Kuka sinä oikeen olet

Anonyymi-ap

Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkejä mulle, että kuka olet? En voi uskoa, että voisit olla kaivattuni, koska minulla on syy miksi on realistista ajatella, että hän ei käy täällä. En voi avata tarkemmin. Toisaalta tuntuu vahvasti, että olisit hän, mutta niin on tuntunut silloinkin kun joku juttu ei ole sitten ollutkaan mulle. Etkö halua tietää kenelle täällä kirjoittelet? Ehkä sinäkin vain luulet minua kaivatuksesi, mutta en olekaan hän. Oletkohan sinä se Nalle sitten ja luulet minua Hehkuksi?

56

1512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkoa: Jos olisitkin oikea kaipauksen kohteeni, niin miksi et selvästikään halua, että voisin sinut tunnistaa? Ap

      • Anonyymi

        Kuinka pitkä aika tarvitaan hänen tunnistamiseen.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mistä tunnistat kirjoitustyylini?

      • Anonyymi

        No en ihan noin lyhyistä lauseista tunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ihan noin lyhyistä lauseista tunnista.

        Niin mutta missä olet lukenut häntä oikeassa elämässä, että osaat yhdistää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ihan noin lyhyistä lauseista tunnista.

        Olisiko se hyvä asia jos tunnistaisit, itse en ole siitä niin varma.
        Voisin tietysti vihjata pikku juttuja, jotka vain me tiedetään.


      • Anonyymi

        Kirjoitustyylin voi yhdistää tietynlaiseen persoonaan harvemmin keneenkään tiettyyn ihmiseen se miksi mä en suosittele matkimaan kirjoitustyyliäni ni mä olen elinaikanani suututtanu todella vaarallisia ihmisiä miksi no miksi en jos hieman yli puolet elämästäni olen toivonut omaa kuolemaani silti mulla ei ole ollu aikaa jäädä sitäkään odottelemaan


    • Anonyymi

      Huomannut, että olet kirjoitellut täällä jonkun toisen kanssa, silloin kun ole ollut paikalla. Täysin ymmärrettävää ja niin pitääkin toimia. Ansaitset huomattavasti parempaa.

      • Anonyymi

        Joo kyllä olen huomannut että myös minun oma kaivattu kirjoittelee kelle sattuu täällä. Antaa mennä vaan eihän sille mitään mahda. Pääasia että ei tunne oloaan yksinäiseksi ja saa purkaa tuntemuksiaan. Sitä varten tämä on. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä olen huomannut että myös minun oma kaivattu kirjoittelee kelle sattuu täällä. Antaa mennä vaan eihän sille mitään mahda. Pääasia että ei tunne oloaan yksinäiseksi ja saa purkaa tuntemuksiaan. Sitä varten tämä on. -sivusta

        Minäkin olen huomannut, kun rakkaani toivottaa minulle aloituksessa hyvää yötä rakas ja siihen vastaa 10 ukkoa hyvää yötä rakas. Niin rakkaani vastaa kaikille niin kuin minulle. Mutta ei se mitään rakkaallani on iso sydän siitä riittää rakkautta monelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen huomannut, kun rakkaani toivottaa minulle aloituksessa hyvää yötä rakas ja siihen vastaa 10 ukkoa hyvää yötä rakas. Niin rakkaani vastaa kaikille niin kuin minulle. Mutta ei se mitään rakkaallani on iso sydän siitä riittää rakkautta monelle.

        Hyvää yötä rakas. ❤️


      • Anonyymi

        Varmaan kaikki täällä pitempään olleet kirjoittelevat välillä jonkun toisen kanssa. Sehän on suorastaan inhimillistä tämmöisessä ympäristössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä rakas. ❤️

        Hyvää yötä rakas! ❤️😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä olen huomannut että myös minun oma kaivattu kirjoittelee kelle sattuu täällä. Antaa mennä vaan eihän sille mitään mahda. Pääasia että ei tunne oloaan yksinäiseksi ja saa purkaa tuntemuksiaan. Sitä varten tämä on. -sivusta

        Sekaisin olette. Ne on teidän toiveita kaivatusta eikä kaivattunne.
        Vai väitätkö että aina kun joku on täysillä rakastunut niin sinulle menee?


      • Anonyymi

        Eihän näitä voi varmuudella tunnistaa, mielelläni kirjoittaisin vain hänelle, jos tunnistaisin hänet. Ei mua muut kiinnosta.
        Eikä pliis taas tuota "ansaitset parempaa" minä tiedän mitä ansaitsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen huomannut, kun rakkaani toivottaa minulle aloituksessa hyvää yötä rakas ja siihen vastaa 10 ukkoa hyvää yötä rakas. Niin rakkaani vastaa kaikille niin kuin minulle. Mutta ei se mitään rakkaallani on iso sydän siitä riittää rakkautta monelle.

        😁😁😁😁😁


    • Anonyymi

      Puolikkaalle kirjoittelen täällä. Tiedän että hän täällä käy niinkun minäkin. Ja kyllä olen ihan sata pinnaa varma asiasta sanoisi kuka mitä tahansa. Minulla on onneksi valikoiva kuulo ja näkö muutenkin. Hänet havaitsen täällä palstallakin useita kertoja viikossa. Onhan se kiva vaikka toivoisinkin jo muunlaista tutustumista.

      • Anonyymi

        Samoin, toivoisin vihdoin muunlaista tutustumista jos olet hän. Minäkin tunnen ja aistin vastaavani vain hänelle. Muut voivat pitää sitä harhaisena, minulle se on täyttä totta. -yks mahdollinen puolikas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, toivoisin vihdoin muunlaista tutustumista jos olet hän. Minäkin tunnen ja aistin vastaavani vain hänelle. Muut voivat pitää sitä harhaisena, minulle se on täyttä totta. -yks mahdollinen puolikas

        Täällä 3. samanlainen. Kaivattuni on täällä ja olen siitä varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä 3. samanlainen. Kaivattuni on täällä ja olen siitä varma.

        Täällä 4. Samanlainen. Minunkin kaivattuni on täällä ja olen myös siitä varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä 4. Samanlainen. Minunkin kaivattuni on täällä ja olen myös siitä varma.

        Täällä viides.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, toivoisin vihdoin muunlaista tutustumista jos olet hän. Minäkin tunnen ja aistin vastaavani vain hänelle. Muut voivat pitää sitä harhaisena, minulle se on täyttä totta. -yks mahdollinen puolikas

        Noh, jonoksi astihan meitä täällä on. Ei muutakun lycka till vaan kaikille


    • Anonyymi

      Aloittaja voisi aamulla lääkärikierroksella pyytää lääkäriä päivittämään lääkityksensä ja vahventamaan sitä.

      • Anonyymi

        Oletpas niin hauska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas niin hauska.

        Kireä vanhapiika yrittää olla se elävä legenda, eli hauska feministi, ei luonaa


    • Anonyymi

      Palstaharha ottaa minutkin välillä otteeseensa. Joutuu oikein ajattelemaan järjen kanssa.

    • Anonyymi

      Mistäpäin sinä Hehku olet tai eihän se sinun oma nimimerkkisi taida olla, mutta ainakin tiedän, etsitkö minua, enkä minäkään ole Nalle

    • Anonyymi

      Laita itsestäsi jotain tunnisteita niin minä laitan myös.

      • Anonyymi

        Melkein varma tunnistaminen ei toimi noin. Se on kirjoituskohtainen ja se pitää kohdistaa sillä tavalla, että muut käsittävät sen eri tavalla kuin hän. Näin osumatarkkuus on paljon suurempi.


      • Anonyymi

        A.H.


    • Anonyymi

      Eräästä toisestakin asiasta olen varma, että olen kirjoittanut joskus ihmisen kanssa jota näkee päivittäin mediassa. Siitä olen 100% varma. Kiva oli jutella, mutta nimeä en sano, mukava iloinen ihminen😂

      • Anonyymi

        Orpo🤔


      • Anonyymi

        No, ei tarvii nimeä sanoa, kyllä tuosta jo hyvin tunnisti. Mitä ihminen nimillä tekee kun tunnistaa yhtä hyvin vaikka kasvojen muodoista ja lantion liikkeistä, silmistä ei niinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo🤔

        Kysymys oli naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys oli naisesta.

        Ahaa. Okei... arvaan.


      • Anonyymi

        Sinähän vedät harhat korkealle. hih


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän vedät harhat korkealle. hih

        Muistahan arvon neropatti ankkuroitua tämän miesaloittajan feikkidialogin ympärille, annat hyvän kuvan kaikista😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys oli naisesta.

        Purra?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo🤔

        Nyt vatipäät taas ne harhat seis ja heti.
        Politiikot itse ei ehdi päivystäään anom palstoilla
        Kansan keskellä,he siisb jotka ovat eduskunnassa .
        Pienemmät nimet ja rivijäsenet voivat kyllä olla.
        (Tieto liikkuu kyllä. Ja kiitos somen ihmiset lähestyvät suosikkejaan paljon helpommin nykyajassa.)
        Samoin kun politiika aihe fanit ja ehkä jopa joku avustakin voi kyllä jopa ehtiä.
        Mä tiedän koska suku on ollu pitkään keskustapolitiikassa mukana .
        Mulla on periaatteessa velvoite olla osa päätöksentekoa
        Naiselta


    • Anonyymi

      Naapuritalon Rami katon sua kiikareilla usein ikkunasta sälekaihtimen välistä 👀

    • Anonyymi

      Suurin osa kirjoittaa kuin omalle kaivatulleen. Osa vaan leikkii muilla ja tekee tahallaan siten, että on tunnistavinaan vaikka ei tiedä kuka olet. Jos ei anna tunnistetta takaisin niin ei varmaan oikeasti tunnista.

      • Anonyymi

        Niin ja sitten, jos annat tunnisteita, niin annat samalla tietoa niille ihmisille, joille se ei kuulu. Pitää muistaa sekin fakta, että kirjoitustyylejä voi aina muutella ja matkiakin. Olkaa varovaisia.

        (sivusta)


    • Anonyymi

      Olen se jota sinä kaipaat ja jaluisit olla mut olet niin mustis ja kärttynen

    • Anonyymi

      Tälläkö sinä mies koet hallitsevasi palstatodellisuuteen jumahtaneiden maailma, että revittelet samalla kulahtaneella tarinalla ees taas? Rima ei ole korkea mitä ilmeisimmin

    • Anonyymi

      Usein olen kommentoinut täällä jotain aloituksia ja aina on tuntunut siltä että keskustelen juuri hänen (sinun?) kanssaan.. Joskus viestiketjujen kasvaessa myöhemmin olen huomannut, että ei hänen viestit ehkä minulle kuitenkaan olleet :) . En myöskään jaksa uskoa että Hän täällä oikeasti kirjoittelisi, ei oikein ole hänen tyylistä vaikka ilmeisesti hän herkkä mies onkin. Ei minulla eikä hänellä pitäisi kummallakaan olla mitään syytä täällä edes palstailla, ja Hän kyllä tietää miksi.

      Viime aikoina on tuntunut siltä että ei tänne viitsi mitään enää kirjoittaa, aina pidetään trollina tai jonakin "miesnaisena" joka kirjoittelee itselleen! Mennyt vähän maku koko palstasta. Mutta me näemme varmasti vielä useinkin irl, jutellaan sitten ja vaikka meistä ei koskaan mitään voi tulla, niin toivoin että voisimme olla kavereita. Olemme jotenkin samalla aaltopituudella ja kanssasi on helppo ja mukava jutella :)

      • Anonyymi

        Olisi kiva tietää kuka nainen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva tietää kuka nainen olet?

        Yksi Rnainen vaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi Rnainen vaan :)

        Sitten olet jonkun toisen kaivattu.


      • Anonyymi

        Kirjoittelen nyt taas pitkästä aikaa.
        Kirjoittelen tutulta tuntuvan henkilön kanssa tai niin ainakin epäilen. Sitten siihen änkee yhdestä useampaa henkilöä väliin ja sotkee koko sopan. Jätän usein kirjoitukseni siihen. Siksi se voi tuntua jostakin tutulta kirjoitukselta ja siksi hän voi pettyä kun lopussa se ei tuntunutkaan siltä. Pahoittelen mutta menee liikaa aikaa kun saa jonottaa vuoroaan vaikka olis ollut se aloittaja kirjoituksessaan.


    • Anonyymi

      Niin yksinäin niin yksinäin on nun tien.....

    • Anonyymi

      Kirjoittelen just sun kanssa

    • Anonyymi

      Siis todella outo tälläinen aloitus😬😬mikä lie perverssi tyyppi asialla...

      • Anonyymi

        Tuskin sinua pahempi:)


    • Anonyymi

      " Kuka sinä oikeen olet joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? "

      Ai mää vai?

      No mää oon Anonyymi, eksää mua jo tunne?

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe