Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuuluuko Lulun toimialaan

Anonyymi-ap

Julkisuudessa puhutaan, että mamut saavat ajokortteja jostakin tiskin alta ja katsastavat autonsa netin kautta. Olisi melkoinen turvallisuusriski liikenteessä. Valitettavasti tuoltahan se liikenteessä näyttää. Kuuluuko asia liikenneministeriön alaisuuteen vai kenellä mahtaa olla vastuu.

31

650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lulu on keskittänyt kaiken tarmonsa Turun tunnin juna -hankkeeseen. Ei sitä muu kiinnosta.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Avaaja on tuttu perziikki ja taasen kirjoittaa todellakin aivan perättömiä.

      • Anonyymi

        Asiallinen ja aiheellinen kysymys. Onko sinulla tarkempaa tietoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallinen ja aiheellinen kysymys. Onko sinulla tarkempaa tietoa

        Neetissä voi toki varata ajan katsastukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neetissä voi toki varata ajan katsastukseen

        Ennen ainakin sai rahalla leiman. Kai nykyäänkin saa. Onhan sitä ahneutta aina ollut ja tulee olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen ainakin sai rahalla leiman. Kai nykyäänkin saa. Onhan sitä ahneutta aina ollut ja tulee olemaan.

        Olisi hauska tietää, paljonko rahaa annetaan maahanmuuttajille? Ainakin uudet maastoautot ja muutenkin tuntuu että rahasta ei ole puutetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hauska tietää, paljonko rahaa annetaan maahanmuuttajille? Ainakin uudet maastoautot ja muutenkin tuntuu että rahasta ei ole puutetta.

        Annetaan uudet maastoautot. Hae äkkiä apua ja mene hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan uudet maastoautot. Hae äkkiä apua ja mene hoitoon.

        Kuuleman mukaan 2000 euroa/henkilö auton ostoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan uudet maastoautot. Hae äkkiä apua ja mene hoitoon.

        Huume- ja tai muuta rikollistienestiä, pääsääntöisesti huume ja "rehellinen" työ taksirenkinä. Niillä saa hankittua parempaakin peliä perseen alle.
        Hoitoon tuskin harvemman tarvitsee mennä, kun näkee omin silmin. Viimesen päälle muotikuteet kengistä alkaen, viimeisintä huutoa olevat älykännykät, kaupoista kassi tolkulla tavaraa, no näissä raha kiertää toivottavasti. Katso itse, huomaat eron suomalaisten ja muun maalaisten osalta ihan itsekin.
        Ei tarvi ihmetellä, ketkä on kynitty puhtaaksi viimeistä latia myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleman mukaan 2000 euroa/henkilö auton ostoon

        Kuule 50000 euroa niin mielesi on parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan uudet maastoautot. Hae äkkiä apua ja mene hoitoon.

        miksi minun pitää mennä hoitoon? Voit itse mennä jos on tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huume- ja tai muuta rikollistienestiä, pääsääntöisesti huume ja "rehellinen" työ taksirenkinä. Niillä saa hankittua parempaakin peliä perseen alle.
        Hoitoon tuskin harvemman tarvitsee mennä, kun näkee omin silmin. Viimesen päälle muotikuteet kengistä alkaen, viimeisintä huutoa olevat älykännykät, kaupoista kassi tolkulla tavaraa, no näissä raha kiertää toivottavasti. Katso itse, huomaat eron suomalaisten ja muun maalaisten osalta ihan itsekin.
        Ei tarvi ihmetellä, ketkä on kynitty puhtaaksi viimeistä latia myöten.

        Ja kaikki on pois suomalaisilta. Jotain on pahasti pielessä. Oma nuoriso jos tarvitsee apua annetaan kierrätyskeskukseen lahjakortti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi minun pitää mennä hoitoon? Voit itse mennä jos on tarvetta.

        Sairaudentunto puuttuu. Se on ihan tyypillistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hauska tietää, paljonko rahaa annetaan maahanmuuttajille? Ainakin uudet maastoautot ja muutenkin tuntuu että rahasta ei ole puutetta.

        Autot, talot, veneet ja lentokoneet lahjoitetaan. Saavat itse päättää, minkälaiset. Asuntoja saavat niin monta kuin haluavat, ja asuntojen omistajat häädetään. Mitään laskuja heidän ei tarvitse maksaa. Käyttörahaa annetaan neljä miljoonaa euroa kuukaudessa, ja tietysti verottomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaudentunto puuttuu. Se on ihan tyypillistä.

        on sinullakin ongelma ehkä se lääkäri voi ratkaista. Vai oletko lääkäri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi minun pitää mennä hoitoon? Voit itse mennä jos on tarvetta.

        Harhaisuus on uhka kaikille. Mene hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaudentunto puuttuu. Se on ihan tyypillistä.

        Ollut ehkä hoidossa ja laiminlyö hoitonsa sairaudentunnon puute eikä omatunto soi tekemisistään yötäpäivää kaikilla sivuilla työllistää ja purkaa kaiken kaikille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan uudet maastoautot. Hae äkkiä apua ja mene hoitoon.

        Jostain pitää rahaa tulla. Sinä voit mennä hoitoon. Minulla ei tarvetta ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaudentunto puuttuu. Se on ihan tyypillistä.

        No voi helvtti olet itse sairas.. ennen sanottiin se älähtää johon kalikka kolahtaa.. sinulle kolahti ja kovaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan uudet maastoautot. Hae äkkiä apua ja mene hoitoon.

        Kuka sanoi että annetaan maastoautot??Sinulla on huono lukutaito tai et halua ymmärtää.


    • Anonyymi

      Miksi se poistettiin kun kerroin että Lulu on sexy?

    • Anonyymi

      Pitkätukkaa hiertää maanisesti Lulun menestyminen ja suosio äänestäjien keskuudessa.

      Johtuuko oman poliitikon uran nolosta lopusta ja oikeuden päätöksistä? Onhan Iisun mahalasku vailla vertaa.

      • Anonyymi

        Eihän tätä Lulun aikana ole aloitettu, mutta uskon, että loppuu.


      • Anonyymi

        veti kyllä poliittisen uransa ja oman taloutensa todella hienosti kuonolleen ellei sitten Markun ohjaamia rahoja ole jemmassa patjan alla


    • Anonyymi

      Ei varmaan kannata uskoa kaikkeen mitä kuulee?

      • Anonyymi

        Perziikeille iso ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perziikeille iso ongelma.

        Perziikeillä on monia isoja ongelmia.


    • Anonyymi

      Kai ne ovat kotimaastaan lähtiessään omaisuutensa rahaksi muuttaneet, ei tänne köyhät tuu.
      Kai nyt inssiajossa kaikkien ajotaito tsekataan vai onko heillä jo ajokortit tullessaan?

    • Anonyymi

      Persu pääsi viestintäviraston puikkoihin niin ei mennyt aikaakaan kun Televerkot katosi ja ihmisten pitäisi hankkia uudet laitteet persun kaverin kaupasta.

      Itse olen mieluummin puhumatta. En ole tähänkään asti käyttänyt puhelinta kuin äärimmäisen pakon edestä kun sähkö posti ei ole käytettävissä.

      • Anonyymi

        Eikö ihminen ehdi julkisilla, jos ei käy työssäkään?


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe