Sano jotain rakas mies

Anonyymi-ap

Ikävä on suunnaton, valtava, karmiva. Etkö enää tykkää minusta ihanin?

60

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko täällä joku hätänä vai mikä on?

      • Anonyymi

        Hirveä hätä kun kulta ei ole vieressä vieläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveä hätä kun kulta ei ole vieressä vieläkään.

        😢❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😢❤️❤️

        Veit kuvan sormiltani.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kurjapa. Ja asumaton.

      • Anonyymi

        Miten niin asumaton? oletko asunnoton?


    • Anonyymi

      Voin kyllä palstalla viihdyttää, nyt on aikaa.

      • Anonyymi

        Voisitko viihdyttää irl ja laittaa minulle tekstiviestin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko viihdyttää irl ja laittaa minulle tekstiviestin?

        Nii mies voitko


      • Anonyymi

        Minä ap en kysynyt tuota tekstaria. En halua viihdyttäjää vaan rakkaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii mies voitko

        Tuo oli joku toinen vastaaja, ihmiset kännissä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli joku toinen vastaaja, ihmiset kännissä täällä.

        Tämäkin oli tuolta sivulliselta. Hän nauttii kiusaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin oli tuolta sivulliselta. Hän nauttii kiusaamisesta.

        Ei näihin kannata vastailla enkänole kiusaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näihin kannata vastailla enkänole kiusaaja.

        Oletpas kun esität minua siinä. Asiaton kiusaaja. Täällä on kyllä niin sekavaa jengiä että sääliksi vähän käy välillä. Mitä aineita te oikein käytätte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas kun esität minua siinä. Asiaton kiusaaja. Täällä on kyllä niin sekavaa jengiä että sääliksi vähän käy välillä. Mitä aineita te oikein käytätte?

        Ehkä lapsille tai yksittäisille pakkomielteisille menee läpi mies nämä tollot draamat mitä näihin joutaviin minäkeskeisiin aloituksiisi rustaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä lapsille tai yksittäisille pakkomielteisille menee läpi mies nämä tollot draamat mitä näihin joutaviin minäkeskeisiin aloituksiisi rustaat

        Onpas taas sillisalaattia tällä palstan vakikirjoittelijalla. Ei sinua kukaan lue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas taas sillisalaattia tällä palstan vakikirjoittelijalla. Ei sinua kukaan lue.

        Laitatko ihan räpylät silmille ja lällätät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko ihan räpylät silmille ja lällätät?

        En tee kuin sä, mut yeah bring it on kato kuin pitkälle se kantaa. Riittääkö vuosikaan sama stooria vai milloin ajattelit vaihtaa levyä.


    • Anonyymi

      Vaikutat siltä että olet suunniltasi nyt.. Ei hätää. Voit liimautua minuun jo ihan pian. Hyvinä ja etenkin silloin todella huonoina hetkinä. Silloin kun tuntuu että rintaa puristaa paniikki iskee ja kaikki ihmiset on liikaa. Pötkötän silloinkin hiljaa vierelläsi jos niin haluat. Meillä on side joka on erityistä laatua. Olen siitä vieläkin hämmentynyt mutta kiitollinen. Yhdessä olemme erityisen vahvoja. Toinen toistamme tukien. Joten kyse ei enää tässä kohtaa ole minun puoleltani vain tykkäämisestä. Tunnut tutulta ja tärkeältä. Rakkaalta ihmiseltä.

      • Anonyymi

        En ole mitenkään suunniltani nyt enkä koskaan. Ikävä on vaan kova. Kauniisti sinä kirjoitat mutta en minä tuollaista uskalla omia. Joku toinen voi sen tehdä vapaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mitenkään suunniltani nyt enkä koskaan. Ikävä on vaan kova. Kauniisti sinä kirjoitat mutta en minä tuollaista uskalla omia. Joku toinen voi sen tehdä vapaasti.

        Hyvä kuulla että et ole. Ikävään on olemassa lääke nimeltä hän ihminen kuka nyt sitten onkaan. Juttele hänelle puhelimessa niitä näitä useammin, viestittele tai sitten menet hänen luokseen otat kädestä ja pussaat. Elämässä ei tarvitse tehdä täydellistä suoritusta mutta kannattaa uskaltaa edes kokeilla asioita mitkä eniten pelottaa! Aina voi nimittäin yllättyä positiivisesti ja sinunkin tapauksessa hän kenestä tykkäät voi olla aivan ihastunut sinuun myös…Tsemppiä


      • Anonyymi

        Kirjoitat niin kauniisti! Olen vähän suunniltani. Kova ikävä.. Olisitpa pian vieressäni pötköttelemässä ja rinnalla kulkemassa. Tuetaan toisiamme. Olen kiitollinen ja onnekas, että kohtasin noin hienon ihmisen. Olet tärkeä ja rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat niin kauniisti! Olen vähän suunniltani. Kova ikävä.. Olisitpa pian vieressäni pötköttelemässä ja rinnalla kulkemassa. Tuetaan toisiamme. Olen kiitollinen ja onnekas, että kohtasin noin hienon ihmisen. Olet tärkeä ja rakas.

        Ihana olet ja minulle rakkain.❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla että et ole. Ikävään on olemassa lääke nimeltä hän ihminen kuka nyt sitten onkaan. Juttele hänelle puhelimessa niitä näitä useammin, viestittele tai sitten menet hänen luokseen otat kädestä ja pussaat. Elämässä ei tarvitse tehdä täydellistä suoritusta mutta kannattaa uskaltaa edes kokeilla asioita mitkä eniten pelottaa! Aina voi nimittäin yllättyä positiivisesti ja sinunkin tapauksessa hän kenestä tykkäät voi olla aivan ihastunut sinuun myös…Tsemppiä

        Minua vähän ärsyttää tuollaiset isämäiset neuvomisjuttusi. Haloo oikeasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua vähän ärsyttää tuollaiset isämäiset neuvomisjuttusi. Haloo oikeasti!

        Minua ärsyttää mies nämä kehnosti dramaturgioidut feikkidialogisi liian tyhmille eli ikäville ihmisille suunnattuna


    • Anonyymi

      Mun tykkäys on ikuista. Ihastuin sinuun vaikka et kertonimut olevasi varattu. Joten sinun käsissäsi on yhteydenotto.

      • Anonyymi

        En ole varattu joten en ole ihastuksesi.


    • Anonyymi

      Sano sinä kaivatulle suoraan jotakin. Vaikka: mitä kuuluu. EI sen kummallisempaa alussa tarvita. Silloin tietää, että ajattelet häntä.

      • Anonyymi

        Me jutellaan jo paljon enemmän AINA kun ollaan tekemisissä. Älä ole typerä.


    • Anonyymi

      Tykkään, tykkään, tykkään! ♥️ (Jos olet hän, ihana nuorempi nainen) 🙂

      • Anonyymi

        En minä tiedä ikääsi. Saatan olla vanhempikin. Ollaan samaa ikäluokkaa noin suunnilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiedä ikääsi. Saatan olla vanhempikin. Ollaan samaa ikäluokkaa noin suunnilleen.

        No hän on nuorempi, tiedän sen. Valitettavasti minun kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hän on nuorempi, tiedän sen. Valitettavasti minun kannalta.

        Et sitten ole hän kenelle palsta on täynnä rakkautta. Kun hänkään ei tiedä ikääni. Ei ole kysynyt enkä ole minäkään kysynyt.


    • Anonyymi

      Joko taas

      • Anonyymi

        Jos sinua kiehtoo tämä hönön miehen itsensä kisuttelu niin anna mennä, olette vertaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinua kiehtoo tämä hönön miehen itsensä kisuttelu niin anna mennä, olette vertaisia

        Eihän tämä äijä oikein muuta hae kin tosikot miehiltä huomiota, mutta kun naisvihamielinen öyhötys ei korreloi älyn kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tämä äijä oikein muuta hae kin tosikot miehiltä huomiota, mutta kun naisvihamielinen öyhötys ei korreloi älyn kanssa

        Nyyh, olipa rumasti sanottu


      • Anonyymi

        Kyllä vaan taas. Eilen tapahtui jotain minkä seurauksena pidän palstaa kuumana jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan taas. Eilen tapahtui jotain minkä seurauksena pidän palstaa kuumana jatkossa.

        Muttarit värähti ja taas voi suoltaa pskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muttarit värähti ja taas voi suoltaa pskaa.

        Ikävä ei ole pskaa kaikille, mutta lukijalla on vapaa valinta taustojensa mukaan. Ei sialtakaan vaadit että osaa lasketa kymmeneen, joten ei sinultakaan vaadita kuin negaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tämä äijä oikein muuta hae kin tosikot miehiltä huomiota, mutta kun naisvihamielinen öyhötys ei korreloi älyn kanssa

        Sinä olet täynnä naisvihaa itse. Tulit nytkin naisen aloitukseen sössöttämään. Sinä kirjoitat noita rumia kommentteja ilmeisesti itsestäsi. Olet pimeä.


    • Anonyymi

      Tottakai tykkään nainen sinusta.

      • Anonyymi

        Kiitos rakas luottopakkini.


    • Anonyymi

      Tietysti tykkään naisesta hänestä..

    • Anonyymi

      Ei oikein pelkkä pikku apulaisen rooli kiinnosta.

      • Anonyymi

        Et lakaise, itket vaan?


      • Anonyymi

        No älä sitten ota sellaista. Miksi teet niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä sitten ota sellaista. Miksi teet niin?

        Jos hän vain pelkää tulevansa riistetyksi tavalla tai toisella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän vain pelkää tulevansa riistetyksi tavalla tai toisella?

        Sitä en usko. Hän kuulee sydämeni tykytyksen lähellään. Sehän jyskyttää kuin höyryveturi. Ottaa selvää, jos on epäilyjä. Pääsehän sitä pois, jos joku käyttää vaan hyväkseen.


    • Anonyymi

      Heräsin ja tee valmiina,itse nukahdin 21,30 suurin piirtein .

      • Anonyymi

        Hänkin ketä rakastan saattaa nukahtaa aika aikaisin. En tiedä mutta ajattelen niin, että voisi olla väsynyt viikon tohinasta..


    • Anonyymi

      Tietysti tykkään, =)

    • Anonyymi

      Et osaa siis ottaa yhteyttä.

    • Anonyymi

      Homostelu vie ajan

    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe