Oikeudesta tuli muutama satanen sakkoa ja maine sen kuin vaan kasvoi. Nyt ovat paikallisia julkkiksia ja suuria sankareita aina kun menevät St1:selle.
Luvian kirkkopuiston salaiset metsurit
Anonyymi-ap
6
665
Vastaukset
- Anonyymi
Näin opetetaan vatipäille, että voivat tehdä mitä vaan ilman kunnon sanktioita ja kotiväki ei välitä paskaakaan mitä noi mukulat tekee.
- Anonyymi
Eilen paloi Keravalla ja lähistöllä kolme rakennusta. Edellisenä päivänä päiväkoti.
Kiitos vapaan kasvatuksen syy tähän on yksinomaan naisten. - Anonyymi
Kovin jäykkä selkästä nuorisoo Luvial näköjään kun jättivät sen verrn pitkät kannot
- Anonyymi
kkk
- Anonyymi
Varmaan käy pojilla kesällä Laitakarin tansseissa flaksi.
- Anonyymi
Kyllä kannattaisi hakeutua vastaavaan koulutukseen, kun noin kovasti ovat oma-aloitteisia
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981182
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 55845
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683- 40678
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632