Uusia työntekijöitä etsitään hyvään työpaikkaan Korpelan voimaan.
Korpela hyvä työpaikka
15
795
Vastaukset
- Anonyymi
Ihimetyttää kö koko laitos on atk ajasa laskut tulee tietokonehella suorahan pankihin ja silti sielä on konttoris julemetusti tuota väkiä että mitä net sielä hommaa?
- Anonyymi
Tätä määki ihmettelen, reskontra on ostettu ja lisää apuja haetaan pelkkää taloutta hoitamaan. Eihän kunnillakaan ole tuon mittakaavan armeijaa hoitamassa yhden tai kahden ihmisen työtä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Olisiko kuitenkin niin kiire kiusata ja aiheuttaa draamaa työpaikalla ettei ehdi tehdä töitä? Tai sitten alkaa uhrit loppumaan ja laitettu uutta matoa koukkuun
- Anonyymi
Taitavaa satiiria aloittajalta
- Anonyymi
Nykyinen Korpelan Voima on ihan hyvä työpaikka. Johtoa on nyt kahdesti uudistettu ja johtamisjärjestelmä kunnossa ja strategiaa on muotoiltu nykyiseen maailmantilanteeseen sopivaksi.
Olkaamme ylpeä Korpelan Voimasta ja sen lahjoittamasta palvelukoknaisuudesta josta saame liki talkoo hinnalla edullista ja varmaa sähköä käyttöömme.
Korpelan Voiman tuloskuntoisuus paranee yhä parempaan suoritukseen ja jakaa kunnille, asiakkaille ja isänmaalle hyvinvointia sekä turvallisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyinen Korpelan Voima on ihan hyvä työpaikka. Johtoa on nyt kahdesti uudistettu ja johtamisjärjestelmä kunnossa ja strategiaa on muotoiltu nykyiseen maailmantilanteeseen sopivaksi.
Olkaamme ylpeä Korpelan Voimasta ja sen lahjoittamasta palvelukoknaisuudesta josta saame liki talkoo hinnalla edullista ja varmaa sähköä käyttöömme.
Korpelan Voiman tuloskuntoisuus paranee yhä parempaan suoritukseen ja jakaa kunnille, asiakkaille ja isänmaalle hyvinvointia sekä turvallisuutta.Voi tätä tyhmyyden määrää
- Anonyymi
Mutta niin totta!
- Anonyymi
Juuri näin ja taloudellinen tulos on kääntynyt voitollisesti.- Anonyymi
Mites tämä?
"Olkaamme ylpeä Korpelan Voimasta ja sen lahjoittamasta palvelukoknaisuudesta josta saame liki talkoo hinnalla edullista ja varmaa sähköä käyttöömme.
Korpelan Voiman tuloskuntoisuus paranee yhä parempaan suoritukseen ja jakaa kunnille, asiakkaille ja isänmaalle hyvinvointia sekä turvallisuutta."
Oletteko muistaneet lahjoittaa palvelukokonaisuutta ja jakaa hyvinvointia? 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites tämä?
"Olkaamme ylpeä Korpelan Voimasta ja sen lahjoittamasta palvelukoknaisuudesta josta saame liki talkoo hinnalla edullista ja varmaa sähköä käyttöömme.
Korpelan Voiman tuloskuntoisuus paranee yhä parempaan suoritukseen ja jakaa kunnille, asiakkaille ja isänmaalle hyvinvointia sekä turvallisuutta."
Oletteko muistaneet lahjoittaa palvelukokonaisuutta ja jakaa hyvinvointia? 😂KV hallituksen viestintä on laittanut oikein ison vaihteen päälle, nyt jaetaan hyvinvointia ja turvallisuutta isänmaalle 🤣 hyvä esimerkki oli se Lohtajan tapaus. Samalla voidaan unohtaa hyvinvointialueet ja NATO, onhan meillä KV 🤣 Tässä lähihoitajan lausunnossa tiivistyy se mikä kunnallispolitiikassa on vialla: Viisaat ei lähde näihin hommiin ja tyhmät sitten luulee olevansa viisaita kun on päästetty päättämään
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Koululla jatkunutta jo useita vuosia, äiti ohjaa ja aina se oma lapsonen tulee töihin.
Muilta tuskin edes kysytään.
Kuulemma jos on rehtori ja lapsi vielä valtuutettu, ihan normi käytäntö.
Liekkö eturistiriita, ja äippä vielä valittaa omista hakemuksistaa jos ei ole tullut valituksi, lisäksi vielä tekstaripalstalla paikallislehdessä mainostaa.
Vain kannuksessa mahdollista - Anonyymi
Pitäisikö sinne löytää joku joka osaa ja hallitsee hinnoittelun ja laskutuksen?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579