Millaisessa tilanteessa näit hänet

Anonyymi-ap

viimeksi? Saitko sanottua mitään vai jähmetyitkö ja vaan katselit?

83

2091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähtitaivaan, taustalla tunne vapaudesta. Vapaudesta jota en koskaan ajatellut että menetän. Ihailin ja ihailen edelleen.

    • Anonyymi

      Jos nään ni jäädyn. Se on selvää.

    • Anonyymi

      Teki särön sydämeeni kun lähdin ja tietää sen

    • Anonyymi

      Kun hän tuli kotiin. Olin sen verran kaempana ettei tullut edes moikattua eikä täyttä varmuutta ollut siitäkään oliko hän juuri hän.

      Yleensä näennäennäisesti jähmetyn toljottamaan häntä nähdäkseni kenen kanssa juttelen tai jota tervehdin koska äänensäkään ei ole tarpeeksi tuttu enkä aina kykene yhdistämään jos hahmo vaikuttaa vieraalta.

    • Anonyymi

      Avasin suuni sanoakseni jotakin, mutta hän puhui juuri toisen ihmisen kanssa enkä halunnut häiritä, joten tyydyin hymyilemään.

    • Anonyymi

      Sivuprofilin ja selän näin muutama viikko sitten. En muista tarkkaa ajankohtaa.

      • Anonyymi

        Oliko se tilanne, jossa hän oli äänessä mutta sinä et?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se tilanne, jossa hän oli äänessä mutta sinä et?

        Hän oli samassa tilassa kauempana. En kuullut ääntä.


    • Anonyymi

      Välillä tuntuu, että näen hänet sitten tuumaillut, olikohan se hän. Toivottavasti ei ole loukkaantunut jos en ole tervehtinyt😢

    • Anonyymi

      Tietysti juttelin. Siitä on jo kauan kun lamaannuin hänestä.

    • Anonyymi

      En saanut sanottua kun katsoi poispäin ja vastasi viiveellä eikä jatkanut keskustelua.

    • Anonyymi

      Kaupassa ikuisuus sitten minulle tuli olo että joku katsoo kännyin näin hänet vähän kauempaa hänellä oli valkoinen t- paita kori kädessä hän seisoi keskellä käytävää ja tuijotti minua.

    • Anonyymi

      Jähmetyin tottakai. Olisin halunnut mennä lähemmäksi mutta en voinut niin jäädyin paikalleni, kunnes en enää kehdannut seistä paikallani joten häivyin, oli kyllä typerästi tehty 🤦‍♀️😢

    • Anonyymi

      Minun käskettiin poistua kun en oo kuulemma osallinen teidän jutuissa.
      En siis kerro. Oletteko joku ryhmäseksijoukkue vai?

      • Anonyymi

        Pörräävät sen blondin ympärillä kuin kärpäset.. no tiedät kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pörräävät sen blondin ympärillä kuin kärpäset.. no tiedät kyllä

        Your stories kinda insane big buddy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pörräävät sen blondin ympärillä kuin kärpäset.. no tiedät kyllä

        En tiedä anonyymipalstoilla blondeista. Eihän nämä palstasutturat uskalla sukupuoltaan laittaan aloituksiin yleensä.


    • Anonyymi

      Loukkasi verisesti halutessaan minusta eroon... Teki kaiken päinvastoin kuin lupasi... Narsistinen epävakaa persoona, patologinen valehtelija-nainen...

      • Anonyymi

        Ja sinäkö et mitään…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö et mitään…

        Vain rakastin... Silti noin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain rakastin... Silti noin...

        En riittänyt...


      • Anonyymi

        Et kai vaan suututtanut häntä? Mitä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain rakastin... Silti noin...

        Miten osoitit rakkautesi?
        Huomioitko hänet täysin?


      • Anonyymi

        Taasko joku ihan hullu narsistipsyko on torjunut sinut? Voimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain rakastin... Silti noin...

        Eli ei lämmenny- ihan mulkku jo tällä perusteella bro


      • Anonyymi

        Palstaharhaa


    • Anonyymi

      Möllötin ja mietin omiani. Taisin muutaman sanan heittää, siihen se jäikin toistaiseksi. Mielessä vähän väliä hän.

      • Anonyymi

        Niin hän teki. Toivo alkaa olla mennyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin hän teki. Toivo alkaa olla mennyttä.

        Ei ole. En minä aina möllötä, ja ehkä pääsen kertomaan hänelle vielä miksi niin teen.. ja paljon muutakin. Siitä se alkaisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. En minä aina möllötä, ja ehkä pääsen kertomaan hänelle vielä miksi niin teen.. ja paljon muutakin. Siitä se alkaisi...

        No miksi sitten möllötät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sitten möllötät?

        Meinaatko että tänne kirjoitan elämäntarinani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että tänne kirjoitan elämäntarinani?

        En meinaa, mutta etkö voisi vähän avata tätä möllötys-asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En meinaa, mutta etkö voisi vähän avata tätä möllötys-asiaa?

        Henk.koht. elämä möllötyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henk.koht. elämä möllötyttää.

        Olisi kiva päästä juttelemaan kunnolla. Jos olisit hän. Et sinä kuitenkaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva päästä juttelemaan kunnolla. Jos olisit hän. Et sinä kuitenkaan ole.

        Niin olisi, enemmän kuin kivaa. Olen muuten mies ja säkin varmaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olisi, enemmän kuin kivaa. Olen muuten mies ja säkin varmaan :)

        Nainen olen. Koskas olet möllöttänyt viimeksi hänen seurassaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen olen. Koskas olet möllöttänyt viimeksi hänen seurassaan?

        Kiva. Viime viikon alussa taisi olla, pienen hetken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva. Viime viikon alussa taisi olla, pienen hetken.

        Et ole hän sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän sitten.

        No sä tiesit oikein heti alussa. :)


    • Anonyymi

      Kaupan kassalla jonossa perässäni jokin aika sitten. hänellä vaimo mukana jonka myös tunnen. Tervehdittiin ja mahdollisimman nopeasti kaupasta ulos.

    • Anonyymi

      En edes tunne miestä. Oli asiakkaana minulla. On ollut aikaisemminkin joskus vuosia sitten. Muistan edelleen tunteen jonka hän jo silloin sa aikaan sisälläni. Juteltiin ja naurettiinkin vaikka asian yhteys ei useinkaan ole hauska. Tunsin jotain käsittämätöntä lämpöä, luottamusta ja iloa hänen ollessaan paikalla. Hänessä on jotain tuttua ja salaperäistä samaan aikaan. Voi kun tietäisi tunsiko hän edes murto-osaa näistä tunteista…

      • Anonyymi

        Tuskinpa se passivirkailija ym sinua mies enää muistaa vuosien takaa ja jos muistaa ei sekään olisi hyvä juttu välttämättä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa se passivirkailija ym sinua mies enää muistaa vuosien takaa ja jos muistaa ei sekään olisi hyvä juttu välttämättä

        Ihana. Passivirkailija 😂 naurava passivirkailija 😄 kyllä tämä tilanne liittyi ihan muihin asioihin vaikka ns virallisia ovatkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana. Passivirkailija 😂 naurava passivirkailija 😄 kyllä tämä tilanne liittyi ihan muihin asioihin vaikka ns virallisia ovatkin

        Ainahan sinä esität niitä naisia jotka on jossain tuskin takana sinua palvelleet ha kuvittelet jälkikäteen sen jännittäväksi


    • Anonyymi

      Saatoin nähdä hänet lenkillä tai pyörää polkemassa, viikolla tiellä kävelemässä en tosin täysin varma oliko se hän aurinko paistoi silmiin☀️

    • Anonyymi

      Ehkä hän tuli vastaan, ehkä hän näytti säikähteneeltä, ehkä hän ei pidä minusta.

    • Anonyymi

      Siitä on pitkä aika. Mä vähän jähmetyin ja en meinannut saada sanaa suustani enää. Hän ei myöskään oikein saanut juteltua kunnolla, mutta jotain me kuitenkin juttelimme. (työpaikalla). On se jännä, että miten rakkaasta ihmisestä, joka on ollut niin lähellä, tulee niin kaukainen.

      Annan ihmiset neuvon, älkää olko niinkuin minun tapauksessani. Yrittäkää edes selvittää välejänne.

      • Anonyymi

        Jatkoa...hän voi pitää minua narsistisena, epävakaana peroonallisuushäiriöisenä, what ever, mutta en ole. Jokaisella pitää olla vähän narsismia, koska muuten ei selviytyisi täällä. Olisin halunnut selvittää asioita, mutta hän ei halunnut. Siksi käyttäydyin kylmästi, koska hänkin käyttäytyi kylmästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa...hän voi pitää minua narsistisena, epävakaana peroonallisuushäiriöisenä, what ever, mutta en ole. Jokaisella pitää olla vähän narsismia, koska muuten ei selviytyisi täällä. Olisin halunnut selvittää asioita, mutta hän ei halunnut. Siksi käyttäydyin kylmästi, koska hänkin käyttäytyi kylmästi.

        Olet narsistinen mies, jolla on voimakkaita harhoja todellisuuden suhteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet narsistinen mies, jolla on voimakkaita harhoja todellisuuden suhteen

        Sivusta: Täytyy olla tosi pöllö kun kirjoittaa tällaisia keskustelupalstalla. Säälittää ihmiset jotka on sun lähellä. Vai onko niitä?


    • Anonyymi

      Tyhmiä juttuja tuli suusta kun puhun aina mitä sylki suuhun tuo. En pysty ajattelemaan loogisesti hänen lähellään. Liittyi ulkonäköön.. olipas kyllä typerää multa.

      • Anonyymi

        Kohtelit minua taas erityisellä tavalla. Olisin halunnut halata sinua. Olit just hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtelit minua taas erityisellä tavalla. Olisin halunnut halata sinua. Olit just hyvä.

        Noinko on. Olen nainen ja kirjoitin miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko on. Olen nainen ja kirjoitin miehestä.

        Näin on. Olen mies ja kirjoitin naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Olen mies ja kirjoitin naisesta.

        Sitten olet varmaan hän. Pääsisinpä taas pian höpöttelemään. Tästä poistui vastaus jonka aiemmin laitoin. Jäi sivu auki tästä kohtaa niin huomasin.


    • Anonyymi

      Voehan Venäjä.

    • Anonyymi

      Läsnäolonsa tuntui hyvältä ja voimaannuttavalta, kun tässä muutama päivä sitten katselin häntä.
      Levottomuus iski vasta jälkikäteen.

    • Anonyymi

      Jäädyin🤦‍♀️

      Olisi ollut enemmän sanottavaa mutta en saanut sanottua! 😩

    • Anonyymi

      En saanut katsekontaktia vaikka hän oli ihan edessäni juttelemassa muiden kanssa. Tyypillinen tilanne.

    • Anonyymi

      Kolme viikkoa sitten taisin nähdä pitkäaikaisen ihastuksen taas yökerhossa. Moikkasin kyllä, mutta hän vaan katsoi pahasti, joten en häirinnyt enempää.

      Tyhmäähän tänne on kirjoitella, mutta menköön nyt taas.

    • Anonyymi

      Oli tuppisuuna kun ei osaa puhua.

    • Anonyymi

      Jähmetyin mutta niin jähmettyi hänkin.

      • Anonyymi

        😂😂🤭😘


      • Anonyymi

        Milloin se oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin se oli?

        Useampi viikko tästä on aikaa.


    • Anonyymi

      En sanonut mitään kun hänkään ei sanonut mitään.

      • Anonyymi

        Ja näin kumpikaan ei sano koskaan mitään... aloita sinä rohkeampana, jooko 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näin kumpikaan ei sano koskaan mitään... aloita sinä rohkeampana, jooko 💕

        En aloita koska hän on tietoisempi minun kiintymyksestäni häneen niin pallo on hänellä.


    • Anonyymi

      taksissa

      • Anonyymi

        Samoin. Jäin pois,hän jatkoi matkaa mihin lie


    • Anonyymi

      En minkäälaisessa tilanteessa, enkä häntä näe koskaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onhan häntä joskus harvemmin näkynyt mutta en voi sanoa mitään koska on painavat syyt sille miksi en voi. Hänellä on oma elämänsä ja tunteensa muuhun ihmiseen joten suuni on suljettu ja en voi tehdä mitään, eikä kannatakkaan. Saisin hyvin äkkiä nenilleni ja varmasti hyvin tiukan vastineen. Miksi aiheuttaisin itselleni tietoisesti harmia ja alakuloa kun sitä on muutenkin elämässä riittämiin.

      • Anonyymi

        Just näin. Ensin ujoja herättäviä jonka jälkeen täys tyrmäys ja todellisuuden karu isku


    • Anonyymi

      Ei se jähmettynyt olo ollut, jännittynyt kuitenkin. Tiesin odottaa häntä tai toivoin näkeväni hänet. Hän saapui paikalle omana hymyilevänä itsenään ja jännitys hieman helllitti. Tuntui että ahmin häntä lyhyessä hetkessä niin kutsuttuun rakkausvarastoon. Hän näyttää aina niin hyvälle, hän on niitä naisia joille sopii aikainen aamuherätys kuin kumisaappaat ja lehtiharava. Etsin joskus sanoja hänen seurassaan, tuntuu mahtavalta olla hänen seurassaan, mutta samalla jollakin tapaa alastomalta, kuin hän lukisi kysymykseensä vastauksen, ennen kuin ehdin sitä kertomaan. Se ei ole huono tapa, vaan lähentää meitä, mielestäni siinä on jonkinlainen oljenkorsi että hän saattaisi myös hieman pitää seurastani tai ainakin hetken sietää sitä. Pidän paljon hänen seurastaan, siinä on aina läsnä LOVE, sellainen suuri kiinnostus toiseen ihmiseen, hän on mielestäni sen ansainnut omalla mukavalla käytöksellään ja kauniilla ja söpöllä olemuksellaan. Hänen katselemiseen ei voisi tottua koskaan, varsinkaan jos sillä saisi varastettua hetken kahden.
      https://youtu.be/JTn5YRx-66U

      • Anonyymi

        Ihanasti kirjoitettu. Mä muuten teen tätä samaa, ahmin häntä rakkausvarastoon aina kun kohtaamme🥰


      • Anonyymi

        Oletko isomies? Hän pieni nainen? 🐕🐕🐕


    • Anonyymi

      Kadunkulmassa, vaihdoimme muutaman sanan. Katsoin vielä taakseni ja hän katsoi yhtä aikaa, hymyilimme.

    • Anonyymi

      Annoin hänelle kirjeen. Muutaman sanan vaihdoimme. Sen jälkeen en ole hänestä kuullut, joten en tiedä, mitä hän ajattelee. Uskon, että saan vielä joskus vastauksen.

    • Anonyymi

      Olin kuumeessa ja ystäväni myös kipeenä, ei edes selvinnyt lopulta mukaani .Päätin sitten että menen näkemään sitä yhtä vaikka pää kainalossa yksin. Nähdessä tunsin laidasta laitaan tuntemuksia mutta eniten sen että olin aivan jäissä ja kylmissäni. Ainakin näin sen elävänä ihmisenä ja olen ylpeä itsestäni että menin näkemään.

    • Anonyymi

      Luulisin nähneeni tuossa keväällä mutten tunnistanut kuin vasta jälkikäteen ajateltuna, ihmettelin siinä vain miksi tuijottaa silmät päästään, se kun on sen verran vaihteleva ulkomuoto tällä että laittaa huomaavaisuuden koville. Ja siinä voi tehdä tahtomattaan itse vaikutelman kuin ei piittaisi pätkääkään. Mutta voisi tehdä itsensä tiettäväksi eikä vain odottaa minulta aloitetta. Voi myöskin olla että omassa kasvojen tunnistuksessa pientä häikkää.

    • Anonyymi

      En mä jähmety koskaan mun kanssa vaan todella harvoin osaa kukaan mitään keskustella kun mä puhun yleensä asioista joista normaali ihminen vähintään nolostuisi häpeäisi tai si ei ymmärrä mitään ja politiikasta mun ois turha puhua edes poliitikon kanssa kun ei ne ressukat ymmärrä omasta työstään hevonvittuakaan kuinka tehdä lähestyminen mahdollisimman vaikeaksi

    • Anonyymi

      Siitä on aikaa kauan, liian kauan. Näin hänet kasvotusten ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen kerran. En jäätynyt, mutta vapisin kauttaaltaan. Luulin että pyörryn. Hän tuskin muistaa mitään keskustelustamme ja mihin ja miten se päättyi kyyneliini. Hän oli tuhannen tuubassa silloin💔

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe