Voi nainen

Anonyymi-ap

miksi et ottanut yhtyttä?
Luuleetko minua oiikeasti niin typeräiksi?
J on J ja tulee pysymään mutta miksi yritätät olla kovis???

42

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kovis😁

      • Anonyymi

        Haluu olla yän ritari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluu olla yän ritari.

        Mansen miäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mansen miäs

        Kuuluuko tämä kiinteästi sinun elämäntapaan, että kehittelet kaikkien palstamiehen provojen pohjalta identifiointeja? Mahdat olla suosittu kaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluu olla yän ritari.

        Haluaisitko nostaa framille samaan hengenvetoon näitä muitakin sekundaaristen skeidapuheidesi kohteita? Jotain vokaalia ja konsonanttia tulee mieleen, jotka olisit tämän suoerajattelusi mukaan saattanut niinikään löytänyt täältä keskustelupalstalta. Ihan vain ehdotus suoristaa tota noin niin rivit😏


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­N­y­m­f­­o­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä A-nainen?
      J ei kiinnosta minua muuten kuin kaverina. Seksikään ei enää suju, ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        No helkkari siinä ei mikään varmaan sitten enää auta…no joopa joo, olet miesaloittaja sekaisin kuin seinäkello


    • Anonyymi

      Ota sinä rakas yhteyttä. Sun vuoro. naiselta

    • Anonyymi

      Miten sinuun olisi pitänyt ottaa yhteyttä?

    • Anonyymi

      Ihan vinkkinä: ihmiset eivät niin helpolla "luulisi" sinua typeräksi, mikäli tarkistaisit oikeinkirjoituksen ennen viestin lähettämistä.

      • Anonyymi

        Kai se jokaisen känny joskus irvailee/ sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se jokaisen känny joskus irvailee/ sivusta

        Ei kännykkä tee typoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kännykkä tee typoja.

        Kyllä minulla ainakin tekee. Ehdottelee epäsanoja joissa on kirjaimet väärin. Suomea se ei osaa lainkaan kunnolla.


      • Anonyymi

        Kenelle yrität muka osoittaa tätä tekstiä- ymmärrätkö esim aloittajan olevan mies? Tuli vaan tästä ohjailevasta tyylistä mieleen, miten sun jii-jollottelutarinasi muuten myy nykyään yksisarvinen? Ettei se närästäis ku näkyi kirjaimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kännykkä tee typoja.

        Oletko konsultoinut kielipoliisia ym jo yksäri? Sivusta tietenkin


    • Anonyymi

      minä en ainakaan ole kovis, en vaan tahdo teidän kanssa yhteistyötä. koska se ei kannata itseni kannalta.

      • Anonyymi

        Sulla on mies uusi vakiotarinallisuus minkä liität jokaiseen aloitukseesi, tattis muuten ku nostit tämän, oli apu


    • Anonyymi

      Pysy kaukana.

      • Anonyymi

        Esitätkö nyt jotain Jarmoa, johon sulla on yhtä lailla pakkomielle, kun tämä kirjain jii, millä mies täälä raiteille pärähti vähän päälle? Olet surkimus yksäri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitätkö nyt jotain Jarmoa, johon sulla on yhtä lailla pakkomielle, kun tämä kirjain jii, millä mies täälä raiteille pärähti vähän päälle? Olet surkimus yksäri

        Jos et pysy, hankin lähestymiskiellon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et pysy, hankin lähestymiskiellon.

        No menehän oitis kirjautumaan sivustolle polhiisi.fi ja sieltä konsultoivat käräjäoikeuteen arvon kolmas osapuoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No menehän oitis kirjautumaan sivustolle polhiisi.fi ja sieltä konsultoivat käräjäoikeuteen arvon kolmas osapuoli

        Tai aina voi yrittää tehdä myös tuomariin vaikutuksen samalla hoputtavalla määräilyllä tyyliin minä vaadin, että


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai aina voi yrittää tehdä myös tuomariin vaikutuksen samalla hoputtavalla määräilyllä tyyliin minä vaadin, että

        Voin myös vihjata tuon nyksän kavereille, mutta edellinen on kannaltasi parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin myös vihjata tuon nyksän kavereille, mutta edellinen on kannaltasi parempi.

        Nostan kädet pystyyn enkä missään nimessä kannusta sinua käyttämään infraa keppihevosena minkään banaalin fantasian muodossa, abort the ship


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin myös vihjata tuon nyksän kavereille, mutta edellinen on kannaltasi parempi.

        Joko olet saanut ns koosteen kyybeleiltä lukuisista perättömistä ilmoituksistasi?


    • Anonyymi

      Another provocative title.
      Jman is someone else's and will be

      • Anonyymi

        Nobody is interested about this story to trademark this letter j dear unicorn your headline sucks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nobody is interested about this story to trademark this letter j dear unicorn your headline sucks

        I don't care about your stupid comment. J is not free and this stupid column is not going to change that


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I don't care about your stupid comment. J is not free and this stupid column is not going to change that

        Mutta kun ketään ei kiinnosta sinun järjenvastainen korvamerkitseminen yhden miehen trollaaman nimikirjaimen perusteella, häpäiset siinä aivan muita ihmisiä
        Kuin sitä ketä epätoivoisesti yrität. Taisit saada potkutkin lopulta tuonnin asian takia


      • Anonyymi

        Säälittävä läski yrittää pilata muiden elämää valeilla ja valjastaa jopa kyybelit


      • Anonyymi

        Paikallispolitiikkaa nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikallispolitiikkaa nääs

        Sopiiko sitten muita enemmän ja Vähemmän alakanttiin katsoville takakireille tekohumaaneille niin hyvin tällainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nobody is interested about this story to trademark this letter j dear unicorn your headline sucks

        And shall not be swallowed, so it’s hard knock life for possessed big fat liar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopiiko sitten muita enemmän ja Vähemmän alakanttiin katsoville takakireille tekohumaaneille niin hyvin tällainen

        Huulipunat karkaa ihan yli pian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikallispolitiikkaa nääs

        Kokoomuksen puisto-osasto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävä läski yrittää pilata muiden elämää valeilla ja valjastaa jopa kyybelit

        Voisit pitää omana tietonasi että koet J miehen olevan säälittävä läski niin me muutkin teemme


    • Anonyymi

      Minä annan sulle miehelle piIIua kun vaan kysyt. PiIIuni on sinun.

      • Anonyymi

        Pidän peukkuja mies🥱


      • Anonyymi

        Ei se oravan. pesää tarvi! Hihii


      • Anonyymi

        Voi pojat, =) N


    • Anonyymi

      Siksi kun olet estäjä ja olet väärässä ammatissa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe