Tää ei voi olla

Anonyymi-ap

Miksi tuhlata aikaa väärän perustella. Miksi kerrot ihmiselle jolta on estetty ihmisyys vihjailemalla. Kuvitteletko sen olevan pikkujuttu? Samaan aikaan kun ihmisellä ei ole ääntä! En koskaan jäisi junnaamaan. En nyt tee niin, en ikinä tekisi niin! Nyt tää vääränä kohtleu loppuu

32

530

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ihmisyys ja toimijuus ei ole mulle mahdollista? Miksi mulle vihjataan minusta asioita jotka eivät ikinä pitäisi paikkaansa?????

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mitä raivoa koen siitä mitä se on aiveuttankt ja vielä kehdattaisiin sanoa että kyllä, sinä teet näin. Vaikka en ikinä!!

    • Anonyymi

      Lapsenako salaa selän takana pidetään. Pelottavan yksinkertaisena

    • Anonyymi

      Kaikki pilataan. Siksi että susta maalautui ja maalattiin

    • Anonyymi

      Hyi millaisena vajakkina mua pidetään. Nyt se on selvää

    • Anonyymi

      Ei samaa arvoa ihmisenä. Ei pahantahtoisesta vaan välineenä. Ja sitten aliarvioiva puhe

    • Anonyymi

      Ei ihmiset tiedä mitkä olosuhteet. Ei kärsimystä muka tarpeeksi. Ehkä ei ymmärrystä tarpeeksi nähdä missä kunnossa

    • Anonyymi

      Pitää ihminen paikallaan, ja sanoa sinä et mene eteenpäin. Syy on todistettavasti sinun. Ihminen ei ääntä, nyt täytyy sanoa että liika on l

    • Anonyymi

      En IKINÄ jäisi junnaamaan. Mutta tyhmä en ole, enkä sellaiseksi muiden mieliksi muutu

    • Anonyymi

      En tunnetasolla, en elämässäni

    • Anonyymi

      Tunnemanipulqqtio ei toimi myöskään. Koska tiedän asiani ja toimijuuteni! Ihminen repsottaa jossain olemattomissa ilman ääntä

    • Anonyymi

      Pidetään valheellisesti mielenterveyshäiriöisen tai osaamattomana

    • Anonyymi

      Skitsopiikitystä 24 h

      • Anonyymi

        Varmaan taas esiinnytään toisena, sekavasta puheesta päätellen. Kuka invalidi senkin on keksinyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan taas esiinnytään toisena, sekavasta puheesta päätellen. Kuka invalidi senkin on keksinyt?

        Sekava puhe? Heh, ole itse ilman mitään yhteyttä siihen mitä mahdollisesti tapahtuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan taas esiinnytään toisena, sekavasta puheesta päätellen. Kuka invalidi senkin on keksinyt?

        Miesten etenkin tuntuu olevan todella vaikea asettua sorretun asemaan. Että mitä se kärsimys itseasiassa on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan taas esiinnytään toisena, sekavasta puheesta päätellen. Kuka invalidi senkin on keksinyt?

        Mikä se tilanne ihmiselle itseasiassa on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se tilanne ihmiselle itseasiassa on

        Ihminen tietää itse tilanteensa, eikä siihen tarvita
        rääpijöitä valehtelemaan. Kattokaa omaa lähipiiriänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen tietää itse tilanteensa, eikä siihen tarvita
        rääpijöitä valehtelemaan. Kattokaa omaa lähipiiriänne.

        On myös aika outoja ei normaalin elämän tilanteita joissa ihmisyydestä mitään tietämättömät jättävät ihmisen yksin ilman mitään työkaluja. Älä neuvo katsomaan lähipiiriä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen tietää itse tilanteensa, eikä siihen tarvita
        rääpijöitä valehtelemaan. Kattokaa omaa lähipiiriänne.

        Miten sä kehtaat neuvoa katsomaan lähipiiriä kun ihminen ei tiedä mitään?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen tietää itse tilanteensa, eikä siihen tarvita
        rääpijöitä valehtelemaan. Kattokaa omaa lähipiiriänne.

        Kaksi tuntia unta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä kehtaat neuvoa katsomaan lähipiiriä kun ihminen ei tiedä mitään?!

        Ihminen tietää samoin, kuin sinäkin. Et toista sen parempi ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen tietää samoin, kuin sinäkin. Et toista sen parempi ole.

        Mä en kyllä tiedä. Lopeta valheellisten kuvien maalaaminen ihmisen tilanteesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten etenkin tuntuu olevan todella vaikea asettua sorretun asemaan. Että mitä se kärsimys itseasiassa on

        Se on yksin jubaava mies aivan totta, samat jutut omalle kohdalle niin olisi uurnassa levännyt jo hyvän aikaa moni vässykkä. Tai sitten joku paavo, jolla ei ole kerrassaan mitään empatiaa jos toisesta puhutaan sitä sun tätä, mutta kun joku väittää toisinpäin perusteetta niin voi yhyy yhyy


    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      😍 K­u­­u­m­­a­­­t­­­ ­­­t­y­­t­­ö­­t­­­ ­o­d­o­­­t­­­t­­­a­­­v­­­a­t­ ­­­s­i­n­­u­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18375092

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe