Eläkepäiviä on mukava viettää Välimeren rannalla

Anonyymi-ap

Jos ei hanki asuntoa ihan rannikolta eikä turistikohteista, saa niitä suhteellisen edullisesti ja vieläpä julkisten kulkuyhteyksien varrelta. Omaa autoa ei tarvita.

Julkiset ovat täällä lähes ilmaisia, ladattavalla matkakortilla joitakin kymmeniä senttejä/matka (esimerkkejä Malaga Metro 33 snt/matka, paikallisbussi 41snt/matka). Lisäksi Renfellä saa ainakin tämän vuoden matkustaa kokonaan ilmaiseksi keskipitkillä ja lyhyillä junalinjoilla, mm. Málaga-Fuengirola-linjalla.

Niin, ja lisäksi kun kiinteät asumiskustannukset jäävät alle tonniin vuodessa, voi kukin laskea, kuinka paljon jää käteen tuhlattavaksi +2000 euroa/kk-nettoeläkkeestä. Aikansa voi kuluttaa vaikka reissaamalla Eurooppaa ristiin rastiin.

Terveisin hyvinvoiva keva-eläkeläinen. Terveisiä sinne Euroopan persereikään.

8

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vihreät suunnittelee kansalaispalkkaa että kaikki työtävieroksuvat voisi muuttaa sinne. Kyllä olisi hulppeaa.
      Ongelma on vain se, että niiden pitää asua vuokralla, ja tietysti kaupunkien ydinkeskustassa. Eikö ihmisoikeusjärjestöt voisi auttaa siinä?

    • Anonyymi

      Paljonko matkat maksavat Dolmus bussilla?

    • Anonyymi

      Ei eläkeitä makseta ulkomaihin!

      • Anonyymi

        Työeläkkeet maksetaan ihan normaalisti vaikka asuu ulkomailla, ainakin EU-alueella. Ne voidaan maksaa myös ulkomaisen pankin tilille, ei tarvi edes suomalaista pankkitiliä.


    • Anonyymi

      Kela eläkkeet on jäissä, mutta Keva toimittaa eurot tilille.🌤️

    • Anonyymi

      Viikon päästä lähdetään koeasumaan eläkeläiskämppää 🏖☀️

    • Anonyymi

      Olisko ongelma se, että harva suomalainen sitten loppupeleissä osaa etsiä itselleen sellaisen sopivan, halvan asunnon. Itse ainakin jos yritän netistä etsiä, niin kyllä niillä hintaa on. Tarvittaisiin suomalaisille enemmän halpojen asuntojen välittäjiä.

      • Anonyymi

        Suomalaisille tarvittaisiin enemmän ihmisiä Espanjassa jotka puhuvat totta ja jotka puhuvat asiaa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe