu eduskunnassa eikä puheenvuoroja pyydä. Tässäpä aito kuhmolainen ehdokkaana kepun johtoon. Äänestäkää mykkää tuppisuuta.

24

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei taida kovin puhelias olla ulos anniltaan,

      • Anonyymi

        Onko sinulla ala-aste vielä pahasti kesken?


    • Anonyymi

      Onko etustaja polovinen kommentoinut asiaa Kainuun Sanomille

    • Anonyymi

      Minä muutan heti Norjaan, jos Kepulaiset taikovat Kettusesta Kepun puheenjohtajan. Tosin ei ne taida kuitenkaan niin pöljiä olla. Eilen katselin TV.stä eduskunnan kyselytuntia, jossa demarit. vasurit ja kepulaiset kyselivät hallitukselta, mitä sylki sattui milloinkin suuhun tuomaan. Siellä se penkissä näytti Kettunenkin nuokkuvan, näytti niin ulkona olevan näköiseltä, kuin olla ja osaa. Taisi se kuitenkin olla jotakuinkin hereillä. Ainakin oli sillä silmät auki.

    • Anonyymi

      Tuomas on parhaita miehiä. Sanon minä - kolme kertaa. Kuin SA:intissä...

    • Anonyymi

      Kyllä Tuomas on kova jätkä - osaa soittaa torveakin niin että melkein silmät pullistuu päästä pois!

    • Anonyymi

      Niin mutta katsokaapa tarkasti kun vieruskaverit puhuu. Pää nyökkäsee, eli on hengessä mukana kuitenkin. Mitäpä sitä jos kaveri vieressä puhuu samat asiat niitä toistamaan.

      • Anonyymi

        Kettusesta tulisi hyvä joomies körttiläisten seuroihin. Osaa ainakin nyökytellä saarnamiehen vieressä.


      • Anonyymi

        Minä oon seurannut tätä persujen älykkösiipeen kuuluvaa vain vaivoin yläasteen käyneen siipimutterin näköistä pikkupoikaa


    • Anonyymi

      Kun ei puhu, eikä tee mitään, niin ei tee virheitäkään. Tämä on Kettusen tyyli.

      • Anonyymi

        Toisenlaisella tyylillä on lähestymiskielto ja ruokot ulosotossa tästäkin on näyttöjä.


    • Anonyymi

      Jospa ne Kepun kellokkaat antaisi Kettuselle vaikka kolmannen puheenjohtajan pestin. Sen jälkeen saisivat Kuhmon vannoutuneet Kepulaiset orgasmin.

      • Anonyymi

        Niin ja kaikki Kainuun körttiläis Kepulaiset kiittäisivät tästä kolmannen puheenjohtajan paikasta, sunnuntai aamupäivän kirkko istujaisissa.


    • Anonyymi

      Tämä persujen peppukipu on aivan mahtavaa.

    • Anonyymi

      Kettunen mies paikallaan voihan siihen joku muukin kokeilla ei taida olla mahdollisuuksia kateus vie kalatkin lammasjärvestä

      • Anonyymi

        Turpa kiinni ei saa aikaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turpa kiinni ei saa aikaan mitään.

        Kyllä se siitä pikkuhiljaa harjaantuu ei hättäillä


    • Anonyymi

      Ihanaa on kuunnella keväällä lintujen laulua ja persujen ulinaa. Kevät tuli puro suli persu sanoi uli uli

    • Anonyymi

      Äläs pentu valehetele.

      Etelän lehissä kerrotaan kokoajan kun se on äänessä.

      • Anonyymi

        Totuus on persuille aivan tuntematon käsite, kysyvät vaan onko se juotavaa paljonko voltteja


    • Anonyymi

      OHOH! Kettunen äsken eduskunnan kyselytunnilla käytti jopa puheenvuoron.

      • Anonyymi

        Onko Kettusella lähestymiskielto ja ruokot ulosotossa? Eipä oo silloin kehtaa pitää jopa puheenvuoron


      • Anonyymi

        Eiköhän tässä pärjäillä!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe