Jos ei muusta riitaa synny

Anonyymi-ap

Niin täällä voi riidellä emojista. Jonkun mielestä niitä ei saa käyttää. Jiykut yaas ovat omineet niutä itselleen niin että muut eivät saisi käyttää. Tähån alle voi kirjoittaa varatut emojiyhdistelmät. 😊

49

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä on pelkkiä mt potilaita / kiusaajia suurin osa

      • Anonyymi

        Totta. Tämä palsta on Suomen suurin mt-puolen terapiakeskus ja avohoitola. Kyllä huomaa, että mielenterveyspalveluista on jo aiemmin leikattu.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      ❤️💝🤗😢🫣🌌😊👩

    • Anonyymi

      🤤🥹😌🤝🌝😞🫂♥️🐈‍⬛🤔☝️🌤️💤🐎😊⛱️☀️🫣🙄🙂✍️🤗👍.

      *Ironinen silmänisku"

    • Ja se kun niitä käyttää niin, että tarkottaa sitä mitä ne ei tarkoita.

    • Anonyymi

      En ole kieltänyt niitä käyttämästä. En itse käytä. Osaan ilmaista tunteita ja ajatuksia sanoin. Emojit tunteen välittäjinä johtavat harhaan ja sitä paitsi mielestäni enemmän nuorisojuttuja. Sopivat lapsille ja lapsenmielisille. Tietyssä ryhmässä niitä kyllä käytän, koska olisi vaikea selittää yhtäkkiä muuttunut tyyli. Vähän sielläkin, mutta jonkun verran. Siis täyttäkää maailma emojeista minun puolestani.

    • Olen ikinuori ja käytän mitä emojia haluan. 🐺🌞

      • Anonyymi

        😂 jee


      • Anonyymi

        Voisit aamulla lähteä lääkäriin.


    • Anonyymi

      Miten noita emoja saa laitettua?

      • Anonyymi

        Koneella? 🐁 kakkosella naps ja sieltä..


      • Anonyymi

        Kun klikkaa tyhjällä kohtaa hiiren oikeanpuoleista nappulaa, niin näkyviin tulee lista, jonka ylimpänä lukee emoji. Kun sen valitsee, niin näkyviin tulee emojeita, joista voi klikkaamalla valita sopivan.

        Kännykällä kirjoitellessa voi valita mustavalkoisen pallonaaman, jonka alta tulee näkyviin emojeita, joista voi valita sopivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koneella? 🐁 kakkosella naps ja sieltä..

        Ohjeet pitää olla yksinkertaiset. Palstalla jotkut voivat käsittää kakkosen ihan joksikin muuksi.


    • Anonyymi

      Jotkut käyttää samoja emojia kuin on laittaneet esim.faceen seinälleen.Tietty voi olla toisena esiintyvä stalkkeri antaen toisten ymmärtää et joo se on se kun sen tunnisteelliser emojit on.Esimerkiksi tehdä ihmisiä mustasukkaiseksi täällä.Sairastahan se on.Sadismia.

      • Anonyymi

        Stalkkerin nappaamat emojit on kyllä huomattu.
        Olen huomannut myös jos hakerootu puhelin lähettää viestiä kaverilleen näkyy se täällä emojilla varustettuna, eli ehkä sekin on stalkkerin tekosia.
        Siitä olen huomannut et joillakin on sutinaa säännöllisesti ollut IRL. Kun tänne tulee klo tarkkaan rutiinityyppien jutut stalkkerit hakkerin ansiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkerin nappaamat emojit on kyllä huomattu.
        Olen huomannut myös jos hakerootu puhelin lähettää viestiä kaverilleen näkyy se täällä emojilla varustettuna, eli ehkä sekin on stalkkerin tekosia.
        Siitä olen huomannut et joillakin on sutinaa säännöllisesti ollut IRL. Kun tänne tulee klo tarkkaan rutiinityyppien jutut stalkkerit hakkerin ansiosta.

        Kerrohan nyt vähän enempi tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkerin nappaamat emojit on kyllä huomattu.
        Olen huomannut myös jos hakerootu puhelin lähettää viestiä kaverilleen näkyy se täällä emojilla varustettuna, eli ehkä sekin on stalkkerin tekosia.
        Siitä olen huomannut et joillakin on sutinaa säännöllisesti ollut IRL. Kun tänne tulee klo tarkkaan rutiinityyppien jutut stalkkerit hakkerin ansiosta.

        Mistähän sä voit tietää jos joku lähettää viestiä kaverilleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän sä voit tietää jos joku lähettää viestiä kaverilleen?

        No kun se on mun kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun se on mun kaveri.

        Ahaa okeii ku mietin vaa miten omia viestejä tai muokattuina tänne ilmestyy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa okeii ku mietin vaa miten omia viestejä tai muokattuina tänne ilmestyy..

        No, sitähän minä just tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sitähän minä just tarkoitin.

        No miten sä mun asiasta puhut kun en tiiä kuka oot edes 🤔 keitähän sä ja mä ollaan?


    • Anonyymi

      😅🤭😊😃☺️👍👌🤗

    • Anonyymi

      Nämä on minun emojit: 🥺🥹

      • Anonyymi

        🤗🤗🤗


    • Anonyymi

      Et sää sitä naista saa vielä kesälläkään.

      • Anonyymi

        Olen kyllä hetero!


    • Anonyymi

      😁🤭❤️‍🔥🥹🫂💕🥺🫨🥲🫠😩

      • Anonyymi

        Onpas joo outoa en nää kaikkia noita puhelimella.
        Mut joo, 🤗💕🥲💔😪🖤😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas joo outoa en nää kaikkia noita puhelimella.
        Mut joo, 🤗💕🥲💔😪🖤😢

        Joojep


    • Anonyymi

      Jotkut emojit on ivallisia jossain yhteydessä. Ihan sama kuin haistattaisit vtut toiselle.

    • Anonyymi

      Tätä minäkin totisesti ihmettelen. Törkyä saa olla mielin määrin mutta jostain yksittäisestä emojista pomppaa oma kommentti veke.

      • Anonyymi

        Täh? Mitä pomppaa oma kommentti veke?


    • Turha niitä on tänne laittaa kun joku on niitä jo varastellut ja matkinut ja sellasta..
      Eipä niillä enää kyllä merkitystäkään ole kun kaikki on ohi. 🙏🏻✍🏻

      Hauskinta kyllä oli että ihan yksittäisiäkin kielletään käyttämästä,
      tai ei kielletä mut jos käyttää yhtä emojia niin sanotaan että esittää toista.
      Tai ihmetellään et miks just se..

      No on toki niitäkin ollut jotka tosiaan esitti kiusan takia toista . .
      Oli varmaan niin vtun hienoo että sai sillä jotain välejä rikki.

      💕👩🏻‍🦰🦊💔🌬🧊🖤🪦

      • Anonyymi

        Mitä toi jääkuutio tarkoittaa?


      • Noo pakkasrouva puhalsi ja jäädytti ja teki 🖤 ja sellast kuin nii? 🌬🧊🦊🤗🪦


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      🔥 lieska on varmin 🙄🤭🤪

      • Anonyymi

        💧 vesi on varmempi 🤣😅


      • Anonyymi

        Ja kirves🪓🪓🪓🪓🪓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kirves🪓🪓🪓🪓🪓

        Menettää sormensa jos ei muuta, kuin vaan puuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menettää sormensa jos ei muuta, kuin vaan puuta.

        🌲🌲🪵🪵


    • Anonyymi

      Kyllä muustakin saa helposti riidan aikaiseksi!

      • Anonyymi

        Aloittaja on niin yksinkertainen olio, ettei osaa riidellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on niin yksinkertainen olio, ettei osaa riidellä.

        Oikein mukavaa iltaa aloittajalle. Ei tarvitse riidellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein mukavaa iltaa aloittajalle. Ei tarvitse riidellä.

        Kiitos! Maailma olisi mukavampi jos asiat selviäisivät keskustelemalla ilman riitoja.


    • Anonyymi

      Onko emojiot ikäviä?

      • Anonyymi

        Aloittajan mielestä ne ovat mukavia. Aloituksenkin löytää helposti kun siinä on joku emoji edessä. Tein tuon aloituksen kun jossakin ketjussa keskusteltiin siitä kuka oli ekaksi ominut jonkun emojin.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe