Sofia Virran vierailu Huittisissa

Anonyymi-ap

Lauttakylä Lehti julkaisi artikkelin kun sofia saapui kummastelemaan Orpon hallituksen toimintaa. Koulutukseltaan sofia on saanut opetusta ratkaisu keskeisestä psykoterapiasta, uusperheiden neuvonnasta,on kasvatustieteiden maisteri . Omat parisuhdeasiat ovat retuperällä, ja saapuu kummastelemaan demokraattisesti valitun hallituksen toimintaa.Näillä vahäisllä valtuuksilla mitä sofialla on toimituksen syytä tarkastella kriittisemmin julkaijujaan.

18

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      Hej 😍 Mukava kokous aikuisille - https://de4.fun/?/fi018374017pj

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Lauttakylä-lehden, Satakunnan Kansa Länsi-Suomen ja muidenkin medioiden mukaan merkittävimmät ammatit nykyään ovat tiktokkaaja, sisällöntuottaja, vaikuttaja ja tubettaja sekä niiden variaatiot. Niiden nuoret haltijat kattavat kaiken inhimillisen tietämyksen.

      • Anonyymi

        Entäs jos joutuisivat ihan oikeisiin töihin? Vaikkapa konepajalle tai suurtalouskeittiöön tai maaseudulle peltohommiin, tai pesettämään vanhuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos joutuisivat ihan oikeisiin töihin? Vaikkapa konepajalle tai suurtalouskeittiöön tai maaseudulle peltohommiin, tai pesettämään vanhuksia?

        Listaa voisi jatkaa.....rakennustyöt, rekkahommat, siivoustyö, kaupan alan työt,....jne, jne.......


    • Anonyymi

      Onko Huittisissa viheliäisiä yhtäkään??Eikö ne ole tukien
      perusteella kuomutuottajia nykyisin??

      • Anonyymi

        Vai luomuja??


    • Anonyymi

      Tuleeko siitä uusi Sanna Marin?

      • Anonyymi

        No ei voi tulla. Sofia Virta on luotaantyöntävän vihainen joka ikinen sekunti.

        Sanna Marin oli pääministerin viran saadessaan 2019 myöskin auttamaton, totinen pökkelö. Hän kävi kuitenkin lukuisat kerrat puhe- ja esiintymiskursseilla. Kurssit toimivat. Sanna oppi ja osasi myös hymyillä TV-kameroille.

        Marinkin korotti välillä ääntään eduskunnassa, mutta harvoin. Sofia Virta on aina raivokkaan vihainen fanaatikko, kun hän esittää mitä tahansa asiaansa, vaikka A-studiossa.


      • Anonyymi

        Komeemman näköinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei voi tulla. Sofia Virta on luotaantyöntävän vihainen joka ikinen sekunti.

        Sanna Marin oli pääministerin viran saadessaan 2019 myöskin auttamaton, totinen pökkelö. Hän kävi kuitenkin lukuisat kerrat puhe- ja esiintymiskursseilla. Kurssit toimivat. Sanna oppi ja osasi myös hymyillä TV-kameroille.

        Marinkin korotti välillä ääntään eduskunnassa, mutta harvoin. Sofia Virta on aina raivokkaan vihainen fanaatikko, kun hän esittää mitä tahansa asiaansa, vaikka A-studiossa.

        Samaan taksikyytiin olisi sopinut Sofian kanssa myös Li Andersson ihmettelemään ja surkuttelemaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei voi tulla. Sofia Virta on luotaantyöntävän vihainen joka ikinen sekunti.

        Sanna Marin oli pääministerin viran saadessaan 2019 myöskin auttamaton, totinen pökkelö. Hän kävi kuitenkin lukuisat kerrat puhe- ja esiintymiskursseilla. Kurssit toimivat. Sanna oppi ja osasi myös hymyillä TV-kameroille.

        Marinkin korotti välillä ääntään eduskunnassa, mutta harvoin. Sofia Virta on aina raivokkaan vihainen fanaatikko, kun hän esittää mitä tahansa asiaansa, vaikka A-studiossa.

        Sillä on selvästi adhd.


    • Virtaa kuunnellessa ja katsoessa tulee aina mieleen että lopultakin meillä on poliitikko jonka johdosta ei tule minkäänlaista myörähäpeän tunnetta. Kun osaamisensa ja ymmärryksensä on noin olematonta niin ei kykene edes harmistumaan tuon paasauksista. Kertoo kyllä juuri näiden marginaaliryhmien tyylistä, kova huuto ja mekkala ovat ainoat voimat jotka niitä kannattelevat. Virroillako on aina ollut oikeimassa se joka koviten huutaa ja mielellään muiden päälle?

    • Anonyymi

      Kesällä tulee vuosi Sofian puheenjohtajuutta täyteen. Ensi kesäksi ei ole ohjelmassa puheenjoihtajan valintaa, joten saattaa säilyttää paikkansa vielä.

      Kesällä 2025 tulee kiukkunaamaiselle ja huutavalla äänellä puhuvalle paasaaja-Sofialle kuitenkin noutaja.

      • Anonyymi

        Sofia tuli meuhkaamaan ja Orpon hallitusta moittimaan, mutta ei uskaltanut puuttua kaupunkimme pyrökratiaan pelossa , että olisi kahvit jäänyt saamatta .


    • Anonyymi

      "Sofia tuli meuhkaamaan ja Orpon hallitusta moittimaan, "

      Todellisuudessa tuo vihreiden kovaääninen meuhkaaja on taustalla pieni, pelokas pissa-liisa.
      Koulutukseksi on Sofialle merkitty psykoterapeutti. Silti itse on noin vauhkosilmäisen, huutavan psykopaatin näköinen koko ajan.

      • Anonyymi

        Ei ole psykoterapeutti , on ollut ratkaisukeskeisessä psykoterapiakoulutuksessa. uusperheneuvoja opettaja. Tässä tapauksessa koulutus ei ole onnistunut toiveiden ja tavotteiden mukaisesti..


      • Aikoinaan suuri osa sairaanhoitajiksi psykiatriselle puolelle reputti pääsykokeissa juurikin oman orastavan mielensairauden johdosta. Selitys tuohon on että tunnistavat alitajoisesti ongelmansa mutta sairas mielihan aina vääntää asiat niin että kaikki muut ovat hulluja ympärillä. Sama ilmiö ihmisillä jotak kokoajan, kaikkialla ja kaikkien kanssa riitautuvat koska kaikki muut ovat kuspäitä.
        Saattaa olla että sofian koulutus on juurikin johtuvaa omista ongelmista, onhan hän puolisokseenkin valinnut jokseenkin epävakaan henkilön, kentien täydentämään omia ongelmiaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe