Että olen poistanut badoon ja tinderin. Haluan keskittyä Villeen 100% ❤️
Haluan kertoa sinulle
18
945
Vastaukset
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
Hej 😍 Mukava kokous aikuisille - https://de4.fun/?/fi018375087lp
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞- Anonyymi
Söpöhkö (mies)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpöhkö (mies)
Miehillä on vielä paljon opittavaa. Mitä kärsimystä vielä sitä ennen muut joutuu
- Anonyymi
Ole A ihan rauhassa vaan
- Anonyymi
Sulla ei ole käsitystäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei ole käsitystäkään
Lyrica
- Anonyymi
Väärin
- Anonyymi
A ei ole tehnyt mulle tai muille mun tietoksi tulleiden asioiden mukaan mitään, mikä aiheuttais muille harmia.
Lopeta eksien syyttely skitsopelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A ei ole tehnyt mulle tai muille mun tietoksi tulleiden asioiden mukaan mitään, mikä aiheuttais muille harmia.
Lopeta eksien syyttely skitsopelleKenet hakkautetaan seuraavax aan toimesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet hakkautetaan seuraavax aan toimesta
Toivottavasti iranilaiset on yhtä leikkimielisiä kun tän junttilandian gangsta-iltapäiväkerhot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet hakkautetaan seuraavax aan toimesta
En osaa sanoa, mutta kuulostaa mies jännittävältä, kerro tänne heti ku tiedät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti iranilaiset on yhtä leikkimielisiä kun tän junttilandian gangsta-iltapäiväkerhot
Ai jaa, onko siellä etelä-Suomessa niin jyrkkiä nämä kulttuuriset yhteentörmäykset? Ei täällä periferioissa vaan
- Anonyymi
♥️♥️♥️♥️♥️
- Anonyymi
🧡🧡🧡🧡🧡
- Anonyymi
Assd 🤣
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä832413Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa522293SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1622055Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171831Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön881384Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.811215HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363121146Jumalauta! Ukraina hyökkää jo Suomeenkin!
Ukrainan drooneja tullut Suomeen ainakin kolme, ehkä enemmäkin! Syvälle Suomeen! Nyt on klovnipressa hukkapätkä mennyt T3581113- 781005
Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah103992