Formula on käynyt taas erityisen tylsäksi

Anonyymi-ap

Ensin tylsyys johtui Michael Schumacherista seuraavaksi Lewis Hamilttonista ja nyt Max Verstappenista. Tehkää nyt sille jotain että autoissa on liian isoja eroja. On varmaan turhauttavaa olla hyvä kuski ja ehkä parempi kuin voittaja tallissa oleva kun autolla ei pääse kovempaa. Sillä ei yksinkertaisesti pysty voittamaan ellei joku keskeytä. Bottaksellekkin ihan sama vaikka lähtisi polkupyörällä kisaan auto ei ole kilpailukykyinen eikä voittokykyinen. Selostajatkin hehkuttaa maailmanmestaruuksia ja ilmeisesti odottaa että se paska auto kulkee yhtäkkiä kovempaa maailmanmestarin sitä ajaessa tai muistelevat jotain että hän voitti viime kaudella täällä ferrarilla ja katsotaan toistuuko sama nyt kun hän ajaa mossella. Ei toistu ei pysty. Kiinnostaisi tietää kuka on oikeasti paras kuski ja kiinnostaisi nähdä oikeaa kilpailua. Max on hyvä kuski siitä ei ole epäilystä mutta jollain toisella autolla hän ei voittaisi. Olisi taas hienoa nähdä joku alemman tallin kuski red bullilla.

3

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maalin kuivumisen seuraaminen on nykyään paljon mielenkiintoisempaa kuin F1-lähetykset.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pitäisi Waltterinkin hommata poika, Häkkisen poika ei taida olla kiinnostunut autourheilusta ollenkaan, Rosbergilla on kai ainakin yksi lapsi ja Salon poika ajaa kai jotain kilpasarjaa? Pitää olla varakkaat vanhemmat ja mielellään suhteita että pääsisi ykkösiin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      277
      2885
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe