Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hirveä ryöpytys kun laitoin tänne kirjaimet

Anonyymi-ap

Joku sai ilmeisesti mustasukkaisuuskohtauksen.
Kerron sinulle nyt mt, että en ole se henkilö keneksi minut kuvittelit. Mieti ensi kerralla!

31

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Täällä on maalittajia tai tunnistelijoita, jotka suoltavat milloin mitäkin, että kirjoittaja on esim. joku mies, nainen tai mitä ikinä onkaan ja ovat kuin koira luussa kiinni tai pikemminkin korppikotkat. Piiloutuvat anonymiteetin taakse, että heillä on oikeus sanoa ja loukata ketä vaan ja miten vaan. Kukaan ei valvo tätä palstaa. Olen kuullut, että 2 ihmistä, jotka ovat kirjoitelleet tänne palstalle, ovat tehneet itsarin. Tämä ei ole herkkien ihmisten paikka.

      • Anonyymi

        Ei oo niin varsinkin kun se yksi riehuu täällä kaiken aikaa.


      • Anonyymi

        En jotenkin ihmettele. Osa juttelee harhojensa kanssa eikä jutut liity mitenkään meihin täällä oleviin. Liekö sivupersoonia osa.


      • Anonyymi

        Jossain lehtijutussa luki myös että 2 ihmistä on ainakin tiettävästi tehneet itsemurhan suomi24 kirjoitusten takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain lehtijutussa luki myös että 2 ihmistä on ainakin tiettävästi tehneet itsemurhan suomi24 kirjoitusten takia.

        Anteeksi korjaan siis netti artikkelissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi korjaan siis netti artikkelissa.

        Missä nettiartikkeli luki? Yritin etsiä. Kuulin vain yhdeltä ihmiseltä, joka oli myös yrittänyt itsarin, että jotkut kaksi henkilöä olivat päättäneet päivänsä tämän nettikirjoittelun takia. Se on erittäin vakavaa.

        En tiedä, millä perusteella täältä poistetaan kirjoituksia, kun kirjoitin eräälle naiskirjoittajalle, kun hän haukkui muita naisia todella rumasti, niin loppuviimein minun teksti poistettiin ja tämän haukkujan aloitus jäi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain lehtijutussa luki myös että 2 ihmistä on ainakin tiettävästi tehneet itsemurhan suomi24 kirjoitusten takia.

        Joku vielä kirjoitti kun joku oli masentuneena, hänelle täällä että Tapa ittes! Muistan kun satuin näkemään.
        En ihmettele vaikka olis ollu se Liukkonen kun se somessa myös kirjoitteli ja ehkä runojakin laittoi tänne. Kaikki mitä se kirjoitti piti haukkua kun itsellä on huono olo. Olis menny metsään sekin vajukki ja jäänyt sinne.
        Kyllä on idiootteja nämä sekopäät täällä. Pitäis saada edesvastuuseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku vielä kirjoitti kun joku oli masentuneena, hänelle täällä että Tapa ittes! Muistan kun satuin näkemään.
        En ihmettele vaikka olis ollu se Liukkonen kun se somessa myös kirjoitteli ja ehkä runojakin laittoi tänne. Kaikki mitä se kirjoitti piti haukkua kun itsellä on huono olo. Olis menny metsään sekin vajukki ja jäänyt sinne.
        Kyllä on idiootteja nämä sekopäät täällä. Pitäis saada edesvastuuseen!

        Muistaakseni pääsiäisenä joku oli ilmeisesti kirjoittaanut noin, kun joku toinen kirjoitti myöhemmin, että tämä on järkyttävää nettikiusaamista. Järkyttävää. Ihmiset ovat sairaita tänä päivänä, että osalla porukasta ei ole pienintäkään käsitystä siitä, mitä sanoilla voi aiheuttaa. Jenkeissä henkinen kiusaaminen oli rikos 50 v. sitten. Liukkosen tapaus on myös hirveän surullinen. Voin hyvin kuvitella, että hänen tyylisensä kaunosieluinen runoilija haluaa jakaa kauniita ajatuksiaan murhemielellä ja sitten joku elämäänsä kyllästynyt länkyttäjä tulee siihen aukomaan päätään. Mä kestän tämän kyllä, koska olen tavannut irl todella ilkeitä ihmisiä, jotka ovat rivoja suustaan, mutta täällä on herkkiä ihmisiä. Mikä ihmisiä vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni pääsiäisenä joku oli ilmeisesti kirjoittaanut noin, kun joku toinen kirjoitti myöhemmin, että tämä on järkyttävää nettikiusaamista. Järkyttävää. Ihmiset ovat sairaita tänä päivänä, että osalla porukasta ei ole pienintäkään käsitystä siitä, mitä sanoilla voi aiheuttaa. Jenkeissä henkinen kiusaaminen oli rikos 50 v. sitten. Liukkosen tapaus on myös hirveän surullinen. Voin hyvin kuvitella, että hänen tyylisensä kaunosieluinen runoilija haluaa jakaa kauniita ajatuksiaan murhemielellä ja sitten joku elämäänsä kyllästynyt länkyttäjä tulee siihen aukomaan päätään. Mä kestän tämän kyllä, koska olen tavannut irl todella ilkeitä ihmisiä, jotka ovat rivoja suustaan, mutta täällä on herkkiä ihmisiä. Mikä ihmisiä vaivaa?

        Joku myös tykkää sanoa tuota t*pa ittes juttua tuolla tavalla tai jatkolla ennekuin joku muu sen tekee... ihmiselle josta tiedetään että kuuluu korkeimpaan im tekijöiden riskiryhmään.
        Eikä edes kerran tai kaksi sanottu vaan todella usein. Voin kertoa että aika äärirajoilla mennään ettei niin tee..

        En tiedä missä tuo artikkeli josta puhuttiin olis, mutta yksi perheen jäsen yritti juuri im, ja oli myös palstalla ollut. Sekä muutama muukin täältä on yrittänyt kiusaajien vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni pääsiäisenä joku oli ilmeisesti kirjoittaanut noin, kun joku toinen kirjoitti myöhemmin, että tämä on järkyttävää nettikiusaamista. Järkyttävää. Ihmiset ovat sairaita tänä päivänä, että osalla porukasta ei ole pienintäkään käsitystä siitä, mitä sanoilla voi aiheuttaa. Jenkeissä henkinen kiusaaminen oli rikos 50 v. sitten. Liukkosen tapaus on myös hirveän surullinen. Voin hyvin kuvitella, että hänen tyylisensä kaunosieluinen runoilija haluaa jakaa kauniita ajatuksiaan murhemielellä ja sitten joku elämäänsä kyllästynyt länkyttäjä tulee siihen aukomaan päätään. Mä kestän tämän kyllä, koska olen tavannut irl todella ilkeitä ihmisiä, jotka ovat rivoja suustaan, mutta täällä on herkkiä ihmisiä. Mikä ihmisiä vaivaa?

        Täytyy olla heikko ihminen jos mielensä pahoittaa pelistä mielikuvituksen tuotttamista sanoista kun on meitä ihmisiä ketä kuvataan kodin piirin intimiteettitiloissa ja pistetään jakoon kaikenmaailman pervoille ympäri maata tienatakseen ja saadakseen mainetta ja kunniaa kostajaritarina.
        Meitä ihmisiä on keiltä on viety kaikki, terveys, perhe-elämänsuoja, uskottavuus, intimiteettisuoja, on raiskattu fyysisesti ja henkisesti. Me ei välitetä tuon jälkeen mitä esim.meidän painosta sanotaan tai onko väärä merkkiset vaatteet tai onko tukka hyvin ja näkyykö kello.
        En tiedä lohduttiko tuo mitään.
        Sanat on vain sanoja ja varsinkin ne perättömät.


    • Anonyymi

      EI KETÄÄN KIINNOSTA!

      • Anonyymi

        Kyllä kiinnostaa. Te muutama olette jo järkenne menettäneet mutta osa on ihan täysillä elämässä kiinni. Sinä voit vaikka purra rystysiäsi siellä likaisessa asunnossasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa. Te muutama olette jo järkenne menettäneet mutta osa on ihan täysillä elämässä kiinni. Sinä voit vaikka purra rystysiäsi siellä likaisessa asunnossasi.

        Hahahaha 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Siinä yksi valopää 🤢


    • Anonyymi

      Ei tänne kannata laittaa kirjaimia, nimiä tai muitakaan tunnisteita, jos ei ole valmis kestämään ryöpytystä. Tuossa on vain se ongelma, että jos joku oikeasti jotain kaipaa, niin on hieman vaikea löytää kaivattuaan.

      • Anonyymi

        Kyllä minä kestän sitä ryöpytystä. Olen täällä jo vuosia kaivannut. Halusin vaan tuon sanoa kun täällä on joku uusi psykööttisesti käyttäytyvä. Noiden vanhojen jankuttajien lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä kestän sitä ryöpytystä. Olen täällä jo vuosia kaivannut. Halusin vaan tuon sanoa kun täällä on joku uusi psykööttisesti käyttäytyvä. Noiden vanhojen jankuttajien lisäksi.

        Se psykööttisesti käyttäytyvä on ollut täällä aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä kestän sitä ryöpytystä. Olen täällä jo vuosia kaivannut. Halusin vaan tuon sanoa kun täällä on joku uusi psykööttisesti käyttäytyvä. Noiden vanhojen jankuttajien lisäksi.

        No minä olen sen verran herkempi, että en kestä, joten en tee aloituksia enää niin paljon. Harmi, kun telkkari on rikki eikä ole muuta tekemistä kuin palstailla. Päivän liikunnatkin on jo tehty.

        21:06


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä kestän sitä ryöpytystä. Olen täällä jo vuosia kaivannut. Halusin vaan tuon sanoa kun täällä on joku uusi psykööttisesti käyttäytyvä. Noiden vanhojen jankuttajien lisäksi.

        Sivusta:
        Olen ollut täällä n. 2 kk ajan.
        Olen ollut täällä aiemmin joskus 10 v. sitten ja en muista, että tämä olisi niin hirveä palsta ollut. Täällä oli fiksujakin keskusteluja ja sain ajattelemisen aihetta, mutta nythän tämän palstan taso on järkyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se psykööttisesti käyttäytyvä on ollut täällä aina.

        Tämä on vähän erilainen kuin aiemmat. Se esittää normaalia eikä jankuta mutta kyllä sen silti huomaan. Yrittää saada muita jättämään palstan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen sen verran herkempi, että en kestä, joten en tee aloituksia enää niin paljon. Harmi, kun telkkari on rikki eikä ole muuta tekemistä kuin palstailla. Päivän liikunnatkin on jo tehty.

        21:06

        Ehkä minäkin jätän ne kirjaimet ja muut jatkossa pois. En yleensä käytäkään.


    • Anonyymi

      Missä aloituksessa nämä kirjaimet laitettiin?

      • Anonyymi

        Ei mitään väliä enää. Unohda. Se hyökkäily on vaan typerää. Ei pelkkä kirjain vielä tarkoita että olisi tietty henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään väliä enää. Unohda. Se hyökkäily on vaan typerää. Ei pelkkä kirjain vielä tarkoita että olisi tietty henkilö.

        En hyökkäile, haluan tietää, ettei ole minun kirjaimia. Voitko kertoa aloituksen? Kiitos jo valmiiksi.


    • Anonyymi

      Älkööt kansalaiset huolehtiko. Palsta rauhoittuu kevään ja kesän aikana koska pahin mätäsäkki joka täällä naisia esittää ja haukkuu saa ansionsa mukaan.

      • Anonyymi

        Oletko varma ettei "mätisäkillä" ole kavereita jatkamaan hänen hommaa????
        Niin, onhan sarjamuhaajillakin kopiojansa.
        Mää uskon ettei kukaan tahalleen ole ilkeä tai muuta ärsyttävää, sanonta,Ei savua ilman tulta,
        voi väheksyä.
        Elä niin ettet provosoi rakkausasioissa ketään niin ei tule haavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma ettei "mätisäkillä" ole kavereita jatkamaan hänen hommaa????
        Niin, onhan sarjamuhaajillakin kopiojansa.
        Mää uskon ettei kukaan tahalleen ole ilkeä tai muuta ärsyttävää, sanonta,Ei savua ilman tulta,
        voi väheksyä.
        Elä niin ettet provosoi rakkausasioissa ketään niin ei tule haavereita.

        Kyseessä on mieleltään sai ras pe do fiili, siitä vaan jatkamaan samoja teitä, yhtään sen paremmin käy.


    • Anonyymi

      Mitkä ne kirjainet oli? Jos sinä niitä viljelet vailla totuutta, niin sinut kyllä löydetään.

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 K­­­u­u­­­m­­a­­­t­­­ ­­­t­­y­­t­ö­t­ ­o­d­­o­t­t­­a­­v­­­a­­­t­­­ ­s­­­i­­n­­­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18373485

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe