Sofia Virran vierailu Huittisissa

Anonyymi-ap

Lauttakylä Lehti julkaisi artikkelin kun sofia saapui kummastelemaan Orpon hallituksen toimintaa. Koulutukseltaan sofia on saanut opetusta ratkaisu keskeisestä psykoterapiasta, uusperheiden neuvonnasta,on kasvatustieteiden maisteri . Omat parisuhdeasiat ovat retuperällä, ja saapuu kummastelemaan demokraattisesti valitun hallituksen toimintaa.Näillä vahäisllä valtuuksilla mitä sofialla on toimituksen syytä tarkastella kriittisemmin julkaijujaan.

18

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      Hej 😍 Mukava kokous aikuisille - https://de4.fun/?/fi018374017pj

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Lauttakylä-lehden, Satakunnan Kansa Länsi-Suomen ja muidenkin medioiden mukaan merkittävimmät ammatit nykyään ovat tiktokkaaja, sisällöntuottaja, vaikuttaja ja tubettaja sekä niiden variaatiot. Niiden nuoret haltijat kattavat kaiken inhimillisen tietämyksen.

      • Anonyymi

        Entäs jos joutuisivat ihan oikeisiin töihin? Vaikkapa konepajalle tai suurtalouskeittiöön tai maaseudulle peltohommiin, tai pesettämään vanhuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos joutuisivat ihan oikeisiin töihin? Vaikkapa konepajalle tai suurtalouskeittiöön tai maaseudulle peltohommiin, tai pesettämään vanhuksia?

        Listaa voisi jatkaa.....rakennustyöt, rekkahommat, siivoustyö, kaupan alan työt,....jne, jne.......


    • Anonyymi

      Onko Huittisissa viheliäisiä yhtäkään??Eikö ne ole tukien
      perusteella kuomutuottajia nykyisin??

      • Anonyymi

        Vai luomuja??


    • Anonyymi

      Tuleeko siitä uusi Sanna Marin?

      • Anonyymi

        No ei voi tulla. Sofia Virta on luotaantyöntävän vihainen joka ikinen sekunti.

        Sanna Marin oli pääministerin viran saadessaan 2019 myöskin auttamaton, totinen pökkelö. Hän kävi kuitenkin lukuisat kerrat puhe- ja esiintymiskursseilla. Kurssit toimivat. Sanna oppi ja osasi myös hymyillä TV-kameroille.

        Marinkin korotti välillä ääntään eduskunnassa, mutta harvoin. Sofia Virta on aina raivokkaan vihainen fanaatikko, kun hän esittää mitä tahansa asiaansa, vaikka A-studiossa.


      • Anonyymi

        Komeemman näköinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei voi tulla. Sofia Virta on luotaantyöntävän vihainen joka ikinen sekunti.

        Sanna Marin oli pääministerin viran saadessaan 2019 myöskin auttamaton, totinen pökkelö. Hän kävi kuitenkin lukuisat kerrat puhe- ja esiintymiskursseilla. Kurssit toimivat. Sanna oppi ja osasi myös hymyillä TV-kameroille.

        Marinkin korotti välillä ääntään eduskunnassa, mutta harvoin. Sofia Virta on aina raivokkaan vihainen fanaatikko, kun hän esittää mitä tahansa asiaansa, vaikka A-studiossa.

        Samaan taksikyytiin olisi sopinut Sofian kanssa myös Li Andersson ihmettelemään ja surkuttelemaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei voi tulla. Sofia Virta on luotaantyöntävän vihainen joka ikinen sekunti.

        Sanna Marin oli pääministerin viran saadessaan 2019 myöskin auttamaton, totinen pökkelö. Hän kävi kuitenkin lukuisat kerrat puhe- ja esiintymiskursseilla. Kurssit toimivat. Sanna oppi ja osasi myös hymyillä TV-kameroille.

        Marinkin korotti välillä ääntään eduskunnassa, mutta harvoin. Sofia Virta on aina raivokkaan vihainen fanaatikko, kun hän esittää mitä tahansa asiaansa, vaikka A-studiossa.

        Sillä on selvästi adhd.


    • Virtaa kuunnellessa ja katsoessa tulee aina mieleen että lopultakin meillä on poliitikko jonka johdosta ei tule minkäänlaista myörähäpeän tunnetta. Kun osaamisensa ja ymmärryksensä on noin olematonta niin ei kykene edes harmistumaan tuon paasauksista. Kertoo kyllä juuri näiden marginaaliryhmien tyylistä, kova huuto ja mekkala ovat ainoat voimat jotka niitä kannattelevat. Virroillako on aina ollut oikeimassa se joka koviten huutaa ja mielellään muiden päälle?

    • Anonyymi

      Kesällä tulee vuosi Sofian puheenjohtajuutta täyteen. Ensi kesäksi ei ole ohjelmassa puheenjoihtajan valintaa, joten saattaa säilyttää paikkansa vielä.

      Kesällä 2025 tulee kiukkunaamaiselle ja huutavalla äänellä puhuvalle paasaaja-Sofialle kuitenkin noutaja.

      • Anonyymi

        Sofia tuli meuhkaamaan ja Orpon hallitusta moittimaan, mutta ei uskaltanut puuttua kaupunkimme pyrökratiaan pelossa , että olisi kahvit jäänyt saamatta .


    • Anonyymi

      "Sofia tuli meuhkaamaan ja Orpon hallitusta moittimaan, "

      Todellisuudessa tuo vihreiden kovaääninen meuhkaaja on taustalla pieni, pelokas pissa-liisa.
      Koulutukseksi on Sofialle merkitty psykoterapeutti. Silti itse on noin vauhkosilmäisen, huutavan psykopaatin näköinen koko ajan.

      • Anonyymi

        Ei ole psykoterapeutti , on ollut ratkaisukeskeisessä psykoterapiakoulutuksessa. uusperheneuvoja opettaja. Tässä tapauksessa koulutus ei ole onnistunut toiveiden ja tavotteiden mukaisesti..


      • Aikoinaan suuri osa sairaanhoitajiksi psykiatriselle puolelle reputti pääsykokeissa juurikin oman orastavan mielensairauden johdosta. Selitys tuohon on että tunnistavat alitajoisesti ongelmansa mutta sairas mielihan aina vääntää asiat niin että kaikki muut ovat hulluja ympärillä. Sama ilmiö ihmisillä jotak kokoajan, kaikkialla ja kaikkien kanssa riitautuvat koska kaikki muut ovat kuspäitä.
        Saattaa olla että sofian koulutus on juurikin johtuvaa omista ongelmista, onhan hän puolisokseenkin valinnut jokseenkin epävakaan henkilön, kentien täydentämään omia ongelmiaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe