Tuli uudistus lakiin,että opiskelu Lukiossa ja ammattikoulussa on ilmaista sen vuoden loppuun,kun täyttää 18 vuotta. Ei enää opiskelujen loppuun. Nyt uskotaan,että kunnat tulee apuun. Lieksan kohdalla en usko. Kaupungille on tärkeämpää saada mamut ruokituksi.
Koulu uudistus
8
255
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupunki ei välitä nuorista pääasia on paskaputkipisnekset
- Anonyymi
Ja Kolin tuhoaminen lopullisesti. Nyt kun rakennetaan Kolin rinteille niin kansallismaisema on menetetty lopullisesti ja Lieksan kaupungin hulluus näkyy kauas
- Anonyymi
Kelvottomat valtuutetut syy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelvottomat valtuutetut syy!
Valtuutettujen yleissivistys olisi mielestäni ensiarvoisen tärkeää jo pelkän Lieksan maineen vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtuutettujen yleissivistys olisi mielestäni ensiarvoisen tärkeää jo pelkän Lieksan maineen vuoksi.
Valtuutetuksi pääsee ilman peruskoulun päästötodistusta.
Kyllä on hölmö uudistus!
- Anonyymi
Jää enemmän rahaa hillotolppa virkamiehille.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18374526
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247