Huom! Outokumpulaiset ja Polvijärveläiset auton omistajat

Anonyymi-ap

Annan rahan arvoisen neuvon. Tarkastakaa Varaosien hinta esim Motonetin tai muiden vastaavien liikkeiden verkkosivuilta, ennen kuin menette viemään rahanne paikalliseen varaosaliikkeeseen. Hinnoittelu on aivan järkyttävää mitä ne muualla todellisuudessa maksaa.
Nim. Ryöstetty

30

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juurikin näin. Tilaan osat moottorisahoihin, autoon, traktoreihin netistä.. Mm. autonrenkaat saa Virosta, Latviasta tai Liettuasta halvimmalla, ovat mustat ja pyöreät ja kestävät saman minkä puolet kalliimmat kivijalkaliikkeen renkaat.

      En ole okun varaosan ovea avannut aikoihin, enkä avaa kun Joensuuhun ei matkaa kuin noin 50 km. jolloin saan kiireelliset osatarpeet sieltä.

    • Anonyymi

      Höps,polvijärvellä ainakin parasta palvelua ja hinnatkin sopivat. Turhaa rahattomat kitisee

      • Anonyymi

        Samalla tavalla ne ryöstää Polvijärvellä kuin Outokummussakin.


    • Anonyymi

      Kyllähän motonetis saa halvalla mutta yleensä väärät osat saa mukaansa. Ottakaa malli mukaan jos kerran sieltä käytte.mites sit ulkomailta tilatut eipä niin helppoo ookkaan palautus aina ja aikaa menee siihenkin ennenkun saa uuden osan...

    • Anonyymi

      Harvoin Outokummussakaan saa käypäiset osat.
      Usein tulee väärää tavaraa

    • Anonyymi

      Suomen kallein varaosa liike kyseessä

    • Anonyymi

      Huomattu on täälläkin.

    • Anonyymi

      Tulipahan tämä asia todeksi itsellekkin , kun kävin eilen ryöstettävänä kyseisessä putiikissa.
      Ps. Viimeisen kerran

    • Anonyymi

      Joensuun reissu kannattaa kun tarvitset osia autoon tai pienkoneisiin.

    • Anonyymi

      Joensuusta ostan kaiken tarpeellisen autoihin ja pienkoneisiin.

      2 vanhaa autoromua on, toinen vie aina osakaupoille, korjaan itse kulkineeni joten edulliset osat ovat elinehto.
      Samalla keikalla kannattaa käydä ruokakauppojen tarjoukset ostamassa, näin bensarahat säästyy helposti ja keikka kannattaa.
      Lidl on edullisin ja niitä on Joensuussa kaksi, Prismasta saa kaiken...

    • Anonyymi

      Jos niillä on varaosat kalliita , mutta korjaamon hinnoittelu on jotain aivan käsittämätöntä.
      Nim.Oppirahat maksanut Pösön omistaja

      • Anonyymi

        Paljonko on korjaamon tuntihinnat Outokummussa. Joensuussa keikkuu hinnat 60 - 90 € tunti riippuen paikasta.
        Asun Joensuussa ja mulla kaveri korjaa pimeänä autoa 20 eurolla tunti, sopuhinta ammattimiehen työstä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko on korjaamon tuntihinnat Outokummussa. Joensuussa keikkuu hinnat 60 - 90 € tunti riippuen paikasta.
        Asun Joensuussa ja mulla kaveri korjaa pimeänä autoa 20 eurolla tunti, sopuhinta ammattimiehen työstä...

        Okussa on tuntihinnat 7 euron tienoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okussa on tuntihinnat 7 euron tienoissa

        Viitosella tunti pääsee kun jututtaa tuttuu seppää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viitosella tunti pääsee kun jututtaa tuttuu seppää

        Anttille vien auton niin annan kotilopuita palkaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anttille vien auton niin annan kotilopuita palkaksi.

        Mie korjoon ilimasiks, pistäkkee paremmax jos pystyttä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie korjoon ilimasiks, pistäkkee paremmax jos pystyttä..

        Kakkukahvit tarjoon,eikä maksa mittään..


    • Anonyymi

      Voi voi kun kysyin osan hintaa. Joensuu kutsui

      • Anonyymi

        Minä en enää edes kysele hintaa, suksin suoraan Joensuuhun josta löytyy yleisimmät osat heti mukaan, okun ja poltsin liikkeissä näin on harvoin. Tilataan ja helvetin kallis osa viipyy vuorokauden tai pari matkalla..

        Koneosa on samaa sarjaa, kyselin nestekaasu tohon hintaa ja moninkertainen hinta Joensuun hintoihin oli.
        Miksi vähät erikoisliikkeet jotka vielä ovat paikkakunnalla repivät huippuhintoja ? Järkevämpää olisi myydä kilpailukykyiseen hintaan, asiakkaat kantaisivat rahansa silloin paikkakunnan hyväksi.

        Uskoakseni ruokakaupat menettävät myös rahaa jos asiakas käy autonosan Joensuusta. Lidlissä ja Prismassa, sittarissa käyn itse perusostokset samalla keikalla, korkeintaan "hiivaa" ostan okun liikkeistä...


    • Anonyymi

      Minä kannnatan paikallista okussa ja oon saanu hyvää palvelua kymmeniä vuosia ,korjaamo taksat on kohtuullisia. Palvelut ei muuten säily, jos palveluja ei käytä.persaukisten valitusta kun raja on kiinni.

      • Anonyymi

        Mitä palvelua saa
        Toinen veljeksistä huutaa koko ajan kun hermot kireellä.
        Työn vastaanotto on rotantappo kengän hoivissa joka ei ymmärrä autoista mitään.
        Toinen korjaamo on kuin purkaamo joten Jns kutsuu


      • Anonyymi

        Rahaa voi sijoittaa järkevämmin kuin kuolevan paikkakunnan ylihinnoittelevien liikkeiden tukemiseen, itse käytän säästyvät rahat ulkomaanmatkaan.

        Okun palvelut ovat niin rankasti ylihinnoiteltuja ettei niitä yksinkertaisesti kannata käyttää. Vähintään kerran viikossa kannattaa Joensuu keikka tehdä saa kaikkea edullisesti ja valikoimissa on mistä valita. Liikkeitä on joka alalla paljon ja hintakilpailu polkee hinnat kukkarolle sopivaksi.

        Okun ongelma on kilpailun puute, esim. Varaosa saa määrätä hintansa ja kansa maksaa tai käy Joensuusta edullisemmin ja samalla ruokatarjoukset ym.. Säästöä jää autokulujen jälkeen varmasti useita kymppejä ellei jopa satasia..


    • Anonyymi

      Hyvät varaosat maksaa, huonot on halvempia , moni ei ymmärrä varaosista muuta kuin hinnan. Pittää mennä sinne missä saa muutaman sentin halvemmalla tavarat , jos ei rahaa.

    • Anonyymi

      Heidän kalliit osat ovat samoja kuin oikeissa liikkeissäkin

    • Anonyymi

      Helpoin ja järkevin keino on muuttaa Joensuuhun tai Kuopioon, minne tahansa muualle. Palveluja löytyy paljon isommilla paikkakunnilla ja hintakilpailu pitää hinnat kurissa.

      Outokummussa toki on palvelevia erikoisliikkeitä mutta useimmat niistä hinnoittelee itsensä liian kalliiksi. Itse tilaan paljon tavaraa maailmalta, vertailen hintoja enkä näin ostele erikoisliikkeistä juuri mitään.
      Joensuu myös lähellä josta harvakseltaan kiireellisemmät hankinnat noudan.

      Ellei työpaikkaa olisi muuttaisin Joensuuhun. Mahdollista toki työssäkäynti Joensuustakin, auto on välttämättömyys okussakin asuessa joten harkinnassa sekin vaihtoehto.
      Kunnon palvelujen äärellä olisi mukava olla ja elää..

    • Anonyymi

      Työ persaukiset haukutta meitä päteviä auton korjaajia. Rahamiehet ei hauku, siinä se pienehkö ero.

      • Anonyymi

        Ylihintainen vitsi se vasta naurattaa


      • Anonyymi

        Löytyykö okussa rahamiehiä ? En ole törmännyt muihin kuin reikäpäisiin tyhjätaskuihin..


    • Anonyymi

      Rahamiehet ja naisetkin käyvät Joensuussa samalla ostoksilla ja saavat asiantuntevaa autohuoltoa nopeasti. Olen nähnyt meitä Outokumpulaisia paljon tuolla Motonetin korjaamolla ja muuallakin he käyvät.

      • Anonyymi

        Rahahenkilöillä on varaa mennä Joensuuhun, köyhät vinkuvat kalliiden okun palvelujen äärellä kateellisena..


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe