Annat niin ristiriitaisia viestejä, etten tiedä mitä pitäisi ajatella.

Anonyymi-ap

Intuitioni on hyvin vahva, haluan kuunnella sitä.

55

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä hetkellä en kaipaa ylimääräisiä rasitteita elämääni. Tapailulinjalla voidaan mennä, mutta kotiani en enää toisen kanssa jaa.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://rdre.me/finngirl

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kiitos kun äsken neuvoit paljonko huuhteluainetta pitää laittaa pesukoneeseeen🤣

    • Anonyymi

      En tee sitä tahallani. Epäilen että olen asse (ei tutkittu)

      • Anonyymi

        Jotain tällaista olen epäillytkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain tällaista olen epäillytkin.

        Olet karsea autisti ite sivusta


    • Anonyymi

      No huhhuh sama täällä. Pohdin ja kuuntelen intuitiota ja telepatiaa.

      Mieheltä

    • Anonyymi

      Millaisia esim?

      • Anonyymi

        Mitä odotat tämän trololoomiehen sinulle avaavan?


      • Anonyymi

        Välillä tuijottaa suoraan silmiin ja hymyilee sellaista maailman suloisinta hymyä. Sitten toisena päivänä katsoo edes hädin tuskin silmiin ja tuntuu että välttelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä tuijottaa suoraan silmiin ja hymyilee sellaista maailman suloisinta hymyä. Sitten toisena päivänä katsoo edes hädin tuskin silmiin ja tuntuu että välttelee.

        Anteeksi. Voin sanoa, ettei johtunut sinusta jos näin kävi. En edes ajatellut asiaa ennenku sanoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä tuijottaa suoraan silmiin ja hymyilee sellaista maailman suloisinta hymyä. Sitten toisena päivänä katsoo edes hädin tuskin silmiin ja tuntuu että välttelee.

        Olen epätoivoisen ihastunut, toimin silloin noin. Tai olen toiminut sen ekan kerran elämässäni ja nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen epätoivoisen ihastunut, toimin silloin noin. Tai olen toiminut sen ekan kerran elämässäni ja nyt.

        Miksi olet epätoivoinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi. Voin sanoa, ettei johtunut sinusta jos näin kävi. En edes ajatellut asiaa ennenku sanoit.

        Ei se haittaa. En vain aina tiedä missä mennään, vai mennäänkö missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet epätoivoinen?

        Tykkääkö hän yhtään edes. Siksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkääkö hän yhtään edes. Siksi.

        Miksi luulet ettei tykkää? Miten hän sitten käyttäytyy seurassasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet ettei tykkää? Miten hän sitten käyttäytyy seurassasi?

        No vähän samalla tavalla, jos on muita paikalla niin ei katso suurinrinpiirtein päinkään. Olen päätellyt että minä ja asiani eivät ole niin mielenkiintoisia hänen mielestään. Kahden kesken kyllä voidaan katsoa silmiin melkein normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vähän samalla tavalla, jos on muita paikalla niin ei katso suurinrinpiirtein päinkään. Olen päätellyt että minä ja asiani eivät ole niin mielenkiintoisia hänen mielestään. Kahden kesken kyllä voidaan katsoa silmiin melkein normaalisti.

        Onko aloittaja mies vai nainen? Vältellä voi vaikka senkin takia, ettei mene pasmat ihan sekaisin jos toinen herättää tunteita. Varsinkin jos on muita ympärillä ja pitää keskittyä. Tai ei halua että muut huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aloittaja mies vai nainen? Vältellä voi vaikka senkin takia, ettei mene pasmat ihan sekaisin jos toinen herättää tunteita. Varsinkin jos on muita ympärillä ja pitää keskittyä. Tai ei halua että muut huomaa.

        En aloittajasta tiedä, itse olen mies joka kysyi esimerkkiä ja on epätoivoisen ihastunut.
        Okei, ehkäpä tuo selittää jotain, tai pitäisi toivoa että olisi noin. Kai minä itsekin tuohon syyllistyn. Tunteet saa lisäksi jännittämään ja ujostelemaan, jos vaikka ei ole nähnyt vähään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aloittaja mies vai nainen? Vältellä voi vaikka senkin takia, ettei mene pasmat ihan sekaisin jos toinen herättää tunteita. Varsinkin jos on muita ympärillä ja pitää keskittyä. Tai ei halua että muut huomaa.

        Aloittaja on nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aloittajasta tiedä, itse olen mies joka kysyi esimerkkiä ja on epätoivoisen ihastunut.
        Okei, ehkäpä tuo selittää jotain, tai pitäisi toivoa että olisi noin. Kai minä itsekin tuohon syyllistyn. Tunteet saa lisäksi jännittämään ja ujostelemaan, jos vaikka ei ole nähnyt vähään aikaan.

        En ollut varma olitko aloittaja, minä olen nainen joka kysyy. Aloittaja tuossa laittaakin että on kanssa nainen. Niin, ei tosiaan voi tietää miksi toinen käyttäytyy tietyllä tavalla tilanteissa. Itsellä ainakin tilanteet ja ihmisten määrä tms. vaikuttaa käytökseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut varma olitko aloittaja, minä olen nainen joka kysyy. Aloittaja tuossa laittaakin että on kanssa nainen. Niin, ei tosiaan voi tietää miksi toinen käyttäytyy tietyllä tavalla tilanteissa. Itsellä ainakin tilanteet ja ihmisten määrä tms. vaikuttaa käytökseen.

        Okei, noinhan se menee. Kunpa olisin rohkeampi, niin menisin, ottaisin kädestä kiinni ja sanoisin ne sanat. Helppo homma...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aloittaja mies vai nainen? Vältellä voi vaikka senkin takia, ettei mene pasmat ihan sekaisin jos toinen herättää tunteita. Varsinkin jos on muita ympärillä ja pitää keskittyä. Tai ei halua että muut huomaa.

        nimenomaan. Ja kaksin ollessa on paljon helpompaa kun voi puhua mistä vaan eikä miettiä mitä muut asiasta ajattelis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, noinhan se menee. Kunpa olisin rohkeampi, niin menisin, ottaisin kädestä kiinni ja sanoisin ne sanat. Helppo homma...

        Niin, helpommin sanottu kuin tehty..tilanteet ei oikein ikinä mene niin kuin oli ajatellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, helpommin sanottu kuin tehty..tilanteet ei oikein ikinä mene niin kuin oli ajatellut.

        Joo, ja kun ei edes tiedä mitä tapahtuisi jos jotain menisi sanomaan. Kaipaan vaan niin paljon niitä muutamia hetkiä hänen kanssaan, hänen ääntään, kasvojaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä tuijottaa suoraan silmiin ja hymyilee sellaista maailman suloisinta hymyä. Sitten toisena päivänä katsoo edes hädin tuskin silmiin ja tuntuu että välttelee.

        Kai sä tiedät ettei tosielämän ihmiset anna
        Spesiaalihuomioo ihastuksilleen porukoissa olessa
        Niiku romanttisessa viihteessä .
        Kuulostaa perus suomi käytokseltä.
        Se merkitsee paljon enenpi miten hän käyttäytyy ja mitä puhuu ja miten puhuu
        Kun te olette 2 kesken jossain
        Jos silloin on kiva tuijotella ja viihdytte molemmat se on oikein hyvä merkki ... Onnea matkaan...
        Sivusta


    • Anonyymi

      Tunnisteita patapää. Onko miehelle vai naiselle. Kukaan ei tiedä kuka olet näillä anonyymiulinoilla.

      • Anonyymi

        Moraalinsa tod sekaisin


      • Anonyymi

        Mikä immonen? Vtuttaa nämä jotka ottaa koko palstan itselleen ja kirjoittaa kuin kaikki tuntisi juuri heidät. Vtun havukat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä immonen? Vtuttaa nämä jotka ottaa koko palstan itselleen ja kirjoittaa kuin kaikki tuntisi juuri heidät. Vtun havukat!

        Immeinen, eli kuten sinä toraisa mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Immeinen, eli kuten sinä toraisa mies

        Täällä mitään miehiä ole. Herätys nyt pskanaama siellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä mitään miehiä ole. Herätys nyt pskanaama siellä!

        Mitään naista ei ole yksisarvinen!11! Jeesus kertoi jo


    • Anonyymi

      En ole antanut kuin positiivisia viestejä. Samoin toisinpäin.

    • Anonyymi

      Vee se kun näkyisi riittäisi

    • Anonyymi

      Tänne ei kannata kenenkään normaalin kirjoitella päivisin mitään. Ainakaan viikonloppuisin.
      Teinit päästelee aivopierujaan kun ei muuta irtoa.
      Tyhjästä kun on paha nyhjäistä, muuta kuin alatyylistä kirjoittelua jolla ne luulee tekevänsä positiivisen vaikutuksen.

      • Anonyymi

        Niinpä. Tekee ne toisiinsa varmaan.


      • Anonyymi

        Jos onki tarkoitus ihan vaan shokereerata? Että tulis kato sitä oikeetakin pöyristeltävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos onki tarkoitus ihan vaan shokereerata? Että tulis kato sitä oikeetakin pöyristeltävää

        Kerran on nii kinuttu


    • Anonyymi

      Mitä inutiitio sitten kertoo?

      • Anonyymi

        Että teidän initaatioriitti ei ole mistään kotoisin


      • Anonyymi

        Intuitioni kertoo, että mies pitää minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intuitioni kertoo, että mies pitää minusta.

        Ihanaa!


    • Anonyymi

      Pidän useastikin naisesta. Usein he vain arastelevat puhua minulle. Eivät jotenkin ymmärrä sitä, että eniten arvostan juuri puhetta, jossa on tosi kyseessä tavalla tai toisella. Sen sijaan politiikan, median ym. lattea ja mitään merkitsemätön joutopuhe saa minut ärtyneeksi. Mutta kun joku uskaltautuu kuiskaamaan arasti jotain merkitystä tihkuvaa, kohtelen sitä kuin arvokasta korua tai jalokiveä. Hellävaroen ja arvostaen, tarvittaessa sen kätkien. Puhukaa, kuiskatkaa, uskaltakaa.

      • Anonyymi

        *useastakin


      • Anonyymi

        Ei jatkoon.
        T. K nainen


      • Anonyymi

        Niihän sä gigolo tykkäät
        Tiedän sen 😈🔥💋


    • Anonyymi

      Viestit eivät ole ristiriidassa, mutta niitä voisi tulla nopeammin.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe