Missä vika?
- uusi tulppa, kipinä tulee
- uudet bensat
- kaasutin puhdistettu ja saa polttoainetta
- primeri toimii, bensaa tulee kaasarista kun pumppaa primeriä
- starttikaasullakaan ei lähde käyntiin
- öljyä on merkkivälin ylärajalla
Voiko olla vaan siitä kiinni että nyt -2 astetta lämmintä, että nämä ruohonleikkurit eivät vaan lähde kylmänä käyntiin. Taidan laittaa lämpöpuhaltimen puhaltamaan moottoria kohti ja kokeilla uudelleen.
ruohonleikkuri ei lähde käyntiin
20
419
Vastaukset
- Anonyymi
moottorin malli on briggs & stratton quantum 50, ei ole säädettävää kaasaria eikä säädettävää kaasua.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
sellaisen huomion tein juuri että kaasuttimen koho on hieman vinossa, mutta neula ja istukan kumi näyttävät olevan hyväkuntoisia. miksi se neula ei mene syvemmälle? turpoaako se kumi ajan myötä ja pitää neulaa liian korkealla?
- Anonyymi
Bensa turvottaa. Onko bensa tuoretta, kasteliko tulpan? Puristukset mitattu? Vähintään kuusi mielellään enemmän.
- Anonyymi
Miksi ruohonleikkuri pitäisi saada käyntiin 20.04.2024? Ainakin meillä täällä vielä 20 cm lunta ja tuskinpa nurmikko muuallakaan leikkuuta vielä kaipaa...
- Anonyymi
se pitää saada käyntiin nyt, että tietää sen toimivan kesällä. kesällä kun on muutakin tekemistä kun huoltaa ruohonleikkuria.
jotenkin ajattelisin kuitenkin että se vinossa oleva koho ei voi silti olla syynä. luulisi että lähtee starttikaasulla edes hetkeksi käyntiin, ja kun avasin kaasarin niin oli siellä kuitenkin polttoainetta sisällä- Anonyymi
Vinossa oleva koho voi kastella tulpan. Kyllä sekin kuntoon hyvä saada.
- Anonyymi
kyllä se tulppa hieman märkä oli mutta vaihdoin uuden tulpan ja ei lähtenyt silläkään käyntiin
- Anonyymi
Kuivasiko koneen samalla kuin vaihtoi tulpan?
- Anonyymi
miten sen koneen kuivaan?
- Anonyymi
Minkäs mallinen Briggsi tämä oikein on? Onko siinä kohoa ollenkaan, vaan kalvo kaasuttajan ja bensatankin välillä. Kalvo venyy vanhuuttaan eikä enää toimi alipaine-bensapumppuna. Omaani olen 28 vuoden aikana uusinut kalvon muistaakseni kaksi kertaa, muuta remonttitarvetta ei ole ilmaantunut.
- Anonyymi
Quantum 50 mainittu. Ei taida kalvosta parantua
- Anonyymi
Minulla oli venttiili jäänyt jumiin auki. Korjauksen jälkeen toimi.
- Anonyymi
Itse lämmitän ruohonleikkuria kesällä auringossa. Puolisen tuntia, ja kone lähtee käyntiin heti.
Bensaa minulla on muutama kanikka. Ne kun loppuvat, ostan sähköleikkurin. Husqvarna kahdella akulla leikkaa koko pihan. - Anonyymi
Minullakin jäi venttiili jumiin. Ei auttanut korjaus ja jäi auki lopullisesti. Leikkailen ruohoa täällä hullujen huoneella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin jäi venttiili jumiin. Ei auttanut korjaus ja jäi auki lopullisesti. Leikkailen ruohoa täällä hullujen huoneella.
Liian paksua öljyä !
Venttiili vika tulee kun öljy ei voitele ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian paksua öljyä !
Venttiili vika tulee kun öljy ei voitele !Venttiili läppävika, syy poistettu öljyn suodatin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venttiili läppävika, syy poistettu öljyn suodatin !
Läppäventttiili vika tulee öljystä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446