Korpela hyvä työpaikka

Anonyymi-ap

Uusia työntekijöitä etsitään hyvään työpaikkaan Korpelan voimaan.

15

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihimetyttää kö koko laitos on atk ajasa laskut tulee tietokonehella suorahan pankihin ja silti sielä on konttoris julemetusti tuota väkiä että mitä net sielä hommaa?

• Anonyymi

Tätä määki ihmettelen, reskontra on ostettu ja lisää apuja haetaan pelkkää taloutta hoitamaan. Eihän kunnillakaan ole tuon mittakaavan armeijaa hoitamassa yhden tai kahden ihmisen työtä.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 ­N­y­­­m­­f­­­o­­m­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Olisiko kuitenkin niin kiire kiusata ja aiheuttaa draamaa työpaikalla ettei ehdi tehdä töitä? Tai sitten alkaa uhrit loppumaan ja laitettu uutta matoa koukkuun

• Anonyymi

Taitavaa satiiria aloittajalta

• Anonyymi

Nykyinen Korpelan Voima on ihan hyvä työpaikka. Johtoa on nyt kahdesti uudistettu ja johtamisjärjestelmä kunnossa ja strategiaa on muotoiltu nykyiseen maailmantilanteeseen sopivaksi.
        Olkaamme ylpeä Korpelan Voimasta ja sen lahjoittamasta palvelukoknaisuudesta josta saame liki talkoo hinnalla edullista ja varmaa sähköä käyttöömme.
        Korpelan Voiman tuloskuntoisuus paranee yhä parempaan suoritukseen ja jakaa kunnille, asiakkaille ja isänmaalle hyvinvointia sekä turvallisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyinen Korpelan Voima on ihan hyvä työpaikka. Johtoa on nyt kahdesti uudistettu ja johtamisjärjestelmä kunnossa ja strategiaa on muotoiltu nykyiseen maailmantilanteeseen sopivaksi.
        Olkaamme ylpeä Korpelan Voimasta ja sen lahjoittamasta palvelukoknaisuudesta josta saame liki talkoo hinnalla edullista ja varmaa sähköä käyttöömme.
        Korpelan Voiman tuloskuntoisuus paranee yhä parempaan suoritukseen ja jakaa kunnille, asiakkaille ja isänmaalle hyvinvointia sekä turvallisuutta.

Voi tätä tyhmyyden määrää

• Anonyymi

Mutta niin totta!

• Anonyymi

Juuri näin ja taloudellinen tulos on kääntynyt voitollisesti.

• Anonyymi

Mites tämä?
        "Olkaamme ylpeä Korpelan Voimasta ja sen lahjoittamasta palvelukoknaisuudesta josta saame liki talkoo hinnalla edullista ja varmaa sähköä käyttöömme.
        Korpelan Voiman tuloskuntoisuus paranee yhä parempaan suoritukseen ja jakaa kunnille, asiakkaille ja isänmaalle hyvinvointia sekä turvallisuutta."
        Oletteko muistaneet lahjoittaa palvelukokonaisuutta ja jakaa hyvinvointia? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites tämä?
        "Olkaamme ylpeä Korpelan Voimasta ja sen lahjoittamasta palvelukoknaisuudesta josta saame liki talkoo hinnalla edullista ja varmaa sähköä käyttöömme.
        Korpelan Voiman tuloskuntoisuus paranee yhä parempaan suoritukseen ja jakaa kunnille, asiakkaille ja isänmaalle hyvinvointia sekä turvallisuutta."
        Oletteko muistaneet lahjoittaa palvelukokonaisuutta ja jakaa hyvinvointia? 😂

KV hallituksen viestintä on laittanut oikein ison vaihteen päälle, nyt jaetaan hyvinvointia ja turvallisuutta isänmaalle 🤣 hyvä esimerkki oli se Lohtajan tapaus. Samalla voidaan unohtaa hyvinvointialueet ja NATO, onhan meillä KV 🤣 Tässä lähihoitajan lausunnossa tiivistyy se mikä kunnallispolitiikassa on vialla: Viisaat ei lähde näihin hommiin ja tyhmät sitten luulee olevansa viisaita kun on päästetty päättämään

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Koululla jatkunutta jo useita vuosia, äiti ohjaa ja aina se oma lapsonen tulee töihin.
      Muilta tuskin edes kysytään.
      Kuulemma jos on rehtori ja lapsi vielä valtuutettu, ihan normi käytäntö.
      Liekkö eturistiriita, ja äippä vielä valittaa omista hakemuksistaa jos ei ole tullut valituksi, lisäksi vielä tekstaripalstalla paikallislehdessä mainostaa.
      Vain kannuksessa mahdollista

• Anonyymi

Pitäisikö sinne löytää joku joka osaa ja hallitsee hinnoittelun ja laskutuksen?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe