Ei se mitään

Anonyymi-ap

Ettei hän halua minua enkä kelpaa kenellekään.
Keksin muuta yhtä kivaa.

33

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Cool.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­­N­­y­m­­­f­o­­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kiva.

    • Anonyymi

      Eihän sellaiseen kannata tuhlata aikaa jota ei kiinnosta.
      Toivottavasti et sentään vuosia ole tuhlannut tuohon, vai oletko?

      • Anonyymi

        Bra.


      • Anonyymi

        En edes tiedä kiinnostaako sitä enkä ole parisuhderiippuvainen, joten elämäni ei mene hukkaan ilman suhdetta. Olen ilmeisesti hyvin eri ikäinen kuin sinä kun noin kirjoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes tiedä kiinnostaako sitä enkä ole parisuhderiippuvainen, joten elämäni ei mene hukkaan ilman suhdetta. Olen ilmeisesti hyvin eri ikäinen kuin sinä kun noin kirjoitat.

        Minkä ikäisiä sitten molemmat olette?


    • Anonyymi

      Trevlig.

    • Anonyymi

      Huippua😂

      • Anonyymi

        Ja Kivaa😂


    • Anonyymi

      Ensi yönä onni suosii rohkeaa mutta tyhmää.
      Kamerat kuvaa koko yön. Keh!, Keh, Keh.
      Joko nyt uskallatte päivällä käydä päiväkahveella... pikkuväki.

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin J miehen metästykseen 😉

      • Anonyymi

        Hän ei ole metsästettävissä, ainakaan tietääkseni!


      • Anonyymi

        Mä tiedän yhden J miehen,joka on helppo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole metsästettävissä, ainakaan tietääkseni!

        Ilmiselvästi selvää ottanut, sehän on normaalia toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän yhden J miehen,joka on helppo

        Onko sillä iso


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä iso

        Mikä pikkunakko siellä trollimieheltä taas kyselee?


      • Anonyymi

        Vastailetko tälle trollimiehelle siitä iänikuisesta potkuihis johtaneesta emävaleesta 🦄?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastailetko tälle trollimiehelle siitä iänikuisesta potkuihis johtaneesta emävaleesta 🦄?

        Mikä voimavara työyhteisölle ihminen joka sijoittaa puoli työmaata johonkin trollipalstalle, miten voi päästää menemään heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä voimavara työyhteisölle ihminen joka sijoittaa puoli työmaata johonkin trollipalstalle, miten voi päästää menemään heh

        Mitä kohtalon ivaa, että ihan radan molemmin puolin nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kohtalon ivaa, että ihan radan molemmin puolin nääs

        Ja molemmissa divisioonassa kaksi psykoottista pölöä joukkotyhmentämässä muita mm nalle-hehkupsykoosilla. Molempien yksiköiden
        pitäisi tuottaa faktapohjaista ja oikeasti hyödyllistä sekä relevanttia tietoa, mutta lastenseimeksi meni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja molemmissa divisioonassa kaksi psykoottista pölöä joukkotyhmentämässä muita mm nalle-hehkupsykoosilla. Molempien yksiköiden
        pitäisi tuottaa faktapohjaista ja oikeasti hyödyllistä sekä relevanttia tietoa, mutta lastenseimeksi meni

        Jos ei voi luottaa niin ylihöpistoon kuin toiseen kaupungin selkärankaan, niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei voi luottaa niin ylihöpistoon kuin toiseen kaupungin selkärankaan, niin

        haistelee netin aivopieruja siihen ei taida uusi rakennuskaan edes auttaa sori ny homeinen huset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haistelee netin aivopieruja siihen ei taida uusi rakennuskaan edes auttaa sori ny homeinen huset

        Eikö olekin helppo istua siellä yp:ssä, kun saa selvitettyä kuka kirjoittaa eikä pysty samaistumaan meihin, joilla ei ole mitään tietoa mistään. Valitettavasti havaitsen pientä ylimielisyyttä asenteestasi. Hyvä, jos olen väärässä.

        (sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olekin helppo istua siellä yp:ssä, kun saa selvitettyä kuka kirjoittaa eikä pysty samaistumaan meihin, joilla ei ole mitään tietoa mistään. Valitettavasti havaitsen pientä ylimielisyyttä asenteestasi. Hyvä, jos olen väärässä.

        (sivusta)

        Näin hyvinkö arvailut mätsää, oh då


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olekin helppo istua siellä yp:ssä, kun saa selvitettyä kuka kirjoittaa eikä pysty samaistumaan meihin, joilla ei ole mitään tietoa mistään. Valitettavasti havaitsen pientä ylimielisyyttä asenteestasi. Hyvä, jos olen väärässä.

        (sivusta)

        On on sojottaa kohti kattoa


    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi sun täytyy olla niin vaikea olis mukava olla sun kaveri mutta et pysty kun niin mustis olet

      • Anonyymi

        Äläpä höpötä aurinko nyt siellä☀️


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      Hej 🔞 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018373842le

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      Et kelpaakkaan kun olet niinnärsyttävä ja hankala persoona joka kerta turpa värkki alaspäin ja sihvalla maata nukkua mökötät ei jeesus sun hermoja

      • Anonyymi

        Olet aika kauan mies räyhännyt näissä joutavissa joikausaloituksissasi tätä samaa


    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe