Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olo on surullinen

Anonyymi-ap

koska on tarve löytää uusi suunnilleen ikäisensä kumppani. Olisi ihanaa saada halata ja olla lähellä ja kokea olevansa rakastettu ja saada rakastaa. Ketään muita en elämääni halua kuin sellaisen ihmisen johon rakastun!

21

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ÄLä sinä täällä ruikuta vaan mene ihmisten ilmoille. Siten se onnistuu.

      • Anonyymi

        Ketä sinä kuvittelet täällä trollimiehen höpinöissä patistelevasi? Tuskin tulette juttuun


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://rdre.me/finngirl

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­N­y­­m­f­­o­m­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      niih 😪 ikävä on 😭 sua rakas ystäväiseni 🥰 iso hali 🤗 oot ihana muruseni 💖

      • Anonyymi

        Niih tietty 💔


    • Unohda koko juttu.

      Tuo on mielikuvitusjuttua koko ajatus, ei tuollaista ole todellisessa maailmassa. Tuollaisen mielikuvan mukana raahaaminen vain masentaa ja verottaa henkistä hyvinvointiasi. Parempi kun keskityt vain itseesi.
      Ota itsesi elämäsi tärkeimmäksi asiaksi ja tee itsestäsi täydellinen.

      • Anonyymi

        Kuolettavan tylsää edes ajatella noin. Kuka haluaa keskittyä itseensä? Ei, olo on aina paras, kun unohtaa itsensä ja keskittyy olennaiseen, eli hetkeen. Kuka hullu haluaisi olla täydellinen? Mihin siitä enää kehittyisi tai menisi? Masentavaakin masentavampia mielikuvia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuolettavan tylsää edes ajatella noin. Kuka haluaa keskittyä itseensä? Ei, olo on aina paras, kun unohtaa itsensä ja keskittyy olennaiseen, eli hetkeen. Kuka hullu haluaisi olla täydellinen? Mihin siitä enää kehittyisi tai menisi? Masentavaakin masentavampia mielikuvia.

        Ehkä niin jos itse olet tylsä ihminen niin on tylsää olla omassa seurassasi...
        Mutta jos kehität itseäsi jatkuvasti niin jossain vaiheessa et enää ole tylsää seuraa itsellesi. Kun lähestyt edes vähän täydellisyyttä niin alat arvostamaan itseäsi enemmän. Jos tulet lähes täydelliseksi (esim 85% täydellisyydestä) niin olet itse jo lähes jumala siinä vaiheessa, ja seurassasi ei ole kenelläkään tylsää.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Ehkä niin jos itse olet tylsä ihminen niin on tylsää olla omassa seurassasi...
        Mutta jos kehität itseäsi jatkuvasti niin jossain vaiheessa et enää ole tylsää seuraa itsellesi. Kun lähestyt edes vähän täydellisyyttä niin alat arvostamaan itseäsi enemmän. Jos tulet lähes täydelliseksi (esim 85% täydellisyydestä) niin olet itse jo lähes jumala siinä vaiheessa, ja seurassasi ei ole kenelläkään tylsää.

        Mulla on hyvin harvoin omassa seurassani tylsää. Ellen juuri sitä tavoittelekin. Muiden keskinkertaisuus lähinnä väsyttää. No ei todellakaan. Vaan piristää huumorilla päivää. Loputon älykkö jänkääminen ei yhtään mistään. On ihan toinen asia. Ja.
        Arvostuksella ole mitään tekemistä asian kanssa. Vaan tietoisuudella. Kuka hullu haluaisi olla jumala.
        Vitsillähän mä noi jutut otan.
        No ei. Kuu katsos tuolla taivaalla suurenee.
        Ja olen myrkyllisimmilläni. Kietoudun kerälle kytemään, vähän ehkä ohi kulkijaa hampaillani näihin aikoihin puoli tosissani näykkään.


      • Anonyymi

        Yrität ittestäs tehdä täydellistä ni tulet varmasti pettymään itse itseesi mu onnea yrityksellesi


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Ehkä niin jos itse olet tylsä ihminen niin on tylsää olla omassa seurassasi...
        Mutta jos kehität itseäsi jatkuvasti niin jossain vaiheessa et enää ole tylsää seuraa itsellesi. Kun lähestyt edes vähän täydellisyyttä niin alat arvostamaan itseäsi enemmän. Jos tulet lähes täydelliseksi (esim 85% täydellisyydestä) niin olet itse jo lähes jumala siinä vaiheessa, ja seurassasi ei ole kenelläkään tylsää.

        Ai olet tittelin tyyrä mitäs titteliä ajattelit seuraavaksi tavoitella mitä titteleitä olet jo elämässäsi saavuttanut tiesitkö että ne tittelit ei tee meistä kenestäkään ihmisenä yhtään sen parempia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on hyvin harvoin omassa seurassani tylsää. Ellen juuri sitä tavoittelekin. Muiden keskinkertaisuus lähinnä väsyttää. No ei todellakaan. Vaan piristää huumorilla päivää. Loputon älykkö jänkääminen ei yhtään mistään. On ihan toinen asia. Ja.
        Arvostuksella ole mitään tekemistä asian kanssa. Vaan tietoisuudella. Kuka hullu haluaisi olla jumala.
        Vitsillähän mä noi jutut otan.
        No ei. Kuu katsos tuolla taivaalla suurenee.
        Ja olen myrkyllisimmilläni. Kietoudun kerälle kytemään, vähän ehkä ohi kulkijaa hampaillani näihin aikoihin puoli tosissani näykkään.

        En mä tie ketä nimenomaan kiinnostaa olla jumala mu ihmiset itte ovat alkaneet leikkimään jumalaa tai vähintäänkin jumalasta seuraavaa


      • Anonyymi

        Olipa itsekkään ihmisen itsekäs neuvo.
        Pyöri oman napasi ympärillä niin tulet onnelliseksi!
        Typeryys huipussaan jollain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipa itsekkään ihmisen itsekäs neuvo.
        Pyöri oman napasi ympärillä niin tulet onnelliseksi!
        Typeryys huipussaan jollain.

        Siis itsekäs ihminen kehoittaa sinua keskittymään itseesi, ja epäitsekäs ihminen kehoittaa keskittymään muihin kuin itseesi, ok..

        Jos tavoittelet onnellisuutta, niin kuvitteletko mahdollisesti löytäväsi onnellisuuden itsesi ulkopuolelta, muista ihmisistä? En oikein jaksa uskoa että se olisi mahdollista, mielikuvitukseni ei vaan riitä siihen.

        Sinun elämäsi on siis sitä että keskitys koko elämäsi ajan kaikkiin ja kaikkeen muuhun kuin omaan itseesi, ja sitten kuolet. Ja sen jälkeen ei ole mitään?
        Minulla taas on sen jälkeen hyvinkin paljon, ja kaikki nämä ihmiset ja tämä elämä on kadonnut siinä vaiheessa, olen vain itseni kanssa tämän elämän päättyessä.
        Siinä vaiheessa on paras pitää itsestään, ja olla sen arvoinen että voi arvostaa itseään.


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen hakusessa.

    • Annan hyvän elämänohjeen. On hyvä rakastaa ensin itseään, ja sitten vasta etsiä kumppani.

      Et voi elää elämääsi toisen ihmisen kautta, sekä purat tiedostamattomasti ja jatkuvasti pahaa oloasi toiseen.

      • Anonyymi

        No empä tiedä ihan kohtalaisesti olen mielestäni elämässäni tähän asti pärjännyt vaikka en ole itsestäni juurikaan edes välittänyt veikkaisin että siinä kohti itsensä rakastaminen on jo todella sairasta kun seurustelee kaltaisensa kanssa toki jossai kohtaa meillä kaikilla ei ole muita vaihtoehtoja enään jäljellä jos edes parisuhteessa haluaa olla


    • Anonyymi

      Kerroppa mitä se ikä vaikuttaa parisuhteessa jos siltikin edelleen olet suhteessa ihmisen kanssa jonka kanssa et edes oikeasti halua olla itse olennaisimpana pitäisin sitä että on parisuhteessa ihmisen kanssa jonka kanssa on hyvä olla itse pitäisin ehkä olennaisimpana sitä että suhteessa kumpikin arvostaa toinen toistaan ilman mitään ylimääräisiä vaatimuksia puolin tai toisin

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Mene ovesta ulos,Täältä sitä et löydä eikä sinua kotisi kukaan hae.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe