Ensin tylsyys johtui Michael Schumacherista seuraavaksi Lewis Hamilttonista ja nyt Max Verstappenista. Tehkää nyt sille jotain että autoissa on liian isoja eroja. On varmaan turhauttavaa olla hyvä kuski ja ehkä parempi kuin voittaja tallissa oleva kun autolla ei pääse kovempaa. Sillä ei yksinkertaisesti pysty voittamaan ellei joku keskeytä. Bottaksellekkin ihan sama vaikka lähtisi polkupyörällä kisaan auto ei ole kilpailukykyinen eikä voittokykyinen. Selostajatkin hehkuttaa maailmanmestaruuksia ja ilmeisesti odottaa että se paska auto kulkee yhtäkkiä kovempaa maailmanmestarin sitä ajaessa tai muistelevat jotain että hän voitti viime kaudella täällä ferrarilla ja katsotaan toistuuko sama nyt kun hän ajaa mossella. Ei toistu ei pysty. Kiinnostaisi tietää kuka on oikeasti paras kuski ja kiinnostaisi nähdä oikeaa kilpailua. Max on hyvä kuski siitä ei ole epäilystä mutta jollain toisella autolla hän ei voittaisi. Olisi taas hienoa nähdä joku alemman tallin kuski red bullilla.
Formula on käynyt taas erityisen tylsäksi
Anonyymi-ap
3
341
Vastaukset
- Anonyymi
Maalin kuivumisen seuraaminen on nykyään paljon mielenkiintoisempaa kuin F1-lähetykset.
- Anonyymi
Kohta saa jännittää kun Robin menee Ferrarille.
https://www.is.fi/formula1/art-2000010361727.html- Anonyymi
Pitäisi Waltterinkin hommata poika, Häkkisen poika ei taida olla kiinnostunut autourheilusta ollenkaan, Rosbergilla on kai ainakin yksi lapsi ja Salon poika ajaa kai jotain kilpasarjaa? Pitää olla varakkaat vanhemmat ja mielellään suhteita että pääsisi ykkösiin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161