Paaneelien alle ja likaavat ja mekuuvat katolla.
Naapurin paneelien alla on puluyhdyskunta
Kuinka yleistä on että pulut ja barikset tekee oesönsä kallistettujen
6
157
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin ylöistu on jotn havaisti on oikerah!
- Anonyymi
Hyvin yleistä. Siksi rakennukset pitääkin purkaa ja ihmisten muuttaa pois alueelta.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Voitteko keskustella asialliseti kanssani
Shalima Umayma - Anonyymi
Kyllähän tuo todella yleistä on ja siis varsinkin juuri kevätaikaan, kun muutkin linnut alkavat saapua etelänmialta. Siinä sitten varsinkin muuttopulut pahimpia, koska silloin kun ne valmistelee oesönsä vinoon, se on suoraan bariksilta pois. Olen yleenäa kuitenkin ruokkinut bariksia ja näyttävät tykkäävän pähkinöistä. Kerran menin kiikareden kanssa tutkimaan niitä ja siinä aivan baristen lähellä huomasin, että ne olikin väärinpäin ja mietin, että baris on aika fiksu lintu ja että kumpihan siinä tilanteessa oli bongaamassa ketäkin baris minua vai minä barista. Työskentelen kahvilassa baristana.
- Anonyymi
Näin alkuun kysynkin
Unohditko kertoa että kauppiaat rikastuuäkauppiaat on kokoomuslaisa ahneita jotka ei tingi voitoistaan vaikka kansakunta on hädässä ja Euroopassa sota
Saavat vielä yriyystuetkin jonka duunarit maksaa ruuastanne
Lisää kokoomuspolitikaa äänestäkää köyhät kokoomusta saatte vielä lisää maksaa
Kansa haluu kokoomuspolitikaa mutta valitaa kun pitää maksaa kaikesta enmään mutta juuri kauppiaiden kohotus on kokoomus politiikkaa päättämään mitä haluatte työläiset
Äänestä sdp - Anonyymi
Ei ole kikenusta bariksista, mutta barakka ja biherbarpunen olivat tehneet pesönsä penaalien päölle
Paimepedurilla putosibat alas
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569